Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 13 listopadu 2019
Celkem je zde 13 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vodnik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 10
Uživatelů celkem: 44 379
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 10
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

10.10 2012 23:09


vlasta:
Znovu a dokola. Zmer ten tlak na railovem zasobniku. Zmer vystupni tlak z pumpy. Tim zacni, je to alfa a omega tehle 3.3 TDI* pokud nejedou.

Vsak jsem ti to psal od zacatku...
nahoru

sponzor





10.10 2012 23:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5732 | Témat: 20

11.10 2012 9:07


milanino3:
zjistil sem ze z cerpadla reiloviho mi nejde tlak cize ani v rampach tlak nemam regulatory a cidla a snimace mam uz secky novy a furt nic cerpadlo asi v prdely
To je ale zákl věc co jsi mel udělat ihned na začátku a jak si psal že si ma motoerch děláš sám,tak jsem považoval toto za jeden z prvních ukonů.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

11.10 2012 13:36


milanino3: ono je hezky, ze si si koupil diagnostiku za par stovek a pak a podle tabulky chyb menis jeden dil za druhym metodou pokus omyl. Mozna si to ale vzal za spatny konec. Mel si si nejdrive o danem motor managementu neco nastudovat, precist, dat veci do souvislosti...

Jen tady na foru se resil problem nizkeho tlaku na 3.3TDi railu aspon 3x co si pamatuju..

Chapu, ze je jednoduzssi udelat emotivni divadlo, upozornovat na sebe velkejma pismenama, nechat si navod krok za krokem naservirovat na zlatem tacu ..Ale ty lide z oboru tady (vlasta, satas) jsou taky jen lide a nebavi je kazdemu vysvetlovat vse 2x, ucit elementarni zaklady diagnostiky motoru..To se dá jednou, dvakrat, desetkrát, ale ne 7 let v kuse...

Kdyz na to nemam (jakoze podle meho nazoru po tom co si tu predvel nemas), DAM* to do servisu, stejne ta jako si sam neoperujes slepak, nevrtas zuby atd... A kdyz neni nikdo sikovnej v okoli, pujcim si platak a odvezu to dal..neverim tomu, ze u vas nikdo neni, kdo umi commonrail.

ergo kladivko, To co si dal za cidla, regulator si mohl zaplatit za opravu a uz bys jezdil...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

11.10 2012 15:01


lumpiq tak za 1 ja na sebe neupozornuju velkejma pismenama nevsiml sem si ze mam zaplej caps lock a za 2 chtel sem jen radu komu se uz takova vec stala takovi mechanici jako jsou tady na slovensku a hlavne v mem okoli to si dokazu opravit i saam doktori ti nereknou nic a uklizecka ti rekne celou diagnozu takhle to u nas funguje znova u naas na slovensku okres Michalovce mel sem moji prvni audi 2,5tdi u mechanika kerej byl vyhlasenej a po 3tejdnech sem zistil ze auto nemuzou nastartovat automat podotikam tak ho tahaly po celim meste kdis sem se zeptal co secko delaly tak mi rekl ze steloval rozvody a to jen podle oka protoze nema arotacni pripravky jo mymochodem byla to porucha elektroniky na čerpadle u 2,5tdi takze asi tak jen radu a skusenost co asi nic vic sem nechtel kdis je to klub audi ty mit takove skusenosti co mam ja ohledne mechaniku tak si to taky delas sam nejsem uplnej amater mam nakladak magnum taky si spravuju veci sam tu 2,5tdi sem si dal taky dohromady nemam problem z motorama sem jejich fanda zajima me to ale kdis to nejde tak se ptam nechal sem si vimenit kola u magnumu nedotahly mi matky a skoro sem se zabil kdis mi predni kolo velo driv do krizovatky nez auto proto si to radsi delam sam
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1808 | Témat: 24

13.10 2012 13:25


no ked tam mate takych mechanikov, radsej si kup benzin nabuduce

alebo ked jazdis na ukrajinsku naftu tak nieco jednoduchsie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

13.10 2012 14:16


na ukrajinsku naftu nejazdim tankujem na schell
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

20.10 2012 1:58


tak sem vam chtel jen napsat ze uz jezdiiiiiiiim dekuju vsem za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4066 | Témat: 28

20.10 2012 2:53


jooo Michalovce a Klokočov, tam já jezdím rád pozdravuj


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





20.10 2012 2:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

20.10 2012 9:27


tam ja nejezdim bojim se ze by mi audi pocas jizdy rozebraly to vis hlinik je hlinik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

20.10 2012 23:02


tak uz to jezdiii panoveeee
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

25.10 2012 2:37


tak sem si dlouho nezajezdil auto zase nejede nestartuje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3996 | Témat: 60

25.10 2012 7:26


milanino3: mas ho stale na vychode?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

25.10 2012 11:22


ano nedojel bych do ceske republiky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 0

01.11 2012 1:08


nestartuje ani na spray?
někde jsem četl, že to čerpadlo v nádrži když dáš špatně, tak nejedeš, nebo musí být víc než půl nádrže.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

01.11 2012 11:09


tak uz to zase jezdi nakonec to bylo hlavni cerpadlo regulator tlaku a taky jeden strik vubec neotviral slo secko do prepadu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 0

10.11 2012 0:33


Regulátor tlaku? To je jednoduchá závada.
Ukáže to diagnostika.
2 měsíce jsem ho sháněl starší. Nový je za 27 000,-
Kde si ho koupil?
nahoru

sponzor





10.11 2012 0:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 0

03.12 2012 5:38


Za ty peníze to byl asi jen ventil regulátoru, taková fajfka z boku regulátoru? Ale zase u Bosche a ani v Audi ho neměli....
Jak si přišel na to, který vstřik neotevírá? Jsou na ty vstřiky nějaké náhradní díly?
Mě jeden den čadí tak, že se nedá jezdit a druhý den zase vůbec nečadí.
Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

03.12 2012 8:27


Regulator tlaku s koncovym cislem 512 stoji novy 3200 vcetne dph. Cele vysokotlake cerpadlo stoji kolem 14K.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 0

03.12 2012 9:03


057 130 763A v audi za 27000,- U Bosche nelze.
057 130 764 ventil regulátoru tlaku 8000,-
u Bosche ventil na objednávku min. 1 měsíc
v Elitu mě dali náhradu a ta byla na benzín
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5732 | Témat: 20

03.12 2012 18:34


Sket:
057 130 763A v audi za 27000,- U Bosche nelze.
057 130 764 ventil regulátoru tlaku 8000,-
u Bosche ventil na objednávku min. 1 měsíc
v Elitu mě dali náhradu a ta byla na benzín
Nekdo tehdá mi volal ten regulátor po mě chtel objednal sem ho měl sem ho do 20 hodin a pak nebral telefon.....takže lze objednat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

03.12 2012 20:47


Lze objednat. Letos jsem ho minimalne jednou menil. Jen ho musis hledat pod jinym nez OE cislem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

11.03 2014 18:56


Ahoj, máme podobný problém, nechali jsme si od mechanika vyměnit svíčky a nafotvý filtr, po výměně auto nestartovalo, tak jsme ho odtáhli do diesel servisu, kde se jim to podařilo natočit, auto jelo asi 4km a u baráku v pravotočivé zatáčce auto chcíplo a od té doby to nestartuje. Dali vstřiky na zkoušečku a zjistili, že tři vstřiky jsou hodně špatný, další dva mají špatné hodnoty a ty zyblé tři že by se zavřenýma očima nechali. Mimo jiné, že to prý nedává tlak z podávacího čerpadla, takže špatné čerpadlo, prý kdyby v nádrži byly piliny, tak to musí kompletně vyčistit, což jenom tohle by stálo 10 000kč, jeden vstřik repas 6 000kč, čerpadlo 6 000kč a dohromady prý kolem 50-60tis korun oprava. Je to Audi A8 3.3TDi rv.2000 najeto cca 330 000km. Prosím o jakoukoliv rozumnou radu. Předem moc díky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

11.03 2014 19:07


Tady neni co radit,bud to chces mit v jezdivem stavu tak to zaplatis nebo to zdas a posles to do bazaru za 60tis s tim ze bude cekat na dalsiho majitele
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

11.03 2014 19:36


No, jde o to, že teď je to nepojízdné. A nevím jestli to bude jezdit když investujeme do cerpadla.
nahoru

sponzor





11.03 2014 19:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

11.03 2014 19:53


A takhle bohužel umírají a mizí ze světa Osmy...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 0

11.03 2014 20:09


Nech se v Audi servisu napojit na počítač a pak máš téměř jistotu, co je za problém. Mě to napojovali na počítač různí "amatéři" a výsledek byl u každého jiný. V Audi mě to zdarma zdiagnostikovali a přesně určili, co je kaput.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

11.03 2014 20:16


uzivatel:
No, jde o to, že teď je to nepojízdné. A nevím jestli to bude jezdit když investujeme do cerpadla.

tak to ti tady nikdo nepotvrdi od klavesnice kdyz auto nevidel na zivo.
Chapu ze by jsi nejradeji slysel odpoved typu staci jen cerpadlo a ze vstriky jsou spatne zmerene nebo neco takoveho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

11.03 2014 20:47


uzivatel:
No, jde o to, že teď je to nepojízdné. A nevím jestli to bude jezdit když investujeme do cerpadla.
napis mi na meil
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

11.03 2014 21:56


Karlosma:
A takhle bohužel umírají a mizí ze světa Osmy...


jako vsechny 15 let stare pekace
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

11.03 2014 22:25


Jo, to je asi pravda. Je to starý pekáč, ale už jsme do toho hodně ivestovali, od repas převodovky, nové zadní tlumiče, repas servořízení, komplet nové brzdy, dělaná náprava, nový gumy, váhy vzduchu, hadice k váhám, Kardan*, svíčky, filtry atd atd atd atd. Prostě hodně peněz v tom a teď ještě další ivestice. Vím, že kdo chce opici, musí mít na banány ale cpát nemalý peníze do 14 let starýho auta, nevím jestli by se nevyplatila obnova vozového parku. Zajímaly mě názory a rady. Díky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email