Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 22 kvě 2024
Celkem je zde 149 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Jiria636
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 455
Online návštěvníků
Návštěvníků: 147
Uživatelů: 2
Celkem: 149

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





11.01 2008 0:15


Ahojda všem , mám touhu po A6 C4 2,5 TDI* avant, jaké má kdo zkušenosti, spolehlivost, opravy, provoz atd? Chvalte, pomlouvejte a klíďo nabídněte. Myslim, že je to povedenej model, vzhled, rozměry, MOTOR,spotřeba,6-ti kvalt, nápravy...... Tak dotoho kamarádi, ať přesvědčim manželku, že AUDI je AUDI a je jen jedno. Díky všem za info a rady a jestli někdo má nějakou voňaffffku na prodej, tak sem s ní.
nahoru

sponzor





11.01 2008 0:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.01 2008 0:45


skvely motor, skvela spotreba, hnusny interier, drzak naprava, ale ne tak pohodlna. dobre auto.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22149 | Témat: 587

11.01 2008 0:54


pohodlna je, pokud na ni nemas 17tky ...
motor prakticky neznicitelny, podvozek perfektni, spotreba uzasna (6.7 pri dalce, 7.6 mesto (ne quattro*))

cyber: mam ji na dlouhy jezdeni a rozhodne ti ji doporucim (moje manzelka to te tve muze vysvelit ) kazdopadne vybirej peclive! rozhodne hluboko v nemecku cim bliz cesku tim horsi ;P
nahoru

Anonymní





11.01 2008 0:54


Kámo díky, fakt je, že interier vzhledově nic moc, ale docela odolnej co jsem tak viděl.
nahoru

Anonymní





11.01 2008 0:58


Dopředu dík za odpovědi. Nechci si tady honit inzertní triko, ale i tak jsem to vyslovil a kdyby někdo měl spolehlivou na prodej, tak jsem tady a myslim, že audina od někoho z fóra, z klubu je snad ještě menší riziko, než německo. Nebo ne?
nahoru

Anonymní





11.01 2008 1:07


KRIZNIKOVI dík za radu, už se těšim až moji manželku povozim. Po tvém způsobu, jestli jsem to pochápal dobře. Prostě nemusíš ven a ohejbat o blatník, vevnitř je místa dost, ne?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22149 | Témat: 587

11.01 2008 1:36


Haha ... No i tak se to da rict ale ja myslel jezdeni jako jezdeni a ne jezdeni jako ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.01 2008 1:48


tak na takovy jezdeni bez rozhodne do A6 v avantu, A4 sedan je desna ... proste si tam nezajezdis.
nahoru

sponzor





11.01 2008 1:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

11.01 2008 6:04


cyber: zdar, mam A6C4 druhym dnem a je to moc fajn svezeni. puvodne se mi ze vsech Audi libila asi nejmin a ted jsem z ni docela vodvazanej Motor 2.5 104kW, jede to solidne, spotreba nizka (da se s ni jezdit kolem 7L, na dalku s tempomatem i o hodne min). muj motor ma 380t a nezda se, ze by to na nem bylo nejak znat. startuje na prvni otoceni at tepla nebo studena. vcera jsem se s ni dostal do takovy hloupy situace a vyjela odtud jak malina. jestli ji shanis, tak preju at dobre poridis !!
nahoru

Anonymní





11.01 2008 10:34


Ahjoky všem, KRIZNIKovi dik za odpovědi a ostatním taky, myslel jsem zajezdit a i ZAJET TAM a JEZDIT. Obojí je požitek, s A6 a v A6 jo, takže lituju každýho jako třeba ROOTa s malým. Autem. Jinak YOHNovi díky za zkušenosti, taky jsem se svezl tímto fárem, zatím ne mým- koukal jsem,že máš čtyřkolo,taže žádná prekérka se nekoná, já s C3 quattro*(původně 2,3 Turbo* benzin) s motorem 2,0 diesel oral pole, takže vím, že umí hodně, tam jsi podtlakem uzavřel mezinápravovej a vzadu nápravovej Diferenciál* a byl z ní TANK. U týhle řady, C4, je quattro* dokonalejší a samočinné. Jen prej odchází poddimenzovananá zadní ramena. U předokolky je jíná náprava a drží. Kolik tě stála ta tvoje audinka? Zatim nemůžu hezkou sehnat a to mám rozhozený sítě a všudemožně čumim . Tak kamarádi, kdyby byla nějaká, tak pěknou a ne nějakou vymrdávku BERU. A MOOOOC DÍKY ZA EXISTENCI FÓRA A AUDIKLUBU. Zatím zdarec
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22149 | Témat: 587

11.01 2008 10:43


Q v supr stavu pocitej kolem 200
ne Q kolem 180
(vcetne dovozu, dovozovy STK* atd.)

rozhodne ignoruj inzeraty kolem 100tis ;]

se suldou po TDI* v Q koukame porad, ale nejsou ... zacinaji byt nedostatkove (jsou k dostani jen jebky od pohledu)
v bazaci tady na ak jsem videl jedno Q tak ho prubni, ale podle fotek tezko soudit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

11.01 2008 10:51


tahle je docela pekna:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tahle se mi libi opravdu moc:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ale ta cena je uz dost vysoka...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

11.01 2008 10:52


A6 C4 2,5 TDI* Q Avant začínaj v Německu někde na 5500 eurech, u nás tak na 160.000,-, počítej, že budeš muset vyměnit řemeny a kladky, olej, filtry... takže další investice cca 10.000-15.000
nahoru

Anonymní





11.01 2008 11:05


Dík za nabídky, ta druhá je fakt pěkná. Asi mi bude stačit předokolka, jsou trošku levnější. Ten servis po koupi je jasnej , rozvody atd atd. Dík
nahoru

Anonymní





11.01 2008 11:09


cyber:
Dík za nabídky, ta druhá je fakt pěkná. Asi mi bude stačit předokolka, jsou trošku levnější. Ten servis po koupi je jasnej , rozvody atd atd. Dík


s tim Q to zvaz, at pak nelitujes.
bacha na rozvody!!!! Musi se to udelat poradne, utahnout predepsanym momentem a lepi se to. Pokud to nekdo ojebe, muze to prijit dost draho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

11.01 2008 11:31


FrantaCech:


s tim Q to zvaz, at pak nelitujes.
bacha na rozvody!!!! Musi se to udelat poradne, utahnout predepsanym momentem a lepi se to. Pokud to nekdo ojebe, muze to prijit dost draho.


presne jak rika Franta - dobre zvaz, jestli se odbydes jen predohrabem
nahoru

sponzor





11.01 2008 11:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.01 2008 11:52


Jasně kluci, zvážím to Q a o utahovacím momentu na klice vím, je to snad jediná slabina jinak vinikajícího pětiválu, ne? Dík za všechny rady, a jen tak dál. Už se nemůžu dočkat až ................
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email