Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 15 kvě 2024
Celkem je zde 285 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 283
Uživatelů: 2
Celkem: 285

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

21.02 2013 17:35


... jak je videt, vse jde podle planu... po Aeru Vodochody se skvelymi zkusenymi managery z emerickeho boeingu, kteri vyresili skvele barevnost monterek robosu za emericke platy a privedli aero na hunt, takze je pak stat vyhodne prodal Pente ...

Automobilka Tatra čelí exekuci, výroba aut pokračuje

Kopřivnice - Automobilka Tatra čelí kvůli dluhům ve výši 650 milionů korun exekuci, nařídil ji Okresní soud v Novém Jičíně.

Chebský exekutor David Kocz vydal příkaz, který se týká prodeje kopřivnického podniku. Vyplývá to z informací v internetovém Obchodním rejstříku firem. Server Ekonom, který o nařízené exekuci informoval jako první, uvedl, že dražební jednání se má konat 15. března v sídle exekutorského úřadu Cheb.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




A ZITRA, ZITRA podepise vlada zlodeju CIRKEVNI ZLODEJNU a bude vymalovano, pitomci budou platit pedofilum dokud se neposerou
nahoru

sponzor





21.02 2013 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.02 2013 17:49


tecka:
Buď zas mlžíš a nebo je to systémově docela v prdeli.
Myslím, že éro dojelo na svoji nekonkurenceschopnost a církve nejsou nic jiného než náprava křivd (předpokládám, že to je smajlík pro ironii)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

21.02 2013 18:05


Hanys:
tecka:
Buď zas mlžíš a nebo je to systémově docela v prdeli.
Myslím, že éro dojelo na svoji nekonkurenceschopnost a církve nejsou nic jiného než náprava křivd (předpokládám, že to je smajlík pro ironii)


Aero ... koupil boening za kacku s tim ze privede era ne svetove trhy, privedl team manageru, kteri kurvili praci konstrukteru, treba ... tam staci levnejsi tesneni, vysledek nouzove pristani... a hlavne rozdelil robose do barevnych teamu, je dulezite mit spravnou barvicku... mam modre monterky



no a kdyz aero uplne vycucali a trhy zadne, nakonec aero zachranil stat a pak ho prodal ... to je cela mlha

Cirkve nejsou zadna naprava krivd ale krivdy nove, ryzi zlodejna, protoze nejen ze je proti vuli vetsiny naroda, nejen ze se vraci to na co cirkev nema zadny narok a nikdy to nevlastnila, ale jako orucni bonus, pobodne jako trafiky pro rebely, cily uplatky, budou dostavat restituce z penez pitomcu i cirkve vznikle PO ROCE 1989

No a zitra to necasovci podepisou navzdory tomu ze by meli pockat na vyjadreni ustavniho soudu, cili ve zle vuli

viz.

V pátek mají církve definitivně získat majetky bez ohledu na případné rozhodnutí Ústavního soudu o zrušení zákona o majetkovém vypořádání s církvemi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Oznámení občanům, vládě České republiky a církvím a náboženským společnostem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Citace:
Upozorňuji tímto vládu České republiky a jednotlivé církve a náboženské společnosti, že nález ústavního soudu České republiky byl publikován ve sbírce zákonů. Dojde-li v budoucnu ke zrušení zákona č. 428/2012 Sb., nebudou tedy členové vlády, představitelé církví a další zainteresované osoby moci tvrdit, že jednali při podpisu těchto smluv v dobré víře, protože byli veřejně informováni o rozporu vůle občanů se zněním zákona, který nebyl přijat v celospolečenské shodě.

V Praze dne 20. 2. 2013

Lenka Procházková


nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

21.02 2013 18:32


Aktuální cena 38.10 Kč (-39.52%) dnes, to je zacatek


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

21.02 2013 19:26


Americký velvyslanec se bavil se Zemanem o Temelínu

Velvyslanec USA Norman Eisen ve čtvrtek zhruba hodinu jednal se zvoleným prezidentem Milošem Zemanem. Na schůzce se řešila dostavba Temelína, tvorba nových pracovních míst v ČR nebo boj proti terorismu. Eisen označil Zemana za velkého přítele USA.

Dalším tématem byly obchodní a ekonomické vztahy. Eisen poukázal, že USA jsou největším investorem v ČR z neevropských zemí. Podle velvyslance se v této souvislosti řešila tvorba nových pracovních míst, kdy zmínil spolupráci s americkými společnostmi Microsoft nebo IBM.

eisen zduraznil spolupraci s pijavicemi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2013 11:44


Tatra čelí exekuci, na březen se chystá dražba automobilky

aktualizováno Slavná česká automobilka Tatra čelí kvůli dluhům exekuci, nařídil ji Okresní soud v Novém Jičíně. Dražební jednání se má konat 15. března v sídle exekutorského úřadu Cheb. Chebský exekutor David Koncz vydal příkaz k prodeji kopřivnického podniku, jehož cena je podle něj asi 300 milionů korun.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2013 12:30


Aktuální cena 24.00 Kč (-37.00%)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.02 2013 14:20


nabizim 26,- Kč
nahoru

sponzor





22.02 2013 14:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.02 2013 8:43


Pro ty co jeste nevěří, opravdu dobre ctete:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2012
Příspěvků: 313 | Témat: 29

28.02 2013 9:06


tyvole...dam max 50 kaček a udelam tovarna na kubě Castro Bros určitě me zaplati vsechno a bude TATRA KUKU
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

28.02 2013 9:26


chce se mi brečet mé milované nákladní automobily tatra
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.02 2013 10:05


bych mel normalne strach se te drazby ucastnit, ze tam prijde nejakej zapalenej fanda , treba jako Krysar a nebo vlastenec a vsechny tam vystrili nebo vypali ..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

28.02 2013 10:12


Tavic ty si vul

Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


chjo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

28.02 2013 10:12


co k tomu dodat..., už snad jen, kdo mi půjčí kapesník, abych měl čím otřít slzy...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.02 2013 10:20


TATRA prezila od r.1850 2 svetove valky, socialismus za ktereho byla v nejvetsim rozkvetu a umre na kapitalismus, ktery prirozene vede k otrokarstvi.

Pamatuju jak vypadal zavod kdyz jsem tam delal na praxi, jak vypadala a rozvijela se Koprivnice.
Kdyz jsem tam byl loni v muzeu, videl jsem umirajici detroit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

28.02 2013 10:33


loni tatra prodala asi 600 vozu
jen 148 se v 70 se prodalo v pruměru přes 11 tisíc ročně
nahoru

sponzor





28.02 2013 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.03 2013 12:47


Poslední šance Tatry

Indický korupčník Ravinder Kumar Rishi končí v Kopřivnici. Firma dostane nové majitele

Nebylo žádným tajemstvím, že společnost Tatra, na kterou byla usnesením Okresního soudu v Novém Jičíně nařízena exekuce, se dlouhodobě potýkala s nedostatkem finančních zdrojů. Již v roce 2009 spadly její tržby o více než 50 procent a ČSOB poslala podnik do "workoutu". O rok později Tatra prodělala 157 milionů korun, kompletní čísla za rok 2011 a ani 2012 nezveřejnila.

V těchto letech se nekonala ani valná hromada podniku. Společnost postupně prodávala, co se dalo, dceřiné společnosti a nemovitosti, finanční situace se však stále zhoršovala. Jedním z důvodů byla nízká zakázková náplň a také neefektivní výroba.

Indické souvislosti

Situaci ve firmě zkomplikovala i kauza jednoho z významných akcionářů Ravindera Kumara Rishiho, který momentálně čelí v Indii závažnému podezření z nekalých obchodních praktik a z porušování indických zákonů, jež měly doprovázet prodej tatrovek do této země. Právě korupční byznys v Indii, z něhož měli zřejmě prospěch někteří akcionáři, zatímco Tatra prodávala na hranici – a podle některých zdrojů z řad bývalých zaměstnanců až pod hranicí – výrobních nákladů, byl důvodem, proč vlastníci odmítli spojit Tatru s některou světovou automobilkou. A samozřejmě také důvod, proč se Tatra dostala do akutního existenčního ohrožení. V srpnu 2011 svitla Tatře naděje v podobě spolupráce s nizozemským výrobcem nákladních aut DAF. Zatímco DAF prodává ročně přes 40 tisíc aut, v případě Tatry to bylo několik set kusů včetně CKD (complete knock-down, tedy v jednom celku zvlášť zabalené například kabiny, nápravy, motory a převodovky) sad. DAF má sice širokou nabídku nákladních automobilů, oproti konkurenci mu však chybí vlastní terénní nákladní automobil s pohonem všech náprav. Podvozek Tatry je naopak stále i po mnoha desítkách let od svého vyvinutí světovou špičkou a válcuje konkurenci. Chybí však kvalitní motor i kabina, což je silnou stránkou DAF.

Nizozemci si navíc uvědomují, že neúplná produktová řada je jejich konkurenční nevýhodou ve vztahu k distribuční síti, která jim znemožňuje účast v soutěžích o velké fleet dodávky. Právě proto DAF spolupracoval na vývoji vozu T-158 nazvaného Phoenix. V Tatře měl získat 19procentní podíl a kromě komponentů hodlal nabídnout závodu v Kopřivnici i svoji rozsáhlou dealerskou a servisní síť. To je při distribuci těžkých nákladních vozů zcela klíčovou záležitostí. K převzetí však kvůli nezájmu Tatry (za nímž stáli podle zasvěcených především ředitel Adams a Rishi) nedošlo. Jakýkoli návrh DAF týkající se marketingu a prodeje vozu Tatra Phoenix byl vždy managementem Tatry odmítnut. DAF měl opci a mohl za jednu korunu koupit zmiňovaných 19 procent v Tatře, ale nakonec ji nevyužil.

Podnik Tatra, a. s., prozatím vlastní čtyři akcionáři, z nichž právě Rishi má největší podíl, a sice podle oficiálních zdrojů přibližně 40 procent. Právě on realizoval v průběhu posledních 25 let prodej tatrovek (rozložených na části) pro podnik nevýhodným způsobem prostřednictvím svých společností se sídlem ve Velké Británii (s propojením na svoji Hemang Foundation v Lichtenštejnsku) do Indie.

Rishi se stále nachází v Indii, tamní vyšetřovatelé opakovaně zamítli jeho žádost vycestovat ze země do Velké Británie ze zdravotních důvodů. Kvůli aféře Tatra loni nevyvezla do Indie ani jeden z původně plánovaných 450 vozů.

Pro zajímavost, od 8. ledna 2013 je v konkurzu i firma Tanax se sídlem ve slovenských Bánovcích nad Bebravou. Jednou z jejích činností byla i výroba a prodej nákladních automobilů a jiných dopravních prostředků. Akcionářem byla od 20. dubna 2010 Rishiho Vectra Limited. Samotný Rishi byl od 12. května 2011 předsedou dozorčí rady.

Jádro exekuce je v Čepí

Tatra se proto nevyhnutelně musela stát finančně mrtvou firmou. To ovšem hodně bolí její klíčové dodavatele. Zejména společnost Promet Group podnikatele Reného Matery, která koupila od Tatry před dvěma lety její lisovnu Tawesco. Tatra pro Materu představuje téměř třetinu obratu a její pád by jeho prosperující impérium proměnil v ruiny. Podle zdrojů týdeníku Euro je právě Matera spolu s majitelem společnosti Composite Com za současnou exekucí. Composite Com, jak lze dohledat z obchodního rejstříku, je navíc personálně propojená se zbrojařskou firmou Excalibur Army, která mimo jiné prodává a servisuje tatrovky. Také sídlo obou společností je v malé obci Čepí na Pardubicku. Exekuuje se pohledávka 650 milionů zajištěná majetkem podniku, kterou již zhruba před rokem odkoupila J&T od ČSOB právě pro tyto klienty. Ti museli nalít do provozních prostředků Tatry další úvěr ve výši 240 milionů, aby udrželi podnik v chodu. Finančníci z J&T se pokoušeli s Rishim domluvit na přátelském převzetí fabriky, leč dostalo se jim jen arogantního odmítnutí. Zvolili proto formu exekuce, při níž přijdou jak Rishi, tak generální ředitel Adams o svůj vliv na podnik.

"Společnost Composite Com s dlužníkem komunikuje s cílem uspokojit svou pohledávku.

Dosud jsou i jiné varianty řešení než dražba," dodává ovšem mluvčí Composite Com Andrej Čírtek.

Podle odborníků je varianta exekuce tím nejlepším řešením pro Tatru. Exekuoval by se totiž funkční celek, který by mohl plynule pokračovat ve výrobě. Všichni zainteresovaní mají zájem na tom, aby podnik i nadále fungoval. Na vozech této značky je mimochodem založena i obranyschopnost Česka. Tatrovácké podvozky navíc využívají například i obrněné transportéry Vega. "Bylo by ideální, kdyby Tatru převzal nějaký podnik z vojenského průmyslu. Automobily využívají i armády jiných zemí. Právě v této oblasti je nejvyšší přidaná hodnota Tatry," domnívá se Jiří Hynek, prezident Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR.

Je velmi pravděpodobné, že v dražbě naplánované na 15. března získá Tatru Materův Promet Group, ať už přímo nebo prostřednictvím J&T či jiné společnosti. Celková výše pohledávek z tohoto uskupení dělá jasného favorita, jemuž odkup automobilky dává největší ekonomický smysl. A pak přijde další pokus o záchranu tradiční české firmy s dlouhou a slavnou historií. Nový vlastník má fakticky jedinou možnost, a tou je obnovení rozhovorů s DAF a dosažení dohody. To je dobrá šance pro Tatru. Ale také asi poslední, kterou těžce zkoušený podnik má.

Týdeník EURO 9/2013, 25.2.2013
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

15.03 2013 12:24


A JE TO!

DRAZBA

Cheb - Kopřivnická automobilka Tatra byla v dražbě v Chebu prodána za 176 milionů korun. Podnik vydražila společnost TRUCK DEVELOPMENT. Hodnota Tatry byla k dnešnímu dni stanovena na 1,765 miliardy korun, její závazky činily 1,5 miliardy korun. Vyvolávací cena byla 175,135 milionu. Dražby se zúčastnil jediný dražitel.

176 milionů / 1,765 miliardy ... a to se vyplati
65 za CSA

Kdyby se Jagr torchu staral a nehonil furt baby a puk, mohl mit dnes CSA a TATRU a ani by to na konte nepoznal
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

16.03 2013 0:29


Řekni kde tak dlouho jsou?
Pane, kdy už vyjedou?
Otče, proč tak dlouho spí
Jezdci blaničtí?
Matko, popros už je čas
Už se jede na doraz
Prosím, Bože o zázrak
Než nám fakt ujede vlak
Není lid a není král
Jenž by zemi zachoval
A tak Čechy v sekáči
Zkoupí boháči
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

16.03 2013 16:42


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


TATRU koupila 15.3.2013 firma, zapsana do obchodniho rejstriku 8.3,2013



Rekl bych ze Gavlas je bily kun .. otazka ci J&T a Adamse?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Čachry kolem Tatry
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Citace:

Občan napsal:
Březen 16, 2013 v 8.58

Ten tvor se jmenuje Marek GALVAS (Mgr.) a je spojený nejen se skupinou J&T.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tatru poslal do kytek Dlouhý.
Jeho “privatizace” měla jediný cíl – likvidaci konkurenta zhraničních koncernů, jako v mnoha dalších případech. Stejně dopadly pod “vedením” amíků Zetor i Aero Vodochody (to jen z těch velkých podniků). Protože Tatra náklaďáky uměla a umí (a uměly je i LIAZ a Praga), měla trhy, měla lidi, výzkum – prostě všechno co potřebovala, aby přežila i “liberalizaci” pod taktovkou ODA. A tak nezbylo než ji úplně cíleně zlikvidovat; tři američtí geronti a jeden emigrant (Ing. John Prikryl, Čecho-Kanaďan) se postarali dokonale.

Tady je v diskusi pár zajímavých informací o nejen J&T – tyden.cz/rubriky/domaci/dovolena-s-cezem/j-t-nakup-vily-jsme-nedomlouvali-jen-podepsali_132558_diskuze.html (dopište si do adresy www).

Společnost Composite Com, a.s. je zvláštní spolek; jejím mluvčím je totiž Mgr. Andrej Čírtek, bývalý mluvčí Ministerstva obrany (2004-2009 – v té době stát nakoupil “skvělé” letouny CASA). Kdoví, jaké další špičky bychom v ní našli.
Čírtek je nebo byl rovněž mluvčím a sekretářem UNASO-Unie herního průmyslu ČR a od ní už vede přímá cesta k “nejlepšímu z ministrů celé Galaxie” Kalouskovi.
Kdo je Jaroslav Strnad se mi zatím nepodařilo zjistit (tedy kromě toho, že to je prapodivný šíbr a kšeftař s plně funkční vojenskou technikou). Každopádně je (jak už zmínil vlk) od letošního 1. března majitelem VOP Šternberk a to už je, s ohledem na arzenál, který vlastní, docela na pováženou. Protože o výrobu plastových modýlků ve Vojenském opravárenském závodu asi nepůjde.
Že by si Kalousek, Háva a další zločinní spolčenci budovali soukromou armádu? Strnad má totiž velmi úzké vazby na Omnipol a Omnipol, to je Háva a Háva je opět Kalousek. Koho přes Strnada ČR vlastně vyzbrojuje a kam budou směřovat Tatry?

TATRA se nikdy neměla dostat do cizích rukou. Všechny trochu normální státy takové strategické podniky plně kontrolují; jen ČR privatizuje zbrojní výrobu do rukou vojenských konkurentů. Větší stupiditu si lze jen těžko představit, protože ve zbrojní výrobě a dodávkách “spojenci” NEEXISTUJÍ. Tu si každý hlídá jak oko v hlavě. Každý kromě ČR.
Odpovědět

Řezníček z Brna napsal:

Mohu potvrdit brněnský Zetor. Traktory Zetor byly takový fenomém, že v některých afrických státech nemají ve své řeči slovo traktor, ale říkají jim Zetor, bez ohledu na značku. Otcova sestřenice se vdala do Itálie a dělala vývojovou pracovnici u Fiatu, kteří také vyráběli (a možná ještě vyrábějí) traktory. Vzpomínám si, že když za bývalého režimu přijela k nám na návštěvu, říkala několikrát, že traktory od Fiatu vůbec nemohou konkurovat brněnským Zetorům co do kvality.

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Citace:
Anonymní napsal:
Březen 16, 2013 v 13.52

a) jak píše “občan”, ten člověk se jmenuje Marek GALVAS, nikoliv GaVLas. V tom smyslu i ty zdroje internetu.
b) hned jak bylo zveřejněno, že firma Composite com. a.s. poslala Tatru do konkurzu, jsem se zajímal o to, co to je za firmu, které Tatra dluží 660 mega. Velmi je proto zajímavá účetní závěrka této “firmy” za rok 2011 (poslední zveřejněná, za rok 2012 zatím není)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Račte si všimnout – vlastní kapitál 2,196 mega, pasiva 2,214 mega, provozní výsledek hospodaření – 35 tisíc.
A tohle obskurní společenství najednou vlastní pohledávky Tatry za 660 mega!
Kdo umí, ten umí. Ostatním patří lopata.
Bono, Tatra v účetní hodnotě 1,7 giga se závazky ve výši 1,5 giga se prodává v oné dražbě za 176 mega za tím účelem založené firmě Marka Galvase napojeného na JT.
Přitom ta Tatrovka vlastní muzeum, ve kterém jsou exponáty ztěží vyčíslitelné hodnoty. Nepochybuji, že tržní hodnota těch exponátu mnohonásobně přesahuje těch 176 mega.
Nepřipomíná vám to něco?
Mi ano – České pivo a Nomuru.
Možná jsem ale jen škarohlíd.

JInak, pro osud Tatry po převratu jistě nemohlo nemít tragický důsledek zpronevěření několika stovek hotových tater uložených ve skladě v Egyptě, jestli se nemýlím. Ale nestojí mi za to to dohledávat.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

17.03 2013 1:48


A pořád je to "legální" ...
Účelově.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

17.03 2013 2:55


tecka:
Je velmi pravděpodobné, že v dražbě naplánované na 15. března získá Tatru Materův Promet Group, ať už přímo nebo prostřednictvím J&T či jiné společnosti. Celková výše pohledávek z tohoto uskupení dělá jasného favorita, jemuž odkup automobilky dává největší ekonomický smysl.

tecka:
Rekl bych ze Gavlas je bily kun .. otazka ci J&T a Adamse?

Společnost Truck Development vznikla teprve minulý týden účelově právě kvůli převzetí Tatry. Peníze k financování akvizice poskytla investiční skupina J&T. "Nejde však o projekt samotné J&T, ale o akci jednoho z klientů," vysvětluje sám Galvas zatím bez bližších podrobností.

Končí tak éra dosavadního ředitele Tatry Ronalda Adamse. Před zaměstnance ve výrobních halách v příštích dnech předstoupí nový vlastník. Tvrdí, že zachová výrobu v současném rozsahu a nepředpokládá žádné propouštění. Dosavadní vedení však chce kompletně vyměnit.

Firma Truck Development získává celý podnik včetně zkušebního polygonu a také podnikového muzea, v němž jsou vozy prohlášené za kulturní památky v účetní hodnotě stovek milionů korun ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

17.03 2013 14:54


Nad Tatrou sa blýská, hromy divo bijú.
Zastavme sa bratia, veď sa ony stratia...

a kdy, na svateho dyndy, vyhledove budeme vsichni stastni...asi ne

Koupil si Adams vlastni dluh jako Charouz ?

Citace:
neobvyklý příběh?

Třeba zde popis: aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml ...

a jsem zvědavý, kdo bude ten konečný tj. opravdový vlastník Tatry a kdy se asi tak objeví?

Také jakou případně roli v celém divadélku sehrál sám Adams, zapletený prý ať tak nebo onak do korupce kolem Tatry a postižený navíc i vážnou nemocí, tady jde o to do jaké míry bylo, je a bude i nadále jeho chování vůbec svéprávné? Byl vydírán, doléhá nemoc nebo platí obojí? Nebo, případně, bylo a je jeho chování dokonce trestné?

Protože dle mne bez "součinnosti" i na straně podniku by se to nemohlo takto s Tatrou sehrát a už vůbec ne Adamsovi přímo před očima!

Už nadpis posledního odstavcev odkazu tj. prý neobvyklý prodej generuje další vážné a znepokojivé otázky o podstatě tohoto, proto také neobvyklého a náhle vygradovaného, příběhu:

Sama tolikrát ve zprávách opakovaná slova Adamse o tom, že "exekuce řeší finanční záležitosti, které firmu v minulých třech letech brzdily", nemohou být myšlena vážně a pokulhávají na obě nohy.

Z pohledávky věřitele (asi 650 mil Kč?) se umazala exkucí asi pouze 1/4 ... a tento věřitel se zařadí se zbytkem pohledávky do jedné řady s ostatními věřiteli ... aby jednali tj. co s tím zbytkem ... s novým vlastníkem Tatry.

Ale takto přece měl postupovat, tj. jednat s věřiteli a hledat řešení, především sám Adams!!!

Z titulu své funkce ... i z důvodu osobních zájmů jako také prý akcionář ... nebo už najednou a od jaké tedy doby měl a má zájmy jiné!?

Je to schizofrenie:

na jednu stranu a kvůli 176 mil. Kč je exekutorem "vyvlastněna" Tatra v prý hodnotě aktiv 1,7 mld Kč, těch upřímně napsáno 176 miliónů Kč je ale částka směšná a problém jako takový neřešící ... problém tedy jistotu věřitelům řeší až prespektiva Tatry jako fabriky obecně ... ale perspektiva dle slov fabriky (tj. Adamse) a alespoň na nejbližší měsíce ohrožena přece není, což je strvzeno i tím že na Tatru konkurz vyhlášen přece nebyl ... a ten, kdo by měl Tatře přinést zásadní obrat k lepšímu tj. výrobní program a peníze na další vývoj, opravdu pokud někdo takový je, tak se přece nemusí a pokud je solidní schovávat za čachry kterých jsme tu právě svědkem v přímém přenosu a skrze jakoby překupníky v exekuci ... a, především, hledat takového (spolu) investora do Tatry bylo přece v náplni práce samotného Adamse!

Pokud na to Adams nestačil měl být přece vyměněn, proč se to nestalo? ... proč nebyli informováni akcionáři a zavčas?


Citace:
... ten ale také může být jen kůň a teď nebude vhodná doba ho veřejnosti předvádět. Dámy a pánové z J&T obvykle velmi dobře ví co činí a především mají nos na dobrou příležitost.

Už vůbec je zajímavé, jak bylo a stále je dramaticky mediálně prezentovaný třeba toto:

Tatra prý dluží 1,5 někdy uváděno 1,4 mld Kč a proti tomu se dává pravděpodobně ocenění z rozvahy aktiv 1,7 mld Kč, jenže slovo "dluží" je široký pojem, nevíme jestli jsou to závazky celkem (což předpokládám a je to širší pojem) nebo to celé je už opravdu po lhůltě splatnosti, což kdyby bylo takto dramaticky po lhůtě splatnosti pravdou, tak by ale Tatra měla spadnout právě do konkurzu což se nestalo a o což se postaral také Adams svým vyjádřením, že vlastně Tatra je v pořádku... tak vo co gou a směr exekuce otevřen ...

Tím totiž, že proběhla dražba a byl 176 mil. Kč uspokojen jen jeden z věřitelů, mohl by být tento postup formou dražby napaden ve smyslu zvýhodňování jednoho věřitele a proti čemuž by se měli okamžitě ozvat ostatní věřitelé. To se nestalo (předpokládám důvodně že ostatní závazky splatné nebyly) a na tom jednom případě ta jakoby náhle objevivší se pohledávka, cha, cháááá a v řádu statisíc, byla rychle proto vypořádána.

Že je někdy, a zvláště pokud se taková fabrika vymotává z krize, poměr závazků (tedy cizích zdrojů) větší než vlastní zdroje ... tak to nemusí přece být pokaždé důvodem k odsudku že to je špatné, složité totiž ještě nemusí být fatálně špatné. Právě jak se bude taková fabrika hrabat zpátky nahoru, tak se podíl cizích zdrojů bude přece zase zmenšovat ... při toleranci věřitelů a pokud uvidí, že podnikatelský záměr je smysluplný ... a to opět měl a zatím má mít do pondělka na starosti třeba takový právě Adams.

Který tvrdí ve smyslu, že vše je v pořádku, fabrika normálka jede tak co ... a jen ten "někdo" asi nechtěl(?) zaplatit tomu dotyčnému 650 mil. Kč za faktury ... tím někdo kdo měl platit ale měl být přece, silně zjednodušeně a personifikováno právě Adams, který pokud neměl cash (neprodaný a tedy nezaplacený auta stojí pořád na dvoře) si měl na to půjčit nějaký překlenovací úvěr.



Myslím, že by se možná pro toho kdo je znalý práva a měl by odvahu skýtala možnost je poněkud panáčky potrápit:

jak to je obecně s osobní odpovědností takových členů představenstva, dozorčí rady atd.? ... nemělo by být tak do 2 týdnů a co nejrychleji podáno trestní oznámení ... a právě třeba Adamsovi apod. nechat obstavit majetek? ... dokud je ještě čas?


Citace:
neobvyklý příběh?

Souhlasím, pěkně to smrdí. Jak je možné, že podnik který není předlužen a hodnota po odečtení veškerých závazků je kladná, je prodán v dražbě a akcionáři z toho nedostanou ani korunu? A pan ředitel sám jeden z významných akcionářů to ještě obhajuje a nečiní kroky, aby zabránil znehodnocení investice akcionářů. Je to okradení akcionářů za bílého dne. Určitě stojí za úvahu zvážit veškeré možné právní kroky k ochraně právakcionářů, jinak tato zkušenost může inspirovat další vykuky k podobným akcím.


Citace:
Je to dáno "genialitou" nebo napíšu raději tady bez uvozovek genialitou mechanizmu té dražby.

Která je navíc formální tržní.

Jak jsem nedávno napsal tržní ale nemůže být ve skutečnosti už jen proto, že o tom co je nabízeno nejsou potřebné informace, už také proto že ve sbírce listin v obchodním rejstříku je založena výroční zpráva jako poslední za rok 2010 ... teď je březen roku 2013 a za Tatrou visí, ejhle, ejhle, ejhle, neřešená pohledávka kolem 650 mil. Kč.

Takže si i představ, že bys to byl právě také ty nebo já co bychom o Tatru projevili zájem, určitě by nás také zajímalo jak jsou nabízená aktiva (to jest část z těch 1,7 mld Kč) případně už zajištěna věřitelům, obvykle především bankám za poskytnuté úvěry: támhle ten celý provoz tj. výrobní hala i s pozemky, támhle kůlna se suchým WC, možná stroje ... a ve skutečnosti jsou bloklé už hodně moc dlouho pro tu kterou banku ... ovšem na druhé straně je zřejmé, že jednotlivá banka a pokud vytrhne z Tatry jednotlivost třeba právě tu kůlnu tak se moc asi nezahojí, kdo by si to koupil?

Takže banka zájem má obvykle a pokud to přece jen jde s fabrikou spolupracovat tj. být vstřícná pokud je nadějný podnikatelský zájem jak alespoň přežít ... a do konkurzu nebo exekuce banka také tu Tatru přece zatím neposlala!

Je tedy otázkou a bylo by zajímavé zjistit, do jaké míry a v poslední době se měnilo zajištění aktiv Tatry bankám (věřitelům) a jestli byl prostor ještě, po dozajištění, vzít si třeba ten překlenovací úvěr 650 mil Kč na odvrácení exekuce ... a pokud ne, měla být svolána valná hromada a měli to řešit akcionáři, navýšením jmění nebo vstupem někoho dalšího ... a aby se získal čas a právě byla ochrana před nájezdníky (exekuce) tak měl být v tom posledním když by bylo newjhůř vyhlášen konkurz a nikde není psáno, že konkurz = vždy totál spálená země a konec, naopak pořád proti stavu co je nyní by byla šance.

Z nadhledu a formálně, tak jak jsem nahlížel tak to s tou exekucí je věc od října 2012 a teď je březen 2013 tj. exekuce tedy také nespadla s nebe najednou a jako překvápko, byl časový prostor 4 - 5 měsíců tu věc řešit: takže proč to neřešilo představenstvo, proč ne dozorčí rada, proč nebyla svolaná valná hromada?

Ještě další věc: nedovedu si představit, že tak jak je chod fabriky tak že faktury se platí všem ostatním vyjma tomu jednomu, to by bylo zvýhodňování věřitelů. Přitom tak se to asi stalo, to zvýhodńování, protože se nepodařilo vyhlásit na Tatru konkurz tj. aby bylo více věřitelů a Tatra aby do exekuce nešla..

Takže ten komu nebylo placeno a komu Tatra nakonec dlužila 650 mil. Kč a který Tatru jakoby provozně úvěroval, ale bez zajištění částí aktiv Tatry, nakonec formou exekuce si požádal a pro J&T o Tatru úplně celou ... protože závazky které má dnes Tatra u bank tak finanční kupina J&T asi ráda přeúvěruje ... takže co si přát pro Tatru jako fabriku více, že, bude připravena pro další kšeftíky tj. zájemcům jako husa na pekáči ale bez původních akcionářů
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

09.04 2013 18:19


tecka:
TATRU koupila 15.3.2013 firma, zapsana do obchodniho rejstriku 8.3,2013

Rekl bych ze Gavlas je bily kun .. otazka ci J&T a Adamse?

tecka:
Kdo je Jaroslav Strnad se mi zatím nepodařilo zjistit (tedy kromě toho, že to je prapodivný šíbr a kšeftař s plně funkční vojenskou technikou). Každopádně je (jak už zmínil vlk) od letošního 1. března majitelem VOP Šternberk a to už je, s ohledem na arzenál, který vlastní, docela na pováženou. Protože o výrobu plastových modýlků ve Vojenském opravárenském závodu asi nepůjde.
Že by si Kalousek, Háva a další zločinní spolčenci budovali soukromou armádu? Strnad má totiž velmi úzké vazby na Omnipol a Omnipol, to je Háva a Háva je opět Kalousek. Koho přes Strnada ČR vlastně vyzbrojuje a kam budou směřovat Tatry?

Poslal Tatru do exekuce, nyní se chce zbrojař Strnad stát jejím spolumajitelem

Věřitelé Tatry se hodlají stát jejími spolumajiteli. Na antimonopolní úřad se obrátil se žádostí o sloučení s Tatra Trucks Jaroslav Strnad
, jehož firma poslala automobilku do dražby kvůli dluhu 650 milionů.

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) o tom informoval na svém webu.

Na úřad se obrátili zbrojař Strnad a firma Promet tools. Ta patří slévárenské společnosti Promet group, jíž šéfuje René Matera. Strnad a Matera jsou věřiteli automobilky, kteří se kvůli uspokojení svých pohledávek spojili ve společnosti Composite com.

Ta podala návrh na exekuci Tatry, která byla nakonec v březnu prodána za 176 milionů korun v dražbě.
Tiskový mluvčí Andrej Čírtek Composite com sdělil, že věřitelé kopřivnické automobilky se rozhodli do Tatry majetkově vstoupit.

Společnosti Composite com dlužila Tatra asi 650 milionů korun. "Věřitelé Tatra a. s. spojení ve společnosti Composite com a. s., pánové Strnad a Matera, se dohodli s vydražitelem podniku, společností Tatra trucks a. s. (dříve Truck development a. s.) na majetkovém vstupu do společnosti a v návaznosti na to kapitalizaci svých zbývajících pohledávek, které nebyly dražbou uspokojeny," uvedl Čírtek.

Strnad a Promet Tools mají podle oznámení na webu ÚOHS "získat možnost společně kontrolovat" společnost Tatra trucks. Ta vznikla letos osmého března a nahradila firmu Truck development, kterou noví majitelé podle dřívějších informací účelově založili jako nástroj k převzetí Tatry.

Podle obchodního rejstříku je jediným akcionářem Tatry trucks Marek Galvas, který dosud působil jako předseda představenstva Tatry development. Prostředky na ovládnutí Tatry společnosti Truck development poskytla podle dřívějších informací mimo jiné skupina J&T.


Náhled, klikni pro zvětšení.

Jaroslav Strnad v areálu společnosti Excalibur Army

Máme radost? Máme
nahoru

sponzor





09.04 2013 18:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email