Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 24 února 2020
Celkem je zde 16 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: IvanSu
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 45 031
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 13
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

31.01 2013 15:34


Dobry den,

chcel by som sa spytat aku mate spotrebu na Audi A4 B8 2.0TDI (88kW) r.v.2009?
Vyrobca udava spotrebu okolo 4 litrov. Ale jamam spotrebu v meste okolo 8 aj ked idem ozaj pomaly. Mimo mesto po dialnici - priemerna rychlost 120 km/h je spotreba 6.3.
Ozaj sa mi to zda ako privysoka spotreba. Je sice zima ale ked si to porovnam s realnou spotrebou Peugeotu 407 1.6Hdi, na ktorom teraz jazdim (vyrobca udava podobnu spotrebu ako pri audi), tak audi ma skoro o 2-3 litre vacsiu spotrebu ako peugeot.

Myslite, ze ta spotreba je normalna?
Dakujem
nahoru

sponzor





31.01 2013 15:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

31.01 2013 16:08


dneska sem jel po dálnici s tímto motorem v oktávce olomouc brno olomouc + motačka po brně, rychlost na dálnici 120-140, průměrná spotřeba 5,2
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7091 | Témat: 199

31.01 2013 16:27


tak jezdi pežotem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

31.01 2013 17:12


lumirs:
tak jezdi pežotem


ďakujem ti za privitanie na fóre a tvoju drahocennú radu, ktorá bohužiaľ nemala nič spoločné s mojou otázkou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7091 | Témat: 199

31.01 2013 22:59


etharendil: kolego, pokud ti prijde 6.2 litru hodne, vez ze lepsi drahocenou radu nedostanes..udavane 4 litry jsou hadam mimo mesto tempomatovych 90, muzes to zkusit.


Porovnej si spotreby ostatnich, prumer 37 lidi je 6,66
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Takze go ahead to pežot !
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5498 | Témat: 143

01.02 2013 8:20


etharendil: Ale musíš pochopit, že tak říká Lumirs, ta spotřebu udávaná výrobcem je v určitém režimu a to co jsi popisoval, se tomu nepřibližuje. Ta se měří při ustálené rychlosti 90km/h, ne dálničních 120.

Ale na druhou stranu věřím, že se s tím při troše snahy musí dát zajezdit i lepši spotřeba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

01.02 2013 9:13


dakujem pekne pani. Len som si nebol isty, ze ta spotreba je normalna ale co tak pozeram tak je to v priemere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

01.02 2013 15:13


za 6,5l/100 jezdim pri 120km/h s 3.0 TDI* V6
nahoru

sponzor





01.02 2013 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7091 | Témat: 199

01.02 2013 15:22


RE5PEKT: no leda z kopce ale 7 je realnejsich, ale z toho jasne plyne, ze nema cenu kupovat ctyrvalce )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

01.02 2013 18:35


Zalezi na trase, do prace jezdim 15 km dalnici, tempomatovych 120 km/h, je to rovina a 6,5 tam i zpet, tak nevim
Ale i kdyby 7, tak rozdil oproti 105kw a 4 válcům je obrovsky:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

02.02 2013 0:32


RE5PEKT:
Zalezi na trase, do prace jezdim 15 km dalnici, tempomatovych 120 km/h, je to rovina a 6,5 tam i zpet, tak nevim
Ale i kdyby 7, tak rozdil oproti 105kw a 4 válcům je obrovsky:)


To můžu potvrdit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 6

06.02 2013 14:08


Ja mam v 2.0 125kW quattro* dlouhodoby prumer 7.0l/100km. Ale jezdi s tim vetsinou zena a ta to vetsinou moc nehroti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

06.02 2013 14:23


Joudalooser:
Ja mam v 2.0 125kW quattro* dlouhodoby prumer 7.0l/100km. Ale jezdi s tim vetsinou zena a ta to vetsinou moc nehroti


šéf jezdí s tímhle motorem v Superbu II combi, ale bez quattra. Čistě Praha a rovných 7l. A to má automat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

06.02 2013 14:44


1.9 96 kw...spotreba 6-8 litru podle stylu jizdy...ber taky ze ta audina je tezka...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7091 | Témat: 199

06.02 2013 15:26


Slayer:
šéf jezdí s tímhle motorem v Superbu II combi, ale bez quattra. Čistě Praha a rovných 7l. A to má automat.



Rauly:
1.9 96 kw...spotreba 6-8 litru podle stylu jizdy...ber taky ze ta audina je tezka...


uplne jiny auto, uplne jinej motor, uplne jiny tema
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

25.02 2013 18:26


Já mám v 2.0 (105 kW) spotřeby následující:
Dlouhodobá s dálničním provozem - 6,25
Jakmile nemám dálniční provoz (v poslední době) tak to padá k 5,6
Když mám jen couračku po okreskách, tak i 4,6 (ukazuje PP)
A když se na okeskách opravdu posnažím, tak i 4,1 (dle PP) - ale to už mi pak druhý den pípá, že mám dobít baterku - asi to v EKO režimu moc nedobíjí, stejně jako při akceleraci.

Můj spritmonitor (s dálničním provozem) do února loňského roku:
klikni
nahoru

sponzor





25.02 2013 18:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 13

25.02 2013 18:36


je to celkem zajmavé, že ten 6 valec si vezme mín při slušné jízdě. Jezdíme bawem 3.0tdi 6valec a jezdime za 5,8 a to nejezdíme zrovna pomalu. Ty bawa jsou na to super prave proto me to sralo u te moji audi ze mam 7 :-!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

26.02 2013 10:24


girsoft:
je to celkem zajmavé, že ten 6 valec si vezme mín při slušné jízdě. Jezdíme bawem 3.0tdi 6valec a jezdime za 5,8 a to nejezdíme zrovna pomalu. Ty bawa jsou na to super prave proto me to sralo u te moji audi ze mam 7 :-!


A kdybys měl 8valec, tak bys jezdil za 4!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 13

26.02 2013 16:39


To snad už neééé
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

26.02 2013 17:53


Ja mam 105kw quattro* a Praha a kolem Prahy 8litru dlouhodobe... Dle pocitace rychlostne nepremeruje dle radaru takze to asi bude sedet. Kolony, svetla, razeni atd a k tomu vaha, kdy si sebou vozim Kardan* atd dela svoje. Mimo je dlouhodoba 7.3
Taky me to sere, ale ziju jen jednou. pokud to tak ma byt at to tak je. neco jineho je vada ktera by to zbytecne prodrazovala. ty 17ky na zimu tomu taky nepridaji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

27.02 2013 20:51


girsoft:
je to celkem zajmavé, že ten 6 valec si vezme mín při slušné jízdě. Jezdíme bawem 3.0tdi 6valec a jezdime za 5,8 a to nejezdíme zrovna pomalu. Ty bawa jsou na to super prave proto me to sralo u te moji audi ze mam 7 :-!


No, ono to vcelku dává i rozum. Diesely mají vysokou účinnost právě v částečném zatížení. Čili s větším motorem jezdí člověk v normální provozu mnohem déle v částečném zatížení a tak ta spotřeba může vycházet lépe.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2012
Příspěvků: 19 | Témat: 5

05.03 2013 10:25


Mám 105kW TDI*. Jezdím každý den do práce 20km a zpět... sem tam v týdnu nějaká kratší cesta a párkrát po dálnici do Prahy, kde ale rozhodně nejedu 120, ale minimálně 150 - 160. Průměrnou dlouhodobou mám 7,6. Když se ráno do práce snažím a pojedu max 90 - 100, dostanu se tak na 4,8 až 5 litrů... Nikdo tu nemůžeme přECI* čekat papírovou spotřebu. Ta noha je vždy těžší než inkoust na papíře
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

31.10 2013 18:50


Mam 2.0 125kW CAHA po chipu, jezdím mesto7- 8, dalnice 6-7 a mimo mesto do 110km/H 5-6 (mam ale quattro* na 245širokych gumach)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

31.10 2013 19:41


Jinny tema,ale proc ne ...
Mam a4 TDI* 81kw afn rv 96 sedan ... mesto dlouhodobe 5,61L jezdeno na r16
nahoru

sponzor





31.10 2013 19:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

01.11 2013 10:49


Jiný motor, ale důkaz, že 4 válce jsou občas fakt zbytečné -
http://www.youtube.com/watch?v=ZTRQ7SvLz60
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 347 | Témat: 29

01.11 2013 20:44


Mam B8 2.0 TDI* 105KW caga kola 255 35 19 a spotreba dlouhodoba 7,5 mesto, jednou za tyden jizda cca 30-40 km silnece 1. tridy spotreba Lehce pod 6 pri normalni jizde.

jinak jak tady pisou ta jsem mel 2.5 TDI* V6 a jezdil jsem stejnym stylem tak za 10L. A to nepocitam kolik to serzalo vacek atd....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 3

02.11 2013 10:10


Mam A4 B7 2.0tdi, 125kw + chip na 147kw + vyndanej filtr pevnejch částic, dlouhodobá spotřeba 8,2 a to převážně dálnice a praha, na 235/40/18
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13550 | Témat: 46

02.11 2013 10:17


Já při troše vůle umím jezdit i s 3.0 TDI* za


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

02.11 2013 11:38


nu to co jsem psal ja je zcela bez snazení a bez vule proste svizne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

02.11 2013 14:25


Moja skusenost po 3 rokoch na A6 3.0 TDI* manual, ze dlhodobo priemerna spotreba je okolo 6,8 l s lahkou nohou, 16-17 kolesa, +- vacsinou predpisovo, prevazne mimo mesta. Automat prida na spotrebe pol litra, vacsie disky a sirsie gumy pol litra az liter, tazsia noha 1-2l. Kratkodobo sa da niekde zajazdit menej, potom to vyskoci inde.
Pod 7l priemer sa s A6 3.0 TDI* tazko da jazdit, A4 3.0TDI (1655kg) je ale skoro o 200kg lahsia.
Naposledy upravil Majkeel dne 03.11 2013 13:56, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 4g 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email