Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 12 srpna 2020
Celkem je zde 26 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mp2tubro
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 45 919
Online návštěvníků
Návštěvníků: 14
Uživatelů: 12
Celkem: 26

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 2.5TDI kouri:-(
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 19:19


Zdravim pratele znacky audi,pred nedavnem jsem se stal majitelem audi a6 2,5 TDI* r.v 98 kod motoru afb a uz s tim mam problem tak bych vas chtel pozadat o radu,protoze jsem procetl o tomto problemu zde ve foru vse co se da a nic nepomaha.Kdyz necham motor bezet na volnobeh tak 5 min a rozjedu se v klidu bez zatahu tak v poradku,ale jak motor jde do tahu,staci malej kopec a jedu v klidu tak to zacne strasne kourit bile,je to citit olejem a tak za 4km to prestane,nebo kori o hodne min ze to nevidim v zrcatkach.pripada mi to jako kdyz se z nejakeho duvodu nekde naschromazdi olej,treba v koleru a pri zatizeni ho to sezere,ale nevim proc,staci s tim jet treba do 2tis a kouri.motor ma nove krouzky,gufera na ventilech,Turbo* v poradku,novy filtr odvetrani klikove skrine z noveho modelu s B na konci plastovy bezudrzbovy.jinak s autem jsem velice spokojeny.Dekuji vam za kazdou radu,nazor.Preji vsem vesele svatky a hodne km s audinama bez nehod a poruch.Š
nahoru

sponzor





25.12 2012 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.12 2012 19:29


voda v poriadku ?

ta farba moze znamenat aj spatne spalene palivo...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 19:37


SCORPION:
voda v poriadku ?

ta farba moze znamenat aj spatne spalene palivo...

ahoj,voda drzi hladinu,ta je v poradku,je citit olej,trosku mi klesnul
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.12 2012 19:43


tlaky valcov ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 20:51


SCORPION:
tlaky valcov ?

ty jsem nemeril,jsou tam pred 3000km nove krouzky,gufera na ventilech,zabrousene ventily,chyta to dobre,vykon v poradku.zacne to kourit kdyz se to necha bezet dyl na volnobeh a po rozjezdu je motor v tahu,kdyz jedu z kopce a pridavam tak to nezakouri,alespon ne tak ze je to videt v zrcatkach,ale pak jedu do mirneho kopce z vesnice ven a neni za mnou videt.nema to vliv na otacky.kdyz to nenecham takhle dlouho bezet a hned vyrazim tak to nekouri a to za to zkousim tahat.zacalo to delat tak pred 500km.tak me napada,nemuze se nejak dostavat olej z nadoby olejoveho filtru pres odvetravaci filtr podtlakem do sani?ze by byla spatna nejaka gumicka,membrana nebo tak
Naposledy upravil šošon1 dne 25.12 2012 20:59, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13743 | Témat: 47

25.12 2012 20:58


Čerpadlo nebo vstřiky kontaktuj satase je to specialista na tyhle motory.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 21:01


áček:
Čerpadlo nebo vstřiky kontaktuj satase je to specialista na tyhle motory.

mizi mi olej a je to i citit.vstriky jsou kontrolovany
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13743 | Témat: 47

25.12 2012 21:04


šošon1:

mizi mi olej a je to i citit.vstriky jsou kontrolovany

Tak to bude Turbo* ale kontaktovat ho můžeš ví a umí.
nahoru

sponzor





25.12 2012 21:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 21:15


áček:

Tak to bude Turbo* ale kontaktovat ho můžeš ví a umí.

ok,budu.Turbo* jsem prave menil za kamaradovo co ho ma v poradku a stejne kouri,kamaradovi nekouri:-(
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13743 | Témat: 47

25.12 2012 21:36


Pak máš asi špatný gufera na ventilech (ač byly měněný) nebo jsou vyběhaný válce do elipsy někudy ten olej mizet musí.Turbem to poznáš když vypláchneš hadice k intercoleru aby byly suchý a pokud budou zase umaštěný je to turbem.Pokud ne tak to je ve spalovacím prostoru.A jak to vypadá v tom filtru odvětrání? Není to umaštěný do sání? to by ten motor hodně dejchal (špatný tlaky na válcích).
Jinak pokud se dostane olej do výfuku nebo nespálená nafta tak trvá docela dlouho než se vypálí a dlouho to taky potom kouří.Tak po výměně turba nemůžeš okamžitě soudit že tím to není.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

25.12 2012 22:08


áček:
Pak máš asi špatný gufera na ventilech (ač byly měněný) nebo jsou vyběhaný válce do elipsy někudy ten olej mizet musí.Turbem to poznáš když vypláchneš hadice k intercoleru aby byly suchý a pokud budou zase umaštěný je to turbem.Pokud ne tak to je ve spalovacím prostoru.A jak to vypadá v tom filtru odvětrání? Není to umaštěný do sání? to by ten motor hodně dejchal (špatný tlaky na válcích).
Jinak pokud se dostane olej do výfuku nebo nespálená nafta tak trvá docela dlouho než se vypálí a dlouho to taky potom kouří.Tak po výměně turba nemůžeš okamžitě soudit že tím to není.

s kamaradovo turbem jsem zkousel to same co s mojim a taky to nekdy kourilo a nekdy ne,kdyby se vypaloval zbytek nafty nebo oleje tak by to kourilo porad,ze?kdyz vyndam vycko nalevani oleje a posadim ho na hrdlo tak se ani nehne.ten blok je po vybrusu.kdyby byly spatne gugera na ventilech nebo krouzky tak by to kourilo porad a stejne,ne?myslim si.dela ti ikdyz je motor studenej rano a ikdyz je teplej,zalezi jen na tom jestli to necham dyl bezet nebo nastartuju a vyrazim.ja si myslim ze tolik oleje nemuze projit okolo ventilu aby to udelalo takovy oblak,neni za mnou videt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6040 | Témat: 18

25.12 2012 23:30


To uz je tady druhej motor po vybrusu kterej neni ok .. Kdo vam ty bloky honuje?? Jaky tam davaj krouzky pistni pac na prvni afb uz nejdou pomalu sehnat ani v originalu a jestli tam cpou z ake tak to potes koste.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.12 2012 12:10


ja som to hovoril, najprv zmerat tlaky valcov a potom startovat hypotezy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

26.12 2012 13:10


Satas:
To uz je tady druhej motor po vybrusu kterej neni ok .. Kdo vam ty bloky honuje?? Jaky tam davaj krouzky pistni pac na prvni afb uz nejdou pomalu sehnat ani v originalu a jestli tam cpou z ake tak to potes koste.

ahoj,ty mas taky podezreni na krouzky kdyz to ma takove priznaky?ted jsem to nenechaval bezet na volnobeh a rovnou jsem vyjel,samozrejme s lehkou nohou a nezakouri.Š
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

26.12 2012 13:40


Satas:
To uz je tady druhej motor po vybrusu kterej neni ok .. Kdo vam ty bloky honuje?? Jaky tam davaj krouzky pistni pac na prvni afb uz nejdou pomalu sehnat ani v originalu a jestli tam cpou z ake tak to potes koste.


Na tom honování hodně záleží. Mě dělali výbrus válců cca před pěti lety a honování válců dělali taktéž. Tehdy mi říkali že to je skoro nejdůležitější procedůra. Brusírny válců si většinou kroužky vyrábějí sami. Alespoň ta brusírna co dělala muj motor tak jo. Nalítal jsem na Audi asi 100 000 km a v loni jsem ji prodal. Vše fungovalo absolutně bez chybičky, při prodeji měla nalítáno bez mála 600 000 a ten chlap se mi ptal jestli jsem si na ty budíky něco nenatočil navíc . Asi hodně záleží na tom kdo a jak to dělá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

26.12 2012 14:02


Majkicek:


Na tom honování hodně záleží. Mě dělali výbrus válců cca před pěti lety a honování válců dělali taktéž. Tehdy mi říkali že to je skoro nejdůležitější procedůra. Brusírny válců si většinou kroužky vyrábějí sami. Alespoň ta brusírna co dělala muj motor tak jo. Nalítal jsem na Audi asi 100 000 km a v loni jsem ji prodal. Vše fungovalo absolutně bez chybičky, při prodeji měla nalítáno bez mála 600 000 a ten chlap se mi ptal jestli jsem si na ty budíky něco nenatočil navíc . Asi hodně záleží na tom kdo a jak to dělá.

Ahoj,kdyby to kourilo stale tak o tom nepochybuji,ale kdyz to ma vliv na to jak dlouho bezi motor na volnobeh,to je mi divne.
nahoru

sponzor





26.12 2012 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.12 2012 16:32


Majkicek:


Na tom honování hodně záleží. Mě dělali výbrus válců cca před pěti lety a honování válců dělali taktéž. Tehdy mi říkali že to je skoro nejdůležitější procedůra. Brusírny válců si většinou kroužky vyrábějí sami. Alespoň ta brusírna co dělala muj motor tak jo. Nalítal jsem na Audi asi 100 000 km a v loni jsem ji prodal. Vše fungovalo absolutně bez chybičky, při prodeji měla nalítáno bez mála 600 000 a ten chlap se mi ptal jestli jsem si na ty budíky něco nenatočil navíc . Asi hodně záleží na tom kdo a jak to dělá.


Hm takže tebe robili výbrus válcov a taktiež honovanie, zaujímavé, my tu v našom kraji robíme výbrus na honovacom stroji tzv. honovačke.


ale v jednom filme niekom samopal zhrdzavel ,ale taktiež súčasne skorodoval..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

26.12 2012 18:09


Tak nevim jak se tomu přesně říká, ale prostě po té úpravě rozměru válců to projížděli znova a uplně jiným kamenem a mě řekl, že probíhá honování. údajně je to pro lepší přilnavost oleje ke stěnám nebo něco v tom smyslu. Myslim že ten člověk věděl velice dobře co dělá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.12. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 1

28.12 2012 14:34


šošon1: uz se na to prislo? btw jak to popisujes, je jasny ze je to olej.. ale jestli je to kdyz cpes motor do tahu, melo by to byt Turbo*... nechci to tu opakovat, ale pri vymene jsi kontroloval chladic mezi turbem a motorem? zvysi se ti vykon kdyz to huli? nebo bez rozdilu? stava se to casteji,kdyz je to zahraty nebo nema vliv?
Turbo* se spina az pri zvysenych otackach, to by vysvetlovalo obcasny problemy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

28.12 2012 19:26


C3:
šošon1: uz se na to prislo? btw jak to popisujes, je jasny ze je to olej.. ale jestli je to kdyz cpes motor do tahu, melo by to byt Turbo*... nechci to tu opakovat, ale pri vymene jsi kontroloval chladic mezi turbem a motorem? zvysi se ti vykon kdyz to huli? nebo bez rozdilu? stava se to casteji,kdyz je to zahraty nebo nema vliv?
Turbo* se spina az pri zvysenych otackach, to by vysvetlovalo obcasny problemy...

Ahoj,ne neprislo,zatim jsem s tim nic nedelal,mel jsem zdravotni potize,byl jsem rad ze ziju:-),to auto jezdi porad stejne,zadne zmeny vykonu nepozoruju.Na kamaradovo Turbo* jsem najezdil cca 400km s prestavkama,studenyma startama atd a porad stejne.Kdyz budu chtit tak to auto nezacne kourit za stejny pocet km ani jednou,nebo alespon ne tak abych za sebou tahal bily padak.Zacne to takhle hodne kourit kdyz to necham behat na volnobeh teple i studene,teplota nema vliv,jen to kdyz motor DAM* do tahu,kdyz to necham bezet a pak pojedu treba 5km po rovine bez zatizeni tak to nezakouri,nastane mirny kopec a vyvali se dym.Napada te neco?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

29.12 2012 8:29


kdysi mi tohle dělal passat,dělalo to když jsem stal na místě déle jak 15s.Problém byl v odpadové olejové trubce co vede z turba.......jestli ti to pomůže
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.12. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 1

29.12 2012 12:09


s2 coupe:
kdysi mi tohle dělal passat,dělalo to když jsem stal na místě déle jak 15s.Problém byl v odpadové olejové trubce co vede z turba.......jestli ti to pomůže


jo, to je dobra pripominka - neodeslo ti Turbo* nedavno? - videl jsem uz odtok oleje z turba do vany ucpanej "šponama" z poničenýho turba (vymenili jenom Turbo*)... olej neodtekal a Turbo* ho bylo plny.... az kdyz sepnulo,tak se tlakem odtamtad lip dostaval - a je to pekna sfinarna diky tomuhle muze odejit cely Turbo* znovu (vysoky otacky, teplota a osicka to nezvladne...)

-jinak co rikas mi moc rozumu nedava :/ jeste me napadl zanesenej vdechovaci system olejem a pri vetsim tahu to vezme zbytky oleje... ale nebralo by ho to z motoru :/ bude to nejaka kravovina :s
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

29.12 2012 13:20


s2 coupe:
kdysi mi tohle dělal passat,dělalo to když jsem stal na místě déle jak 15s.Problém byl v odpadové olejové trubce co vede z turba.......jestli ti to pomůže

Tohle jsem se tu docet na nejake audi bi-turbu,nevim jak je to tam resene,ale u 2,5 je tam prumer cca 1cm odtoku coz se mi zda nerealne.Jinak samozrejme diky za typ.Š
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

29.12 2012 13:23


C3:


jo, to je dobra pripominka - neodeslo ti Turbo* nedavno? - videl jsem uz odtok oleje z turba do vany ucpanej "šponama" z poničenýho turba (vymenili jenom Turbo*)... olej neodtekal a Turbo* ho bylo plny.... az kdyz sepnulo,tak se tlakem odtamtad lip dostaval - a je to pekna sfinarna diky tomuhle muze odejit cely Turbo* znovu (vysoky otacky, teplota a osicka to nezvladne...)

-jinak co rikas mi moc rozumu nedava :/ jeste me napadl zanesenej vdechovaci system olejem a pri vetsim tahu to vezme zbytky oleje... ale nebralo by ho to z motoru :/ bude to nejaka kravovina :s

Ne ne Turbo* neodeslo.Ten blok je cely vyplachly horkym vapem kdyz byl rozebrany
nahoru

sponzor





29.12 2012 13:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

15.01 2013 17:34


tak jsem dneska odpojil hadici co vede od filtru odvetrani klikove skrine do hadice k turbu,turbovou hadici zaslepil,hadici od filtru nechal volne a zda se ze to uz nekouri,nebo hodne malo.nenapada vas co by mohlo byt spatne v tom kuse co je olej.filtr a filtr odvetrani klikove skrine?kudy se k filtru muze dostavat olej?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13743 | Témat: 47

15.01 2013 18:44


V tom případě bude asi problém s kroužkama jak psal satas motor víc dejchá díky unikajícím tlakům z válců do klikový skříně a bere to sebou olej nahoru do odvětrání.A odtamtud ho to žene přes Turbo* intercoler do sání a do válců.Tak bych si to asi tipnul že to je tak.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

16.01 2013 7:52


Máš motor po opravě? Byl broušenej? Byl skládanej spodek? Jestli jo a pádlo co to skládalo otočilo kroužky, které mají náběžnou hranu, tou hranou dolu, tak se z motoru stává čerpadlo na olej.... startovat bude dobře, táhnout bude dobře, ale bude jezdit s čoudem dvoutaktu. Hlavy dolu, vany dolů a pro velký úspěch ještě jednou a lépe...

-ka-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6040 | Témat: 18

16.01 2013 8:37


Njn pouští se do oprav kdokoliv dneska a pak to takhle dopadá....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

16.01 2013 12:08


Karlito3:
Máš motor po opravě? Byl broušenej? Byl skládanej spodek? Jestli jo a pádlo co to skládalo otočilo kroužky, které mají náběžnou hranu, tou hranou dolu, tak se z motoru stává čerpadlo na olej.... startovat bude dobře, táhnout bude dobře, ale bude jezdit s čoudem dvoutaktu. Hlavy dolu, vany dolů a pro velký úspěch ještě jednou a lépe...

-ka-
ano je po oprave,jestli tomu dobre rozumim tak kdyby byly otocene krouzky tak by to kourilo porad?me to po odpojeni hadice znatelne prestalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

16.01 2013 12:18


šošon1:
ano je po oprave,jestli tomu dobre rozumim tak kdyby byly otocene krouzky tak by to kourilo porad?me to po odpojeni hadice znatelne prestalo

Laboruj dále. Jestli vsázíš na špatnou hadici, tak tou to nebude.

-ka-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva aeb ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bau bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vahadla vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email