Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2025
Celkem je zde 89 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: vstepanek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 291
Online návštěvníků
Návštěvníků: 89
Uživatelů: 0
Celkem: 89

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 508 | Témat: 133

17.07 2012 22:58


Nazdar chlapi, dlhšiu dobu pozorujem, že ked sa zohreje motor na prevádzkovu teplotu tak sa pri pridaní plynu ozýva take kovové ťukanie, ked dám nohu z plynu dole tak to prestane. Najprv som myslel, že je to vákuovka no nie je. Dnes večer pozriem motor, pretože sa mi zdalo, že je to ešte horšie a pri poslednom vstreku pri čerpadle je všetko zasrané od nafty. Mám pocit, že to tečie okolo hornej matice-ako je trubka na vstreku dole to vyzerá byť čisté. Povolil som maticu chod motora sa zmenil nafta frkala no to ťukanie bolo stále počuť síce trošku menej ale bolo. Môže to ťukať vstrekovač? Ešte ma napadol nejaká šponovak na remeni čerpadla, len toto začne ťukať len ked motor zaberá a na volnobehu. Viete mi niekto povedať čo s tým príp ako zistím podrobnejšie kde je príčina? Auto ťahá ako má, nedymí.
Motor 2.5 85kw AAT
nahoru

sponzor





17.07 2012 22:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

17.07 2012 23:23


Peter_c4: podbný ťukání jsem řešil. Nakonec to u mě bylo prasklým šroubem hlavního ložiska klikovky + utržená řemenice. Dělalo to jak píšeš, tak jen při přidání plynu. Zajímavý je, že teď jsem vyměnil motor a cvaká to taky. Než jsem ho tam dal, celý jsem ho přetěsnil a prošel. Taky už nevím co to klepe. měnil jsem i vstřikovače, prostě všechno. Jediné co jsem na novém motoru nedával jsou hydroštosy. Teď se mi to projevuje teda spíš u studeného motru, teply jde celkem slušně. Sám jsem zvědav k čemu dospěješ. Může to být i tím vstřikem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 508 | Témat: 133

18.07 2012 6:49


Ten zvuk pochádza z hornej zadnej časti motora -tj bud čerpadlo alebo ten vstrek. Zdvihatka skôr cvakajú ako ťukajú nie? Ešte som zabudol, že po výmene rozvodov mi to asi 2týždne nerobilo, myslel som, že to bolo tým. No od včera zas. Dnes to pozriem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

18.07 2012 9:11


Sundej ty vstřikovače, koukni se na závity u těch koníků, co je drží. Kolikrát bývají stržené a vstřik není utažený jak by měl. Když už to budeš rozebírat musíš vždy vyměnit i měděné podložky pod vstřikovače (tzv. protipožárky).

Když to pak budeš skládat, tak to utáhni s citem. Radši si vem momenťák, nebo utrhneš ten závit znova.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

18.07 2012 9:32


t_kali:
Sundej ty vstřikovače, koukni se na závity u těch koníků, co je drží. Kolikrát bývají stržené a vstřik není utažený jak by měl. Když už to budeš rozebírat musíš vždy vyměnit i měděné podložky pod vstřikovače (tzv. protipožárky).

Když to pak budeš skládat, tak to utáhni s citem. Radši si vem momenťák, nebo utrhneš ten závit znova.


1.) Jak se opět s momenťákem utáhne stržený závit? Se před tím musí opravit zavařením a obráběním, nebo napáchat helicoil vložka.... si myslím, teda.

2.) měděný kroužek je těsnění, profilovaný plíšek pod vstřikem je tzv tepelný štít. Měnit oba dva komponenty.

-ka-
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

18.07 2012 10:42


Karlito3:
1.) To teda netuším, nepředpokládám že stržený závit bude někdo utahovat
// To je snad samozřejmost, že ho musí opravit ne?

2.) Řekl bych že si to chlapče pleteš. Pokud vím, tak se to používalo u klasických vstřikovačů pro nepřímý vstřik. U přímých vstřiků se používá jen ta měděná podložka, která to nahrazuje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

18.07 2012 11:23


Oukey

-ka-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email