Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 312 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 310
Uživatelů: 2
Celkem: 312

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 13:51


snuff:


To nie je fama..je to kazivy motor..

spocitaj si kolko 2.5TDi za svoj zivot prekona generalku? skromne tipujem 50percent a viac..

a spocitaj kolko beznych benzinovych motorov prekona generalku? tak 10-20 percent..


Jasne mas pravdu, vsak to aj vidno. Ale podstata je v tom preco je tomu tak. Ja si myslim ze keby sa aj o tych druhych 50percent co sli na repas majitelia starali tak ako maju a najme tak ako sa staraju majitelia o tych prvych 50percent tak realita je ina. Tot vse nebude zasierat tuto temu ktora ma iny zmysel

majky ten mail ti poslem vecer, neviem ho z hlavy.
nahoru

sponzor





08.01 2013 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2013 13:51


snuff: Kolik jsi tech motoru videl rozebranych ty chytrusko? Ty motory nejsou o nic vic kazive, nez jine. Jen jich je proste strasne moc. Kazda jedenapulta C5 jej ma v sobe. Pokud se o motor nestaraji, tak proste lehne. Stejne tak lehne i 1.9 TDI* rotacka, nebo 2.5 TDI* petihrnec a to jsou motory, ktere jsou povazovany za nesmrtelne.
Tve pocty ohledne generalek benzinu vs. 2.5 TDI* jsou usmevne. Mozna bys mel trosku nastudovat neco o motorech, pak se takovemuto nesmyslnemu srovnani vyhnes. Na prstech jedne ruky bych spocital, kolik V6 potrebovala GENERALNI OPRAVU (GO). Vis co vubec obnasi GO motoru?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 13:55


vlasta: Tak pokud všechno zváží, bude na to mít a rozhodne se a předpřípravy udělá takové, že fakt to bude reálné, tak jako já mu budu fandit taky.

A chápu i to co píšeš, ale pokud klučina není zavřený v garáži denno denně od kočíku jako Ty, tak že mi připadá za začít učit zrovna 2.5TDi jako odvaha.

majky2158: Jo pokud bych už dělal úpravy, asi radši taky dal 1 větší Turbo* jako 2. Otázka je, zda je fakt vůbec prostorově možné tam narvat 2 turba.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.01 2013 13:57


dobre vyjadril som sa nejasne..nejedna sa o GO..

kolko percent z beznych v6 benal motorov potrebuje menit pocas svojho zivota cerpadlo/vacky/vstreky atd?

myslim, ze clovek ktory ma IQ vacsie ako opica si dokaze jednoducho urobit nazor o tom ci je spolahlivejsia V6 benzin alebo V6 TDI* (2.5) a zamysliet sa nad tym kolko penazi na servis skonzumuje ten a ten motor pocas svojej zivotnosti (dajme tomu 500 000km).. chytrusko

realita je taka, ze zanedbana 2.5tdi pojde velmi rychlo do motoroveho neba a zanedbana v6 benzin aj ked bude zrat olej a klepat a vydavat rozne zvuky bude stale jazdit..
Naposledy upravil snuff dne 08.01 2013 14:01, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 13:58


vlasta: Tak já osobně si chápu, co chceš říct, a doplním, že je to i ovlivněno je to taky stáčením km (auto které má 180 000km má min jednou tolik), ale to že 2.5TDi V6 náchylná na vačky je snad fakt, to snad nevyvracíš...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:00


makoneo:
O.k. díky, do SZ

Jinak o motoru to fakt neni, do nedávna jsem měl 2.0 HDI* od peugeotu, je to sice trochu z jiné kuchyně, ale padl při 210k a tak že totálně ! i přes snahu o dobré zacházení a pravidelný servis v autrizáku, naproti tomu kamarád co mě zlákal při výběru nového auta od koncernu VW má Octu 1.9 TDI* s 340k a téměř bez zásahu, ale prořád je to velmi podobné principielně.

Pořád řešíte blbosti,
CO OBNÁŠÍ PŘESTAVBA SÉRIOVÉHO TDI* NA VĚTŠÍ VÝKON???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:04


Michal.K:
Tak učil bych se na snažším, ale mám 2.5 tak holt na tom, spíše jsem zatím jen zvědavý a chtěl jsem rozpoutat technickou diskusi nad možnostmi reálných i méně reálných přestaveb a ne handrkování o nákupech a životnostech...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 14:04


Citace:
Kamarád má Octu 1.9 TDI* s 340k a téměř bez zásahu

majky2158: Tak si taky kup Playstation.

Ale ne vážně, tak promiň. Já jen abys to viděl reálně.
Naposledy upravil Michal.K dne 08.01 2013 14:06, celkově upraveno 1 krát. (38% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.01 2013 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:05


LOL proč PS??? taky bch mu nevěřil, kdyby mě nevozil, zvuk má sice trochu děsivej, ale šlape...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:07


Michal.K:
340k km = 340000 km jen pro upřesnění asi jsi si to blbě vyložil
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 14:10


majky2158: Ty voe, tak piš jak člověk...

Já už si vážně myslel, že máš za kamaráda Chucka Norrise...
Naposledy upravil Michal.K dne 08.01 2013 14:13, celkově upraveno 1 krát. (23% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

08.01 2013 14:12


majky2158:
Michal.K:
340k km = 340000 km jen pro upřesnění asi jsi si to blbě vyložil


Takhle to určitě Michal.K nemyslel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:13


Michal.K:
Ok, dobře, tak jako proč se vlastně ptáš tady, když máš kamaráda, který dokázal upravami dostat 3 násobek výkonu z auta, resp. má kontakt na někoho, kdo mu to dělal.


majky2158:
340k km = 340000 km jen pro upřesnění asi jsi si to blbě vyložil


asi si to eště jednou přečti, před chvílí se řešily dojezdy motorů, tak jsem reagoval k tomu, znát někoho kdo vyžene takovej výkon, tak jsem se ho dávno zeptal...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

08.01 2013 14:13


Michal.K: on nemluvi o konich.. Ale o kilometrech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:15


Někteří z vás se tu v tom dobře vyznají, tak jsem doufal, že budete kolektivně schopni dát dohromady co by obnášela přestavba 2.5 TDI* na bi-Turbo*, na třeba 300ps ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:16


RudyOndra:
to né no... my mistake, sry...
nahoru

sponzor





08.01 2013 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 14:16


majky2158: Ty voe, tak piš jak člověk...

Já už si vážně myslel, že máš za kamaráda Chucka Norrise...

Já už si toho všmiml, jen než jsem to stihl upravit, už odepsal...
A původně psal 340k... Tak proto.. A zapadalo to i do kontextu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 14:18


jj taky mi tam to km vypadlo, chuck by se teď evidentně hodil...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 14:49


majky2158: Ok, pojdmě se tedy bavit o tom trochu serioznějc...
Začal bych asi tím, že bych našel na netu / udělal foto jednak motorového prostoru a samotného nezakrytovaného motoru, ať vidíme, o jakém prostoru a jakým uspořádání se bavíme...

Pár foto zde:

Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Ale nějaké foto, kde by přímo bylo vidět dobře Turbo* jsem narychlo nenašel. Takže pokud tě už to samotné neodradilo, tak lets go dál v sbírání materiálů...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2013 15:04


Tady je krasne videt, jak je Turbo* napojene na svody

Náhled, klikni pro zvětšení.

misto u A4 neni. Posouvat motor, resp. cely agregat dopredu je nesmysl. Bylo by to nedotacive tak, ze si to nedovedu ani predstavit. Takze jedina cesta je dozadu, kde je ovsem tunel ve kterem je rizeni. Ale misto by se tam dalo urcite udelat.Zalez jaka turba (typ) by byla pouzita. Dalo by se to pak spocitat. Napojeni na cast stavajicich svodu bych taky nevidel jako problem. Odvod a privod oleje bude to nejmensi. Nejvetsi pakarnu bych videl v ECU*, nevim zda si poradi s 2x VGT* turbinou....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

08.01 2013 15:06


majky2158: Nereagoval si na moj predosly post, tak neviem co si myslis o informaciach ktore som ti poskytol, kazdopadne ja takymto prestavbam fandim, tiez som sa dost vrtal a navrazal do aut, ktore podla mnohych nemali ziadnu hodnotu a zmysel s komentarmi "si si za tie peniaze mohol..." ale ja som nechcel

Kazdopadne
Ta V6ka je uz trosku v motorovom priestore narvana. Najjednoduhsie co sa da urobit je vyhodit baterku a vyuzit ten priestor, je to sice zasah do kasne, ale da sa to urobit tak aby tym tuhost nijak neutrpela. navyse ta baterka je na pomerne vhodnom mieste co sa tohoto tyka. Ak sa do tej prestavby pustis, dufam ze z toho urobis fotoserial.

Hodne zdaru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 73 | Témat: 5

08.01 2013 15:34


a co něco takového...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

08.01 2013 15:43


Zástavbou nějakýho velkýho hybid turba, pořádnejh vštřiků, velkého chladiče a spojky aby to vše přenesla by se dalo dostat na velmi zajímavej výsledek.

Ty chceš jako nutně Bi-TDI* nebo prostě hooodně velkej výkon?

koukni na DP forum. Někdo tam twin už stavěl, ne sice do V6ky asi, ale i tak by mohl dát zajímavé info.

Jeden graj například tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 20:30


Rizek: dobré video a poměrně snesitelný system, díky.

Jinak dík za reakce, už jsem ani nečekal

Místa tam opravdu moc není, jedině místo té baterky.

Jinak mám teď připravené v plánu větší Turbo* + potřebné úpravy na nějákých 270HP a víc bych z toho ani netahal, pořád to musí reálně v provozu jezdit, ale ta představa kterou jste mi tu pomohli realizovat je nádherná
nahoru

sponzor





08.01 2013 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

08.01 2013 22:50


majky2158: Vyšší výkon z toho,bez výměny pístů+,+,+,+ stejně nedostaneš,bez výrazného snížení životnosti motoru...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

09.01 2013 7:38


JJ ta životnost mi leží hodně v žaludku, potřebuji aby to jezdilo chvíly Mno jsem zvědavý asi se na to vys..., poněvadž to by byla fakt přestavba celého motoru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

09.01 2013 7:57


majky2158:
jj taky mi tam to km vypadlo, chuck by se teď evidentně hodil...



Volal mě tu někdo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

09.01 2013 10:47


majky2158:
JJ ta životnost mi leží hodně v žaludku, potřebuji aby to jezdilo chvíly Mno jsem zvědavý asi se na to vys..., poněvadž to by byla fakt přestavba celého motoru



Tak upřímně, snad sis nemyslel, že když budeš chtít honit 300ps, že tam jen flákneš za odpoledne Turbo* a budeš jezdit. To je jasný, že se bude muset měnit mraky komponentů, aby to ten motor vydržel. Možná že kdybys trošku snížil svoje požadavky na počet koní, tak by se něco dělat dalo.

Spíš by to chtěla hned říct, kolik bys maximálně do toho chtěl narvat a pak začít přemýšlet, co tam navrtat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

09.01 2013 11:22


peeeetr: Už jsem někde víše psal, že reálné to vidim na 220HP, ale bylo mi řečeno, že by to šlo až na 270HP jen změnou turba a vstřiků, takže reálně 230HP...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 288 | Témat: 18

10.01 2013 8:48


Psal jsem si s člověkěm , který měl a4 b5 dal tam větší Turbo* + vstřiky + cooler viz
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Také jsem měl takové plány, ale dle mě je rozumější koupit a4 b7 v 3.0tdi a nechat to pouze softem upravit na hodnotu 315hp.

Níže posílám komunikaci s ním : (mimochodem je to ten člověk , který pak postavil do 1.9tdi to TwinTurbo*, na které dával odkaz peeetr.)

Záleží kolik máš zbytečných peněz. Já už bych to neopakoval teda
Na tom motoru je spoustu konstrukčních omezení. Já jsem měl trysky, 2260v, fmic a vylezlo z toho 520Nm a 260PS. Soft mi dělal kámoš, takže nevim kolik by to bylo kdyby to dělal třeba Michal. Na nějaký vyšší hodnoty to chce jiný sběrný potrubí a sání.
Trysky byly z Avie D90, někde bych jeste vystoural presny oznaceni. Musi se teda upravit, aby tam sly. 2260v je z bmw, audi, iveco daily.....vsechno 3.0tdi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email