Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 14 října 2019
Celkem je zde 20 lidí (17 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: prf11
Uživatelů dnes: 6
Uživatelů včera: 10
Uživatelů celkem: 44 193
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 17
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 3

30.01 2013 0:46


Zdar mistri,

Muj dvoufen zacal nejak divne hucet po studenem startu. Deje se to jen nekdy (zhruba kazdy treti studeny start). Pokud je motor teply nebo vlazny tak to nedela.. Ono to hucelo i predtim, taky jen nekdy a taky vzdy 40 vterin ale ten zvuk byval hluboky, jako od velkeho ventilatoru a i kdyz tomu nerozumim tak mi ten ton huceni prisel takovy normalni vzhledem k obsahu motoru a jeho stari. Asi pred tydnem se ton zvuku zmenil spise kovovy, jako by o sebe neco drelo.

Prikladam video pro predstavu. Nevideli/neslyseli jste na biturbu neco takoveho?

Diky


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





30.01 2013 0:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

30.01 2013 8:03


Pri studenom starte sa aktivuje cerpadlo sekundarneho vzduchu (ten ventilatorovo-vysavacovy zvuk), ale kazdopadne kovovy zvuk by to nemal byt...

SAI (secondary air injection) pumpa byva u A6 C5 umiestena na spolujazdcovej strane pod filtrom vzduchu. Zo spodu ju vidno.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.01 2013 9:39


sobik:
SAI


Todle zařízení jsem nikdy nepochopil, ono to zařízení plní vzduchem výfukuvové spaliny (zředí je) aby bylo méně emisí, ale přitom jich je víc, proto že je potřeba roztočit ten ventilátor. TO JE STEJNĚ PODVOD JAK SVIŇ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 3

30.01 2013 14:11


ah tak... takze by to melo slouzit k rychlejsimu zahrati katalyzatoru jestli jsem to dobre pochopil.

pokud by byla v haji, jakoze asi je, je opravitelna nebo se meni kus za kus? kolik si mam nachystat a jaka je casova narocnost ukonu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 3

26.02 2013 17:21


mozne rozsireni problemu;

kazdych cca 1500 kilometru za jizdy, pri teplem motoru vyhazuje chybu (a rozveci oranzovou kontrolku motoru, po vymazani chyby zustane zhasla zhruba tech 1500km)

Rada valcu 2, sekundarni prutok vzduchu prilis maly. Na jizdni vlastnosti nema vliv. Po cem mame jit ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 1:13


zdar, dospel jsi k nejakemu zaveru. pred tydnem mi to zacalo taky nejak hucet pri startu, ale do par sekund to bylo pryc, ted je to castejsi a dneska jsem to vyjel na VAGu jako 17831/P1423/005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow. rano se na to kouknu a pujdu spise po okruhu, snad to bude jenom nekde rozpojene, nicmene chtel bych to vyresit do pristiho tydne, kdy jedeme do CR, tak kdyby nahodou, nejeke clue by se mi hodilo. predem diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 3

05.07 2013 1:26


bohuzel nedospel. Nechal jsem to hucet a svitit a uz to huci a sviti 10tkm, jezdi to normalne. nikomu se do toho nechce, vsichni se tvari vselijak a v audi se taky nevyjadrili ze by mi na pripadnou praci/opravu dali zaruku. akorat me to sere ze je to takovej kram a nikdo to nechce delat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 1:41


no tak to jsi me nepotesil zitra se na to stejne podivam a potom napisu, jestli jsem na neco prisel, jinak diky
nahoru

sponzor





05.07 2013 1:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 13:36


zdar, tak na tom zrovna delam, ale ke svemu udivu jsem tam to cerpadlo nenasel, neni nejaka moznost, ze by tam byt nemelo a nebo by melo byt umisteno nekde jinde, pokud mam rizeni na opacne strane, to se mi ale nezda, ten motor je prece stejne koncipovany. no jdu jeste nekde pohledat, ale jsem z toho mimo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 14:56


no tak jsem ho uz lokalizoval, vubec neni pod filtrem jak jsem se docetl. pripojil jsem na nej 12V a facha az na ten zvuk. tak kdyz dedukuju a pri nastartovani mi to dela podobny zvuk, muzu vyloucit pojistky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

05.07 2013 15:58


2.7biturbo ho ma vzdy, huceni je v poradku...res opravdove problemy a ne dojmy:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 16:02


nazdar Lumpiqu, asi mas pravdu ale tohle mi to vyhazuje, myslis si, ze je to ok?
1 Fault Found:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-10 - - - Intermittent

je to jedina chyba na aute. mam nakoupene komplet brzdy, filtry a kapaliny apod. a musim to dat dokupy do pristiho tydne, kdy jedeme do CR a zrovna jsem se sekl na teto chybe. pul hadic a kabelu mam na motoru odpojenych a premyslim kam dal smerovat?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

05.07 2013 16:13


pokud to vyhazuje jen jedna banka, bude problem spise v regulaci (regulacnim ventilu, hadickach atd)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.07 2013 17:04


premyslel jsem nad hadicema, pujdu po tom jinak jak by jsi klasifikoval zavaznost teto chyby? plni to jenom funkci pri studenem motoru kvuli emisim? myslis, ze se s tim da ujet 5K bez rizika. vyresil bych to po dovolene, pokud na nic neprijdu ted... jenom me to zdrzuje od veci, ktere jsem mel v planu delat diky za ref
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

06.07 2013 18:05


na hadicich unik nebyl, vsechno vypadalo, ze je spravne, tak jsem to vsude aspon procistil a vymenil vzduchovy filtr a ted jsem nastartoval a zadny zvuk jako predtim neni, proste zmizel jeste to pichnu na comp a uvidim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.01 2014 15:13


Zdravím tě "mahal" mohl by jsi mě kontaktovat na email.(hadryy@seznam.cz) nebo mi zavolat na tel. číslo 605 98 23 73, potřeboval bych se na něco zeptat. Díky
nahoru

sponzor





24.01 2014 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email