Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 8 kvě 2025
Celkem je zde 103 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 186
Online návštěvníků
Návštěvníků: 103
Uživatelů: 0
Celkem: 103

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 6

19.02 2013 15:01


zdrawím všechny, potřebuju poradit jaký olej do sportbacku 8p 1.9 TDI* 77kw. je to rok 2005.

mám dva typy a tedkom potřebuju poradit, který bude lepší. díky

http://www.eshop-car.cz/cz-detail-495033-castrol-e [zkrácená url]

http://www.eshop-car.cz/cz-detail-494897-castrol-e [zkrácená url]

a ještě kolik je potřeba cca litru na komplet vymenu, našel jsem 3,8l sedí to ?

díky všem za rady.
nahoru

sponzor





19.02 2013 15:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

19.02 2013 15:36


Litry sed, ale Castrol zkus obejt s co mozno nejvetsim obloukem. Castrol se s koncernem moc v lasce nema - mnohokrate overeno v praxi. Mnohem lepsi volba je Mobil 5W30. Pro tvuj motor musi splnovat normu 507.00
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 6

21.02 2013 7:24


díky za radu, objednáno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

26.03 2013 20:48


serus.tiez mam a3 1.9tdi 2005 77kw bkc
olej 5w30 je longlife
a 5w40 s vymenou 15tis alebo kazdy rok. si spokojny s audinkou?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 6

27.03 2013 12:45


zatím spokojenost .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 15:14


Také jsem majitelem Audi A3 8P 1.9 TDI* 77kW r.v.2009 (bez DPF*). Jak tak čtu různé informace ohledně výměny oleje, tak jsem z toho víc a víc jelen. A3 jsem koupil při nájezdu 138.000 km, servisováno v režimu LongLife (výměna po 30.000 km, nebo 2 roky), podle štítku by tam měl být olej Shell Helix HX7 Diesel 5W-30 AV (norma VW 505.01). Ale když kouknu jaká by měla být správně norma oleje, tak pro LongLife je to norma VW 507.00, což by znamenalo, že olej co tam teď podle štítku mám, nevyhovuje! Tak opravdu nevím.
Další výměna oleje dle servisní knihy bude Duben 2015. Chci se tedy zeptat, jaký způsob výměny oleje bude pro mě nejvhodnější?:
1) Dál používat stejný servisní plán jako doposud (viz výše) ?
2) Dál používat stejný olej 5W-30 (norma VW 505.01), ale měnit po 15.000 km/1 rok ?
3) Přejít na olej normy VW 507.00 a používat servis LongLife ?
4) Přejít na olej normy VW 507.00 a používat servis 15.000 km/1 rok ?
5) Přejít na jiný olej (5W-40, jaký přesně?) a měnit po 15.000 Kč/1 rok ?
Naposledy upravil pckarlos dne 14.01 2015 15:27, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.01 2015 15:17


určitě změň režim na výměnu po MAX! 15000km. Olej 507.00 je většinou pro auta s DPF* filtrem (obsahuje menší tloušťku mazacího filmu). Vždy dodržuj normu pro tvůj motor (píšeš VW 505.01) a viskozitu či výrobce si už vyber sám, tam je to šumák, třeba 5w40 (lepší do letních teplot než 5W30)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 15:31


No právě že správně bych měl mít normu VW 507.00 (jelikož je režim LongLif, měnilo vždy po 30.000 Km), ale na štítku u motoru visí cedulka, že tam mám nějaký Shell normy VW505.01, tak teď nevím jaký olej tam v dubnu 2015 dát vlastně
nahoru

sponzor





14.01 2015 15:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.01 2015 15:32


stejně potřebuješ někoho s diagnostikou aby ti přepl ten program pryč z longlife, kterej motoru nedělá vůbec dobře. Správní nadšenci mění olej po 10 tis km můžeš zkouknout mazací plány jednotlivých výrobců.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


manuál k autu nemáš, měla by tam být norma i pro ne longlife řežim (předpokládám, že to bude ta VW505.01)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 239 | Témat: 2

14.01 2015 15:41


my mame doma 6 audin s TDI* motorom a do kazdeho davam tento a max. spokojnost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 17:37


Takže jestli tomu dobře rozumím, měl bych přejít z LongLife (VW 507.00) na Ne-LongLife (VW 505.01), a měnit olej po 15.000 km / 1 rok? A ještě k tomu pomocí diagnostiky přepnout hlídání výměny ne po 30 tis, ale po 15 tis?
Např. tento?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 239 | Témat: 2

14.01 2015 18:30


no to neviem ci mozes ist z 507,00 na 505,01.
ja osobne by som to nerobil, ale mozno sa nic nestane a mozno sa to tak robi.
tu mas navod tuna z fora, ako si zmenis interval...

Vymazání service a zároveň změna na fixní servisní interval

ŘJ přístrojovky (17) přizpůsobební - po vynulování servisu v kanálu 02 (zadáním 0) překoduj kanál 45 na olejovou kvalitu 1 a v kanále 44 zadej 365 do dalšího servisu, v podstatě to po vynulování a nastavení na 15000km musí být takto, kanál 02 - 0, 40- 0, 41- 0, 42- 15(někdy 150) a označuje to kolik tisíc km chcete mít servisní interval, 43- 15(někdy 150) a co sem pochopil tak u fixního intervalu by mělo být shodný s předchozí hodnotou, 44- 365, 45-1, zbytek při pevným intervalu nejde

Potom už stačí při výměně oleje jen kanál 02 přepsat na 0, tim odečítání začne znovu, uložené hodnoty zůstanou.

Několik kilometrů po vynulování servisního intervalu nezobrazuje přístrojovka km a dny do service, to je normální, toho se nelekejte jako já poprvý.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

14.01 2015 18:44


pckarlos (St, 14.01, 2015 17:37) orig :
Takže jestli tomu dobře rozumím, měl bych přejít z LongLife (VW 507.00) na Ne-LongLife (VW 505.01), a měnit olej po 15.000 km / 1 rok? A ještě k tomu pomocí diagnostiky přepnout hlídání výměny ne po 30 tis, ale po 15 tis?
Např. tento?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


oleje vhodne pre tvoj motor
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 20:09


Tak jsem se podíval co mám přesně uvedeno v Servisní knížce, a co mám na štítku u motoru:

Servisní knížka:
- poslední výměna oleje 22.4.2013 ve 115.594 km
- olej Shell Helix HX7 5W30 LL (konkrétní typ nevím teda)
- příští výměna oleje ve 145.594 km, 4/2015 (což je po 30.000 km, nebo 2 roky)

Štítek u motoru:
- je to ten klasický štítek od Shellu
- není zaškrtnutý žádný konkrétní olej Shell s nabízených na štítku
- dole je zaškrtnuto Jiný, a ručně vyplněno toto: HX7 5W30 LL

Nevím jaký přesně typ oleje Shell 5W30 tam vlastně mám, jestli s normou VW 507.00 nebo VW 505.01. Můžete mi poradit, co by tam mohlo být, a zdali tam můžu bez problému dát VW 505.01 (15.000 km, 1 rok)? Myslel jsem si že bych tam dal 5W40, ale od Shellu jsem žádný takový nenašel, který by měl normu VW 505.01, vždy jen VW 505.00. Už mě z těch olejů hrabe
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

14.01 2015 20:25


LL v nazve znamena long life. ak nechces pouzivat long life, prejdi na 505.01. v tejto norme je to napr.ULTIMA PowerSynth NF 5W-40. dalsiu vymenu by som ale urobil skor ako po 15k km.

Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil dzordzo dne 14.01 2015 20:35, celkově upraveno 2 krát. (31% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 20:31


To já vím že LL znamená LongLife, jen mi to podle informací na štítku naznačuje, že tam minulý majitel dal zřejmě olej Shell normy VW 505.01, ale toto není přece norma pro LongLife, ta je VW 507.00, tak jsem z toho prostě zmatený, už je na něm najeto k dnešnímu dni 23.697 km!
A jak na potvoru jsem před 14-ti dny koupil "Shell Helix HX7 Professional 5W30 AV"
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, který má normu VW 505.01. A teď babo raď, co tam v dubnu 2015 dát
nahoru

sponzor





14.01 2015 20:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

14.01 2015 20:33


tak necakaj do dubna a vymen to hned a pokracuj v 505.01
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

14.01 2015 20:37


Takže myslíte, že ten současný olej (který vlastně nevím jaký tam přesně je) mám v nejbližších dnech vyměnit za ten koupený "Shell Helix HX7 Professional 5W30 AV" normy VW 505.01, a tím přejít na klasiku (15.000 km, 1 rok) ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

14.01 2015 20:41


presne tak. a dalsiu vymenu aj po 5000km, ked si nie si isty aky tam bol olej. rozne oleje maju rozne zlozenia a zmena specifikacie funguje do urcitej miery ako preplach. neni to zas az taka polozka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

15.01 2015 7:40


A když se mění olej, tak se samozřejmě mění také "olejový filtr". Je nutné měnit také "palivový filtr", nebo ještě něco jiného?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

15.01 2015 8:43


ked sa kupuje jete auto tak je dobry zvyk menit vsetky filtre a olej. ked si to neurobil, tak to urob a vymen aj palivovy aj vzduchovy. neni to tak velka polozka a pre motor je dobry olej a ciste filtre zaklad zdraveho zivota.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

15.01 2015 12:18


Už sem všechny filtry objednal (olejový, palivový, vzduchový, kabinový), s výměnou oleje budu všechny měnit, včetně brzdové kapaliny.
Jaké je množství oleje v A3 1.9 TDI* 77kW 8P BXE r.v.2009 (bez DPF*)?


Edit 12.2.2015:
Dle vyjádření servisního technika Audi, je množství potřebné k výměně následující:
- motorový olej cca 3,8 L
- brzdová kapalina cca 1 L až 1,2 L
Upozorňuji, že se nejedná se o "celkové" množství, ale o množství potřebné k výměně (na dolití). Takže např. motorového oleje je celkem 4,5 L, ale když se olej mění, po vypuštění se dolévá jen cca 3,8 L, jelikož nějaké množství zůstane v motoru. To stejné platí o brzdové kapalině, celkem je tam 1,5 L, ale na dolití stačí cca 1 L až 1,2 L.
Naposledy upravil pckarlos dne 12.02 2015 12:04, celkově upraveno 3 krát. (66% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

15.01 2015 12:35


4,2-4,5 litru.. neco tam asi vzdy zustane.. kupuju 5ti litr a ten zbytek mi vzdy staci na dolejvani po celej interval .)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 3

08.02 2015 21:29


Jinak mám za to, že longlife není na 30000km, ale na tolik, na kolik uzná snímač ve vaně za vhodné..
nahoru

sponzor





08.02 2015 21:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 2

22.04 2015 8:43


presne tak je to podle cidla ,navic kdo vytahl filtr po 30000km jako prave u longlife tak vi ze ten filtr uz davno funkci neplni
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

22.09 2015 19:07


Trochu oživím topic, ve světě motorů se opět přetřásalo že pro 1.9TDI je olej 507.00 nevhodný, a to kvůli bezpopoleným aditivum, které nemají mít tu samou mazací schopnost pro konstrukčně starší motory.

Jsem z toho dost zmatenej, člověk tam v dobré víře leje to dražší, a ono nejen že to není lepší, ale právě naopak?


Jaký je to na to názor zdejší "odborné" veřejnosti?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

22.09 2015 19:32


ja myslim ze to je jako ty vedecky vykriky, napr. rajcata jsou zdrave jezte je po vagonech a pul roku na to - rajcata skodi zdravy .)

nejsem teda odbornik, ale kazda 507.00 splnuje i ty starsi specifikace minimalne 504.00

ja tam leju 7 let longlife 507.00 LL4 interval 18 - 20tis km
1.9tdi 77kw PD mam tam najeto 340tis km a motor slape a prede, i puvodni Turbo*.. na celej interval 20tis km dolevam necelej litr, 7let stejne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

22.09 2015 20:49


Hele to bych si myslel taky, kdyby to bylo tak že se propaguje ten dražší olej. Tady je naopak vcelku smysluplně vysvětlen ten vliv na opotřebení dle konstrukce motoru (1.9 nemá rolny). 507.00 sice 505.01 nahrazuje, což ale neznamená že má identické parametry.

Je jasný že základ je olej měnit včas, správná viskozita atd., ale na druhou stranu jestli je na tom jenom trochu pravdy, fakt potom nevidím důvod používat dražší a horší olej, jenom proto že jsou všichni líný a jedou jenom jednu specifikaci...

EDIT: Teď koukám že 507.00 nahrazuje sice 506.01 ale 505.01 už nikoliv...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.09 2015 7:39


Loni jsem koupil jetou A3 Sportback, motor BXE 1.9 77kW PD (chip). Původně byl servisní plán LongLife (507.00), ale na rady několika automechaniků jsem při příští výměně přešel na pevný interval 15 tis.km (505.01). Prý je interval 30 tis.km pro motory nesmysl, zkrátka jsem dal na jejich rady. Ještě jsem podruhé olej neměnil, ale zatím jsem nedoléval ani kapku.
Co se týká problematiky olejů do PD, je to fakt na pytel, člověk neví co je vhodné a co ne, akorát na nasrání.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 3

07.12 2015 10:28


Mam audi a3 1.9 TDI* 77kw PD bez DPF* najeto 200 000km z vyroby nastaveno a servisovano QG1 promenlivy interval - olej 5w-30LL. Nyni se chystam na vymenu oleje a chci se zeptat zda mohu prekodovat na QG2 pevny interval a prejit na olej 5w-40 505.01?? Jezdim kratsi vzdalenosti s nekolika studenymi starty denne. Mam zustat u puvodniho 5w-30 nebo prejit na 5w-40? Co doporucujete? Diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email