Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 165 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 165
Uživatelů: 0
Celkem: 165

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

06.10 2012 15:10


Chalani, poprosim Vas, nech to nemusim pracne hladat a zabijat cas, mozete tu niekto hodit popis zakladneho nastavenia vzduch.podvozku , popripade nejsky navod? Chcem kamaratovi trochu znizit podvozok na najnizsej polohe na novej Q7, akurat v tejto sekcii mi skorej niekto da navod. Pokial mozno cez VCDS. Dakujem velmi pekne. Ľubo
nahoru

sponzor





06.10 2012 15:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

06.10 2012 16:51


Prez vag to neni asi stejne jako u all 4bh co?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

06.10 2012 17:05


Vag nemam, iba VAS a VCDS. A VAS je strasne pomaly
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2011
Příspěvků: 86 | Témat: 15

06.10 2012 17:50


http://www.ross-tech.com/VAG-COM*/cars/levelcontrol.html
tady na mé audi a6 4f funguje tak jak je popsáno
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

06.10 2012 19:16


Bude po tom zakroku treba robit geometriu..?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

06.10 2012 23:52


To rozhodne ne, dle vysky je geoska zachovana pri vzduchu,. V dom duchu ziju, tak snad me nikdo nevyvede z mir.y. skodovka mela vlecne rameno a te se delalo pri zatizeni z kola A
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

07.10 2012 11:55


Geometria je zachovana
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

07.10 2012 13:52


ital111:
http://www.ross-tech.com/VAG-COM*/cars/levelcontrol.html
tady na mé audi a6 4f funguje tak jak je popsáno

dakujem
nahoru

sponzor





07.10 2012 13:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.10 2012 21:45


lubomt: Uff
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.10 2012 21:47


lubomt: mám na tebe ještě otázku, ať neotvýrám téma, je možné aby se tiptroniku strácel olej, aniž by vytejkal netěsnostma? Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

07.10 2012 22:47


knedlifek:
lubomt: mám na tebe ještě otázku, ať neotvýrám téma, je možné aby se tiptroniku strácel olej, aniž by vytejkal netěsnostma? Díky

Olej sa nesmie stracat. Prevodovy olej moze unikat cez spatne tesnenie na olej vani. Co je uz horsie, moze olej vytlacat cez vrchny odvzdusnovaci ventil (kusok trubky, hadicky), ked sa olej nadmerne prehrieva a zvacsuje objem (vari sa). Takisto sa moze stracat cez gufero na prevodovke, kde je vsunuty konvertor ( menic, hydromenic) a to vtedy, ked je bud v lepsom pripade poskodene gufero alebo v horsom aj klzne lozisko v olej.cerpadle (skor byva pripad c.2). Cez toto gufero vytlaca postupne coraz viac olej. Kazdy vacsi unik oleja znamena skoro vzdy poskodenie prehriatim a kolaps prevodovky. Inak potom uz len poskodene gufera na pred.diferaku, pridavnej prevodovke ale to su uz samostatne naplne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.10 2012 7:48


lubomt: Děkuju, nechám dolít a vyzkouším.

Mám odhad, že cca půl litru od plna za rok. Nalátám cca. 20tis.km za rok
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

08.10 2012 12:32


lubomt:
Geometria je zachovana



Geometrie rozhodne zachovana neni. Ani odklon ani sbihavost. Mel jsem auto na geometrii a upravoval podvozek a hodnoty se menili.proto maji v autorizaku vas a v rizenych funkcich se to prepina na mereni geometrie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

08.10 2012 13:32


Mne bolo povedane, ze ano. Ale vedia to robit asi iba v autorizaku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

13.11 2012 17:43


Take mam otazecku ohledne vzduchu.

Chtel bych na zimu auto prizvednout,jak uz tu i nekdo psal (ted to za boha nemuzu najit)...

O kolik to prizvedavate? Respektive, jakou hodnotu a kde davate???

Predem dik za info Pat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

13.11 2012 18:58


lubomt: kuba5582 ma pravdu. Presne ja mam vlastne skusenosti a na vlastnej kozi overene ze pri kazdej vyske je to inac. Uz to riesim asi rok a nie a nie to konecne nastavit. Je to dost velky problem, minuleho roka mi pri jednej ceste PP-BA a spet zodralo komplet boky gum na vsetkych kolesach a to som bol tyzden pred cestou na geometrii a po ceste spet som siel na geometriu este raz a vsetko bolo stale v poriadku. Nepochopitelne
nahoru

sponzor





13.11 2012 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

13.11 2012 23:21


toto som sa pytal aj ja, ale bolo mi povedane, ked mi robili geometriu v autorizaku, ze sa nastavuje v jednej polohe (v ktorej neviem) a ta plati pre vsetky polohy. Dokonca kamarat sa pytal na sportovu upravu podvozku /teda znizenie o 4cm/ na Q7 od MTM ci akej fy a bola mu ponuknuta nova riadiaca jednotka za 2000e !!!, ktora zabezpeci toto znizenie. Ziadna ina finta tam nie je. V polohe SPORT (nazov podla diagnostiky) alebo na MMI* DYNAMIC sa pritvrzuju tlmice do tvrdsieho rezimu. Inak v ostatnych polohach su menej tvrde. Tak sme mu to znizili cez diagnostiku a bolo to zadarmo za 10min.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

13.11 2012 23:23


Vzduchový podvozok novšie typy
Nastavenie Level Control Kalibrácia
Aktualizované 16.listopadu 2010
Ross-Tech nie je zodpovedný za škody alebo problémy, ktoré môžu vyplynúť z týchto pokynov. Majú byť použité na vlastné nebezpečenstvo. Ako vždy, mali by ste sa pozrieť na príručky Factory Repair pre vaše vozidlo!
Tento postup podrobne popisuje, ako sa zdvihnúť / nulovej polohy pre modul Level Control v VW Phaeton (3D), VW Touareg (7L), Audi A6 (4F), Audi A8 (4E) a Audi Q7 (4L) vozidlá.
Tento postup sa nevzťahuje na staré Audi A6 (C5 platforma, 4B podvozok) Allroad. Z tohto vozidla, je odlišný postup .
Existujú určité skúšobné podmienky, ktoré musia byť splnené pred tým tento postup:
• Odoslanie v parku / neutrálny.
• Spustite vozidlo, udržať motor v chode a nevypínajte zapaľovanie.
• Dvere musia zostať zatvorené, inak systém nie je pripravený.
________________________________________
Predvolené hodnoty:
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (vpredu) a 384 mm (vzadu)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1by): 388 mm (vpredu) a 380 mm (vzadu)
Audi A8 (4E) štandardné odpruženie (PR-1BK): 416 mm (vpredu) a 398 mm (vzadu)
Audi A8/S8 (4E) športové odpruženie (PR-2MA/2MB): 396 mm (vpredu) a 378 mm (vzadu)
Audi Q7 (4L): 449 mm (vpredu) a 465 mm (vzadu)
VW Phaeton (3D) ZS (zvyšok sveta): 407 mm (vpredu) a 401 mm (vzadu)
VW Phaeton (3D) NAR (North American Region): 417 mm (vpredu) a 411 (vzadu)
VW Touareg (7L) štandard: 497 mm (vpredu) a 502 mm (vzadu)
VW Touareg (7L) offroad: 488 mm (vpredu) a 498 mm (vzadu)
Severoamerickej Phaeton majitelia: Prečítajte si prosím o veľmi podrobný alternatívny postup tu
Vyššie uvedené hodnoty sú to, čo zadáte do každého prispôsobovanie kanála. Musíte zadať aktuálne namerané hodnoty z každého rohu vozidla, ako je vysvetlené nižšie.
________________________________________
[Vybrať]
[34 - Level Control]

[Security Access - 16]
Zadajte 31564
[Do It!]

[Prispôsobenie - 10]
Kanál 01 (vpredu vľavo)
[Read]
Počkajte, kým auto ide do 2 rôznych úrovniach.


Zmerajte výšky od stredu kolesa k spodnej hrane blatníka (pozri komentár ).
Zadajte aktuálne nameraná hodnota z auta v "novú hodnotu" v milimetroch do kanála 01.
[Test]
[Save]

Kanál 02 (vpredu vpravo)
[Read]
Zmerajte výšky od stredu kolesa k spodnej hrane blatníka (pozri komentár ).
Zadajte aktuálne nameraná hodnota od vozidla "nové hodnoty" v milimetroch do kanála 02.
[Test]
[Save]

Kanál 03 (vzadu vľavo)
[Read]
Zmerajte výšky od stredu kolesa k spodnej hrane blatníka (pozri komentár ).
Zadajte aktuálne nameraná hodnota od vozidla "nové hodnoty" v milimetroch do kanála 03.
[Test]
[Save]

Kanál 04 (vzadu vpravo)
[Read]
Zmerajte výšky od stredu kolesa k spodnej hrane blatníka (pozri komentár ).
Zadajte aktuálne nameraná hodnota od vozidla "nové hodnoty" v milimetroch do kanála 04.
[Test]
[Save]

Kanál 05 (potvrdenie)
[Read]
Ak sú všetky namerané hodnoty sú správne, zadajte "novú hodnotu" 1.
[Test]
[Save]

Kliknite na tlačidlo [Done, Späť] tlačidlo a máte všetko nastavené.
Skontrolujte chybových kódov, ak sú všetky postupy išiel tam dobre by byť žiadny.
________________________________________
Komentáre:
Výška každého kola sa meria od stredu kolesa (priestor medzi V a W) a spodnou hranou blatníka. Všetky merania musia byť vykonané v milimetroch (mm).

Ak kanál nie je prijatím hodnotu, dal "nové hodnoty" znova a kliknite na tlačidlo [Test] a [Uložiť] znovu namiesto spustenia celý proces od začiatku.
V niektorých prípadoch regulátor hovorí: "neplatná hodnota", treba pohojdať vozidlo trochu, to by malo vyriešiť problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

14.11 2012 0:14


Lubomt ma pravdu tim navodem ale kdyz to porovnam oproti nastaveni ve VAS tak je to takovy osekany...a navic chybi funkce-serizeni geometrie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

14.11 2012 0:19


Toto je cez VCDS , prelozene cez google. Je to velmi rychle. Geometriu urobis potom
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

14.11 2012 0:29


No prave ze to asi potom neudelas ten podvozek se dostane do nejakyho modu kdy se to ma nastavit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

14.11 2012 0:54


Blbost. Nastavili mi ho aj potom
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

14.11 2012 7:23


Podle mě, je to dáno pouze, že čepy řízení nejsou dány stejně. Ale pokud je vše správné, tak se nic nemění.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

14.11 2012 7:35


kuba5582:
Lubomt ma pravdu tim navodem ale kdyz to porovnam oproti nastaveni ve VAS tak je to takovy osekany...a navic chybi funkce-serizeni geometrie

Jo je to osekaný o píčoviny...na VASu nedej bože ODISu to děláš hodinu takhle asi 10minut..
nahoru

sponzor





14.11 2012 7:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

14.11 2012 7:43


U nas VAS pouzivame raz za 2mesiace. Je strasne pomaly, to co s VCDS spravim za 3min, s VAS 30min. A zo som kupil az 2ks. Ale inak na kodovanie a ine super
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

14.11 2012 7:49


Diky Lubomt...

A toto je "zakladni" nastaveni? Nebo, k tem mm co namerim mam pridat , abych se dostal vejs?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

14.11 2012 8:52


patper:
Diky Lubomt...

A toto je "zakladni" nastaveni? Nebo, k tem mm co namerim mam pridat , abych se dostal vejs?

Ano, musis pridat. I ked na novej Q7 sa to spravalo opacne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

14.11 2012 10:21


Dekuju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

14.11 2012 11:23


lubomt: Pokud chces auto dostat vejš, tak musíš od naměřené hodnoty odčítat. Jelikož kalibruješ čidla a né kolik milimetrů má mít např poloha dvě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

14.11 2012 21:38


Takze chlapi som sa konecne dostal k nejakemu navodu ako by sa mala robit geometria na Allroad 4BH.
Treba znizit o jednu polohu a potom spet zvysit o jednu polohu. Potom treba aktivovat servisny mod a to zatlacenim a podrzanim oboch tlacitok naraz, tzv. blokovanie podvozku. Ak to vsetko spravite tak treba zmerat vysku od stredu kolesa po blatnik a vyska nesmie byt vacsia ani mensia ako 402mm +-5mm. Ak tomu tak nebude, je potrebne vykonat nastavenie podvozku tak aby sa dosiahla ta hodnota. Ak to bude sediet tak potom sa robi geometria a ta plati pre vsetky polohy. Tak mi to bolo povedane v audi servise od kamarata. Hned ked budem mat cas to vyskusam a DAM* vediet co a ako.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email