Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2025
Celkem je zde 115 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andrej17
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 293
Online návštěvníků
Návštěvníků: 113
Uživatelů: 2
Celkem: 115

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 12

16.01 2013 8:42


Hoj všichni, blíží se evidentně výměna baterie a jelikož sem na to lama ( VAG a atd), tak bych potřeboval pomoci, kdo je schopen toto udělat v okolí ČB (100km +-), popřípadě kolik tohle může stát v origo servisu ( Porsche ČB), nerad bych kódoval klíček atd, takže bych se rači někomu svěřil.

Díky
P.
nahoru

sponzor





16.01 2013 8:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

16.01 2013 17:09


Ahoj četl jsem sice v návodu, že se baterie musí kodovat, ale nic takoveho jsem nedělal, baterie je v kufru vedle rezervy tedy u kombíka a normálně jsem koupil tu samou kapacitu jaká tam byla, hlavně jsem si oměřil rozměr baterie a na které straně je plus a mínus a starou odpojil a novou pripojil....Nic víc nic míˇˇn a vše funguje už rok. Neboj uděláš si to sám a nemusíš platit drahej servis....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.01 2013 17:20


Samozrejme se kodovat musi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

16.01 2013 17:30


A jakej to má efekt? Ukazatel stavu baterie v palubním PC mě ukazuje a jinej efekt jsem nezjistil?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.01 2013 17:39


co ti ukazuje MMI* nemuzes brat vubec vazne, prave kdyz to nenakodujes tak ti to muze ukazovat nesmysly. To ze se ti to behem roku nijak neprojevilo muze byt spis nahoda, ale urcite to vysvetli nekdo fundovanejsi.

Jinak tu je par vlaken kde se to dost rozebiralo, ale sem linej ho hledat

Ona v diagnostice neni kolonka na kodovani pro nic za nic:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2013 17:51


Taky bez kodování a taky bez problémů. Navíc 4f má vekou výhodu jdou tam dát tři různé délky baterií od 70-110Ah.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

16.01 2013 18:01


[quote="cita7"]Ahoj
baterie je v kufru vedle rezervy tedy u kombíka

Aj v sedane je v kufri
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

16.01 2013 21:10


Tak jsem hledal něco o kódování baterie abych se poučil a našel jsem toto od uživatele z audi klubu. Je to tedy o A8, ale kodování bude asi stejné.

Důvodů je několik, ale jak píše Lumpiq: , hlavně jde správný chod managementu el. energie. Jednotka měří nabíjecí i vybíjecí proudy, nabíjecí cykly apd. Poté se řídí stavem baterie a např. v klidovém stavu pod určitá procenta vybití (60%) odpojuje podle důležitosti určité řj (např. odpojí centrál a dálku, ale alarm zůstane aktivovaný). Nejvyšší prioritou je udržení schopnosti spouštět motor.
Stejně tak pokud posloucháš třeba rádio a neběží motor, systém ho po deseti minutách automaticky odpojí a přejde do klidového stavu popř. u nízkého stavu upozorní abys do tří minut nastartoval motor...
Pokud tedy není nová baterie nakodovaná, může docházet k špatnému nabíjení a chodu managementu energie.

Jen tedy nevím, když jsem tam dal stejnou kapacitu baterie jestli se to musí také kodovat?
nahoru

sponzor





16.01 2013 21:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2013 21:14


Stačí jezdit jednou za den víc jak hodinu a nemusíš tohle řešit, pokud jezdí někdo 15min do práce jako já tak mu nepomůže ani jednotka napětí která sice funguje ale nedokáže nabít baterku když neběží motor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.01 2013 21:23


jizane tohle prece neresi jake informace baterka dostava, vysila, timhle jen resis ze je nabita, to je cele
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

16.01 2013 21:36


Bez spravneho nakodovani, ji celkem zkratite na zivotnosti. Ten management spotreby el.energie pak proste nebezi jak ma.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2013 21:45


belmondo:
jizane tohle prece neresi jake informace baterka dostava, vysila, timhle jen resis ze je nabita, to je cele

To jo ovšem někomu se to nepodaří ani dobít...jinak pro správné dobití a hospodárnost energie je to důležité máš recht.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

16.01 2013 21:51


a proč jí kodovat když tam dá stejnou jaká tam byla?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.01 2013 22:09


deejayvenca:
a proč jí kodovat když tam dá stejnou jaká tam byla?


Tak to nevim, ale laicky me napada ze jak ji odpojis tak se ty informace smazou?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.12. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 6

16.01 2013 23:23


deejayvenca:
a proč jí kodovat když tam dá stejnou jaká tam byla?
Aby management věděl, že je tam nová.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

17.01 2013 8:35


deejayvenca:
a proč jí kodovat když tam dá stejnou jaká tam byla?


Počet nabíjecích a vybíjecích cyklů (a jejich průběh) ovlivňuje zbytkovou kapacitu baterie a její vydrž. To je důvod nutnosti nakódování.
nahoru

sponzor





17.01 2013 8:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2013 18:05


Konečně to dává smysl a je tady řečena logická věta. Ovšem tohle by si jednotka měla najet sama její kapacitu napětí a tím ji o dobíjet, divím se že tohle neumí když to umí kdejaká lepší nabíječka.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

17.01 2013 18:15


Starim baterie se snizuje jeji kapacita a startovaci vykon. Jednotka to vypocitava v podstate odhadem, na zaklade udaju do nich vlozenych, v podstate takova krivka. Kdyz DAS* baterii novou, musis to te jednotce rict, to je logicke.
Nabijecky rizene mikroprocesorem, take nedokazi urcit stari baterky, dokonce ani jeji kapacitu. Jsou rizene jejim vlastnim vnitrim odporem. Cim je baterie starsi, nebo vybitejsi, tak ma vnitrni odpor vetsi. Proto pri hlubokem vybiti baterie, neni schopna takovato dobijecka tu baterku nabit. Ten odpor je tak veliky, ze ho neprekona a vyhodnoti ji jako nabitou a nenabiji. To je stejny jak s hnusnou starou zenskou. Taky ten odpor v sobe neprekonas
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2013 18:35


Teorie dobrá...ale základ je stejně lepší provoz na dálky, kdo jezdí kousky tak mu nevydrží ani tak a je jedno jakým cyklem ji nabíjí. Jinak je pravda že když se o ni stará člověk, tak vydrží i 6let v tomhle autě já měl původní.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

17.01 2013 19:07


jizan.com:
Teorie dobrá...ale základ je stejně lepší provoz na dálky,


jiste, proste ji system nevidi a nekomunikuje jak ma, ale prebiju to dlouhou jizdou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2013 19:18


Nevím to se mi zdá trochu přehnaně řečeno to by ta baterka klekla brzo a to se mi nikdy u těchto aut nestalo. Ovšem co jsem zažil u aut které mají webasto a nemají druhou baterii tak tam se mění co 2roky a nepomáhá ani kódování. Jak říkám je to hlavně o tom jak se k baterii chováš.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

17.01 2013 19:33


No nevim

me bezelo webasto denne 45 min, a baterka z roku 2007 se vymenila v 2011, a dlouha jizda byla tak 30km max:)

Nijak se k baterkam nechovam, je to spotrebak v cene jedne nadrze pomalu:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2013 19:37


belmondo:
Jednalo se o X5.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.01 2013 20:13


Ty nový auta sou čim dál trapnější , co se týče tý elektroniky.
nahoru

sponzor





17.01 2013 20:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

17.01 2013 20:27


deejayvenca:
Ty nový auta sou čim dál trapnější , co se týče tý elektroniky.


No je to tak, ale je potreba se dle toho ridit. Plno lidi si koupi 3 roky starej vuz a maj tendence srizovat predstih, protoze u 120 to fungovalo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

17.01 2013 20:30


jizan.com:
Teorie dobrá...ale základ je stejně lepší provoz na dálky, kdo jezdí kousky tak mu nevydrží ani tak a je jedno jakým cyklem ji nabíjí. Jinak je pravda že když se o ni stará člověk, tak vydrží i 6let v tomhle autě já měl původní.

Tak rozhodne je potreba jezdit delsi trasy. K tomu je apriori dehet urcen...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.01 2013 20:36


belmondo: mě přijde že oni to dělaj schválně kvuli tomu, aby se muselo s každou kravinou do servisu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2013 20:39


vlasta: Řek bych spíš celá vyšší střední a jejich auta, těm nedělají dobře krátké trasy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

17.01 2013 21:09


Tem hlavne nedelaj dobre cesky kutilove. Je usmevne ze v na zapad kde jezdej v prumeru 30km denne tohle neresi. Kupujou co maj a nesnazi ze to furt nekde osulit. Proto si i od nich radi kupujem ojete vozy:) Cimpak to:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.01 2013 21:44


je to presne jak pise vlasta, lepe to snad ani nejde napsat:)

existuje neco Wear level, coz je rozdil mezi kapacitou plne tovarne nabite baterie a soucasne baterie v nabitem stavu, ktera vekem klesa..

to jak moc rychle klesa je dano spousty okolnostma, teplotou, poctem startu, delkama tras, peci o baterii, stavem alternatoru a charakteristikou nabijeni atd..

ukolem teto ridici jednotky je monitorovat vybijeci proudy pro jedn. vetve a podle me i optimalizovat proces nabijeni..k tomu si prubezne uklada datove pole (krivky)...

pokud baterii vymenite a nedate to vedet te rj managementu, bude s novou baterii nejakou dobu pracovat jako s puvodni baterii, nez se casem readaptuje, coz muze mit za nasledek opakovani hlaseni typu vybita baterie, odpojovani mene dulezitych jednotek atd...
Naposledy upravil Lumpiq dne 17.01 2013 22:00, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email