Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 20 října 2020
Celkem je zde 21 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mattmomo
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 46 270
Online návštěvníků
Návštěvníků: 14
Uživatelů: 7
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

30.09 2012 19:28


Zdar te ogaři.měnil jsem rozvoďák a nevím jak natočit kolečko pro rozdělovač.kolečko na klice a na vačce je jasné,ale nevím s čím lícovat rysku na tom pro rozdělovač.nevíte někdo pomoct.nerad bych jel ráno do práce autobusem:-/díky
nahoru

sponzor





30.09 2012 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

30.09 2012 21:06


Na pětiválci je na obalu rozdělovače ryska. Pokud máš spodek i vrch na ryskách, tak by se ti měla krýt i ta na rozdělovači.

Je umístěna na obalu rozdělovače, pokud se na něj podíváš z vrchu. Očistit a snad tam bude
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.10 2012 1:26


No ten je snad poháněnej od vačky, sedí-li vačka, tak i rozdělovač.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.10 2012 12:44


Na těle rozdělovače je ryska..,či-li střed palce na rysku..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2011
Příspěvků: 82 | Témat: 4

01.10 2012 16:57


M.i.r.a: poslal som ti email maš tam nastavenie rozvodov z autodat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

01.10 2012 17:07


Satan Coupe:
No ten je snad poháněnej od vačky, sedí-li vačka, tak i rozdělovač.


A jak to uděláš, když ho výtáhneš a vrátíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

02.10 2012 1:02


Proč bys ho tahal ven když děláš rozvody?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2011
Příspěvků: 82 | Témat: 4

02.10 2012 10:57


Satan Coupe: lebo rozdelovač je hnany zvlast a netrafil sa na rysku....
nahoru

sponzor





02.10 2012 10:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

02.10 2012 19:54


Satan Coupe:
Proč bys ho tahal ven když děláš rozvody?


Poposedni si čerte...

DAVE to myslel ve smyslu výměny rozdělovače,když ho vytáhneš..Ne ,že se vytahuje při nastavování rozvodu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 0

12.05 2014 10:21


Zdar. Mě by spíš zajímalo, kde má být ta nula na setrváku, co se na ni dívám v díře převodovky. Jestli uprostřed, nebo někde na kraji. Cca 1,5cm před nulou je ještě ryska. Dík.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.05 2014 20:02


osi:
Zdar. Mě by spíš zajímalo, kde má být ta nula na setrváku, co se na ni dívám v díře převodovky. Jestli uprostřed, nebo někde na kraji. Cca 1,5cm před nulou je ještě ryska. Dík.
Ryska je na předstih.Ta "0" je tam vyražená,na plošce setrváku,spíše blíže k věnci..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 0

15.05 2014 0:20


Dík za reakci, ale to vidím. Když nastavuju dle pistole předstih je asi jedno, kde bliká nula, nebo ryska. Stejně vždycky oboje bude stát. Není to pravda? Mě spíše zajímalo, kde má být ta nula při nastavování rozvodů. Teď už vím že v případě podélně uložených motorů má být na hraně okénka v převodovce, při pohledu z boku auta (od kola řidiče) na spodním okraji, na spodní hraně výřezu převodovky. Snad jsem to vyčetl a vyzkoumal správně..., a mám to jak to má být. Kliku nulou na spodním okraji okna, vačku OT na značce a důlčík z druhé strany vačkového ozubeného kola na hraně víka ventilů. Ještě nastavit předstih 6 a mělo by to být ok. Zatím si myslím že mám 0 a jede to ok, jen v nízkých otáčkách to trochen nějak nestíhá... Čus ABK
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 0

15.05 2014 0:34


A jinak. Proč to řeším? Hulil mi z výfuku spálenej olej, tak jsem měnil gufera na ventilech. Teď to vypadá ok, za mnou viditelno. Stará gufera a nová jsou průměrově hrubě neporovnatelná. A proč teda řeším rozvody? Před rozebráním vačky vysledovány rozvody, po výměně gufer vše nastaveno jak bylo původně, leč motor nešel jak původně. Proč? To by mě zajímalo...
Palec se za celou dobu nehnul - hlídáno a stejně je předstih v háji. To potom člověk neví, co má blbě...
Až najdu jak sem dát obrázky, uvidíte rozdíl mezi old a novými gufery. Čus Ossi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.05 2014 7:49


osi: Ano,to nastavení rozvodů popisuješ správně..Při správném předstihu se má ta ryska na setrváku krýt se spodní hranou otvoru..,či-li to není jedno zda se kryje značka "0" nebo ryska..Pokud by se ti kryla nula,tak bys neměl předstih žádný..Já to měl se seřízením předstihu složitější,žádnou rysku na setrváku nemám,jen tu nulu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 0

16.05 2014 22:24


Novon: Tak to čumím! Já myslel že při blikání stroboskopem na setrvák je fuk co kde vidím, hlavně když to stojí... Je fakt, že když jsem blikal a mlel rozdělovačem, posunovala se mě nula ( a tudíž i ryska) k hraně okénka a nebo od ní a vlastně pořád stála... A teď mám něco mezi nulou a ryskou, takže blbě. A je fakt, že to není tak úplně ono... Tož dík, vyzkouším...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.05 2014 10:03


osi: No tak samozřejmě,že to jedno není..Ta ryska bude trošku poskakovat pod tou spodní hranou,motor má různé vůle atd..Snaž se to utrefit co možná nejpřesněji.Někdy je ta ryska blbě vidět,já si ji zvýrazňuji bílým popisovačem,ať je lépe vidět..Na svým mám jen značku nula,rysku už vůbec nemám a jelikož mám jen obyč stroboskop bez odečtu hodnoty,tak jsem si to musel nechat nastavit v jednom servisu..Měl jsem tam předstih nějakých 18 stupňů a taky to nebylo ono.Po stáhnutí předstihu na nějakých 7 stupňů jde motor daleko lépe..
nahoru

sponzor





17.05 2014 10:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antena antiradar anténa asr audi audi a4 1999 - bez manuálního otevírání audi eibach odklon audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email