Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 102 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 1
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

07.01 2013 22:44


Nemá někdo zkušenost se záměnou turba K03 (AGU) za K03s (AUQ)? Nebo spíš jestli to má cenu.Jestli je K03s (výkonější,větší) než K03. A co je popřípadě k výměně potřeba.Díky za rady.
nahoru

sponzor





07.01 2013 22:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

08.01 2013 8:47


k03s by melo davat vic vzduchu a vyssi tlak, nicmene nemyslim ze by bylo standardne na motoru AUQ
k tvemu dotazu - dat to tam asi mozes, ale nebude to plug & hrej, chce to (minimalne...) custom sw do RJ motoru, jinak to bud nebude mit zadny efekt nebo to pokazde sleti do nouzaku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

08.01 2013 13:55


Mám auto upravený na 195 koní,Turbo* mi tlačí 1,2baru. Tak mě napadlo,kdybych tam dal Turbo* K03s a třeba větší vstřiky z S3,že by se to dalo ještě trošku zvednout. Právě že nevim kolik tlačí Ko3s,je to v podstatě Turbo* ze 180konový Octavky RS. Někde jsem čet,že ty turba jsou skoro stejný,tak se chci poradit jestli to má smysl.Mam možnost ho sehnat od kamaráda za pěkný peníze.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

11.01 2013 17:21


K03s tlačí v sérii 0.6baru u mě po chipu 1.25 baru. K03s je větší než K03, spíš je podobný K04ce. někde jsem tu myslim dával rozměry lopatek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

11.01 2013 17:42


To fakt tlaci po chipu 2x tolik ?? :-O
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

11.01 2013 19:00


Tomikcek:
svoji roli hraje i bypass, s tim ze mechanicky podtlakovy selenoid proste nenatunis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

11.01 2013 19:02


jj.tlačí jednou tolik. V podstatě jede naplno. Kamarád měl ještě ruční nastavování regulace turba a ještě malinko z toho vymáčk,ale to už jde na krev. Ale pokud K03s tlačí o 0,05baru víc, tak se do toho pouštět nebudu. Možná až padne to moje. Díkes za info.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

12.01 2013 19:36


Tomikcek:
To fakt tlaci po chipu 2x tolik ?? :-O


jj, alespoň je vidět jak to soudruzi z NDR předimenzovávají
nahoru

sponzor





12.01 2013 19:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

13.01 2013 9:49


ještě že tak..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

15.01 2013 20:38


jinak je to takto:

K04-015
Kompresor*: 38/51
turbina: 42/46

K03-073
Kompresor* 38/51
turbina 40/45

ještě jsem koukal kdysi do etky a 165kw motory maj lepší písty než 132kw nebo 140kw asi i ojnice, klika je stejná
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

16.01 2013 6:13


ok.díkes. Asi to vidim tak,že našetřim na S3 a do tohohle se už nebudu rejpat.
Finančně by to vyšlo podobně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 10

24.01 2013 19:01


To supermannXXX - Nechci tě osočovat že máš špatnej chip,ale co vím tak všechny chipy od firem který ví co dělají tlačí na 1.8T 110nebo132kW max.kolem 1.1 baru.I S3 165kW tlačí v sérii 0.9 baru,tak při 1.3 baru a sériových vstřikách musíš mít na 100% chudou směs a ždímat z turba plnej tlak taky rozhodně není dobré.čauves a neber to nějak osobně
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

24.01 2013 20:58


Hanz3210:
no, a to tam navic typek leje n95ku a jezdi na plyn, proste super kombo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

03.02 2013 10:22


kluci na lambdě vidim že to chudý neni ani na LPG* ani na n95ku. od tunera je tam nastaven tlak 1.1 baru ale nez se to zreguluje drzi to 1.4 baru. akorát si zdá že mi ta regulace trvá nějak dlouho. trvá to tisic otáček, kolikrát i víc, než to klesne na požadovaný tlak. co si o tom myslíte?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

08.02 2013 19:28


tak jsem to opravil byl to špatný n75
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

08.02 2013 21:32


SupermanXXX:
jak se to projevovalo pri jizde?
nahoru

sponzor





08.02 2013 21:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

08.02 2013 22:51


no kolem 3tisic otacek to zrychlovalo tak ze se chvel setrvak a nekdy to i kolem tech 3 tisic zaskubalo. hlavne kdyz jsem tam mel treba podtocenou sestku a seslapnul plyn na podlahu...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email