Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 206 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 1
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

07.01 2013 13:53


Chcel by som sa spytat ako je to s nezavyslim kurenim od AUDI- kupil som A6 r.v.2006- kurenie je na dialkove a da sa nastavit aj priamo v MMI*

Problem je v tom ze neviem ako to vlastne funugje, ci na naftu alebo na elektinu- v kufri mam baterku vedla rezervy velkosti kamionovej avsak ked zapnem kurenie je citi z pod motora nieco co mi vzialene pripomina naftu. nechcem aby sa mi stalo ze budem na rezerve, zapnem to a minie sa mi nafta

Dalsia vec co vlastne vsetko zohrieva? zohrieva sa aj motor?

diki
nahoru

sponzor





07.01 2013 13:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

07.01 2013 13:56


To topeni je samozrejme naftovy, ohriva kompletni vodni okruh, tzn. motor i topeni v aute. Neboj, na to aby ti nedošla nafta inzenyri v nemecku mysleli a jakmile ti klesna palivo na uroven rezervy, tak se topeni nespusti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

07.01 2013 13:58


Topení běží na naftu (benzín u benzínových motorů) a je třeba i dost elektrické energie (zapálení, ventilátory, čerpadla). Výfuk směřuje dolů na zem vedle levého předního kola.

Topení se nezapne, když je a) málo nafty b) málo energie v akumulátoru. Navíc se vypne při zjištění předchozího.

V případě, že neběží motor a je spuštěno přídavné topení, potom dochází k vyhřátí interiéru na navolenou teplotu. Motor není vyhříván, pomocí ventilů je okruh odpojen.
V případě, že motor běží, potom topení pomáhá ohřát okruh motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

07.01 2013 18:45


CIze z tohto som pochopil, ze je dobre vzdy v zime to kurenie zapnut, aby sa skor motor zohrial, ano?

Lebo moucha pisal ze sa zohrieva aj motor, paja666 pisal ze len ak je nastartovane tak sa zohrieva motor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

07.01 2013 21:27


icehells:
CIze z tohto som pochopil, ze je dobre vzdy v zime to kurenie zapnut, aby sa skor motor zohrial, ano?


Na toto je v menu climatronicu speciální volba "supplement. heating". Nastavit na "auto" a bude se to za nízké teploty zapínat samo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

08.01 2013 12:34


Diki moc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

08.01 2013 23:30


icehells:
CIze z tohto som pochopil, ze je dobre vzdy v zime to kurenie zapnut, aby sa skor motor zohrial, ano?

Lebo moucha pisal ze sa zohrieva aj motor, paja666 pisal ze len ak je nastartovane tak sa zohrieva motor


Nejlepší je ho zapnout ještě před nastartováním, aby se motor trochu ohřál a v autě bylo příjemně teplo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 7:18


Standartne ti to bude Helsi smrdet, kourit a lehce cvakat od cerpadla.
to webasto bych denne nepoustel ona zase docela dost trpi baterka a poustet to na 5 min nema smysl neb se ti to radne ohreje az tak po 20 min. Jinak vitaj na klubu tankisto:)
nahoru

sponzor





09.01 2013 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

09.01 2013 7:28


Mr. Death:


Nejlepší je ho zapnout ještě před nastartováním, aby se motor trochu ohřál a v autě bylo příjemně teplo...


U mé A6 4F se motor neohřívá ani po 30ti minutách. Prostě se vytápí interiér a když je dosaženo požadované teploty, topení se utlumí a udržuje teplotu interiéru. Motor je stále stejně studený. Mám origo Webasto.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

09.01 2013 9:31


Ano je to tak, motor sa neohrieva. Ale ked to ohreje vodu tak sa aj motor teoreticky ohreje
Mam tiez origo webasto v Allroadovi 2003. Ked ho zapnem tak je interier perfektne vyhriati a ked sadnem do auta a idem tak aj motor sa skor ohreje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 9:41


No trochu to vodu ohriva, ted sem to nechal bezet 45m a voda byla tak na 65 a auto kranse vyhrate.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.01 2013 9:52


a baterka krásně k.o.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.01 2013 9:54


belmondo: No.... to ti ta nova baterka musi chrochtat blahem
Ja tu tak nejak koketuji s myslenkou, zapojit webasto na vlastni okruh - pouzit baterii primo k tomuto ucelu vyvinutou (malou trakci) Startovacku tohle hrozne zabiji. Neni pro ni nic horsiho, nez ustaleny odber.....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 9:54


jizan.com:
a baterka krásně k.o.


Muze to tak byt. Ale treba u A6 4F co sem mel, bezelo webasto v zime denne 30min a menil sem ji po 3 letech od vyroby auta coz mi prijde v poho. Pak sem teda vzdy ujel min 30km po dalnici tak ji to treba hodilo do klidu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 9:56


vlasta:
belmondo: No.... to ti ta nova baterka musi chrochtat blahem
Ja tu tak nejak koketuji s myslenkou, zapojit webasto na vlastni okruh - pouzit baterii primo k tomuto ucelu vyvinutou (malou trakci) Startovacku tohle hrozne zabiji. Neni pro ni nic horsiho, nez ustaleny odber.....


proto si k tobe jedu zitra pro nabijecku, ted uz tolik nejezdim takze baterka urcite trpi. Vic ale trpi tim ze se asi neuspava jedna z jednotek, takze 3 dny stani je na ni znat:(
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

09.01 2013 12:44


Před zimou je fajn dobít a pak není problém, celou zimu vydrží 2x denně 30-60 minut. Navíc si hlídá i baterku, pokud klesne moc, tak se taky vypne, takže nastartovat jde, osobně vyzkoušeno.
Pokud to není originál přímo od Audi, tak si tohle bohužel baterku nehlídá nebo hlídá blbě, taky osobně vyzkoušeno.
nahoru

sponzor





09.01 2013 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 12:50


Ale prosimte hlida i neorigo. Jen ti to nesmi montovat nake prase:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

09.01 2013 13:08


Jojo, montovalo to prase z autorizovaného servisu Webasta... Osobně myslím, že to hlídá, ale moc benevolentně, takže to baterku vyšťaví dřív, než to vypne a přes diag by to šlo opravit.
Teď s tím autem jezdí tata, tak už je mně to jedno...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.01 2013 13:27


Me hlida jak baterku tak palivo. Delal to Lumpiq a kdyz sem videl co vse přes diagnostiku ladil tak se mi nechce verit ze by na to ve Webastu měli znalosti. To by museli znat poimalu vsechna auta a to je asi nesmysl
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.01 2013 14:05


Voltage value for low voltage shut-off with
code "00XX2" of control unit -J364 (depending on
coding of /additional heater control unit -J364)
- Adaption of code "00XX1" ineffective (the
auxiliary/additional heater is shut off as necessary by the
energy management control unit -J644).
- Shut-off because of low voltage of additional heater occurs
at a fixed preset voltage
- Effective with code "XXXX2".
- Setting ex factory 10.25 V
- Permissible adaption range 10.0 V to 11.0 V.
- Possible adaption range 9.5V to 12.5V
- Shut-off because of low voltage of auxiliary heater occurs
at a fixed preset voltage.
- Effective with code "XXXX2" (can be done
at request of customer, no shut-off of
energy management control unit -J644 desired).
- Setting higher than 11.30 V (at a lower setting
engine starting problems may occur).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.01 2013 14:08


belmondo:
Me hlida jak baterku tak palivo. Delal to Lumpiq a kdyz sem videl co vse přes diagnostiku ladil tak se mi nechce verit ze by na to ve Webastu měli znalosti. To by museli znat poimalu vsechna auta a to je asi nesmysl


we webastu primo asi nemaji, to jsou jen kancelarsky hlodavci, ale ve smluvnich servisech jsou na tom docela dobre, aspon co jsem mel moznost mluvit se dvou moravskejma (cca dva roky zpet jsem resil problem na diavii . dodelavane klime co se davala na koncern a moc mi pomohli)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

09.01 2013 14:29


A pak taky mají dílenský příručky na montáž, borec ukázal obrázky, jestli je to to auto a bylo vidět, kde se má co rozdělat, aby šlo Webasto namontovat. Ale když jsem se s ním bavil, tak říkal, že dělají spíš náklaďáky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

10.01 2013 2:18


belmondaku diki za privitanie. PS uz sa tesim na stretavku, aspon mi poviete co vsetko mam na ... na aute:D

Naspat k teme a k baterke, zatial som z audi magor- mal som vsetky typy oktavii a tam je vsetko inak.
Mne sa zda že mam v audi 2 baterie- jednu pri motore a jednu pri rezerve- ta je asi 3krat tak velka ako normalna bateria, preto si myslim ze je to ta k webastu, ci sa mylim?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

10.01 2013 4:35


Hele tak to uz nevim. ja u 6ky 2 baterie nemel. myslim ze se mylis
nahoru

sponzor





10.01 2013 4:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2013 12:47


vlasta:
belmondo: No.... to ti ta nova baterka musi chrochtat blahem
Ja tu tak nejak koketuji s myslenkou, zapojit webasto na vlastni okruh - pouzit baterii primo k tomuto ucelu vyvinutou (malou trakci) Startovacku tohle hrozne zabiji. Neni pro ni nic horsiho, nez ustaleny odber.....

Souhlas stejně jsem to měl u v8, malá startovací baterie ale stačila byla asi propojena at se jen dobíjí ale webasto si bralo proud v prvé řadě z ní ne z té hlavní kterou potřebuje auto v plné kondici, jedno dvě podpětí u 4f a už to jede.
nahoru

Anonymní





14.01 2013 19:46


Lze se nějak jednoduše na toto sup. heating podívat?
Stačí vlézt pod auto?

Jaký je rozdíl mezi tímto SH a standardním nezávislým topením (kromě ovládání samozřejmě).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.01 2013 20:06


myslim ze jine cerpadlo, vyfuk
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

14.01 2013 20:10


belmondo: ja myslim vyfuk bude stejnej.. Mozna to cerpadlo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

14.01 2013 23:29


s tou spotřebou toho topení.. co to takhle regulovat PWM?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 5

22.01 2013 22:56


paja666:


U mé A6 4F se motor neohřívá ani po 30ti minutách. Prostě se vytápí interiér a když je dosaženo požadované teploty, topení se utlumí a udržuje teplotu interiéru. Motor je stále stejně studený. Mám origo Webasto.


Mam tento isty problem. Motor ostava studeny, interier je zohriaty, Webasto bezi prerusovane.

Ohrev motoru som vyriesil (barbarsky) tak, ze som vytiahol konektor z prepinacieho vodneho elektroventilu nad Webastom, takze sa voda z kurenia nevracia priamo do Webasta, ale ide dlhsou cestou cez motor a ohrieva ho.

Docital som sa ale, ze MMI* v casti ovladania kurenia moze obsahovat polozky "Vratane ohrevu motora" a tiez "Predohrev motora"

Velmi by ma zaujimalo ako by sa tieto polozky dali aktivovat. Mozno upgrade MMI*, alebo zmenou niektoreho kanalu cez VAG... Mam A6 avant 4f 2010 3.0TDI.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email