Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 prosince 2019
Celkem je zde 19 lidí (15 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: razjel
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 9
Uživatelů celkem: 44 588
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 15
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2009
Příspěvků: 423 | Témat: 20

19.01 2013 19:03


Ondrys:
Kdyz mam zapnutou mezinapravovou uzaverku diffu tak ta rucka je v tom aute platna jako mrtvymu zimnik a nereaguje vubec akorat mi pribrzduje zadni napravu ale auto nejde utrhnout pres rucku kdyz ji vypnu tak se to da rozhazovat pres rucku protoze se to auto chova spise jako predokolka
Tam jsi jezdil s uzaverkou?
sponzor





19.01 2013 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 2

19.01 2013 19:11


ze zacatku ne a pak jo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2009
Příspěvků: 423 | Témat: 20

19.01 2013 19:18


Ondrys:
ze zacatku ne a pak jo
Se ti stejne vypne ve vetsi rychlosti...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11036 | Témat: 102

20.01 2013 7:41


rozhoupat bez ručky to samozřejmě jde, jenže s tou ručkou je to mnohem efektivnější a průjezd smykem může začít již před vlastní zatáčkou.

jinak jak se trápil ondrys jsem také koukal, hlavně pak na videu je to hezky vidět.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 9:56


Ja letos nebyl, ale pred tim po 2x ano, koukam na debatu, defakto je vice moznosti, jak pise Lord, s ruckou je to efektivnejsi a jednodussi, pak to jde jak se nekdo zminil ubrat/pridat, tam ale musis cekat na prenos vahy, aby ses zhoupl do boku, dalsi moznost skandinavsky svih a nebo proste jen pres vykon
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 9:59


Já to téměř vždy rozhoupal jen přes volant trošku na jednu stranu a hned na druhou a pěkně pod plnej plyn a šlo to celkem hezky bokem
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 10:03


áček:
Já to téměř vždy rozhoupal jen přes volant trošku na jednu stranu a hned na druhou a pěkně pod plnej plyn a šlo to celkem hezky bokem


Sikulka, takze takovy skandinavec, pred levotocivou musis zatocit doprava, pak hnedle do leva a kdyz to dobre zvladnes, tak hned davas kontra
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 10:04


DidinkaAudinka:


Sikulka, takze takovy skandinavec, pred levotocivou musis zatocit doprava, pak hnedle do leva a kdyz to dobre zvladnes, tak hned davas kontra

Já to říkám furt nejsem místní
sponzor





20.01 2013 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 10:05


áček:

Já to říkám furt nejsem místní


Ty jsi byl vzdycky dobrej
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 10:09


DidinkaAudinka:


Ty jsi byl vzdycky dobrej

Moc mě nechval ještě tu nejsou vídeja od lorda. Já nemám čas si někam jezdit zablbnout jako pán driftu a videí
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 10:14


áček:

Moc mě nechval ještě tu nejsou vídeja od lorda. Já nemám čas si někam jezdit zablbnout jako pán driftu a videí


Kdo chce hleda zpusob, kdo nechce hleda duvod .

Jinak to nevadi, alespon sis to jel zkusit, vis ja
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 10:24


DidinkaAudinka:


Kdo chce hleda zpusob, kdo nechce hleda duvod .

Jinak to nevadi, alespon sis to jel zkusit, vis ja


Tak přiznávám s přibejvajím věkem jsem línej a samotnýmu se mi nikam nechce. Asi bych se nad sebou měl zamyslet
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11036 | Témat: 102

20.01 2013 11:10


áček:
Já to téměř vždy rozhoupal jen přes volant trošku na jednu stranu a hned na druhou a pěkně pod plnej plyn a šlo to celkem hezky bokem

jenže tohle neuděláš dostatečně pokud není dost místa na nájezdu a většinou máš pak větší odstředivou sílů a tendenci jít ven ze zatáčky, kdežto ručkou si auto připravíš i na menším plácku před zatáčkou a pak jen koryguješ plynem. dobré je si ještě lehonce před zatáčkou přibrzdit, fakt jen krátce aby se váha přenesla na předek a zadek nadlehčil, to pak jde ještě lépe.

video bude odpoledne nebo večer, nic nečekejte, nejslabší video to bude co jsem kdy pro AK dělal.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 11:17


lordmystic:
Tak máš pravdu ale respekt z těch přiblblech bariér v úzkejch pasážích je na prd to dokáže dost zkazit.Přeci jenom pokud je volný prostor když tě to vynese ven pod plným plynem je k nezaplacení.Ale čím dýl by bylo možný si to najíždět tak ten strach opadá.A pak to skončí škrábancema

Jinak videa budou určitě dobrý
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 2

20.01 2013 11:35


Ze zacatku kdyz jsme jeli tak sme si to rozhazoval a jeste trhal pres rucku zalezi jak do ktere zatacky a pak si clovek krasne ovlada auto s pribrzdovanim leve nohy
uzaverku jsem mel zaplou protoze jsme je predtim nemeli jeste doresene a v tydnu jsme si na ne udelali uz mechanicke ovladani tak jsme to zkouseli jic vic nic min
Je fakt ze ta hodina utekla jako voda... Ja se omlouvam ze jsem pak hned vypadl ,ale musel jsem odvezt kamarada co tam byl semnou protoze pospichal domu :-/
( no ans nejvetsi problem byl ze jsme jeli na spatnych pneu mely jsme tam nazute letni a jeste siroke takze byl vubec problem auto udrzet na trati tim ze se tam stridaly vsechny povrchy ... )
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 11:47


Ondrys:
Ze zacatku kdyz jsme jeli tak sme si to rozhazoval a jeste trhal pres rucku zalezi jak do ktere zatacky a pak si clovek krasne ovlada auto s pribrzdovanim leve nohy


Jak mas v SQ pedaly?? Ja si na brzdeni levou nohou musim vzit "cvicky" v zimnich botach tam neporovnam podrazky.
takze spis si pribrzduju pravou zaroven s plynem.
Plyn.pedal mas z podlahy nebo z vrchu??
sponzor





20.01 2013 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4046 | Témat: 54

20.01 2013 12:00


no ono si pribrzdovat levnou nohou chce sakra poradnou porci cviku a cvicky samozrejme taky
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22022 | Témat: 579

20.01 2013 12:04


DidinkaAudinka:
Ja letos nebyl, ale pred tim po 2x ano, koukam na debatu, defakto je vice moznosti, jak pise Lord, s ruckou je to efektivnejsi a jednodussi, pak to jde jak se nekdo zminil ubrat/pridat, tam ale musis cekat na prenos vahy, aby ses zhoupl do boku, dalsi moznost skandinavsky svih a nebo proste jen pres vykon

Vykon neni vsechno, kriticke je rozlozeni vahy a to maji audiny proste spatne.
Bez rucky se to da pouze tam kde je fakt dost mista, potrebujes vetsi rychlost a svih (na to je sosna extreme nevhodna)
Rucku pouzijes na pulvterinu jen ke ztrate adheze a pak vykon udela sve. Bez ni je to vsechno takove "nadlouho". Bohuzel to vim moc dobre, na plusku mam rucku mrtvou, musim vyresit.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 12:05


TAVIC:
no ono si pribrzdovat levnou nohou chce sakra poradnou porci cviku a cvicky samozrejme taky


Někdo má levný a někdo levý nohy Ale povrch opravdu stál za prd a navíc to letní obutí jim moc neprospělo.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 12:10


TAVIC:
no ono si pribrzdovat levnou nohou chce sakra poradnou porci cviku a cvicky samozrejme taky


Jak rikas, je to o zkouseni, hlavne o citu v noze. Ja mam obcas jen problem tam porovnat nohy
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4046 | Témat: 54

20.01 2013 12:10


áček: nekdo ma dokonce oboje :)zalezi na obuti ..
Jinak s tou ruckou, taky jsem ji nykda nepouzival, taky proto ze me jde jen na jedno kolo a jste k tomu blbe, a taky po tom co jsmem tady vycetl ze je to pro Q jako kopanec do zatylku
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 12:12


Kriznik:

Vykon neni vsechno, kriticke je rozlozeni vahy a to maji audiny proste spatne.
Bez rucky se to da pouze tam kde je fakt dost mista, potrebujes vetsi rychlost a svih (na to je sosna extreme nevhodna)
Rucku pouzijes na pulvterinu jen ke ztrate adheze a pak vykon udela sve. Bez ni je to vsechno takove "nadlouho". Bohuzel to vim moc dobre, na plusku mam rucku mrtvou, musim vyresit.


Jj, souhlasim s tebou, pravda. kdyz to klouze, vykonu tolik nepotrebujes. I jak pises, musis si hrat s vanou auta, jinak jsi jen nedotacka a jedes rovne
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11036 | Témat: 102

20.01 2013 12:19


DidinkaAudinka:
Jak rikas, je to o zkouseni, hlavne o citu v noze.

na takovejhle akcích bych spíš použil bratránkovo pořekadlo - aby to za něco stálo, musíš bejt taky trochu vypláchlej . bez drobného rizika to nikdy nebude úplně ono, přeci jen je to okruh a ne letiště...

jinak bylo krásně vidět jak se chovají různá auta - jak na videu tak v reálu co jsem jezdil za jinými auty - možná jste si všimli také. to trojkový bmw prostě přetáčivé, tam stačilo trochu víc plynu a byl v háji, navíc u toho TD v tom není ten cit. audi zase nedotáčivá, tady souhlasím že těžkej čumák fakt potřebuje ručku aby to za něco stálo. pětkové bmx s xdrive vypadalo hodně vyváženě a neutrálně, ale nejlepší projev na mě dělalo jednoznačně to subaru, ta impreza to byla prostě paráda.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 12:23


lordmystic: Máš na mysli ty borce co se nabourali do sebe navzájem?
sponzor





20.01 2013 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 2

20.01 2013 12:23


Tak to to vypada ve SQ pedaly jsou dost blizko takze boty to chce to kazdopadne premyslim ze je budu i predelavat, ale to ted zatim neresim spise vymyslim jine veci
no ono by se to dalo ale na tech letnich pneu jak mile jsem chytil zadkem kousek ledu tak okamzite me to vymrstilo ven ze zatacky at jsem jel jakou koliv rychlosti takze to nebylo uplne ok
Ale i tak jsme se pobavily vyzkouseli jsme si co jsme potrebovali a priste bych jel klidne znovu


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 12:26


lordmystic:


jinak bylo krásně vidět jak se chovají různá auta - jak na videu tak v reálu co jsem jezdil za jinými auty - možná jste si všimli také. to trojkový bmw prostě přetáčivé, tam stačilo trochu víc plynu a byl v háji, navíc u toho TD v tom není ten cit. audi zase nedotáčivá, tady souhlasím že těžkej čumák fakt potřebuje ručku aby to za něco stálo. pětkové bmx s xdrive vypadalo hodně vyváženě a neutrálně, ale nejlepší projev na mě dělalo jednoznačně to subaru, ta impreza to byla prostě paráda.

Jak rikas, 10.aut 10.chuti. Me prave zajima, jak tam vyvadeli x-drivery. Impreza byla fajne, videl jsem par videi od Acka.

Tak jsem uz pouzival ruzny auta, nektery byli spis o strach. V praci mam treba Jeepa, ciste zadokolovej ma problem rozjet se, ale pak je to zabava.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

20.01 2013 12:28


Ondrys:
Tak to to vypada ve SQ



Pekne, moc pekne!!!
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11036 | Témat: 102

20.01 2013 12:37


áček:
Máš na mysli ty borce co se nabourali do sebe navzájem?

hm pamatuješ si to dobře
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 12:39


Ondrys:
a priste bych jel klidne znovu

Budem se těšit
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13368 | Témat: 45

20.01 2013 12:41


lordmystic:

hm pamatuješ si to dobře
To video mám stále před očima to se nedá snad ani zapomenout Takovej uměleckej výkon
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email