Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 94 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 94
Uživatelů: 0
Celkem: 94

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.01 2013 21:02


Dobrý den potřeboval bych poradit s převodovkou 5hp24 audi s8 1998 250kw akh,včera jsem přijel domů chcíplnul sem a asi za 30 minut sem s tim potreboval zase odjet ale po zarazeni D to ani nezatahlo a stalo to tak sem slap na plyn a vubec nic se nedeje jako by se nic nezaradilo ale po 5 vterinach to hodi nouzak a porad se nic nedeje jako kdyby tam nebyla zadna rychlost,motor se vytaci uplne normalne ale kola se netoci.Uz jednou sem mel porblem s převodovkou ale ta aspon zaradila tu nouzuvou 3 tak sem ji vymenil za jinou od pana ktery se S8 zabyva a rikal ze tato prevodovka je v poho, ale ted se neradi vubec nic takze to neni asi chyba prevodovky ale asi elektroniky?a na pocitac to pude az v pondeli tak sem napisu co to pise za hlaseni. Jestli se tu nekdo vyznate v automatech tak poradte protoze ja uz fakt nevim.
jo a Převodovka* je od uživatele A8S8.
nahoru

sponzor





27.01 2013 21:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

28.01 2013 9:18


jo tak s tim to bude tezky,aby te mohl nekdo nasmerovat kde je chyba.
Chyb muze byt hned nekolik.

Nemohla nastat chyba pri vymene prevodovek?
Kdyz DAS* na rucni razeni tak se to chova jak?
Na razeni na volantu to take nereaguje?
Ptam se blbe abychom mohli vyloucit nejaky mozny prehmat pri vymene prevodovek ci potvrdit tvoji domnenku o elektronicke zavade a tim potvrdit to ze nova je OK.


Pokud to hodi do nouzaku,pres VAG by jsi mel zjistit chybu,napr. sporadicka chyba,ze snimac zaradeneho rychlostniho stupne nebo-li snimac otacek dostal spatny signal.Ale treba zase ten snimac otacek je primo v prevodovce a na VAGu ti nemusi ukazovat ze je K.O,ale tim ze je obalenej pilinama v prevodovce muze posilat spatne hodnoty RJ prevodovky.
Z nouzaku tu prevodovku jde dostat kdyz nemas VAG odpojis vic jak na 15min. baterku,tak by se mely vymazat automaticky vsechny chyby.
Jak rikam zavada muze byt uplne jina,az treba i hydromenic

napis potom co ti VAG ukazal,pokud nic tak se bude jednat o mechanickou zavadu v tiptronicu
Naposledy upravil SkejT dne 28.01 2013 9:44, celkově upraveno 2 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

28.01 2013 9:36


ohledne te nove prevodovky,menil jsi na ni olej vcetne fitru?
jaky byl olej barva,vune, kdyz se sundal dekl tak kolik bylo pilin na magnetu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.01 2013 11:08


vcera vecer sem jeste vindal relatka a prostrik wd40 zapojil baterku a uz to nehazi do nouzaku vubec a kola se taky netoci a ani v tiptronicu a na volantu razeni nemam ale kdyz zaradim cokoliv tak se akorat trochu zvednou otacky a prevodovka ani nezathne jako by nedostala povel a ani necouva.a na plyn muzu slapat jak chci a normalne se to vytaci.
A ta provodovka co tam byla predtim hodila nuzak a zaradila 3 a normalne couvala a hlasila chybu spatny prevodovy pomer,magnety byli hodne obalene.
A na tedle byl magnet obalený mín nez co sem vydel v dilne prevodovku z porche cayen a ten mel natoceno 155000km a rok 2008.a olej nijak spalene nesmrdel a byl tmave zeleny.A olej a filtr sem menil a od te doby sem s ni najel 2000km a bez problemu a z toho pulku po dalnici.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

28.01 2013 11:21


tak se nam to zusilo.
HOD* to na VAG jestli ti to ukaze nejake chybove hlaseni a tim se potvrdi tvuj odhad ze se jedna o elekt.zavada (videl bych to na ten snimac),pokud ne tak podle me asi hydromenic.Pri vymene te prevodovky jsi to menil i s novym hydromenicem nebo jsi tam dal ten tvuj puvodni?

treba se prida Lubomt (mistni guru pres automaty) ten bude mit urcite k tomu vic co rict


c.7 - multifunkcni 8-polovy snimac pro automatickou prevodovku (01V919821D)

Náhled, klikni pro zvětšení.

c.10 - cidlo pro otacky prevodovky G195 (01V927321)

Náhled, klikni pro zvětšení.

c.14 - cidlo pro otacky prevodovky G182 E17(01V927321A)

Náhled, klikni pro zvětšení.


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.01 2013 15:21


A mohlo se taky prihodit to ze se cidlo c7 mohlo take rozpojit?a nebo ze se mohly rozpojit i ty ostatni?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

29.01 2013 6:14


rozpojeni je dost nepravdepodobne,
pricina muze byt uplne jinde,spatne se radi od klavesnice.
Co vam ukazal VAG?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

29.01 2013 16:43


tak nam to pise ze je zarazenej spatnej rychlostni stupen a spatnej prevodovy poměr,spatnej prevodovy poměr psala i ta co tam byla i predtim ale ta dala 3 a normalne couvala ale tadle prostě neděla nic a oleje tam je dost a spalene nesmrdi takze utavena neni.a skoro vsichni mi rikaj ze to asi bude na obrazku snimac c7.
nahoru

sponzor





29.01 2013 16:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

29.01 2013 18:30


neco takove jsem si myslel viz. muj prvni prispevek,
urcite tim nic nepokazis kdyz se vymeni za novy
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

(pro overeni zavady zkuse starsi o kterym vis ze je OK at nevyhodis hned pres 6tis za snimac,ale potom bych tam dal uplne novy)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

29.01 2013 19:42


ANO UZ SEM HO VYDOLOVAL S TE STARE A TAM FUNGOVAL
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6775 | Témat: 73

20.02 2013 1:46


tom motyka:
tak nam to pise ze je zarazenej spatnej rychlostni stupen a spatnej prevodovy poměr,spatnej prevodovy poměr psala i ta co tam byla i predtim ale ta dala 3 a normalne couvala ale tadle prostě neděla nic a oleje tam je dost a spalene nesmrdi takze utavena neni.a skoro vsichni mi rikaj ze to asi bude na obrazku snimac c7.

TATO prevodovka je uplne v prdeli. Vnutri polamana. Inak by sla aspon na 3-ke v nudzi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2013
Příspěvků: 24 | Témat: 5

27.03 2014 12:17


Pro ty, které zajímá rozuzlení tohoto problému s převodovkou:
Od uživatele Tom Motyka jsem auto pořídil cca před rokem jako nepojízdné ve stavu viz první příspěvek. Od ledna 2014 do včerejška byla v servisu u p. Císaře v Praze na Proseku, kde se na automaty specializují a mají dobré reference. Tam nám už po uvedení informací zde popsaných plus že byla provedena výměna převodovky cca před 2000km, které s autem najel minulý majitel řekli, že problém bude dost pravděpodobně v poškozeném olejovém čerpadle neodborným servisem. Dojde k tomu prý tak, že při montáži převodovky není uplně sranda jí napasovat zpět - pokud nedosedne úplně hladce a je tam ještě malá mezírka, často to prý v neodborném servise neřeší a jen to dotáhnou, čímž se ale poškodí právě čerpadlo - něco tam není správně spasované. S tím ale auto klidně ještě nějakou dobu jezdí, než se poškození vlivem provozu zvětší, pak už se ale stane nepojízdné. Takže po výměně čerpadla, několika lamel v horším stavu a i měniče za jiný v lepším stavu není jediný problém a auto lítá jako za mlada
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

28.03 2014 0:29


ResHacker:
Hezky.Zas jedna zachráněná D2.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2013
Příspěvků: 24 | Témat: 5

28.03 2014 9:47


Jojo... Myslím, že je to jedno z nejkrásnějších a pro mě ještě dostupných aut.. Tenhle víkend se do ní konečně pustim, jako první na řadu pudou kotouče, pak dořešit drobné problémy na diagnostice, dodělat druhý klíček.... bude to mazel
Ono přesedlat z Corsy 1.5TD do tohodle auta je nádhernej pocit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

28.03 2014 9:50


ResHacker:
Myslím, že je to jedno z nejkrásnějších

Vitej v klubu pacientu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

28.03 2014 10:44


at dela jenom radost,jinak rozdil to musi byt ve vsech smerech
nahoru

sponzor





28.03 2014 10:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6775 | Témat: 73

28.03 2014 10:51


trochu opravim - ked ju mechanik nenasadi spravne, VYLOMI zuby na cerpadle. Zvacsa sa auto potom nedokaze ani pohnut. Obcas sa stane, ze vylomene zuby sa vzpriecia a potom auto kadejako skackavo prejde aj 100km, teda prevodovka raz ide dobre raz zle. Ale ziadne , ze prevodovka potom "nejaky cas" chodi dobre. Je to chyba len a len mechanika. Servisaci toto sposobia casto a neveria vlastnym ociam. Jeden to takto zakladal 3x. Preto ked my nezakladame prevodovku, ukazujem zakaznikovi, ze zuby su v cerpadle. Nemoze mi potom povedal, ze TO BOLO.
Kazdopadne gratulujem , jeden z mala, co da A8 co treba
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

28.03 2014 12:30


ResHacker:
Jojo... Myslím, že je to jedno z nejkrásnějších a pro mě ještě dostupných aut.. Tenhle víkend se do ní konečně pustim, jako první na řadu pudou kotouče, pak dořešit drobné problémy na diagnostice, dodělat druhý klíček.... bude to mazel
Ono přesedlat z Corsy 1.5TD do tohodle auta je nádhernej pocit


No to je poradnej skok
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2013
Příspěvků: 24 | Témat: 5

28.03 2014 14:24


lubomt:
trochu opravim - ked ju mechanik nenasadi spravne, VYLOMI zuby na cerpadle. Zvacsa sa auto potom nedokaze ani pohnut. Obcas sa stane, ze vylomene zuby sa vzpriecia a potom auto kadejako skackavo prejde aj 100km, teda prevodovka raz ide dobre raz zle. Ale ziadne , ze prevodovka potom "nejaky cas" chodi dobre. Je to chyba len a len mechanika. Servisaci toto sposobia casto a neveria vlastnym ociam. Jeden to takto zakladal 3x. Preto ked my nezakladame prevodovku, ukazujem zakaznikovi, ze zuby su v cerpadle. Nemoze mi potom povedal, ze TO BOLO.
Kazdopadne gratulujem , jeden z mala, co da A8 co treba


Je to možné s těmi zuby, nejsem si jistý, říkal mi toho celkem hodně, ale fakt z toho vyplynulo to, že s tím poškozením ještě mohl nějakou dobu jezdit a nic nepocítit, tak nevím...Každopádně takto se to auto i chovalo, pak se jednou chtěl rozject a nic...Co je na tom pravdy nevím, já dělám počítače a elektroniku, takže do převodovek se nemontuju.

Jinak díky, radost určitě udělá, snad vychytám i ty ostatní mouchy v podobě nějaký chybový hlášky na maxidotu, že neni dost chladící kapaliny neboco, protože co si pamatuju tak to posledně nějak nešlo smazat a furt mi to tam chvíli po startu otravuje a nedá se normálně pracovat s počítačem...pak ještě celkem dlouho tlakuje Kompresor* na otvírání dveří...asi bude někde z hadiček utíkat vzduch ..? Díky za případné tipy...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

28.03 2014 16:16


ResHacker: gratuluju a radost ti určitě dělat bude, když jí dáš co bude potřebovat, ne jako předchozí majitel.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email