Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 93 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 89
Uživatelů: 4
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

28.01 2013 22:39


Zdravím audiňáci, asi je těžko takhle ze slov poznat o co mi kráčí, ale zkusím to přiblížit, jsem objednaný k vlastovi se svým mazlíkem, jen se chci dopředu zeptat abych věděl na co se mám připravit.

Otázka zní:

Dopředu ještě upozorním, že se mi zdá, že Turbo* je hodně hlasité a v nízkých otáčkách hluboce houká.
Je normální, že když jedu proti kopci ve městě cca 40-45km/h trojkou a přidám trochu plynu, aby začlo tlačit Turbo*, a držím úplně stejně plynu celý kopec, že Turbo* mění tóninu zvuku ? Chviliknou píská, chvilku houká, pak jako když začně škubat a chvíli valí chvíli ne, ale na výkon to nemá absolutně žádnej vliv, prostě mění zvuk, ale necítím úbytek výkonu nic, táhne pořád stejně ale mění zvuk, prostě dlouho píská, pak dvě vteřiny houká, pak mění zvuk z houkavého na pískavý po půl vteřině a pak zase jakokdyž houká a tak.

Když naložim na podlahu tak táhne pořád stejně až do plných otáček bez jakéhokoliv citelného úbytku výkonu a zvuk má takřka pořád stejný neměnný, jakmile sundám nohu z plynu dotáčí se a když spadnou otáčky až pod 1500 začně zase měnit zvuk.

Děkuji za rychlou odpověď od kohokoliv s tímto motorem.
nahoru

sponzor





28.01 2013 22:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 228 | Témat: 57

29.01 2013 7:49


Myslim ze to, ze meni ton, je normalni jev.

Turbo* dorovnava pozadavek na vykon, ktery nepokryje motor. Netlaci porad. A tim, jak se meni naklon lopatek v turbu, tak se meni i proud vzduchu, ktery tak jde pres lopatky a ne mimo ne. Meni se tim i ton vznikajici pri proudeni vzduchu.

Ty lopatky se naklani relativne rychle.

To, ze vubec nejaky ton vznika, je vec dalsi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7232 | Témat: 19

29.01 2013 11:18


Turbo* mení zvuk samozřejmě s otáčkami a pokud je ok neni ho vubec slyšet ale na volnoběh když houká či píská slyšitelně i za jízdy jsou KO lopatky či vule na hřídeli atd. dělaj to hodne 1.9 a 2.5 taky.

Turba mam skladem kdyžtak funglovky i repasy.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

29.01 2013 11:40


Satas:
Turbo* mení zvuk samozřejmě s otáčkami a pokud je ok neni ho vubec slyšet ale na volnoběh když houká či píská slyšitelně i za jízdy jsou KO lopatky či vule na hřídeli atd. dělaj to hodne 1.9 a 2.5 taky.

Turba mam skladem kdyžtak funglovky i repasy.


Kdyz jsme u toho ja mam Turbo* po repasu a kdyz slapnu na plyn tak ze zacatku "piskne houkne" proste ho slysim to me chces rict ze je to KO dela to hned od zacatku..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7232 | Témat: 19

29.01 2013 16:09


Já v A8 mam taky rpas a je trochu slyšet v plnym zátahu taky ale pokud je turo puvodni v pořádku slyšet neni

neni repas jako repas tohle co mam já bylo na motoru co sem daval do A8 a od koho je netusim
Naposledy upravil Satas dne 29.01 2013 18:03, celkově upraveno 1 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

29.01 2013 17:40


To myslíte slyšet do interiéru při plným záběru nebo jen stát na místě a třeba vytočit na 2,5ot.?
Já slyšim jen když se rozjíždím takové klasické nafťácké pohvízdnutí a za jízdy slyšim jen motor
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

29.01 2013 22:36


Satas:
Turbo* mení zvuk samozřejmě s otáčkami a pokud je ok neni ho vubec slyšet ale na volnoběh když houká či píská slyšitelně i za jízdy jsou KO lopatky či vule na hřídeli atd. dělaj to hodne 1.9 a 2.5 taky.

Turba mam skladem kdyžtak funglovky i repasy.



Ahoj saty, za kolik bys byl schopen dodat funglovku se zárukou ? JE KO dnes jsem dojel už jen domu a řvalo tak, že už radši auto nebudu ani startovat je na 100% po něm Ještě jedna taková investice a ležim na lopatkách bez peněz poseru se z toho auta a pak ho zapálim 160tis jsem za ní před třema měsícema dal, teď Turbo*, hydráče, rozvody dalších 50tis vysypu vlastíkovi Mimochoděm děkuji mu že mě alespon měl čas vzít. Takže shánim někoho s podvalem, kdo mě doveze do Nové Jirny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7232 | Témat: 19

30.01 2013 19:54


chuan:



Ahoj saty, za kolik bys byl schopen dodat funglovku se zárukou ? JE KO dnes jsem dojel už jen domu a řvalo tak, že už radši auto nebudu ani startovat je na 100% po něm Ještě jedna taková investice a ležim na lopatkách bez peněz poseru se z toho auta a pak ho zapálim 160tis jsem za ní před třema měsícema dal, teď Turbo*, hydráče, rozvody dalších 50tis vysypu vlastíkovi Mimochoděm děkuji mu že mě alespon měl čas vzít. Takže shánim někoho s podvalem, kdo mě doveze do Nové Jirny
Viz tel vše nech zajistit vlastu!Od dílu po Turbo* když tak šíleně lpíš na tech zárukách....
nahoru

sponzor





30.01 2013 19:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

30.01 2013 22:33


Satas:
Viz tel vše nech zajistit vlastu!Od dílu po Turbo* když tak šíleně lpíš na tech zárukách....



Tak alespon chci mít něco v ruce když to pak odejde přece nevyhodim x tisíc do kanálu, já vim že neodejde ale co když jo, tak jsem v prdeli a peníze vyhozený ve škarpě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

30.01 2013 23:11


Nelam hlavu, teďka to dáš ( dá vlasta) dohromady a pak to bude už snad vše ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

30.01 2013 23:34


peeeetr:
Nelam hlavu, teďka to dáš ( dá vlasta) dohromady a pak to bude už snad vše ok



To doufám, šel jsem do toho s tím že tyhle dvouapůlky mají svoje mouchy, a že bude třeba je opravit, ale že mi do toho ještě za dvaciáše lehne Turbo* to jsem nečekal, už mě to auto stálo tolik co bych dal za novou octavii bez výbavy, a zlobte se na mě či ne, ale nový auto je nový auto, a jestli to má na stažení okna kličku by mi v takovémto případě bylo jedno problémy problémy problémy, musím lítat služebákem i domu, nemám se jak dostat kam potřebuju apod doufám že to Turbo* a hydráče už budou to poslední
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email