Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 105 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 105
Uživatelů: 0
Celkem: 105

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

30.08 2012 20:02


Ahoj všichni. Vzhledem k neustálému padání nafty u mé A6 C4 AEL jsem se rozhodl instalovat zpětný ventil. Kdysi jsem použil to samé i u staré tempry TD a byl jsem velmi spokojen. Tam jsem ho umístil na hadičku těsně za palivový filtr směrem k čerpadlu. Jenže po přečtení pár článků a zjištění o umístění originálů co nejblíže nádrži jsem na vážkách.

Takže nstává opět otázka: KAM S NÍM?
nahoru

sponzor





30.08 2012 20:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

30.08 2012 20:30


Mám AAT a oba jsou v předu. na AEL to bude stejné. ty původní už jsi zkoušel měnit? první je na filtru a druhý na zpětném vedení
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

30.08 2012 21:01


dej tam balonek a máš klid levná a jednoduchá varianta...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

31.08 2012 9:20


Tak je to jak sem si myslel. Na mým autě právě žádnej na filtru neni, na vracečce jo. Takže ho dám těsně za filtr a bude o.k.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

31.08 2012 10:02


balonek mně napad až když už sem měl ventil doma
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

01.09 2012 12:42


Tak pánové.Jsem úplně vyorán.
Byl jsem si jist že přívod paliva k filtru je hadice průměr 10mm pod vracečkou. Nad ní je vracečka se zpětným ventilem.
Jestli je to tak,měl by být zpětný ventil na vracečce průchozí směrem od filtru k nádrži. No ale já ho měl naopak. Jak by se ale potom vracela nafta zpět do nádrže,nebo jsem úplně vedle a kecám hovadiny?
HELP!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

01.09 2012 14:47


máš pravdu, je to tak a pro jistotu máš na ventilu šipku, kterým směrem to má tect. tak asi nefunguje- vytáhni ho a vyzkoušej ho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

01.09 2012 17:46


teď sem to vyměnil jenom za hadičku.Byl sem odvézt přítelkyni(asi 15km) a pocitově žádná změna. Jenom se mi zdá že tolik nehulí, ale pořád je za mnou slušnej mrak když nechci lechtat plyn.
nahoru

sponzor





01.09 2012 17:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

24.09 2012 20:38


tak vyriesenie padajucej nafty ma dost zaujima uz som pomenil vsetky hadicky okolo filtra aj prepady dal som tam aj balon na tahanie nafty ale to padanie nafty pokracuje vzdy ked auto necham stat do kopca alebo ked mam cca pol nadrze takze ak ma niekto radu kde zacat budem rad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

26.09 2012 21:53


Tak u mňa pomohlo vymenenie tohto "dielu" - šróbik s tesnením na čerpadle od šoférovej strany


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

05.12 2012 18:52


Tak po pár stěhováních ventilu a stálým trápením starteru jsem se obrátil na mechanika(konečně se našel někdo,kdo to nechtěl řešit přes Wag,ten totiž nezjistí nic).
A......Čerpadlo v hajzlu.Stálo mně to 8500 za starší s prací a se zárukou.Ale bohužel pro ostatní laborující. V takovym případě zpětnej ventil nepomůže
Ale já teď startuju na škrt a sem rád že je to za mnou:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 5

06.12 2012 8:30


A to cerpadlo je.podtlakove ??? 2.5 TDI* 110kw 1999
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 10

06.12 2012 13:08


Moje Audi má klasický vstřikovací čerpadlo r.1997.Tvoje už na tom bohužel bude jinak,am už bych hledal spíš na vstřikách,ale u tvojí už by diagnostika měla zjistit případnou chybu.U mně na to přišel až když napojil budík za čerpadlo.Ukázalo mu,že nedá dostatečnej tlak=vyběháno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.10. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.03 2016 13:23


taky jsem řešil hodně dlouho padání nafty.Musel jsem stát jen z kopce,jinak jsem nenatočil.Vyměnil jsem snad všechno a nic.A nakonec to bylo dutým šroubem na čerpadle,přez který vedou přepadové hadičky.Je v něm pružinka a kulička,pružinka bývá vytahaná a kulička netěsní.Teď mám absolutní klid a chytá na brnk v jakékoli poloze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email