Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 761 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 761
Uživatelů: 0
Celkem: 761

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

11.03 2013 11:14


Ahoj. budu potřebovat vymenit tlumiče na C4. nechci tam dávat nejaký alka nebo podobně. jediný co přicházelo v uvahu jsou sachs, bilstein nebo kayaba. jde mi konkrétně o kayaby. jaké s nimy máte zkušenosti? je to kvalitní značka? tak nejak všude se dočítám že dobrý.
nahoru

sponzor





11.03 2013 11:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

12.03 2013 17:28


mám je na autě, zatím jsem spokojený. ale mám na nich najeto teprve 10 tis km.
uvidí se časem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

12.03 2013 17:39


kourk:

mám doma uplně nový SACHS tlumiče na C4 - zadní + dorazy a prachovky od KAYABA.

Kupovaný na elitu Rád se jich zbavím, leží mi tu po mojí bývalé lásce
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

12.03 2013 17:39


kayaba su ok, ja som nakoniec daval sachs, preto ze cenovy rozdiel bol v mojom pripade minimalny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

12.03 2013 20:13


sachs i kayaba jsou špičkové tlumiče a dva největší výrobci
ani s jedním neuděláš chybu

případně mohu oboje nabídnout
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

12.03 2013 22:00


já sem kupoval a přesně před rokem jsem montoval SACHS . Z osobní zkušenosti doporučuju v případě koupě SACHSe nekupovat Plyno-kapalinový.......pokud máš rád tvrdší podvozek,OK,ale mě někdy přijdou až zbytečně moc tvrdý.....dobrý do zatáček,horší na ty naše silnice.....a nejde jen o komfort jako takovej,ale i o akustiku,díky tomu bych řekl jak je to tvrdý to zesiluje každý projetí díry......ale zase za 8000 komplet předek zadek i s dorazama,ložiskama a uložením,no nekupte to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

12.03 2013 22:29


Po čtyřech letech jezdění po Praze - Kayaba :



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 181 | Témat: 36

16.03 2013 19:39


To mě taky zajímá, chystám se na výměnu tlumičů A6 C5 avant rok O1, auto už se opravdu hodně houpe, známý na Kayba na OII a říkal že jsou trochu tvrdší než originál, mám radši pohodlí a nechtěl bych cítit každou díru. Takže asi nejlepší nějaký plynový? Případně jaké či jaká značka?
nahoru

sponzor





16.03 2013 19:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.03 2013 20:24


astragsicko: Kayaba dělá několik řad takže to že má někdo tvrdší pérování může souviset s tím co si vybral za řadu

pokud chceš kvalitu a origo tlumení tak klasické Sachse
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

17.03 2013 13:56


mam v plánu tyhle...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Excel-G - KYB3660020 za 1360,-

myslím že cena bezkonkurenční.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

17.03 2013 16:22


kourk:
mam v plánu tyhle...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Excel-G - KYB3660020 za 1360,-

myslím že cena bezkonkurenční.


za ty prachy ti dám kvalitnější SACHSe, dopravu zdarma a ještě mi zbyde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

17.03 2013 17:38


tak mi udelej nabídku do sz. díky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

08.04 2013 19:45


Mám souběžně tři C4. Na každé jsem dával v průběhu třílet nové tlumiče vč. ložisek a gum uložení.

1. C4 Avant TDI*: Sachs plynokapalinové před třemi lety - pohodlné, měké, krásná jízda, pořád jsou jako nové - nedávno zkoušeno v DE na ADAC zkušebně

2. C4 Sedan TDI*: Kayaba je evidentně tužší, na dálnicích super, ale na našich rozbitých cestách proti Sachsu utrpení, drncání, je cítit každý kamínek (všechny tři auta mají stejné nové pneu, vždy sbíhavost i tlak). Jízda je nervóznější - po třech měsících mi odešlo horní uložení tak, že se z horní gumy/uložení vytrhla vnitřní trubka. Uložení preventivně vyměněno (preventivně i jiné značky), po dalších třech měsících se závada opakovala - trubka horního uložení opět vytržena, guma kolem rozemleta/vydrolena - vyměněno za jiné tlumiče Sachs plynokapalina - po roce vše super, bez problémů, Kayaba byla moc tuhá a místo aby tlumil tlumič, tlumí to horní uložení z kterého se trubka kterou prochází tlumič prostě vyrve. (Kayabu jsem reklamoval + přiloženými 4ks horních uložení od dvou značek - vše zaplatili)

3. C4 Sedan 2,0i: už rovnou raději montován Sachs plynokapalina. Po 3/4 roce a CZ rozbitých cestách naprosto bez problémů.


Sachs sice nemusím, ale funguje k mé plné spokojenosti.
Naposledy upravil MGRR dne 09.04 2013 7:55, celkově upraveno 2 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

09.04 2013 3:39


MGRR: Diky za tento přispěvek.Asi mam ten samy problem.Nevim jake mam tlumiče ale jizda je tvrdši a horni uloženi už mi taky dvakrat urvalo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

01.08 2013 16:05


Takže dnes znova utržene horni uloženi.Malem jsem to zahodil do lesa.Jdu měnit tlumiče.Mam jen otazku jestli mate někdo stejnou zkušenost jako ja nebo MGRR a jake jste použili.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

01.08 2013 16:33


gudy:
Takže dnes znova utržene horni uloženi.Malem jsem to zahodil do lesa.Jdu měnit tlumiče.Mam jen otazku jestli mate někdo stejnou zkušenost jako ja nebo MGRR a jake jste použili.


Musí se použít horní uložení FEBI: 01366 (snad je vč. horního ložiska)
Ty jediné vydrželi v kombinaci s plynokapalinou SACHS

Před čtrnácti dny jsem dělal GO podvozku C4 quattro* a vše opět krásně funguje
nahoru

sponzor





01.08 2013 16:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

01.08 2013 19:53


MGRR: febi tam bylo jako posledni uloženi a vydrželo tam cca 3000km.Skusim ty sachsy snad to bude měkši svezeni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 16777214

17.01 2017 22:30


Ahoj, čeká mě výměna zadních tlumičů, tak bych se chtěl zeptat, jestli je mezi tlumiči Sachs a Monroe/KAB opravdu takový rozdíl. PřECI* jen je C4 už dost staré auto a rozdíl je cca 2000 na páru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

18.01 2017 12:43


Marcus_S: SACHS a KAYABA oproti MONROE je to obrovský rozdíl v kvalitě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 7

18.01 2017 17:11


a co si myslite o Koni?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.01 2017 8:38


Indy_CZ: KONI je Sachs, pokud je umíš za lepší cenu než Sachs tak proč ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

19.01 2017 9:34


k těm tlumyčum daval kdysi na superba 2.5tdi tlumyče ale z vyroby tam byly sachs dal jsem tam monroe ale moc semito nějak nezdalo a po pul roce to začalo nějak kepat auto jsem pak prodal tak nevim.Tedkom mam a6 3.0tdi z vyroby kupodivu monroe tak jsem dal monroe zakladni řadu klasik podvozek pul roku klepaloto zas ani jsem to nerekamoval vyhodil do koše a dal KYB uplně jina charakteristika oproti monroe zatim je mam necely rok tak uvidime.
a puvodni monroe vydržely 35O 000km ale už to dost houpalo nic ale neklepalo asi je jina kvalita z vyroby než pak nahrada
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 7

19.01 2017 9:36


myslel jsem ze Koni je technologicky trochu jiny nez Sachs, no kdysi to byla kvalitni znacka, ale profilovana spis na jizdni vlastnosti nez na pohodli...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.01 2017 10:24


Koni bylo v supersportu a asi ještě je, ale to se bavíme o trochu jiných cenách
nahoru

sponzor





19.01 2017 10:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

20.01 2017 9:15


Dával jsem loni Kayaby na zadek na Avanta,auto je krásně rovně a když naložím auto a dozadu dám 3lidi,pořád není zadek utopenej jako u jiných aut.Za mě spokojenost na jedničku.Zatím najeto cca 20000.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

22.03 2018 13:23


Měly už C4 "S line" i tvrdší podvozek? Chci něco do komfortu, aby to spíš "žehlilo", mám to teda vzít komplet i s pružinama?
Meggy: Ty plynokap.Sachs jsou pořád nejměkčí? Dík.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

22.03 2018 14:21


Meister: takové info se nikde neuvádí, to je vyloženě na zkušenostech lidí
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

22.03 2018 15:03


Dobře. Jaké by jsi mi tedy doporučil "do měkka"? I s pružinama?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

22.03 2018 17:50


já bych volil Kayabu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

23.03 2018 8:44


MGRR (08.04 2013 19:45) orig :
1. C4 Avant TDI*: Sachs plynokapalinové před třemi lety - pohodlné, měké, krásná jízda, pořád jsou jako nové - nedávno zkoušeno v DE na ADAC zkušebně

2. C4 Sedan TDI*: Kayaba je evidentně tužší, na dálnicích super, ale na našich rozbitých cestách proti Sachsu utrpení, drncání, je cítit každý kamínek (všechny tři auta mají stejné nové pneu, vždy sbíhavost i tlak). Jízda je nervóznější - po třech měsících mi odešlo horní uložení tak, že se z horní gumy/uložení vytrhla vnitřní trubka. Uložení preventivně vyměněno (preventivně i jiné značky), po dalších třech měsících se závada opakovala - trubka horního uložení opět vytržena, guma kolem rozemleta/vydrolena - vyměněno za jiné tlumiče Sachs plynokapalina - po roce vše super, bez problémů, Kayaba byla moc tuhá a místo aby tlumil tlumič, tlumí to horní uložení z kterého se trubka kterou prochází tlumič prostě vyrve. (Kayabu jsem reklamoval + přiloženými 4ks horních uložení od dvou značek - vše zaplatili)

Hm.

Navíc tam mám 1BE - Odpružení/tlumení - sport, což bych dal rád dopr..

Meggy: Ktery KYB jsou teda do měkka? (olejovy?)
Prosim o nacenění všech 4 do sz, i pružin, VINko posílám, díky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email