Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 221 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 221
Uživatelů: 0
Celkem: 221

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

09.07 2012 15:51


Zdar chalani, potrebujem poradit. Presuval som kvoli podvozku svoju A6 do ofic.servisu a spat a dovtedy mi pripchalo filter. Teraz mam na motore stálu zavadu (po vymazani hned skoci nazad) ze je prilis vysoka hodnota zanesenia a motor ide v nudzovom rezime. Su 3 moznosti : regeneracia diagnostikou, teplotu motora a vyfuk plynov viem, len neviem postup
2. alebo na 2.stupni ist dlhsie vo vyssich otackach
3.alebo ho rovno vybrat a dat vycistit
Diky ak niekto vie postup vypalenia diagnostikou. Mam VCDS a VAS
nahoru

sponzor





09.07 2012 15:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.07 2012 15:57


Ja na 90kmh jel asi 30 min a vypalil ho, nechal sem tam manual at se to poradne toci.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

09.07 2012 18:03


lubomt: pokial nepomoze 2. tak ako pisal belmondo: tak uz len vymena, jednicku ani nemusis skusat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

09.07 2012 18:18


a proc to nevytahnes ven a nezrusis? Pokud vim tak mas postaveny auto na vykon s 315K a 620Nm, bez tohodle dusitka by jsi mel jeste vic za min nafty. Btw az me ten muj filtr nasere tak pude taky ven + deaktivace. delaj to treba tady a maji i dobre reference
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

09.07 2012 18:51


Joey:
a proc to nevytahnes ven a nezrusis? Pokud vim tak mas postaveny auto na vykon s 315K a 620Nm, bez tohodle dusitka by jsi mel jeste vic za min nafty. Btw az me ten muj filtr nasere tak pude taky ven + deaktivace. delaj to treba tady a maji i dobre reference
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Zaujimava stranka,hlavne chip, u nas su ceny od 400e hore ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

09.07 2012 18:52


Vecer ho pojdem vypalit, svinu jednu. Vyberat ho nechem, chcem dodrzat nedymiace auto
Naposledy upravil lubomt dne 16.07 2012 9:09, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

09.07 2012 19:10


kouří?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





09.07 2012 19:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

09.07 2012 19:26


Joey: kouri a to ho ma lubomt: po chipu takze by to bolo este horsie, ja by som to nicmenej aj tak riskol aj ked vsetci tvrdia ze by sa s tym do reichu kvuli pripadnej pokute neodvazili, sere pes...

mano1 uz sa to da spravit vcelku za slusne peniaze, v akcii nieje problem auto nachipovat za 6-7K so zarukou a origo softom v kapse, to stejne odstranenie DPF*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

09.07 2012 19:50


ta a5 je taky po cipu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.07 2012 21:46


Joey:
kouří?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


neeee vuuubec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

09.07 2012 22:42


Tak presiel dom na 3-ke nad 3000ot 50km a nic, motor ma ma v pazi... Takze este skusim bod 1 ak nie bude bod 3 , vycistenie zieravinou
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

10.07 2012 6:31


pokud už svítí jízda nepomůže
nucená regenerace přes diag cca 30-45 min a je to ok
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

10.07 2012 7:33


Skusim. Mne nedymií vobec
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

10.07 2012 10:00


lubomt: nemalo by ti to dymit, az teraz som si vsimol ze si pisal ze je motor uz v nouzaku ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

10.07 2012 10:09


lubomt: Hlavne tu regeneraci delej venku na betonu. Ne na dilne!! Aby ti neshorela....
nahoru

sponzor





10.07 2012 10:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

10.07 2012 10:34


Po vložení 10016 píše - Tato funkcia nie je podporovaná . Ma jeb... z tohto nového auta. Vsetko je inak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

10.07 2012 12:17


Preco ho nevytiahnes? Lebo chces dodrzat bezdymiace auto? Niekde na nete bol o FAP (DPF*) clanok, hodnoty su rovnake, ak nie dokonca aj lepsie. Na emisnej kontrole merali dymivost auta a ta bola rovnaka, konkretne sa to tykalo Peugeotu 607. S FAPkom budes mat neskor len problemy, jednak je to upchavanie, doplnanie Aditiva*... Neviem ako to riesi Audi, ale u 607 slo FAPko vytiahnut, otvorit a potom vystriekat horucou wapkou. Pocas striekania sla biela voda, ktora bola skodliva k zivotnemu prostrediu, nakolko obsahovala jedovatu latku..., ale striekalo sa to az kym nesla cisla voda z toho. Niekde este pouzivali aj pripravok od odstranenie karbonizacie a az potom to striekali wapkou.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

10.07 2012 12:48


tak zatial som ho ofajcil cez vas, zadal som riadene funkcie a prisposobenie akoze po vymene filtra. Zavady sa dali vymazat a auto uz aj chvilu tahalo, len mali sme slabo zatiahnutu hadicu na vystupe motora, tak ju vytrhlo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

10.07 2012 12:49


aditivum sa u Audi nepouziva. Videl som vela aut s vytiahnutym DPF* a dymili
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

10.07 2012 13:24


lubomt: ked sa dostanes z nuzaku tak by to uz malo ist vypalit, skusal si? pokial ta nepusti VAG (neviem aky mas kabel) tak cez VASila origo musi ist...

hojko: dehet bez DPF* dymit bude, je jedno ci viac alebo menej, s DPF* nesmie ani trochu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

11.07 2012 11:19


Pri zadani 10016 mi vypisalo, ze riadiaca jednotka tuto funkciu nepodporuje. Tak sme to nakoniec vyriesili VAS-om nahodou, nevedel som tam najst regeneraciu tak som zadal v riadenych funkciach, ze filter bol vymeneny, prisposobit a nudzak zmizol. Chyby som vymazal a uz 2-hy den jazdím a "vypalujem" filter. Neviem ci je alebo nie je pripchaty, ale chyby sa uz neukazali. Auto jjazdi normalne, akurat este musim doriesit sanie, lebo vcera mi asi 7x vystrelili sacie rury (robene na mieru) z toho obrovského intercoolera
Naposledy upravil lubomt dne 16.07 2012 9:11, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

15.07 2012 20:30


Ak by sa ti znova upchal DPF* tak ho vyber , nalej doň Supermafrasol a nechaj na noc zazátkované. Ja som nalial 3L, vystriekaj horúcou vapkou, potom čistou vodou a bude ako nový Ja som to spravil tiež, auto má o 1L menšiu spotrebu a oveľa vačší výkon. Po namontovaníčistého filtra bola potrebná regenerácia cez VAG počas jazdy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

15.07 2012 21:20


Zajtra skusim regeneráciu, vraj sa na tychto novsich A6 zadava miesto 10016 cislo 20016. Inak auto ide ako sprosté. Prečipovanie bude tento tyždeň
nahoru

sponzor





15.07 2012 21:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.07 2012 6:22


u 3.0 TDI* jsem zatím vždy dělal na místě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

16.07 2012 7:10


Tak preco si mi potom neporadil?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

17.07 2012 10:00


Takze motor nezobral ani kod 20016. Tak vie uz niekto, ake cislo tam mam vlozit?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

19.07 2012 13:13


Tak uz som si to urobil cez VAS. Ale je to tak hlboko v menu a tolko skusobnych operacii treba urobit, ze je to na porazenie. Po zmerani ma nepustil. Mám zanesenie 12g a potrebne je na regeneraciu 36g sadzí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2833 | Témat: 181

19.07 2012 15:14


tu mam ulozene nejake kody tak hadam jeden z nich pojde

*******************************************************

Audi vecinou maji Login 26262 pro zpristupneni servisních kanálu a VW mají zase 12233

12233 is the login code for 4 pot TDI* engines. Some v6 TDI* will take a 26262 login but many will not work. For iddle speed adaptation you dont need a login code, just go to engine, adaptation channel 1 and modify the value. Some have a 32768 value, increase or decrease the value as required... Use the genuine lead to keep folks happy

To log into a 2000 A4 2.5 TDI* AFB engine for EGR* adjustment, the code is 26242

The Login code 12233 does not work neither 26262, 01283 or 11463.

Upozornenie: Každý, kto VCD LoginCodes používať a príslušné hodnoty budú meniť a prispôsobovať (najmä na 12 233 až 40 168) by mal mať dostatočné znalosti a skúsenosti!

Experiment v žiadnom prípade ľahko prihlásenie a kanála adaptácia / nastavenie kanálov!

Nie všetky vyššie uvedené funkcie sú tiež možné pre každý ovládacie zariadenia, niektoré prihlasovacie kódy sú platné len pre TDI*.


Riadiaca jednotka motora:
GRA 01 283 Aktivácia "staršie" vozidla
Aktivácia GRA 11 463
Deaktivácia GRA 16 167
12 233 kanálov pre prístup k prispôsobenie v niektorých regulátorov
22 158 kanálov prístupu na prispôsobenie motora kód AEL
26 262 kanálov pre prístup k prispôsobenie v niektorých regulátorov
10 111 HGB res. na niektorých kontrolných zariadení
20 973 HGB res. na niektorých kontrolných zariadení
22 433 "príves ovládacie zariadenie nie je nainštalovaný" uvedené
22 466 "príves riadiaca jednotka inštalovaná" stanovené


Prístrojová doska:
13 861 adaptácia počítadla najazdených kilometrov môže byť vykonaná v kanáli 9
Len na 100 kilometrov a len hore.


Riadiaca jednotka ABS*:
Prístup na 40 168 rôznych zostavách

Speciální nastavení: Login 12233:
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]

[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR*
- pro snížení doby EGR*, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:
- ?? … nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování


Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 6

30.03 2016 22:44


Zdravím chcem vás poprosiť o pomoc s recepciou na a6 240ps. Či by ste mi nenapísaly konkrétny postúpilo to urobím cez vcds DPF* je zavesený na 54 a motor neťahá ďakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email