Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 601 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kiddhombre
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 897
Online návštěvníků
Návštěvníků: 601
Uživatelů: 0
Celkem: 601

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

14.08 2013 20:47


to už mu říkáš hodně, on chtěl aby to jelo 250 kmv hod za 4l na stovku a bez nakladu min 100 000km. podle mně by ani olej už nechtěl měnit
A už dost rypaní ukončit je tady majitel a vše je to jeho. Prostě jsi odvedl špatnou práci a on už ted nemůže za tu C4 chtít 200 tis kč
nahoru

sponzor





14.08 2013 20:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

14.08 2013 20:55


Já nechci rýpat, já chci jen dosáhnout toho, aby byl spokojen jako všichni ostatní, ale něco mi říká, že nebude ochotný připustit svoji chybu, potažmo chybu na svém autě.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

14.08 2013 21:07


nj pitomci se opět dostavili, co čekat.
Pokud z mého psaného textu neumíte vydedukovat, že sděluju nějakej názor a ten názor je jasně popsanej tak vám není pomoci. Polopatě, ten názor není negativní, ale to už je na vás moc advanced model pochopení textu zdá se...

Obranná reakce "že je něco špatně" mě absolutně nepřekvapuje a píčoviny co bláboli alf taky ne. Uživatel křižník zvedat telefon nemusí, protože to jednak nepovažuju za důležité a druhak mě to netrápí.
Dělat od stolu závěry když víte úplný kulový ... no to je taková vaše klasika
Je fakt, že jsem ten první co bude jezdit za 4l 250 takových je tu málo, já je vedu.
Ono kupodivu moje auto jelo 230 i bez chipu, ale o tom ta pohádka není šmoulové.

Až naškudlíte kačky tak si chip můžete u mě vyzvednout, jarda za něj dává ruku do ohně takže ohne problem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

14.08 2013 21:31


Už je tu opět dedukce psaného textu Křižníkova, to mě zase pobavilo, všichni jsou pitomci protože nechápou co tím chtěl básník říct. Hoši raději to nečtěte a k ničemu se nevyjadřujte nebo tam není napsáno že bude brzo na prodej, protože to kouří a bude vyškubnut.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

14.08 2013 22:08


Frajere, na takový lidi jako jsi ty opravdu nejsem zvědav, nehodlám se tu bavit na tvojí úrovni a hlavně po přečtení tvého posledního příspěvku je mi jasný o co tady jde. Vždy se každému snažím maximálně vyjít vstříc a vyřešit jeho problém, ale tady je evidentní, že problém pravděpodobně ani neexistuje, že jde především o to, vyjádřit už konečně ten správnej negativní názor na mě. Ale kámo, já nikoho nenutím aby s tím jezdil, stejně jako tebe, pokud máš problém, tak kdybys nebyl arogantní a právě třeba zvedl ten telefon nebo napsal maila, tak bys zjistil, že pokud bychom problém nedokázali vyřešit k tvé spokojenosti, tak bych ti nabídl, ať mi to pošleš zpět, ale jak říkám - o to tu vůbec nejde a když to nepovažuješ za důležitý a druhak tě to ani netrápí, tak si klidně jezdi 250km/h za 4l
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

15.08 2013 10:45


jjjarda: Nechte ho být,má zamrlou pubertu.Rozuměl by si s mojím 17 letým synem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

15.08 2013 10:56


Klucí hlavně bez trhání techničáků .

To já sem spoky, říkám to protože sem ho chtěl. Když chci pěknou blondýnu tak taky pak mužu frfňat že neumí vařit ale kouká se na ni dobře .

Jinak já třeba vim že motor neni 100% ok proto se nedivim že zakouří a hlavně kdybych nechtěl aby kouřilo koupim si benzína.
Jinak u mě to zvednutí výkonu jde poznat asi více protože kamarád s Borou už mě nestíhá a do zvednutí nebyl problém.

Co se týče mé spojky jezdim jako prase a nestydim se za to, že jsem měnil spojku před měsícem je taky každýmu jedno . Jinak to tankování je perfektní aplikace problém je jen v uživateli kterej zapomíná a nedopisuje a pak už mi to nesedí s kilometrama a tak sem na to lempl

Jinak nevim mě jjjarda napsal když ti to bude hulit prijeď poupravíme, já nepřijel takže to je přeci můj problém ne? Chceme auta chipovat aniž by jsme museli zvednou prdel a někam dojet kde to dají na brzdu půl dne se stim serou a pak to třeba i nekouří. Ale my jsme přece jen napsali email druhej den nám to přišlo poštou a šli jsme elaborovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 499 | Témat: 128

15.08 2013 18:58


Ja som dával tiež čip od Jjardy (začo mu ďakujem) a auto hned ožilo keď zapne turbina tak to je cítiť. Dávali sme šprint s kamarátom, ktorý ma presne to isté auto tiež automat a 85kw bez chip a šlo mu to lepšie. Pred chipom ma obiehali felicie, neviem prečo mám ten motor taký lekvár. Štarty ok, predvstrek ok, trysky ok, nedymý, spotreba ok...po chipe som sa aspoň trošku priblížil k myšlienke, prečo platím positku za 2500ccm
nahoru

sponzor





15.08 2013 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

15.08 2013 19:00


Pokud by si to chtěl vyřešit, tak se můžeme domluvit, uděláš mi nějaký logy a dáme to do kupy ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 499 | Témat: 128

15.08 2013 19:06


To by bolo super, len ja som z vagcom307cz trošku laik, čiže logy by nebol problém, len by mi musel niekto vysvetliť, ako nato. Pokial ide len o fotky z tých koloniek jednotlivých kanálov, tak to by nebol problém, ale napr. log za jazdy a také niečo je pre mňa zložitejšie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.08 2013 19:28


pro pitomce každý pitomec...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

16.08 2013 6:54


OK, dořešíme to v SZ.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

16.08 2013 8:52


jjjarda: je mi jasné, že jsi nepochopil, že to není reakce na tebe, viz blbost o 250/4l ale co už.
Přesně to odpovídá stylu reakce na nedávnou čipařskou debatu s tvým kolegou, kde jsi to taky úplně nekousal.

Já problém nemám, to jen nějak ty a šmudlové okolo neumíte pobrat taky jiný než nadšený názor na chip. S čímž máš(te) evidentně ten největší problém anžto stupidní reakce na zcela normální post na sebe nenechaly dlouho čekat.

Pokud pouhou výměnou za originál docílím toho, že auto nehulí tak nepotřebuju být raketovej inženýr, abych chybu hledal daleko od čipu, ale i kdyby byla chyba v autě tak základní premisa tvého čipu a na to jsem se ptal vícekrát je "nemusí se nastavovat/měřit/kontrolovat vůbec nic"
S touto informací se dá naložit různě, ale pokud není zcela pravdivá tak ji nešiř.

Frajere
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

16.08 2013 12:09


No raketovej inženýr teda opravdu nejsi, protože bys věděl, že po zvýšení plnícího tlaku ti třeba mohlo něco povolit, např EGR, který seriový tlak udrží. To uvádím jen jako příklad. A jinak ses ptal, jestli není třeba nastavovat čerpadlo, což samozřejmě není, pokud je nastavené správně. A pak ses taky strašně divil, že k tomu není návod k použití, což si byl mimochodem první
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 156 | Témat: 0

16.08 2013 15:13


Nečítal som ostatne príspevky ale mám bohate skusenosti s AAT a AEL , od mojich 18rokov nebolo dna kedy by som C4 TDI nemal , podla mna su to jedny z najlepších aut čo sa kedy vyrobili - ale je to len moj názor. AAT je dobrý(bez dýmivosti) trošku lenivší ale na tu dobu super , samozrejme AEL je raketa , ale dýmyvost má vačšiu. z celkoveho počtu asi 20 čo som ich mal som dal CHIPovat tri , pokažde ked som sa k tomu odhodlal som mal auto fabricky nadstavene a odservisovane ale tá dýmivost rapídne stupla samozrejme výkon super ale ten oblak a niekedy až čiara na križovatke,,, a neskuste ma nachytat s prasklinou na hadici za pravým predným svetlom alebo ulomený malý nátrubok na intercooleri každý CHIP robil niekto iný - samozrejme žiadny EBAY. vždy neumerne zvýšena dymivost. moj názor to auto nieje dobre CHIPovat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

16.08 2013 16:10


kwell: mám AEL taky , co se týká kouřivosti když tomu člověk pořádně sekne tak to kouří docela pěkně,ale do 2tisíc otáček určitě nic . A aby po chipu do 2tisíc otáček šli hutné oblaka dýmu jak zde bylo řečeno, to se mi zdá blbost. Určitě na to má vliv i to jaká nafta se do toho leje ,stav motoru , čerpadla a trysek. A co se týká zmiňovaného chipu tak si myslím že ho třeba dobře popsal a otestoval Sniper i když jeho auto objelo 2x zeměkouli.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





16.08 2013 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

16.08 2013 17:17


Se tady serete z nějakou kouřivostí, mě to hulí až od 3000 ale to jedou saze jak kráva za mnou řidiči zastavují aby si mohli očistit čelní sklo bo přes ten olej nevidí .
jjjarda:
Nemám prachy, jsem totální socka, uděláš mě to na splátky?
Pomlouvat tě nebudu, jen špinit vždyť si musíme pomáhat ne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 499 | Témat: 128

17.08 2013 0:12


Nechcem byť zlý, ale ktorá 20 ročná rotačka nedymý? Mám chip od Jjardu a nemôžem povedať, že by sa nejak zvýšila dymyvosť. Moja stará C4 si zahulila odosť viac aj bez chipu. Takisto možem povedať, že každá C4 2.5tdi ktorú som na ceste stretol si zahulila. Zato mám aj UNO 1.3d a tomu keď jebnem plný knedlik, tak somzrejme že sa skoro nič nestane a z výfuku výchádzajúu riadne patoky a je mi to jedno.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

18.08 2013 0:19


AEL bez VNT si zakouri vzdycky, kdyz nebude turbina roztocena. A pokud to nekdo prikrmi, aby snizil turbo lag, tak to bude hulit jeste vic.
EGR pri zvyseni plniciho tlaku propoustet nemuze, protoze tlak v sani tlaci smerem na zavreni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

13.11 2013 0:41


Koukam, vsichni jezdi, ale vibrace spojeny s cipem tu moc lidi nema...viz:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

18.03 2014 22:35


Kluci mate to nekdo s chipem odbrzdeno? Kolik koniku mate s tim chipem?

Ja mam cca 134kW, ale nejsem si jisty nakolik je to presne - bylo to mereno G-tech'em. Po vymene vstrikovacu a repase cerpadla docela to jede...
Pry s hardwarem ktery mame s tovarny je tam strop neco kolem 190 koni, pokud tam date KKK K16 turbo ze stare Audi 100 AAT, tak kolem 200 (ale ztratite v pruznosti motora neco, protoze K16 je o neco vetsi turbo a roztoci se pomaleji nez K14).

Jinak to, ze jednotka neumi VNT, neni katastrofa - da se udelat hybrida K14/K24, vstriky > 0.230 (DSS Ultim 2, FB uz nechci, diky ), premapovani (teda prehozeni chipu) a nejakych 230 koniku by tam bylo...spocital jsem tohle, a priblizne by to mohlo stat 30-40 tis Otazkou je, jestli se najde spousta lidi, co by do toho sla A k tomu uz by se meli doresit brzdy Brembo, trochu ten podvozek...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

13.07 2015 19:05


Chipy/šváby mi namontovali

1. auto sice jelo relativně dobře, ale hlavně nad 3.500ot
2. KOUŘENÍ naprosto běžná prasárna, takže od 3.000ot pokud není řidič bezmozek, nedá se s tím jezdit, protože to kouří/hulí (bez chipu mi auto nezakouří, jen když přetočím motor, tak trochu - mám nové vstřiky i čerpadlo). Těm blbečkům co se vyžívají v hulení jejich popelnice bych tu trubku strčil do interéru a uvidíme jak dlouho budou ještě zdraví.
3. auto padá do nouze při vyšších rychlostech a často (není příjemné, když člověk z 80 přidá plyn na 130 a auto padne do nouzáku... v té rychlosti vypnout motor a nastartovat, nebo pokaždé zastavit)
4. po vrácení originálních švábů vše funguje jak má... ALE!!!
5. už nešel aktivovat tempomat (s původními chypy fungoval)
6. zničilo mi to jednotku motoru a už se na ní nelze napojit, zkoušelo to více mechaniků i Sulda to nechápal...
7. reklamace Ten původně prodávající na Bazoš se změnil obratem v klasického šmejdíčka, pane to a pane tamto... podvodník který se neumí postavit k problému čelem a když nastane problém, nemá páteř... nejde o peníze, ale o naprostou a neodbornou amatéřinu.

Chip Audi A6 C4 2,5TDi 103kw Quattro negativní recenze zkušenosti nekupovat
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

13.07 2015 19:38


Kdyz jsem to tady pred lety napsal ja, byl jsem za kretena co ma v hajzlu auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

14.07 2015 11:43


Dobře vám tak.
nahoru

sponzor





14.07 2015 11:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.12 2020 21:59


rocky33 (19.06 2013 20:02) orig :
Peter_c4:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

člen jjarda


Ahojte, dá se to eště někde sehnat? Vlákno je neaktivní a nikde nic nejde najít..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email