Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 135 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 134
Uživatelů: 1
Celkem: 135

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 300 000km
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 5

19.09 2012 21:25


Zdravim, chcem kupit A6 C6 3,0 TDI 171kw, ma poctivych 300000Km, nieje to uz vela??? bolo poctivo servisovane.
Naposledy upravil xaver-xxx dne 22.09 2012 11:01, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.09 2012 21:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

19.09 2012 21:35


dekujeme za informaci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7231 | Témat: 19

19.09 2012 22:40


Leopard:
dekujeme za informaci.
A já bych chtel oznámit že si koupim uplný hovno.
nahoru

Anonymní





19.09 2012 22:42


xaver-xxx: trochu to rozepiš a uprav nadpis, jinak tě místní rozumbradové sežerou zaživa
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

19.09 2012 23:00


Jestli to auto bylo udržované tak jak mělo a nebylo nějak honěné, vydrží i víc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

20.09 2012 18:56


leopard si beztak píchl do toho znaménka na konci
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 5

20.09 2012 22:09


ako kazdy normalny a rozumny clovek pochopi co som sa chcel opytat, a pre tych menej chapavych, som sa tym pytal na nazor ci je to uz vela km na ten motor alebo v pohode urobi este dalsich 3000000 tisic bez nejakych zavratnych investicii, dakujem za nazory, je to konkretne tato audina
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

20.09 2012 22:18


xaver-xxx: tak to potom je tady cele forum "menej chapavych"...kor,kdyz budes psat jak retardovany mongol
nahoru

sponzor





20.09 2012 22:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.09 2012 23:21


xaver-xxx: nevydrzi, nevidim nikde zaskrtnuty zaznam o vymene rozvodov, zisti si ci boli menene vstreky atd pokial nie si na kilecku takze za taketo peniaze urcite nebrat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.09 2012 9:49


xaver-xxx:
Ne, neudělá. Ekonomika dieslu u Audi je smysluplná pouze při koupí nového vozu v záruce, jinak ne.

Nicméně 300tkm není v zásadě moc, tady to máš aspoň přiznaný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 5

21.09 2012 10:04


Dakujem za odpovede k teme, a k tomu mongolovy sa nevyjadrujem, nakolko toto forum si myslym je o niecom inom.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

21.09 2012 10:59


xaver-xxx: to je těžký takhle poradit.. já bych si auto s 300 tisíc nekoupil, mně už to přijde hodně a bál bych se, že začne doba, kdy se musí vše postupně měnit. Bohužel na druhou stranu jaká je alternativa? Koupit auto, který má 180 tisíc, ale ve skutečnosti má taky 300? Vypadá dobře, i když nemá vše z výbavy, ale je to prostě risk mi přijde. Ale tak zase no risk no fun, ne?


ricom: proč? proč to děláš? Root normálně reagoval k tématu, ty zas musíš rozjet vztahovačný otázky a furt si ublinkávat svoje píčoviny.

lumirs nebo někdo, posypejte ty blitky pilinama nebo pískem a hoďte je do Rikomovo topicu, až tam bude za týden 45 stránek tak třeba ricom procitne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.09 2012 11:31


xaver-xxx:
Abych to rozved: Ten model má svoje specifika a bolesti, jako každý jiný.
Kukynas si prošel většinou těch problémů, napínáky, vstřikovače, tiptronic ... může Ti vyprávět. Měl v očích výraz smíření s nejvyšším, když to nakonec prodal - a i ten prodej nebyl rozhodně na lusknutí prstu jak by někdo u dieslu předpokládal.

Pokud nemáš záruku, že ty nejdražší zasahy nebyly provedeny, je jen otázka času kdy to vycvakáš Ty.

Stačí si to jednoduše sečíst a zjistíš, že to auto klidně zaplatíš dvakrát. Proto říkám, zvaž to rozumně, spočítej si to, nespěchej.

Já osobně bych do A6 C6 3.0TDi nešel, nevychází mi to vzhledem k provozním nákladům v černejch číslech. Pokud bych trval na naftě zvážil bych 2.0TDi, sice méně muziky, ale svůj účel - tedy pohodlné a úsporné, bezpečné, líbivé auto to splní. Alternativa může být 2.8FSi, která na tom bude plus mínus podobně co se týče spotřeby a dynamiky.

Je dobrý rozdělit si požadavky na Must have, Nice to have ... Quattro a šestihrnek spíše spadá do té druhé kategorie, ale to je o osobním uspořádání žebříčku priorit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

21.09 2012 12:08


Auto s 300 tis km nekupuj všetko tam bude odchadzať nič ine nebudeš robiť len na dielni budeš. Ked tak najdi si po prvom majitelovi do 150 tis km ale poctivých.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.09 2012 12:12


bobor:
Bobře pleteš se. Auto s poctivými 150 je právě v tomto případě téměř jistá kasička, protože Tě teprve všechno čeká. Když to má 3k na hrbu, je dost velká šance, že je to všechno vyměněno a auto jede druhou mízu.

Ale to byla přesně Kukyho připomínka, aby si to zájemce zjistil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.09 2012 12:30


root:
Obávám se, že tady ses snad poprvé spletl ve výpočtu. To už je při kadenci jeden drahý problém na 15o ooo km jen zase další čekárna na druhou resuscitaci
nahoru

sponzor





21.09 2012 12:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.09 2012 12:36


Hanys:
To je vlastně fakt, tak počkat až s tím namotá další 75tkm, pak to bude v cajku Pointa mého sdělení spočívá v tom, že i se 300km na hrbu to nemusí být past, ale chce to rozum v hrsti. Ale my si rozumíme ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.09 2012 13:16


No jo, motor by se měl bez problému točit jak má a pak hned ten samý týden na něj vlítnout a udělat střední opravu. Nevěřil bych nikomu a ničemu. Čím víc má najeto, tím jsou fakta údržby nečitelnějí.
Takže cena vozu + velké údržby. Pak už by se dalo počítat s nějakou téměř jistotou.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

21.09 2012 13:18


Safraporte.. Clovek se po pul roce mistni atmosfere nestaci divit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.09 2012 13:24


tomko222:
Schéma rozumná jasná otázka - rozumná jasná odpověď je už nedostatkový zboží
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 5

22.09 2012 11:00


dakujem za rady, bol som ju pozriet osobne v Brne, ide velmy pekne, ale neboli na nej menene rozvody a ani vstreky, nic podobne z vecsich zasahou a s cenou nechcu ist dole, takze budem hladat nieco ine, myslite ze je lepsia volba u tychto C6 audin ist do benzinu a popripade to dat na lpg ako naftovy motor.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Audi A6 3.0 TDI Q Sline. navi. xenon.k
sedan /4
2007
197 tkm
359 000 Kč
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.09 2012 11:13


xaver-xxx:
Můj léta neměnný názor je ten, že pokud řešíš spotřebu na A6, raděj se podívej po nějaké čtyřválcové A4, nebo A3.

Pokud LPG do C6, tak snad jedině do 4.2MPI, který se dělali hned v prvním roce, nebo dvou. Pak jsou to tuším už jen FSIčka a tam už to postrádá smysl úplně.

Někde jsem tady házel excel kam si dosaď svoje hodnoty a uvidíš kolik ušetříš.

Pár lidí tady LPG v C6 asi má, tak Ti někdo předá reálnou zkušenost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

22.09 2012 21:25


xaver-xxx:
Zdravim, chcem kupit A6 C6 3,0 TDI 171kw, ma poctivych 300000Km, nieje to uz vela??? bolo poctivo servisovane.


Vžvýkaná žvýkačka přilepená v mekáči pod stolem se dá taky ještě žvýkat..., nebude tě to stát ani korunu a ještě si pomlaskáš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

24.09 2012 9:42


root:
bobor:
Bobře pleteš se. Auto s poctivými 150 je právě v tomto případě téměř jistá kasička, protože Tě teprve všechno čeká. Když to má 3k na hrbu, je dost velká šance, že je to všechno vyměněno a auto jede druhou mízu.

Ale to byla přesně Kukyho připomínka, aby si to zájemce zjistil.


Ked sme vozili auta z DE tak boli po veľkom servise vymené rozvody v autorizaku po prvom majiteľovi letne zimne pneu na elektronoch auto ako nove netknuté. Ale to boli auta priamo z audi nie nejaký pochybný predajca. Tri roky staré po leasingu. čiže je predpoklad že do 300 tis sa pekne povoziš. Ale kupiť auto s 300tis 6 ročné to už je ritiko aj ked samozrejme tvoje auto moje auto maju 300 tis km a su stále ok pretože to udržujeme ale takých ľudí moc neni väčšinou to sú vraky.
nahoru

sponzor





24.09 2012 9:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

24.09 2012 19:08


ja jsem jsi koupil A4 B7 avant 1.9 TDI myslel jsem ze auto ma 200 tisic najeto ale ejha ma 340 tisic.. tak jsem nejak mavl rukou v utery pujde do servisu a vymeni tam co je potreba a snad bude vrnet dal.. zatim najeto 10 tisic a zatim spokojenost. Proste pokud narazis na dobrej kousek tak bude jezdit dal.. Ale je fakt kdyby to nemelo stoceny KM nekoupil bych ji ..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

28.09 2012 18:54


nekupujte jsi auta 300 a vic.. dal jsem audi na bezny servis oleje rozvody atd.. a hned jsem mel telefonat at se na to prijedu podivat .. takze budu vymenovat turbo nejake hadice atd a hned 30 tisic za servis.. a to se nedival jeste na vstriky.. ale tak aspon bude v cajku..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

28.09 2012 18:57


Ale no tak. 300tis n a6 c6 a nemenil jsem krom tech klapek co odchazeji nic. Ted ji dostala mama, tak uvidime.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.09 2012 19:12


shaggy:
Na A6?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.09 2012 20:09


tomko222:
Ale no tak. 300tis n a6 c6 a nemenil jsem krom tech klapek co odchazeji nic. Ted ji dostala mama, tak uvidime.

Hele ty máš asi nějakou limitovanou edici či co..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

28.09 2012 20:23


jizan.com: ne, jen ji nemam ztocenou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email