Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 446 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: URBIII
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 829
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 0
Celkem: 446

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

08.03 2009 20:08


VAG-COM*: Auto Diagnostic Tool (BMW,Opel,WV,Audi,Škoda)

Náhled, klikni pro zvětšení.


VAG-COM* je sada programů pro Windows, která soutěží s funkcemi prodejců velmi drahých vlastnických skenovacích nástrojů.VAG-COM* spolupracuje s většinou modelů Volkswagen a Audi prodávaných celosvětově v roce 1994 až 2008.Bude spolupracovat i s některými auty po roce 1990.Bude také spolupracovat se staršími modely Škoda,modely prodávanými kromě Severní Ameriky.

VAG-COM* je první VAG-automobilový nástroj:
* Je úplně kompatibilní se všemi modely VW, Audi a Škoda do 2008,včetně modelů používajících přímé CAN spojení pro diagnostiku.
* Má databázi víc než 9000 chybových kódů a měřící texty bloku.
* Můžete používat nových 7-Digit číslových PIN/SKC kódů a zkusit nové klíče ve všech immobilizer montovaných v modelech VW/Audi/Seat/Škoda.
* Dovolí vám okamžitý náhled,log a graf 3 skupin bloků měření.
* Můžete zpřístupnit všechny kontrolní moduly, které vyžadují vlastnické VAG režimy nově provozované KWP-2000 protokoly (2001+ Teves Mk.60 absolutní,včetně 2002+ modulů)
* Můžete vystavit kritickou informaci časování o TDI* motorech v grafické formě.

obsahuje:
* VAG-COM* 409.1
* VAG-COM* 512.4
* VAG-COM* 607.3
* VAG-COM* 704.1
* BDM 100
* BMW M35080
* BMW Scanner 1.36
* EDC* 16 ECU* Flasher
* Galletto 1250
* HC908 Programmer
* HC912 Programmer
* HC705 Programmer
* MB Carsoft 7.4
* MB key maker
* MC711 Programmer (MC68HC(7)11 EEPROM programming tool)
* NEC Programmer
* Opel immo* Reader
* Opel Tech 2
* T-Code 300
* TMS 370
* T-PROG + software
* USB ELM327
* Vag Prog dongle
* VAG CAN Commander v5.1 full
* VAG Tacho USB 1.7
* VAG Tacho USB 2.2
* VAG Tacho USB 2.5
* VIS 2.0 (Vag Info System)
* VW/AUDI Airbag* Reset

Pokud nemate, zde se da sehnat:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Urcite se rada z nas rada stoura, hleda, vymejsli blbustky a nastavuje si veci podle sveho gusta. Co takle nahazet sem postupy a podelit se s ostatnimi (sakra to zni strasne ale nic lepsiho me nenapada, editnu jak me neco napadne )

EDIT ÚVODU:Tento prispevek je zkopirovan z uvedeno odkazu, dekuji autorovi a zaroven se omlouvam ze jsem jej prenesl na jine forum bez jeho vedomi. Pokud bude autor proti ihned jej smazu, staci jedna SZ.

Tak tedy začněme tak říkajíc od píky

CAN - Controller Area Network - původně vyvinul Bosch pro řídící systémy automobilů, v posledních letech se využívá v i průmyslové automatizaci řídicích systémů, senzorů a akčních členů, fyzicky jde o tzv. kroucenou dvoulink", která propojuje CAN kompatibilní řídící jednotky. Podobně K-vedení propojuje všechny diagnostikovatelné řídící jednotky.

EOBD* - European On-Board Diagnostics - OBD* norma pro evropské vozy, vycházející z OBD2, definovaná v Evropě, definuje mimo jiné normy elektronických funkcí pro řízení systémů motorů, emise výfukových plynů, apd.

K-Line L-Line - diagnostické K/L vedení a také asynchronní sériový protokol

ECU*/ECM*- Electronic Control Unit/Module - elektronická řídící jednotka

Diagnosticke zasuvky 2x2 a OBD* -On Board Diagnostics
Zásuvka 2x2 byla montována do vozidel přibližně do roku 1994 a poté byla nahrazena16- pólovou zásuvkou OBDII, která ovšem nejeví žádné známky OBDII. Teprve asi od roku 1998 se stala vozidla kompatibilní s novou normou. Jako další zvláštnost, ve vztahu k vozidlům VAG, se jeví použití 2.K-Line (KKL) vodiče místo L-Line vodiče na pinu 15 v zásuvce OBDII a použití CAN-Busu u úplně nových vozidel od roku 2003.
U těchto vozidel lze pomocí adresového slova 19 navolit diagnostickou bránu. Ta sbírá potřebná data a má je připravena k odečtu pomocí OBD*.

Konektor 2x2
Kabelová redukce


Konektor OBDII
Kabel KKL USB

Kabel KKL K-COM

Kabel HEX-COM USB


Úvod do automobilove diagnostiky jsem nasel na strankach spolecnosti Motordiag.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Myslim ze nema cenu se o zakladech dale rozepisovat. na prilozenem odkazu najdete vsechny potrebne uvodni informace.
Naposledy upravil Vlca dne 10.03 2009 20:49, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.03 2009 20:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

08.03 2009 20:19


Sem chtel pogratulovat k dobre praci a ty takhle kopirujes jo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

08.03 2009 20:22


docela ses snažil, ale myslím, že je tady toho o Vagu napsáno docela dost, stačí hledat a číst
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.03 2009 20:23


Také mi přijde, že surové kopírování není zrovna fér. Navíc, když otevírám takové téma, tak by to chtělo doplnit o novou verzi, která v úvodu není doplněna a chybí zde více informací, které by uživateli pomohly.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

08.03 2009 20:24


Ehm, evidentne nikdo nepochopil muj zamer
Nejde o to co tam kecam, hlavne je tam link na dobry dowload...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.03 2009 20:30


Vlca: Ale pochopili, ale na toto téma tu toho bylo napsáno již hodně.

Zkus se rozepsat. Záměru se nikdo nebrání a iniciativě také ne. Ono v tom úvodu je to hezky přehledné, ale napojení na vozidlo je potřeba rozdělit na připojení přes 2x2 konektor, OBD* a OBD*-HEX-CAN.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

08.03 2009 20:41


Jasna vec, ja si s VAGem hraju rad, takze si DAM* tu praci, pokusim se projit forko a nahazu sem to co uz je tu popsane a pokusim se najit i neco noveho nekde jinde. Jen to asi nebude vsechno hned a kdyz se nekdo prida, nebudu se branit

PS: Jeste ten puvodni prispevek editnu, aby to bylo spravedlive k puvodnimu autorovi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.03 2009 20:51


Vlca: No on je také problém rozdělit to na ostrou verzi a na verzi s kabely KKL a jím podobnými. KKL kabely (COM a USB) fungují do verze 407. Jinak je potřeba na tomto fóru od této verze propagovat pouze ostré verze, aby to mělo hlavu a patu. O kloken by bylo dobré, abychom tu vůbec nediskutovali. To sem nepatří.

PS: Já jsem nad tím také přemýšlel, že něco napíšu, ale ono to téma není jednoduché popsat.
nahoru

sponzor





08.03 2009 20:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

08.03 2009 21:09


No ono sehnat nejake ucelene info, ktere ma halvu a patu je skoro nemozne. Nikde k tomu nejsou materialy, manualy. Nikdo nikde nerekne jak co funguje. Ja mam taky jen utrzkovite inormace a to se snazim patrat na netu po kazde zmince ktera za neco stoji. Kdybyste meli nekdo nejaky link, info tak to sem hodte.
Dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.03 2009 21:15


Vlca: On není problém s ostrou verzí, protože ta funguje bez problému. Problémy nastávají u verzí s KKL verzemi, které jsou trochu díky různým verzím kabelů někdy nestabilní.
Jinak Ross-Tech má na stránkách spoustu rad a odkazů na fóra, kde jsou rady jak na to.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.03 2009 22:44


Takže ja by som to zhrnul následovne:

VAG-COM* do verzie 3.11CZ alebo 4.09EN fungujú s káblom KKL-COM alebo KKL-USB (pri tomto kábly sa emuluje COM port a tam vzniká najviac problémov s nekompatibilitou preto sa odporúča originál resp. sa nepoužíva čip LMxxx)

VAG-COM* vyššej verzie má podporu CAN a je viazaný na kód (kľuč), ktorý je nahratý v kábly - HEX-CAN kábel.

Ak sa vám dostane do rúk kábel (HEX-CAN), ktorý je určený pre napr. VAG-COM* 704EN (anglický) a vy na tom spustite 704CZ(český) môže to mať za následok umrtvenie káblika. Toto sa môže stať ak vlastníte klon (pozn. aj renomované firmy predavajú klony).
Tieto nové verzie káblov s podporou CAN majú aj spätnú kompatibilitu na linky K a L, ciže sú schopné diagnostikovať aj staršie autá ako s CAN.

Výhodou KKL káblov je to že sú použitelne napr. na diagnostiku BMW, FIAT...
Kiežto HEX-CAN kábel je primárne určený iba na VAG-COM*.

Pozn. na stáčanie KM sú iné programy resp. aj iné káble...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.03 2009 7:18


Poradte, mam VAG 8
1. da sa s nim vycitat stvormiestny kod z immo* na kodovanie klucov?
2. ako sa koduju nove kluce?
3. da sa s nim prepisat tacho?
Alebo je potrebna dalsia (ktora) "utilitka".
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 81 | Témat: 8

10.03 2009 12:43


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

10.03 2009 13:16


Jop, tphle super fotum. Paradni zdroj informaci...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.03 2009 18:12


Milos1:
1.S Vagom - spravíš iba prispôsobenie kľučov
2. Na vyčítanie a PINu a km potrebuješ napr. CAN Commander, VAG-TACHO, VAG-COMMANDER,Super VAG... zaleží od typu auta,
Na niektorých autách na km musíš vybrať IO von
2. Kluče sa kóduju napr. A4 od 1998 (immo* 2. a 3. generacie) viď. obrázok:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.03 2009 18:30


Vlca: Chlape, ty jsi na tom ale zapracoval. Dobrá práce.
nahoru

sponzor





10.03 2009 18:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

10.03 2009 20:42


flashmajster:
.S Vagom - spravíš iba prispôsobenie kľučov
2. Na vyčítanie a PINu a km potrebuješ napr. CAN Commander, VAG-TACHO, VAG-COMMANDER,Super VAG... zaleží od typu auta,
Na niektorých autách na km musíš vybrať IO von
[/i]


Mylsim ze to s tim VAGem neni zase tak pravda. Kdyz mas HEX-CAN kabel a VAG-COM* 8.05 (VCDS) tak s tim udelas skoro vsechno. Pokud k tomu pouzijes i Lcode tak si muzes prizpusobovat opravdu hodne jednotek. Tusim ze ted dokonce i protokoly USD/ODX/ASAM
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.03 2009 20:50


Vlca:


Kdyz mas HEX-CAN kabel a VAG-COM* 8.05 (VCDS) tak s tim udelas skoro vsechno. Pokud k tomu pouzijes i Lcode tak si muzes prizpusobovat opravdu hodne jednotek. Tusim ze ted dokonce i protokoly USD/ODX/ASAM


Napísal som tam opak? Čo konkrétne ti na mojom tvrdení nesedí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

10.03 2009 21:07


flashmajster: No odpovidal jsi Milos1 ze VAGem udela jen klice. coz si myslim uz neni zas az takova pravda. VAGem udelas mnohem vic veci. Tusim ze i vycitani km a nejsis i tacho

PS: nechci se hadat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.03 2009 21:44


Vlca: Myslel som to tak že s Vagom spraví iba prisposobenie klučov z tých jeho 3 otázok čo tam dal.
Na ostatné veci sú iné programy pretože PIN a KM sú veci na hrane zákona by som povedal.
Niekedy sa začali zapisovať km aj do RJ motora to vedel vyčítať (nie meniť), nejaká verzia VAGu tuším 704. Myslím že sa už ani toto neprevádzkuje pretože sa prepisovali km aj tam.

PS: ani ja sa nechcem se hadat, diskusné fórum je tu na diskutovanie
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.03 2009 6:41


Vdaka flashi,Vlc.
1. Vlca mam ofiko 805.1 VCDS. Kde sa daju najst postupy na moje riesenia cisto tymto kablom, ktore spominas?
2. Flashmajster bude CAN - commander, VAG tacho ,VAG commander fungovat, bez stresu z odidenia, s tymto kablom? Zdroj tohto SW? Teda naky mam, ale netusim ktora verzia to je.
Ten postup, co si poslal zdroj je co?
Dobre tema, len sa dako pomaly rozvija. Ci to nie je neochotou podelit sa s informaciami.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

11.03 2009 21:37


Nechaj se vagem zvednout otacky na 1.8T ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2009 21:54


nehyz: Možno áno možno nie. Napíš typ auta, motora, rok výroby...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2009 22:04


Milos1:
1.Postupy sa dajú nájsť napr. v ELSE pre každé auto zvlášť a podrobne, alebo také zjednotené a zjednodušené v programe VIS v ktorom sú také najpoužívanajšie veci a najpoužívanejšie autá.

2.Na uvedené programy budeš potrebovať špeciál kábel pre každý z tých programov, ciže ak chceš robiť s vag-tacho tak potrebuješ hlavne kábel vag-tacho + program vagtacho, bez origo kábla to nerozchodíš.

Veľa z programov sa dá nájsť na WV fórum:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Na tejto stránke nájdete pár informácii o kódovaní jednotiek aut:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





11.03 2009 22:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.03 2009 6:10


Flashi diky za info. Nie nehodlam sa venovat omladzovaniu, iba som chcel vediet na co
vsetko sa da ta 805.1 pouzit.
Vlci no nasiel si nieco?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2009 9:18


Me toto tema prijde lehce usmevne:)

Vetsina z vas chce diagnosticky kabel, nejlepe za par babek. Ale uprimne, to co vam ten kabel rekne, je vam to k necemu? Stejne pak ve finale volate lidem, kteri v tom delaji, pisete na fora, ze nevite, co ktera chyba znamena....Sametnoj kod z vagu je vam k prdu, musite znat problematiku, umet auto dale diagnostikovat a ne ve smyslu klikam myskou, ale merim volmetrem, osciloskopem, vedet kam sahnout, co s cim souvisi. A to souvisi je nejvetsim kamenem urazu, protoze to vam vag nikdy nerekne...

Nechci tim zlehcovat problematiku, ale clovek, ktery to opravdu potrebuje, si to umi sehnat a potsinou originaly, protoze klony VAGU jsou sitky a casto vas nechaji ve stychu, zejmena klonovane HEX...Navic k nahore uvedenym softum potrebujete specificky hw vetsinou, samotne je vam to k nicemu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2009 9:30


priste trochu vlastnich zkusenosti, ne jen kopirovani clanku z netu:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.03 2009 9:57


Lumpiq
hm ak to bola reakcia na moje otazky, tak si trochu vedla. Jednak chcem trosku rozbehnut toto vlakno, druhak neviem od kial brat informacie, tretak som zvedavy na ochotu pomoct a nie poucovat, strtak som pisal 2x ze mam ofiko verziu 805.1.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2009 10:53


jednak to byla reakce na zakladatele tematu, nikoliv na tebe a za druhe je mi naprosto jedno na co jsi zvedavy nebo ne, rici svoje si tu snad jeste muzu...kdo to potrebuje a vyuzije v praxi, ten si informace umi najit sam...paklize ne, at se do aut radsi nepousti...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2009 11:01


A k tvym otazkam, ne neda se vagem vycist pin, nedaji se stacet km(zaplat panbuh, ze tomu tak je), pouze prizpusobit klice...u imma 3 a nekdy 2(2.5) potrebujes mit ciste klice, nebo klice, ktere byly svazany s konkretnim autem...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email