Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 188 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 1
Celkem: 188

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

25.12 2012 22:06


Ahoj,
Mám dotaz jaký je pin D1 na climatronicu? Déčko jsem našel teď který je pin 1?

Bere se pohled z leva do prava na na Climatronicu nebo se kouká do kabelu z leva do prava.

Protože v případě koukání do Climatroniku je to 1 pin v první řadě z leva.
a v počítání pinů z kabelu je to vlastně pin na climatronicu 1 v řadě z prava do leva..

Pro názoronost přikládám obrázek který pin je vlastně D1? X nebo Y při pohledu do climatronicu.

Díky za odpovědi.
nahoru

sponzor





25.12 2012 22:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.12 2012 23:19


Bere se to z leva do prava. Pin c1 je v pravo nahore- kdyz jej mas proti sobe tak, jak je zastrcen v klimatronicu. Hned vedle je zlutobily drat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 0:11


Takže tedy je to x nebo y viz obrázek nějak jsem to nepochopil z jakeho pohledu to myslis, jestli z rozpojeného konektoru nebo při pohledu z hora na konektor klimatronicu z tveho popisu se domnívám ze je to "y" chapu to spravně?
vlasta:
Bere se to z leva do prava. Pin c1 je v pravo nahore- kdyz jej mas proti sobe tak, jak je zastrcen v klimatronicu. Hned vedle je zlutobily drat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 9:22


Ten konektor je popsanej cislama. Ty cisla znaci piny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 10:18


Aha, pokud je to na konektoru napsaný je to ok, na climatronicu to totiž není tam je jen "D"
Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 10:51


Tak piny urcuje konektor- tam je napojujes, proto je to popsane jen tam... Zapojujes webasto? Hodne trpelivosti pri rozbihani ventilatoru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 13:17


To by mělo být v poho pin d1 je primo na webasto ten sepne Climatronic* a pusti ho na HI bude to obyč analogový webasto spínane přes mobil. Nebo jak jinak zapojit webasto? Koukal jsem na nějaký plánky, ale dle všeho stači přivést 12+ na pin d1 a ventilace se spusti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 13:20


No, spusti se ti Climatronic*, nikoliv vetrak. To musis vyresit prez prepinaci rele. Ted jsem to delal na svoji....
nahoru

sponzor





26.12 2012 13:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 13:36


Jako fakt? to mě hrábne , máš na to prosím nějaký návod?
kam jsi to relé zapojil? Ty jsi to dělal na A6?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2012 14:40


vlasta:
No, spusti se ti Climatronic*, nikoliv vetrak. To musis vyresit prez prepinaci rele. Ted jsem to delal na svoji....


to je nejaky divny, pokud nabehne klimatronik, mel by rozebehnout i motor aspon na polovicni vykon..tam ti chybi nejaky signal stopro..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 15:53


Lumpiq: ale to vis ze ne kamo. Otacky ventilatoru jsou rgulovany pres zaporny pol. Kladny je tam priveden az po sepnuti klicku. Tudiz musis zapojit prepinaci rele na plus (cerno modry drateq) z pojistkovky. Tak, aby v rozeplé stavu postelo stavu z pojistkovky, v seplem od staleho plusu. Ovladas to upe stejnym kabelem, kterym spinas webasto/Climatronic*. Doporucuji do celeho el. Systemu dat minimql 2x rele 30A a vse jistit pojistkama. Aby z toho nebyl "hotrod"
Pred vanoci jsem to implementoval do sve c5, tak vim jaky je to oser.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2012 16:33


hehe, mas bod:) njn, je tam fak jinej svazek (+ motoru) jak koukam so schematu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 16:36


To neni bod, vim, ze by jsi na to za chvilku prisel sam. Kdyby jsi me ty a Satas neradili, tak jsem zhynul bidnou smrti zamotanej v dratech ,bo jsem na elektriku uplne tupej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 16:39


Bavite se ale o a6 c5 já mám a4 B6 je to stejný?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2012 19:26


u B6 komunikuje webasto s klimatronikem a budikama po canu, digitalni cestou...7,8 pin na webastu, 11 a 12 pin na klimatroniku C konektoru 7>12 Can Low, 8>11 Can High
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 20:04


ovšem já nechci řešit webasto po canu. Budu mít analogové, jde mi jen o to že nějaký mobilní zařízení mi zapne webasto to začne topit a webasto pustí signál do climatronicu. Ten se jen zapne a začne fungovat stejně jako bych otočil klíčkem do první polohy.Tudíž si budu moci nastavit teplotu na HI s uzavřeným okruhem.

na netu jsem našel tenhle návod. přímo na B6 1.9 a 2.0 TDI*.
viz příloha z toho zapojení do webasta jsem volaký zmetený tam to zase napojujou na D10. Můžete mi někdo vysvětlit fungování přes tenhle graf na straně 7 je tam zapojení přes relé ale do climatroniku vede jen 1 kabel z webasta.

Voda a instalace webasta je OK ale ta elektrika zasraná!!

Koukněte na ten návod.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

příloha je moc velká
nahoru

sponzor





26.12 2012 20:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.12 2012 20:12


jj elektrika trva najdlhsie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.12 2012 20:16


vlasta: lump ti to dobre hovori mas to na prd, ked privedies signal na dobry port spusti sa klimatronik, ventilator len teplota je nastavena taka ako pred odstavenim auta. Bracho to ma v aute tak zmaknute, ak si spomeniem zistim kam sa to zapajalo je tu uz par rokov...

Boli teorie ze dany port ma spustit takzv. Heating mod a to obsahovalo teplota na HI na obidve zony, aktivovane rozmrazovanie okna ale bohuzial to sa nam nepodarilo...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 20:19


SCORPION: tohle o cm pises, je jen kdyz to ma origo solar. Jinak musis napajet vetrak zvlast. Ten plus je spinany klickem - jde to z pojistkovky rovnou k vetraku. To ti klimatronik proste nema sanci zapnout.
Heating mod je prave na pinu D1, ale ten ti vetrak vazne nespusti. Ovlada otacky vetraku (pres minus pol) ale plus proste chybi, nevede nikde z klimatronicu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 20:25


To vím jak je D1 spouští HI mod to znamená že když přivedu na pin D1 12+ měl by se spustit Climatronic* na HI a topit. Na pinu D10 se jen sepne Climatronic* jako když otočiš klíčkem zůstane tam původní nastavení tedy můžeš si nastavit vnitřní regulaci třeba na přední okno s uzavřeným okruhem.

Protože to chci i pro léto jako větrání budu volit D1 s tím že dané mobilní zařízení při zavolání spustí 12 voltů. A to buď spustí do webasta a to do climatronicu nebo pomocí přepínače místo vebasta sepne rovnou Climatronic*. Tomu už bude v létě jedno jestli bude na HI nebo LO protože vynechá webasto a bude jen foukat.

Ovšem Vlasta s Lumpiqem mě děsí že když přivedu 12+ na D1 tak se mi nesepnou ventilátory.

Ovšem já doufám že A6 a A4 to maj jinak a že u A4 stačí pouze proud na D1 jestli ne tak se picnu. pak budu lítat za elektrikářema aby mi spouštěli ventilátory přes spínací relé takže... Babo raď bude to fungovat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 20:34


Nemam k dispozici schema, ale jak znam audi a jejich unifikace, bude to stejne....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2012 20:48


ja te snicim nedesim, ja sem ti napsal jak se spravne zapojuje webasto v B6:)

pokud tam davas neco jineho, nez tam patri, pak musis byt pripaveny na to, ze to bude laborovani, trochu o nervy, pokud nemas zkusenosti nekoho, kdo to delal pred tebou...

neni nic jednoduzssiho nez si to zkusit,

otazkou je, nakolik je to pravda a zda dojde opravdu (zdali dany climatronik nepodporuje uz jen can komunikaci) k b) dojde k rozebehnuti air bloweru c) prestaveni klapek/ventilů na HI

odkud mas ten pin 1?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 20:53


Lumpiq
z dieselpower fóra
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


+ nějaká německá fóra.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.12 2012 21:04


karel.scorpion: to zjisti jednoduse. Na pin D1 prived ostry plus a pokud ti pojedou vetraky, jsi v pohode. Pokud ne, mas alespon jistotu.
nahoru

sponzor





26.12 2012 21:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.12 2012 21:08


vlasta:
karel.scorpion: to zjisti jednoduse. Na pin D1 prived ostry plus a pokud ti pojedou vetraky, jsi v pohode. Pokud ne, mas alespon jistotu.
asi tak .. ještě že mám ještě náhradní Climatronic* na kterym to můžu testovat Jenže rád bych se urtvrdil že D1 je ta správná volba a že je to ten pin pro topení.

P.S navíc v tom schématu přímo od webasta sice s pinem D10 tam nijak jinak větráky neřeší. Takže snad to bude OK vrhnu se na to v březnu dyštak bych udělal nějakej českej návod i se zapojením a hodím to sem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.12 2012 2:20


tadle diskuse mi neco pripomina:))

Víš, jak ulovit krokodýla? Potřebuješ na to: rybářskej prut, aritmetický tabulky, maso na gril, jablko, dvě pletací jehlice a příručku na lov jelenů.A jak to uděláš … Přijdeš k řece, kde předpokládáš výskyt krokodýla a nahodíš prut. Jenže na prut krokodýla nechytíš, takže začneš grilovat maso, abys ho přilákala. Ale než je maso ugrilovaný, tak to chvíli trvá a aby sis zkrátila to čekání, tak si sedneš k tomu prutu, chytáš ryby a čteš si aritmetický tabulky.Jenže aritmetický tabulky jsou strašně nudný čtení, takže usneš. Mezitím se ugriluje to maso, krokodýl ho ucítí a vyleze z vody. Tam uvidí Tebe, jak spíš a chce Tě sežrat, jenže taky uvidí ty aritmetický tabulky, tak si je začne číst. Ale aritmetický tabulky jsou hrozně nudný čtení, takže usne.A kdo dřív usne, tak se dřív vzbudí. Ty se teda vzbudíš, uvidíš vedle sebe spícího krokodýla, hrozně se vyděsíš a vezmeš jednu pletací jehlici a bodneš mu ji do oka.Jenže pletací jehlicí krokodýla nezabiješ, takže ten krokodýl se akorát vzbudí, nasere se a začne Tě honit. A ty jak zdrháš, upustíš to jablko. No a jablko nepadá daleko od stromu, tak na ten strom vylezeš, počkáš si, až Tě krokodýl dožene a když se za Tebou na ten strom začne sápat, tak mu bodneš do druhýho oka druhou pletací jehlici. A krokodýl se dvěma jehlicema v očích vypadá skoro jako jelen, takže dál postupuješ podle přiručky na lov jelenů.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

27.12 2012 9:29


nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email