Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 193 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 191
Uživatelů: 2
Celkem: 193

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

09.01 2013 11:23


Zdravím.Mám problém se svou audinkou.Po zahřátí na provozní teplotu začne najednou cukat a vynechávat motor,jako by docházela nafta.Studená jede normálně.
Nafty je dost,palivový filtr vyměněn.K tomu se mi teď ještě rozvítila kontrolka žhavení a bliká po dobu jízdy.Na wag jsem se ještě nedostal,plánuji to.
Má někdo tady radu čím to může být? Děkuji za odpovědi.
nahoru

sponzor





09.01 2013 11:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

09.01 2013 12:10


Vzhledem k tom že ti ti bliká kontrolka, může to být i čerpadlo, tak bych ti doporučil VAG,

myslím, že to mohlo být:


– snímac zdvihu jehly
– snímac otácek motoru
– snímac polohy regulacního soupátka
– snímac polohy pedálu akcelerace
– spínac brzdových svetel F nebo spínac brzového pedálu
– nastavovac mnozství paliva
– ventil pocátku vstriku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

09.01 2013 18:43


Dík za odpověď.Zaráží mě ale, proč to dělá až se zahřeje.
Za studena vše ok, až na blikající kontrolku.
Jednou před pár měsíci jsem už tento problém měl a vyřešil to nový pal.filtr,tak jsem tenkrát diagnostiku vynechal,ale teď už výměna filtru nepomohla.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

09.01 2013 18:45


maxx3:
Dík za odpověď.Zaráží mě ale, proč to dělá až se zahřeje.
Za studena vše ok, až na blikající kontrolku.
Jednou před pár měsíci jsem už tento problém měl a vyřešil to nový pal.filtr,tak jsem tenkrát diagnostiku vynechal,ale teď už výměna filtru nepomohla.
Pokud jsi nedaleko Prahy doraž zdiagnostikujeme,opravíme.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

09.01 2013 20:49


Bohužel jsem z Ostravy.Je někdo taky tak dobrý a schopný v okolí?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 10:35


Tak jsem byl dnes na diagnostice a vypsalo to chybu řj čerpadla.
Bohužel jsem si nevypsal ani neofotil výpis,ale vypadá to na řj v háji. Našel jsem na netu návod jak ji opravit.Mám se do toho pouštět? Nechce se mi měnit čerpadlo a dávat ranec,kdyby to byla taková prkotina.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 10:38


maxx3:
Tak jsem byl dnes na diagnostice a vypsalo to chybu řj čerpadla.
Bohužel jsem si nevypsal ani neofotil výpis,ale vypadá to na řj v háji. Našel jsem na netu návod jak ji opravit.Mám se do toho pouštět? Nechce se mi měnit čerpadlo a dávat ranec,kdyby to byla taková prkotina.


Přidávám návod na opravu řj vp44. Je to reálné?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

10.01 2013 13:03


Přeji hodně štestí z opravou polského typu....toto řeší důslek nikoliv příčinu problému.
nahoru

sponzor





10.01 2013 13:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 15:23


Satas:
Přeji hodně štestí z opravou polského typu....toto řeší důslek nikoliv příčinu problému.


Netuším co tím myslíš. Prý se v řj sere tranzistor,který je již od výroby poddimenzován a pokud stačí nahradit ho jiným,tak nevidím důvod proč hned repasovat celé čerpadlo za ranec prašulí.
Tím bych snad také vyřešil příčinu (nedostatečný tranzistor). Ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

10.01 2013 16:01


Prý se sere = opet internetové moudro.....ano sere se dusledkem přidřeneho přesuvníku který má tak potom vetší odpor na ovládaní jednotkou a trandák shoří.

Nic poddimezovaného neni na nemeckou naftu najedou čerpala 300tis a víc na naši močku se zadíraj,nic víc nic mín tečka.
Měla by se řešít příčina toho proč to odchazí tim že se bude přimazavat nafta a aditivovat a ne jak stim za každou cenu vyjebat a odlevnit jakymkoliv zpusobem.Dáš tam silnější trandák přesuvnik se dozadře uplně a šupajdíš za chvíli stejně pro nový.

Tvoje auto nalož sním jak je ti libo.
Naposledy upravil Satas dne 10.01 2013 21:46, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 17:06


Satas:
Prý se sere = opet internetové moudro.....ano sere se dusledkem přidřeneho přesuvníku který má tak potom vetší odpor na ovládaní jednotkou a trandák shoří.

Nic poddimezovaného neni na nemeckou naftu najedou čerpala 300tis a víc na naši močku se zadíraj,nic víc nic mín tečka.
Měla by se řešít příčina toho proč to odchazí ne jak stim za každou cenu vyjebat.Dáš tam silnější trandák přesuvnik se dozadře uplně a šupajdíš za chvíli stejně pro nový.

Tvoje auto nalož sním jak je ti libo.


20000 a více za repas čerpadla aniž bych 100% věděl,že to nebude pouze blbym trandakem za 30 kč se mi prostě do auta co má 300000 km na triku dávat nechce.
V žádném servisu nemám záruku,že jsou tak poctiví a neojebou mě.Bohužel žijeme v republice,kde se razí heslo "s poctivostí leda pojdeš".
Vím,že to myslíš dobře a mělo by to tak asi být,ale servis není schopen na 100% určit příčinu a já nejsem blbec,který jim ty hokuspokusy bude cálovat.
Auto zatím jezdí a nikdo mi dosud nedokázal říct proč blbne až když se zahřeje.
Protovolím nejjednodušší cestu a zatím i nejlevnější.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

10.01 2013 17:29


Ano chapu te rozumim,pokud tvuj servis nedokaze na to přijít a bojíš že te ojebe tak ho urychlene zmen!!
Pokustonu s napisem servis na vratech tu je vela otom neni pochyb.

Pokud diag piše rizeni zacatku vstriku ani po seřízení povstřiku či předřadný vstřik vypnuto nepomuze ti 10000 trandáků a čerpadlo pujde srát,ono by možná stačilo ten kdo ti neni schpen řict verdikt aby jen znal zakl funkce řízení tohoto motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 17:42


Satas:
Ano chapu te rozumim,pokud tvuj servis nedokaze na to přijít a bojíš že te ojebe tak ho urychlene zmen!!
Pokustonu s napisem servis na vratech tu je vela otom neni pochyb.

Pokud diag piše rizeni zacatku vstriku ani po seřízení povstřiku či předřadný vstřik vypnuto nepomuze ti 10000 trandáků a čerpadlo pujde srát,ono by možná stačilo ten kdo ti neni schpen řict verdikt aby jen znal zakl funkce řízení tohoto motoru.


Zkusím ještě jednou diag. Bohužel jsem si nezapsal co mi to vypsalo.Pak bych to sem hodil a snad z toho vyčteš více než "servismani". Mám,ale dojem,že o vstřiku tam nic nebylo.Spíše něco v tom smyslu,že nekomunikuje řj čerpadla nebo tak něco.
Bohužel v Ostravě a okolí neznám žádného dobrého fachmana,který by zjistil a opravil to co je opravdu v háji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 3

10.01 2013 17:44


Joo,a ještě mi řekli,že to může být nějde v káblu co vede od řj čerpadla k palubce. Asi k řj motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 13 | Témat: 0

03.03 2013 13:17


maxx3:


Zkusím ještě jednou diag. Bohužel jsem si nezapsal co mi to vypsalo.Pak bych to sem hodil a snad z toho vyčteš více než "servismani". Mám,ale dojem,že o vstřiku tam nic nebylo.Spíše něco v tom smyslu,že nekomunikuje řj čerpadla nebo tak něco.
Bohužel v Ostravě a okolí neznám žádného dobrého fachmana,který by zjistil a opravil to co je opravdu v háji.


Zkus Indiho,je v Bohumíně.
tdigarage.cz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.03 2014 19:07


Ahoj Kolego,

jak tu čtu, tak máš s těmito problémy zkušenosti. Mám A6 2.5 TDI* 132KW BAU. Za studena to jede celkem normálně a po ohřátí mi to začne cukat, jako by tam nešla nafta(šla přerušovaně). Minulý týden to začalo a po 2 dnech to přestalo, jako by se to srovnalo. Dnes jsem najezdil cca 100km v pohodě a najednou to začalo opět. ovšem tentokrát jsem byl rád, že jsem zvládl dojet domů. Musel jsem několikrát zastavit, zhasnout motor a po následném nastartování jsem ujel zase několik kilometrů. Můžeme se domluvit na diagnostice, kde se dozvím, co je tam skutečně za problém? Také se mi nechce investovat do oprav způsobem pokusů a omylů.
Budu rád, když mi na sebe pošleš kontakt, abychom se mohli snáze domluvit.

Fíla
nahoru

sponzor





30.03 2014 19:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.01 2015 3:06


ahoj, jak si vyresil tvuj problem? dela mi to podobnou vec jako tobe a mam uplne ten samej rok, motor, quattro*... dik
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email