Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 29 listopadu 2020
Celkem je zde 18 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: duffv
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 514
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 5
Celkem: 18

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2012 15:17


Abychom si upřesnili diskuzi od zbytečného plácání, Verze 171kW modelový rok 2007 se vyrábí od 6/2006 a jedná se novější model než ten první 4F. s motorem 165kW. Další model byl v roce 2008 jedná se o modelový rok 2009 kde bylo více úprav. Je jasné že není velký cenový rozdíl jako když jde o úpravu více částí jako u face 4F. Nezáleží vždy na vzhledu, ale záleží hlavně i na modelu. Rok 2005 165kW se pohybuje jinde jak 2006 se 171kW. Stejně je na tom 2008 se 171kW a 2009 s motorem 176kW.

PS: Nikdo se s váma nechce tady hádat, jen byl dotaz jaký je rozdíl mezi těmi verzemi tak se dostalo odpovědi a pokud někdo shání a6 tak moc dobře ví, jak se pohybujou ceny těchto aut. Mimochodem dnes jsem koukal na vstřiky a mám tam koncovku AR.
nahoru

sponzor





13.10 2012 15:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 15:32


No vidiš jak se učíš ty zarytej benzinář...Pěkně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

13.10 2012 15:34


No někdo tady plácal že BMK je šit, ale neví proč...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2012 15:39


Michallll:
No někdo tady plácal že BMK je šit, ale neví proč...

Nikdo neplácá že je to shit, jen na něm dělalo hodně mechaniků to je celé..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

13.10 2012 15:57


joo děkuji za informace, jen jsem chtěl vědět názory těchto dvou motorů

Ale když už Vás tady mám, chtěl jsem se zeptat, jak je to s volantem a pádlama f1 řazení. Prý to jsou jen optické kabely a dají se namontovat na jakou koliv audi (myslím, samozřejmě tu A6 o který je tady řeč a jde o automat ). Vím, že to zní divně, ale kdybych sehnal audi s tím "totalně nechutným čtyřramenným volantem, jde vyměnit za 3-ramen i s těma pádlama F1 bez problému? Nebo to je nesmysl..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

13.10 2012 20:16


jizan.com:

Nikdo neplácá že je to shit, jen na něm dělalo hodně mechaniků to je celé..
.... a to jako vypovídá o čem?....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 20:30


Třeba otom že je je tehle motorů asi nejvíc BMK BKN ASB
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

13.10 2012 20:57


Satas:
Třeba otom že je je tehle motorů asi nejvíc BMK BKN ASB
Tak to je asi pravda,ale někdo tady psal že BMK v žádným případě nebrat tak mě zajímá proč
nahoru

sponzor





13.10 2012 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 21:01


Nechápu proč nebrat...Motory fungujou,ale bohužel serou se na všech třech standardně,napínáky,klapky,ovl turb,vstřiky klasickym nájezdem 300+tkm a ochcanym resp.žádnym servisem,pohadka pokračuje naplno dál.....

Národ zajásal ej je tam řetez rozvody se neměnej pecka,tak se to rovnou na trvdo utrhává a potkává a ta hl show teprva přijde.
Naposledy upravil Satas dne 13.10 2012 21:07, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

13.10 2012 21:04


San: vymenis to v pohode. Jen zapnes padla na VAGu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

13.10 2012 21:16


Super, díky za info
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2012 21:17


Satas:
Nechápu proč nebrat...Motory fungujou,ale bohužel serou se na všech třech standardně,napínáky,klapky,ovl turb,vstřiky klasickym nájezdem 300+tkm a ochcanym resp.žádnym servisem,pohadka pokračuje naplno dál.....

Národ zajásal ej je tam řetez rozvody se neměnej pecka,tak se to rovnou na trvdo utrhává a potkává a ta hl show teprva přijde.

Nejásám nad řetízkem za 30t to je udělané pro 1.maj. kteří najedou km a nemusí řešit rozvod, ale jsem rád že to je konečně pan diesel. Musíš uznat že ten motor jede a má hodně kultivovanej chod. Investice do dieselu po najetí km budou vždy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

13.10 2012 21:20


Satas:
Nechápu proč nebrat...Motory fungujou,ale bohužel serou se na všech třech standardně,napínáky,klapky,ovl turb,vstřiky klasickym nájezdem 300+tkm a ochcanym resp.žádnym servisem,pohadka pokračuje naplno dál.....

Národ zajásal ej je tam řetez rozvody se neměnej pecka,tak se to rovnou na trvdo utrhává a potkává a ta hl show teprva přijde.
A on někdo očekává že najede 300000-400000 km bez servisu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2012 21:23


Michallll:
A on někdo očekává že najede 300000-400000 km bez servisu?

Spíš ti lidí nevědí, co stojí klapky, vstřiky a rozvody na tenhle motor. Vůbec 4f pokud je třeba investice je celkem slušná pokladnička.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 21:31


Mě bohužel 4F nikdy k srdci nepřirostla a ni se to nestane nikdy.Doposud sem nenašel jedinnej pádnej důvod tohle auto pro sebe domu koupit.za mě takhle.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

13.10 2012 21:37


to je asi tak, jako kdyz nekdo tvrdi, ze u 2.5TSI TDI* AKE je lepsi nez AFB, nebo ze BAU motory jsou ty nej, nesahaji jim AFB, AKE po vacky.....az na to, ze je to ten samej motor, dokonce i u bau prvnich jsou klasicke vacky bez rolen:))

nemyslim, ze tam je konstrukce na 3.0 az tak velkeho rozdilu, vcetne trysek...
nahoru

sponzor





13.10 2012 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

13.10 2012 21:38


jinak s kvalitnim chipem jede kazdej trilitr perfektne..takze je to putna:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 21:40


Nej porno je A4 B7 s ASB 171KW to jede jako hodně vostře.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2012 21:46


No to musí být mazec když to jede i v a6...
Jinak co se týče těch motorů jel jsem v hodně 165kW ale nejede jak 171 verze a ani po chipu to není srovnatelné, vždy když chipneš 171 tak jede zas líp.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13946 | Témat: 48

13.10 2012 21:50


Satas:
Nej porno je A4 B7 s ASB 171KW to jede jako hodně vostře.

Já to mám akorát to porno tam není Kde je chyba?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 21:50


Tady jedna taková dieselova zbran je:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a4/10394067?goFrom=list

Jako to bych si i koupil tohle.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6214 | Témat: 18

13.10 2012 21:51


áček:

Já to mám akorát to porno tam není Kde je chyba?
Pač jí máš červenou tvl....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13946 | Témat: 48

13.10 2012 21:54


Satas:
Pač jí máš červenou tvl....

No jo když já červenou miluju
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

14.10 2012 15:57


Kolik stojí načipování 171 Kw a o kolik kobyl je optimální to nakrmit, aby to nebylo moc??
nahoru

sponzor





14.10 2012 15:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.10 2012 17:50


Rayen:
Kolik stojí načipování 171 Kw a o kolik kobyl je optimální to nakrmit, aby to nebylo moc??

Najdi někoho kdo se zajímá přímo novými motory s CR, nedívej se jen na cenu, je rozdíl mezi chipem a prasárnou. Většinou se říká že optimum je zlatá střední cesta myslím že těch 25PS navíc je optimum a bude ti stačit aby ti to zas nezvedlo zbytečně spotřebu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

14.10 2012 20:43


Všude slýchávám, že čip spotřebu snižuje???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

14.10 2012 20:52


Bratr má A4 3,0tdi 171kw a jede to fakt brutálně a má najeto ke 300tis a ten motor je zlatej... dělal střiky (30tis) a brzdy a měnil parkrát olej. Komplet investice asi za 100tis km a 2 letech provozu, takže fakt pecka.

Ale ja chci A6 a combi, A4 je moc malinká na mě...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.10 2012 21:30


San:
Ale ja chci A6 a combi, A4 je moc malinká na mě...

Ano máš pravdu A4 nemá chybu co se týče jízdních vlasností ale je to strašně malé auto. A6 je už větší a s tím motorem ideál.
Rayen:
Všude slýchávám, že čip spotřebu snižuje???

Při normální nebo stejné jízdě jako před chipem ano.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

18.10 2012 15:48


Tak koukám, že Sanovi se asi nedostalo rozhřešení. Tak abych ho ještě podpořil v nejistotě, tak přikládám jednu vlastní zkušennost ;o). V práci máme dvě 171 kW A6 r.v.2006 (allroad) a na obouch 250 tis km najeto. U jedné vstřiky a ani nic dalšího od koupě neodešlo a u druhé vstříky už měněny, ramena čekají na výměnu, Turbo* na cestě, a další ;o)
Takže půjde zejména o styl jízdy a celkově v péči o auto. Jinak obě auta servisované u Audi i přes to nakonec velmi rozdílný stav. Ale jinak to auto se 171 kW jede pekelně ;o) Když s tím svezeš aut neznalou ženskou, tak se cítí, jak na cestě na dovolenou v sedačce boingu 737. Jen to odlepit od země ;o)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 2

25.10 2012 14:54


s poctivýma 95 tis km, jezdil v ní ředitel, takže nevěřim, že by byla nějak honěná... Už se na ní těšim. Říkám si jedno. Mám teď OPEL VECTRA která se pořád sere. Takže sem si řekl, možná mám smůlu na auta, ale když už do toho auta musim vrážet prachy, tak ať to svezení aspoň za to stojí!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email