Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 8 kvě 2025
Celkem je zde 123 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 186
Online návštěvníků
Návštěvníků: 123
Uživatelů: 0
Celkem: 123

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

18.12 2012 16:26


Vymenil jsem na A4 B5 Sport. podvozek za seriovy. Na sportovnim uz bylo na jedne strane vytlucene horni ulozeni tlumice (to gumokovove), takze jsem dal pro jistotu na oba predni tlumice nova ulozeni. Nyni uz nic necvakne v poloze kol zhruba v rovine pri pretaceni z jednoho rejdu do druheho. Nyni kdyz dojedu na doraz jednoho rejdu (praveho) tak jakoby cvakne pruzina ( proste takovy typicky zvuk pruzinove oceli jak jakoby zazvoni). Nevite cim by to mohlo byt ? Tlumice jsou natoceny spodnimi miskami temi dirami v nich smerem ke stredu vozidla. Gumove luzko pro spodni cast pruziny spatne dat nelze, protoze jen v nem vybrani a jinak usadit do misky nelze, horni gumove ulozeni se natoceni dle potreby, aby se zavit pruziny oprel o doraz v luzku. Neni to treba tim ze nejsou jeste sedle ? Najel jsem tak 20 km zatim.
Naposledy upravil Audinar 76 dne 20.12 2012 9:56, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.12 2012 16:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 97 | Témat: 1

19.12 2012 12:44


tak po 20 km to ani neries to si musi vsedko sadnut ako brazy a podobne .ale ak ti to bude robit aj po 500 km tak to rozober ale ak chces tak si zhod dole koleso posviet si baterkou a pozrisi ci je vsetko na svojom mieste len preistotu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

19.12 2012 15:05


spis bych rekl ze cvakne lozisko...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

20.12 2012 9:55


Tak po vcerejsi vetsi projizdcea zkoumani jsem zjistil toto. Puzina cvakne pouze pri dotoceni nadroaz pouze praveho rejdu. Auto za jizdy celkem plave a je nestabilni. Veskere vetsi nerovnosti se prenasi na volant a kdyz jej volne drzim , tak mi s nim cukaji. Z levotocivych zakrut se mi nevraci volant, pouze z pravych. Je to jak praskla pruzina, nebo vytekly tlumic ci snad nedotazene nejakej ulozeni na tlumici.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

20.12 2012 17:38


Ajajaj. Tady je něco špatně. Tipuji to na špatně složené tlumiče s pružinami..... Asi bude třeba celý podvozek znova překontrolovat, jestli je vše správně složené a pořádně dotažené. Že auto plave jak píšeš může být i pocit rozdílu mezi sportovním podvozkem co jsi měl a origo co máš teď. Já bych už nikdy nechtěl origo podvozek, je to hnus Auto se jen naklání, plave, houpe. Jako komfort pak je, to jo. Ale i tak ne-e
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

20.12 2012 17:41


A máš udělanou geometrii? Protože pokud jsi to jen vyměnil tak to máš kurňa rozhozený a ta nestabilita je způsobená tím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

20.12 2012 17:43


áček:
Přesně! Dobrý postřeh.

Když já dával sportovní podvozek, byl jsem na geometrii a šlo mi to o 2 stupně! Což je dost. Každopádně jsem musel dotočit tyčky na řízení. Aby se kola víc rozevřela, ale to Ti na geometrii udělají.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

22.12 2012 11:47


Prislo celkem brutalni zjisteni, znamy co mi to nakonec delal, mi otocil prohodil horni misky vcetne hornich ramen L za P. Tudiz na kazde strane drhlo rameno docela dost o pruzinu....Po opraveni zpet jak to my byt to vsechno krasne sedi. Jinak jak zde pise Bojus, ze by nechtel serii, tak mne to nyni prijde skoro stejne jako se sportovnim. Auto se ani moc v zatackach nenaklani a sedi krasne. Ale velkym plusem, ze pri kazde dire to tak netluce a nemlati, krasne to pobira nerovnosti. Seriovy podvozek co se chova vylozene jak houpacka v zatackach atd., tak uz je asi celkem slusne odjety, to byl mozna prave tvuj pripad a proto ti to prislo az jako takovy rozdil ta vymena a dokonce k lepsimu.
nahoru

sponzor





22.12 2012 11:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

22.12 2012 11:50


Jinak se zeptam, je nutne jet na geometrii ? Protoze sbihavost kol se mi myslim nezmeni po zmene svetle vysku pouze ? Odklony kol se teoreticky zmenit mohly, ale ty jsou dany hlavne nastavenim hornich ramen pri montazi a s tim mi ne geometrii nikdo nehne u techhle aut nastavi max. tu sbihavost. Nicmene pro sportovni podvozek by to chtelo jine nstaveni ramen asi nez je v n knize audi. Jinak budou spatne odklony...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

22.12 2012 11:57


Stačí jen rozebrat a složit něco na nápravě vyměnit špatný čep a nebo silentblok a sbíhavost je rozhozená.Natož když vyněníš pružinu tak je mnohem větší rozhození.Nech si to seřídit a budeš mít vše OK a na delší čas zase klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

22.12 2012 12:04


Asi známý rozebíral obě strany najednou a pak v tom měl chaoz Ale ještě že je to vyřešené zavčas! Na geometrii bych stejně zajel. Má se to překontrolovat. Odklony se neřeší......
Abych se přiznal já ještě na sériovém podvozku přímo na audi A4 b5 1,9 TDI* jak mám já nejel. Takže nevím jak moc se chová tohle auto na sérii. Mám jen postřehy z jiných aut, se kterými jsem jezdil na sériovém podvozku a hrůza. Když přesednu ze svého na sériový tak mi přijdou ty auta jak na vodě
Původní podvozek co mám ještě doma je skoro jak nový (při koupi byla už vyměněna všechna ramena a já jen měnil zadní tlumiče za nové) A s těmi pružinami Eibach je svezení na nich příjemné, tvrdší, ale komfort pořád nějaký je. Mě šlo hlavně auto spustit níž k asfaltu, proto jsem šel do stavitelného podvozku. To, že je tak tvrdý je jen o zvyku a je to návykové
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

22.12 2012 12:18


Jak se vám sjížděj pneu u těch stavitelnejch podvozků? Protože pokud se neudělá seřízení po každým nastavení tak ta geometrie je sakra jinde.Protože čím jde auto níž dochází k větší sbíhavosti a naopak při zvedání k rozbíhavosti a to je dáno tím že řízení je na pevno a axiální tyčky při pohybu auta dolů tlačí kola do větší sbíhavosti a při pohybu nahoru do rozbíhavosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

22.12 2012 12:22


áček:
Jak se vám sjížděj pneu u těch stavitelnejch podvozků? Protože pokud se neudělá seřízení po každým nastavení tak ta geometrie je sakra jinde.Protože čím jde auto níž dochází k větší sbíhavosti a naopak při zvedání k rozbíhavosti a to je dáno tím že řízení je na pevno a axiální tyčky při pohybu auta dolů tlačí kola do větší sbíhavosti a při pohybu nahoru do rozbíhavosti.


Chtěl jsi mě dostat, co? Já mám geometrii nastavenou a pneu jsem kontroloval ještě před Zimou a je sjeté rovnoměrně. Teda skoro nesjeté s mým malým ročním nájezdem a navíc pneu od loňska nové
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

22.12 2012 12:28


Bojuš: Jen se ptám jak to děláte Protože pak jinak ten stavitelnej podvozek postrádá smysl. A s každým nastavením by s tím měla bejt spojená geometrie. A to je i trochu problém i se vzduchovým podvozkem.Tam by se to mělo taky dělat jen v poloze ve který to jezdí v běžným provozu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

22.12 2012 13:00


áček:
Já to mám sešroubované jak nejníž mě pustí zdravý rozum aby se s tím pořád dalo rozumně jezdit A na tuhle výšku nastavenou geometrii. Jak jsem psal o pár příspěvků níž, měl jsem to posunuté o dva stupně.
Ti co mají vzducháč, tak mají snad jen dvě polohy. Jednu pro jízdu (tam je ta geometrie) a pak druhou kdy to parkují a spustí až na zem, prostě show ane low
Popřípadě ještě jednu polohu, kdy to přizvednou aby projeli přes práh, retardér,....
Naposledy upravil Bojuš dne 22.12 2012 13:11, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

22.12 2012 13:07


Bojuš: Nemá třeba All těch poloh víc?

Jinak je to jen upozornění pro ty různý možnosti těch stavitelných podvozků a po každým nastavení je třeba to seřídit pokud to bude provozovaný v daný výšce delší dobu.
nahoru

sponzor





22.12 2012 13:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

29.12 2012 0:45


Audinar76: bud na mou byvalou Audinku hodnej a skladej ji ty tlumice poradne ))

Jinak mam na prodej astru a asi bych prodal i mou B7, nebo vymenil zpet za kombika ) Domluvit se da vse
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

29.12 2012 8:23


Moc tu sbíhavost řešíte.
Já měnil ještě na e36ce serii podvozek za štelovák. Následně jsem si to snížil o 4cm a na geo nejel. Nějak nebyl čas- pak jsem zapomněl. Jezdil jsem rok a po shození předních kol stav pneu ok. Po zimě jsem snížil ještě o dva a teprv pak jsem jel na geo. No a tam mi řekli, že tam jsem zbytečně. Vše v normě. Po další sezoně a sundání kol opět byly gumy OK. Takže ono bych tu sbíhavost moc neřešil Pokud to vyloženě nedělá bordel...
Ale třeba je audi v tomto jiná.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

29.12 2012 9:53


Audi má víceprvkovou přední nápravu oproti BMW, asi.....nevím. Tam je to něco jiného. Jak jsem už psal, když jsem to spustil byl jsem o 2 stupně mimo sbíhavost. U těhle náprav to bude dělat neplechu.

áček : All to má beztak už řešené od výroby, to je jasné.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

29.12 2012 10:42


Tak to je možný. Audinu jsem zatim nesnižoval, tak jsem si ani k tomu nic nezjišťoval. Jen jsem psal můj postřeh a tvůj sem nějak přehlédl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

29.12 2012 11:52


SpeedyS4:
Audinar76: bud na mou byvalou Audinku hodnej a skladej ji ty tlumice poradne ))

Jinak mam na prodej astru a asi bych prodal i mou B7, nebo vymenil zpet za kombika ) Domluvit se da vse


Peci dostava si myslim dost dobrou, vychytal jsem uz nekolik much. A nove filtry,oleje, loziska apod. ji dopravam na dennim poradku. Uz jsem do ni taky celkem zainvestoval... Ale B7 ku rozhodne nechci, to je jeste vetsi kasicka. Co mas za Astru ? To mas tedka 3 auta ? Mne staci B5 bohate zatim, potrebuji spis cpat finance do motorky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email