Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 8 listopadu 2024
Celkem je zde 354 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LadislavVasina1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 797
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 1
Celkem: 354

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 13

08.11 2012 21:46


Cau lidi
Mam takovy problem s brzdamy...vzdy je odvzdusnim pedal tvrdy bez problemu a jakmile nastartujju tak pedal spadne na podlahu a nebrzdi nebo minimalne...pokud nekdo vite neboo mate zkusenosti stimto problemem tak poradte diky

Tag doplněn by Petan
nahoru

sponzor





08.11 2012 21:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

09.11 2012 7:42


odvzdušňuj při nastartovaným motoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.11 2012 9:04


ilav: Jaký máš za rok výroby?
Jak jsi postupoval? Podle všeho jsi si zavzdušnil brzdový válec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 13

09.11 2012 19:25


CAU rok vyroby 92 asi...zacal sem normalne od zadniho praveho kola na leve zadni ,prave predni a leve predni.a nahovno ted sem to skousel s nastartovanym motorem a pedal je porad lidove receno na ko..t! jestli vis jak nato prosim napis uz u toho sedim nejkay vecer a nic diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

09.11 2012 19:30


Pokud to nejde klasicky tak se to dělá obráceně kdy se přes povolený odvzdušňovací šroub a propojovací hadičku tlačí kapalina do nádobky za pomoci tlakového zásobníku na kapalinu i třeba po domácku vyrobeným například z malého hasícího přístroje a s připojením na vzduch samozřejmě zde postačí tak jedna atmosféra k tlačení kapaliny .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 13

10.11 2012 9:50


pokud to dobre chapu tak tlacit kapalinu od kol do nadobky na kapalinu a odebirat kapalinu stama aby nepretekla ok?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.11 2012 10:11


ABS* to asi nema co? napada ma ze mas mozno v prdeli hlavny valec, ked naslapes nastartovany, tak nechytne ani tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 13

10.11 2012 12:12


prave ze ABS* to ma a nee ani pri nastartovanym motoru se nechytne ...tak nevim no...kdyz sem kupoval prodavajici mi rikal ze je to rok vyroby auta 95 a ze pri delani technicke spatne zapsaly tak nevim v papirech je napsano 92...
nahoru

sponzor





10.11 2012 12:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

10.11 2012 15:02


ilav:
pokud to dobre chapu tak tlacit kapalinu od kol do nadobky na kapalinu a odebirat kapalinu stama aby nepretekla ok?


Ano tak to postupovat. Pokud to nepomůže bude hlavní válec KO a bude třeba ho vyměnit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 13

10.11 2012 18:58


cau tak sem to zkousel opet odvzdusnit vysledkem toho bylo ze auto pri jizde pribrzdi ale nezaflokuje! Pedal lze domacknout az na zem ale zadna zmena pri brzdeni nenastane proste to jen pribrzduje.pri odvzdusnovani sse kapalina na vsech stranach vytlacujeJeste jsdem i pritom vymenil nadobku stim hlavnim valcem a stale bezezmeny...odvzdusnoval sem to pri zaplem i vyplem klicku a i pri nastartovanem motoru.?proste uz nevim jak dal poradte kazda rada dik
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

10.11 2012 19:03


Pokud si dával starší válec tak riziko stejnýho problému bude dost velký.Pokud to nepomůže ani s novým tak bych chybu hledal v jednotce ABS*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.11 2012 19:09


alebo pokial to neflekuje na ceste, skus na nejakom smyklavom povrchu-mokra trava, kaminky, rozbehni a nechaj flekovat tam aby zapinalo ABS* a kusaj niekolkokrat posebe, najlepsie na cim dlhsi akoze smyk... toto mal kamos na golfe IV nepomahalo nic ani pedalove odvzdusnovanie ani pres vag ani s odvzdusnovaciou sadou az nakoniec pomohlo toto a auto brzi tak ako ma, ABS* asi nejak vytlacilo alebo neviem co...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.11 2012 20:18


Někde jsem slyšel,že se u aut s ABS* má při odvzdušňování brzd odpojovat baterka..Apropo,nevíte co se děje v jednotce ABS* po zapnutí klíčku?Něco se natlakuje nebo tak něco?Díky za vysvětlení..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

30.09 2015 10:19


Ahoj všem,mám podobný problém.
A100 C4 AVANT, dělal jsem pístky vzadu, všechno OK. Po složení jsem zjistil, že je v háji omezovač na zadek. Dal jsem nový, ale samozřejmě po odvzdušnění tam mám vzduch. Pedál úplně měkký. A co mě zaráží, v polovině záběru, jako kdyby přes něco přejel.
Četl jsem, že jsou to gumičky v hlavním válci. Ale hlavní válec (ten v motorovém prostoru u podtlaku) vypadá zdravě a hlavně není rozebiratelný.
Poradí někdo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

01.10 2015 1:01


Zvenku vypada zdrave vzdy
Rozebiratelny samozrejme je, ale je to hodne blba prace s nejistym vysledkem. Navic potrebujes vnitrni 5-ti hranny klic, nebo do nej na cigana namlatit nejaky torx/hvezdicku...
Radsi kup novy cely valec, nestoji svet.

Jinak to chovani a vek ukazuje jednoznacne ten valec.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.10 2016 14:33


Oživím téma.
Doneslo se mi, že při odvzdušňování aut s ABS* se musí připojit diagnostika, která spíná ABS* a dává příkazy, kdy se má které kolo začít v jakou chvíli odvzdušňovat. Pokud je v jednotce ABS* vzduch, tak se klasickým odvzdušněním ven nedostane.
Jak je to při diagnostice na audi 80 b4 cabrio, také tam zvládne diagnostika tohle?
nahoru

sponzor





03.10 2016 14:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

03.10 2016 15:28


Žádná diagnostika u B4 při ovzdusneni byt rozhodne nemusí ani při ABS*, ani bez a ani v kombinaci. Neblazni. Kdyz je tam vzduch, začíná z velké části odcházet hlavni brzd. Valec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.10 2016 15:33


Taky jsem si říkal, že u tak "starého" auta jako b4 tohle nejde.
Mám to od mechanika, kde to dělají na nových autech a nešlo mi do hlavy, že by se tohle dalo udělat i na b4, tak jsem se tady musel zeptat a ujistit se
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.10 2016 17:46


nemate tak uplne pravdu ...

ABS* ventily se daj vynucene otevirat a je to nutny v pripade, ze se do ventilovalconesmyslu dostane vzduch... bo se z toho ten vzduch jen tak nedostane (cti = nikdy)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.10 2016 18:11


A jaký je projev brzd, když je v jednotce ABS*, v těch ventilovalconesmyslech vzduch?
Brzdí, ale nejsou dostatečně účinné? Pedál se nepropadá, a při prudkém brzdění ABS* funguje.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.10 2016 18:25


projevuje se to nerovnomernym brzdenim v okamzik kdy musi ABS* makat... takze "brzdi a koriguje" coz v realu jde sice rovne, ale mas takovej ten divnej pocit, ze se to cely nejak chveje ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.10 2016 18:31


Tak to jsi napsal přesně! Protože takový pocit z toho mám. Ale taky, že nejsou tak účinné jak by člověk čekal na autě co má 4x kotouče. Přitom na válcích brzdí kola na jedné nápravě vždy stejnou silou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email