Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 209 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 208
Uživatelů: 1
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.09 2012 21:31


Ahoj ocenil bych zkusenosti uzivatelu.
Jsem benzinovej a vuci nafte mam velkou averzi. Chystam se porizovat A7. Ted jezdim s A6/2006/quattro se starym motorem 2,4 benzin 130kw a mam dlouhodobou spotrebu kolem 11 s tim, ze jezdim po Praze, okresky, dalnice, cca 35tis rocne . na okreskach se dostanu pod 9 a na dalnici lehce pod 10 pri dodrzovani pravidel obcas to ale taky hodne protahnu a to jezdim pres 11. Chtel jsem aby u A7 byly naklady na provoz nejhur stejny... tzn dlouhodobe 10 - 11.
Nedavno jsem mel moznost testovat 3.0 TDI BiTurbo a byly jsem hodne pozitivne prekvapenej ze zvuku, fakt to pusobi jako benzin a jezdi suprove. ALe je to proste nafta, u nove A7 je tato motorizace o 100tis drazsi a kdyz bude mit clovek smulu a vysere se turbo..tak si hodne poplati... mam z toho obavy. Rikal jsem si ze pokud bude spotreba tohohle biturba o 2 litry mensi nez u toho benzinu, tak jdu do benzinu... nevyplati se to resit. Jaky je vas nazor? Jaka muze byt realna spotreba pri stejnem zpusobu jezdeni? 90% okresky, dalnice, 10% praha? Jak na tom muze byt spolehlivost turba u toho TDI resp citlivost na naftu? Jak na tom je zivotnost kompresoru u TFSI?
diky moc za odpoved. Vim, ze u auta za 2M se spotreba neresi, za 13 ale jezdit nechci tak diky za nazory...

Lukas
nahoru

sponzor





16.09 2012 21:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.09 2012 21:53


Ahoj, mám A4 3.0TDI, mám odkrouceno 20tkm asi v tom režimu jak říkáš. ať jezdím jak chci pořád se spotřeba pohybuje +- 8/100 na nádrž. Náš nejvyšší má Q7 3.0tdi...pokecal sem s ním pač mě zajímalo za kolik to má on a říká že s lehkou nohou za 10. Toť mé zkušenosti . Takže budeš pravděpodobně někde mezitím. Jinak zkušenost s 3.0tdi parádní a jak říkáš zvuk je paráda . Petr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

16.09 2012 21:59


Joey: jenze Kalda mluvil o biturbu, to je trosku jiny kafe


Kalda: myslim, ze s tim motorem (mluvim o tdicku) nebude zatim moc zkusenosti. osobne bych do nej sel (a to sem ted jezdil tri roky s benzinem. trilitrovej diesel mam par tydnu a moc se mi libi )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.09 2012 22:03


Jj, presne tak. Mluvim o Biturbu. Vim, ze to je novy motor a ze tu moc zkusenosti jeste nebude... Ma tu nekdo vlastni zkusenost aspon s 3.0 TFSI?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 15

16.09 2012 22:06


Taky mám rád benzín, ale to nový biturbo jede jak kokot a spotřeba je fantastická. Ano, pořizovačka je vyšší, ale zároven i likvidita bude lepší u biturbíčka ... Když se ti to nebude libit a budeš to chtít za tři roky vyhnat, tak s dieselem to půjde hladce, eventuelě bych tě jí zbavil já )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

16.09 2012 22:07


kua doufam, ze me tim nekdo nekdy sveze. kdyz sem videl ty videa, tak mi sla hlava kolem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

16.09 2012 22:13


Zas takovej rozdíl v tom třílitrovím biturbu oproti předchozímu 3.0TDI není základ je pořád stejnej jen prošel malou úpravou a vylepšením.Pořád to je velice výkonej agregát se slušnou spotřebou.U něj je důležitá volba kvalitní nafty a přidávání aditiva.Slušnou jízdou je spotřeba přijatelně nízká a s těžší nohou roste nahoru.Hlavně v zimě není problém dostat se k 15L/100 ale klidnou jízdou a lehkou nohou kolem 8-9L.Nafty bych se nebál a šel do ní.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.09 2012 22:17


U nafty je v zime vyssi spotreba? To jsem nevedel.. myslel jsem akorat, ze v minus 25 nenastartuju, prootze zamrzne
nahoru

sponzor





16.09 2012 22:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

16.09 2012 22:22


Kalda:
U nafty je v zime vyssi spotreba? To jsem nevedel.. myslel jsem akorat, ze v minus 25 nenastartuju, prootze zamrzne

Je hlavně když si zimní období užíváš s quattrem a pohybuješ se v kopcovitý oblasti ale u dálkovejch jízd tak dramatickej nárůst není neboj.A pokud natankuješ arktickou naftu a doplníš ji o kvalitní aditivum nemusíš se bát zamrznutí.Tyhle motory chytaj na otočení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

16.09 2012 22:25


To nove biturbo se prave lisi dost od predchozi verze, prez..
Spotreba u noveho 3.0Bitdi se ma pohybovat kolem 6l/100 kombinovana.
Ja byl na testovacich jizdach a prumer pri jizde 90 na okreskach a 120 na dalnici jsem mel prumer 5,6!!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

16.09 2012 22:41


RE5PEKT:
To nove biturbo se prave lisi dost od predchozi verze, prez..
Spotreba u noveho 3.0Bitdi se ma pohybovat kolem 6l/100 kombinovana.
Ja byl na testovacich jizdach a prumer pri jizde 90 na okreskach a 120 na dalnici jsem mel prumer 5,6!!

To dokážu jet taky umím i 5,3L při 90km/h ale to je šílený,reálně bude spotřeba větší a čím větší auto se stejným motorem tím je to se spotřebou horší.Ale pokud sedneš do zahřátýho auta(viz testovací jízdy) tak je to zase jiný tam tu spotřebu budeš mít nízkou a hodně záleží kde jezdíš ono to je dost podstatný já třeba ráno vyrážím do kopce a dostat spotřebu potom dolů je takřka nemožný.Jel jsem z Náchoda na Liberec a to se dalo za 5,3L ale na krátkou vzdálenost a v zimě to bude prostě zase jinde. Je tu spousta věcí který to ovlivní a můžem se tu různě dohadovat já jezdím za tolik a ty za tolik ale přitom k tomu máme každej jiný podmínky.Prostě za ten výkon to TDI biturbo stojí a spotřebu bych až tak neřešil.Nebude tak dramatická.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.09 2012 22:44


Ok. Ja bych radeji to tfsi, ma to srovnatelny vykon... za kolik se da jezdit s timto motorem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

16.09 2012 22:45


áček:
Zas takovej rozdíl v tom třílitrovím biturbu oproti předchozímu 3.0TDI není základ je pořád stejnej jen prošel malou úpravou a vylepšením.Pořád to je velice výkonej agregát se slušnou spotřebou.U něj je důležitá volba kvalitní nafty a přidávání aditiva.Slušnou jízdou je spotřeba přijatelně nízká a s těžší nohou roste nahoru.Hlavně v zimě není problém dostat se k 15L/100 ale klidnou jízdou a lehkou nohou kolem 8-9L.Nafty bych se nebál a šel do ní.


no právě že základ není stejnej, celý to zase přepracovali. Výdrže bych se nebál. 35 ročně je slušná porce kdy se začíná nafta jaksi rentovat. Pokud to bude úplně nový tak bych do toho šel. Jestli úvaha není o ekonomice ale svezení tak benzín

Kalda, jestli řešíš spotřebu, tak si fakt kup tu naftu. Myslím že do průměrně bude benzín jezdit okolo 13, na ekorally si kup Fabii . Ve když tomu dáš nažrat, ve městě nebude žádný problém 20. Pokud plánuješ jízdu klobouk tak bych řešil jiný motorizace na spotřebu
Naposledy upravil cippis dne 16.09 2012 22:50, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

16.09 2012 22:47


Takže co se týče spotřeby, dnes jsem jel Praha - Česká Lípa - Praha. Průměrná spotřeba dle počítače 5.7 litrů na sto. Jízda dle předpisů piánko. Je to kupé A5 3.0TDI. Žádný benzín se k tomu nkdy nepřiblíží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

16.09 2012 22:51


mám rekord 6,5,. Na to tvoje bych musel vypojit S a pádla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

17.09 2012 7:03


nahoru

sponzor





17.09 2012 7:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.09 2012 10:44


Na to, abych si uzil zabavu a neresil spotrebu a jezdil trebaza 15 az 20 litru / 100 km mam jiny auto... s myma najezdenyma km to smysl resit ma...
PS hlavne ze ty jezdis na LPG
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

17.09 2012 20:51


Minulý týden jsme byli v Chorvatsku s A7 3,0TDI a svezení na pohodu moc pěkný. Překvapilo mě, že zvuk se uvnitř neprojevuje jako diesel a od benzinu nerozeznatelný. Horší je to už z venku, to se chrochtl nezapře
Každopádně raději bych sel do 3,OTFSI už jen kv. zimnímu provozu, kdybych u takového auta těžko nesl to potupné startování.
Škoda, že se nedělá s V8, nebo ano?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.09 2012 21:03


Kalda:
S kalkulačkou v ruce ten rébus nebude složité vyřešit
U obou aut si nech vyjet servisní plán na celou dobu jeho provozu (předpokládám 4letý odpis), ona ta úspornost dieselu pak taky celkem rychle bere za své.

Nicméně pokud do něj půjdeš, zvaž příplatek za záruku na 150tkm.

Projet se v tom je problém, v benzínu se tu prodaly tak maximálně dvě, ale co vím od majitelů tak je to nádherně živé.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

18.09 2012 9:30


jo 3.0TFSI je můj zamilovaný motor, párkrát jsem v tom jel, pročetl jsem kde jakou recenzi. problém s tímto motorem je v tom, že má velkou spotřebu, všichni to kritizovali, tabulková že je úplně mimo. mezi tfsi a biturbem bude velký rozdíl v tom, když nepojedeš eko jízdu. u nafty bude ten nárůst spotřeby menší než u benzínu a při eko jízdě.

ale podle mě u těchto motorů platí to samé jako u jiných benzín x nafta - pokud najedeš těch 35 tisíc tak bych šel do nafty, pokud by to mělo být třeba jako já kolem 10 tisíc za rok, pak jednoznačně 3.0tfsi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

18.09 2012 11:35


V drazdanech ti to za 80 ecek na den puci. Maj tam oboje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

18.09 2012 14:39


Diky za tip. Kde v drazdanech? V tom audi zentrum dresden? Hamburger Straße 28 ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email