Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 1413 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1411
Uživatelů: 2
Celkem: 1413

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

15.08 2012 15:39


Flex:
...jde o to, jaký Kompresní poměr* je v tom daném motoru, jestli je ta "krabička" potom potřeba ... existují totiž motory, které to vezmou i bez ní, jestli to třeba nejsou už ty, kterým je předepsán N98

Pokud ŘJ není z výroby FlexFuel (nebo ji nelze SW přepnout) tak krabičku potřebuješ bez ohledu na Kompresní poměr* motoru. Jde o to, že líh potřebuje výrazně vyšší Stechiometrický poměr* než benzín (poměr paliva a vzduchu) a bez krabičky je riziko, že ŘJ motoru už bude s možností úpravy doby vstřiku "na doraz" a motor bude mít přesto chudou směs.
Motor s vyšším kompresním poměrem (na N98) je pro E85 lepší mít, protože pak lépe využiješ vyšší Oktanové číslo* lihu a krabičku potřebuješ proto, abys nehuntoval motor příliš chudou směsí.

belmondo: U FSI* motorů je trošku potíž v tom, že "krabičku" je třeba "naladit" přesně na danný motor a to většina krabiček (byť údajně programovatelných) neumí. V principu E85 do FSI* jde, ale málokdo to umí nastavit tak, aby to pak v některejch režimech jízdy neblblo nebo neházelo chyby. Mě osobně to netrápí, ale když sem obvolával firmy, co přestavbový kity dělaj, tak jsem se jich ptal i na FSI*, v rámci zjištění jejich orientace v oboru . Oficiálně přestavbový kit na FSI* zatím nenabízí nikdo, ale jsou tací, co to dokážou. Vím o firmě, jejíž majitel jezdí s Panamerou na E85 (cca 100tis km) a funguje mu to...
nahoru

sponzor





15.08 2012 15:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2012 15:52


Rhino: díky za info, už jsem si to od Tebe přečetl i v jiném E85-tématu tady na AK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

15.08 2012 18:35


Hoši, dnes jsem zkusil přepnout ty jednotky na N95 a jelo to naprosto stejně, tak je zkusím vyndat úplně, dám nový svíčky a po pár tisících km zkoukneme jak se zanesly či opálily.(podle toho poznáme jak je to se směsí, ale už tři motoráři mi řekli že V8 to umí žrát bez zásahu, právě díky vyšší kompresi a tomu, že E85 obsahuje opravdu 15% naturalu.Takže odedneška jde babička sloužit lidstvu, pokud padne motor, budu mít alespoň zásobu dílů na mojí stříbřenku. Takže dost bolo teorie, ide sa válčit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

15.08 2012 19:15


earthquaker: Proc by V8 mela mit nejakej extra vyssi kompresni pomer? Podle me nema. Jinak pokusum fandim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

15.08 2012 22:59


má větší objem, to je podobný
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

16.08 2012 7:25


earthquaker:
ono to pojede celkem normálně, jen budeš mít chudší směs, to celkem nepoznáš, ale hrozí, že podpálíš ventily nebo propálíš písty. právě že chudá směs je extrémně hořlavá, jsou tam velmi vysoké teploty, proto je důležité, aby ta směs měla svůj daný poměr popisoval mi to jeden maník, co prodává svíčky na etanol - Pulstar, jak jedni exoti laborovali s Type-Rem a komplet odvařili motor, celý do šrotu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.08 2012 8:46


Rhino: takže do TFSI* se ten ethanol nehodí?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

16.08 2012 9:14


vencaa6: Principielně jo, ale v FSI* motorech směs hoří trochu jinak, než v MPI* a tak je třeba tu jednotku poměrně náročnym způsobem odladit. Praktický zkušenosti nemám, ale co mi řeklo několik firem nezávisle na sobě, tak to trvá den až dva, než se jednotka naladí, aby v některých režimech ŘJ neházela chyby. Proto to údajně nenabízej ofiko, protože u některých motorů prej to zatím neumí...
nahoru

sponzor





16.08 2012 9:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

16.08 2012 20:22


Tak mám odpověď pro všechny:
Bez jednotek si s tím V8 neporadí, chcípá, dusí se, nereaguje na plyn, netáhne, rozbliká se CAT a prostě se to stane nepojízdným.Takže jediná verze jsou jednotky.A když o tom přemýšlím, stříbřenku už E85 nečeká.Až budu chtít jezdit za 1,30 na km, koupím si Felicii nebo Fabii HTP, dám tam etanol, HHO generátor a budu z toho celý v řiti.Ale kvůli tomu jsem si V8 4,2 nekupoval.Prostě na to kašlu, kolega bude jezdit na slivovici a já se vracím k OMW pro 100oct dobrotky, který má stříbřenka nejradši a kašlu na celou ekologii a halířový spoření za cenu smradu lihovaru a hledání benzínek a klepání se strachy aby mi to mezi nima vyšlo atd...Prostě až přijde den, kdy ekokrize dolehne i na mě, tak slibuju že můj litrový třívalec, který si koupím bude jezdit na E85,m do tý doby si budu rád užívat požitek z jízdy s V8 a to i za cenu že si připlatím.Jak říkal Bohuš: já si připlatím, já chcu bez čepičky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

17.08 2012 6:06


earthquaker: to je dobře, vítej konečně v klubu topičů
(TOPIČ = muž z dvojice klient/prostitutka, který se domnívá, že je milován. Peníze podmínkou)
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

17.08 2012 16:33


earthquaker: já o to mám zájem zejména proto, že je to neekologický a ještě k tomu bez spotřební daně teď jenom aby se investice do jednotky vrátila dřív, než si na slivku Kalousek posvítí
jinak ale správný závěr
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

18.08 2012 13:35


A to věřme že strejda Kalousek si na ní posvítí velmi rychle.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2011
Příspěvků: 77 | Témat: 7

24.08 2012 6:29


earthquaker:
Tak kolik už máš najeto na slivovici? Nebo jsi snad už jednotky definitivně odpojil a děláš 30% zisky tamní OMV..?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.08 2012 9:43


Rhino:
vencaa6: Principielně jo, ale v FSI* motorech směs hoří trochu jinak, než v MPI* a tak je třeba tu jednotku poměrně náročnym způsobem odladit. Praktický zkušenosti nemám, ale co mi řeklo několik firem nezávisle na sobě, tak to trvá den až dva, než se jednotka naladí, aby v některých režimech ŘJ neházela chyby. Proto to údajně nenabízej ofiko, protože u některých motorů prej to zatím neumí...


Presne tak, u FSI* dochazi k vrstvenemu vstrikovani paliva a tim rosto parametry jako vykon, tocivy moment a zaroven klesa spotreba o par procent (pry az o 15)....nicmene musi byt splnena kriteria co kvality a typu paliva...dokonce mam pocit, ze v pripade, ze zaznamena RJ nevhodne palivo (napr. diky snimaci klepani, lambde atd..) tak vyplne vrstvene plneni a prepne na klasicke homogoneni plneni, tedy nerstvene a zhorsi se efektivita...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.08 2012 9:44


ikdyz ethanol ma vyzssi octaove cislo (jeden z pozadavku vrstveneho plneni), takze pokud by se to dobre naladilo, tak by to mohlo teoreticky fungovat...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

24.08 2012 23:09


FanyA8:
earthquaker:
Tak kolik už máš najeto na slivovici? Nebo jsi snad už jednotky definitivně odpojil a děláš 30% zisky tamní OMV..?


Toliko dotazu: na slivovici má jedna a8 najeto cca 16tis km a vše ok, druhou krmím jen 30% procenty zisku místní OMW ale už jen pár dní.Navzdory kritice je objednána řídící jednotka od europeconu (připojená k lambdě, s vlastním teplotním čidlem atd.., kdy při jejím použití garantují zachování spotřeby a pro lepší zápalnost a prohořování směsi je již připraven k montáži článek HHO 2. generace (tedy spíše zvratný vodíkový článek)od našeho dodavatele, který se vývojem v této oblasti zabývá a pokud vše půjde dle výpočtů našich vývojářů (zabýváme se strojírenstvím) tak výkon vzroste o nějakých 30% a spotřeba by se měla udržet za všech provozních podmínek do 10 litrů slivovice na 100km a to si myslím že u a8 nemá konkurenci a ani LPG* se na tuto úroveň nedostane.Instalace proběhne tento týden, jakmile dorazí zbytek potřebných komponent a konektory na Lambda* sondy.Poté budou uveřejněny fotografie a story celého projektu.Podotýkám že k celé přestavbě je nutné uzpůsobit i výfukový, ale především sací trakt, k dosažení nižší průtočnosti vzduchu (zasvěcení vědí proč) vzhledem k přítomnosti volných molekul kyslíku vznikajících při tvorbě vodíku.Takže AUDI A8 BIO POWER už není jen snem a začínáme ji jako první měnit ve skutečnost a jako první snad také dosáhneme FUNKČNÍHO vozidla kombinujícího spalování vodíku a E85.Bursíku jásej, Kalousku plač.
sponzor





24.08 2012 23:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.08 2012 0:56


earthquaker:
...a prohořování směsi je již připraven k montáži článek HHO 2. generace (tedy spíše zvratný vodíkový článek)od našeho dodavatele, který se vývojem v této oblasti zabývá a pokud vše půjde dle výpočtů našich vývojářů (zabýváme se strojírenstvím) tak výkon vzroste o nějakých 30% a spotřeba by se měla udržet za všech provozních podmínek do 10 litrů slivovice na 100km...Bursíku jásej, Kalousku plač.

Hlavně by měl brečet Fiala a váš učitel fyziky...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

27.08 2012 13:42


lol, i tady už sou fandové geniálních HHO generátorů? že ten vtip nepochopil polodementní reportér z nóvy, to mě nepřekvapilo, ale že si to lidi fakt cpou do aut, to nepobírám

earthquaker: v čem spočívá ta 2. generace? funguje to na vesmírnou energii?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.08 2012 16:05


znam frajera, co to ma v dieselu...1.9TDi rotacka A6 C5...a to je uber pacient
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

21.09 2012 6:33


Tak kamarad uz taky jezdi na E85 v A8 D2 face 4.2i 40V
Koupil ridici jednotku okolo 6000,- namotoval si to sam a uz jezdi
Tak uvidime co a jak
AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

21.09 2012 7:57


Dle mého doba kdy se vyplatilo jezdit na bioethanol je dávno pryč.Cena za 1L už není tolik rentabilní při problémech které tento systém přináší.Při užívání E85 podobně jako u LPG* stoupá jeho spotřeba. Může za to nižší výhřevnost biopaliva. Spotřeba se kvůli ní zvedá o 10 až 30 procent a kupodivu méně proti benzinu stoupá při ostřejší jízdě. Čím jezdíte umírněněji, nůžky spotřeby se mezi naturalem a biopalivem rozevírají víc.E85 je elekricky vodivý a váže vodu.

Dalšími nevýhodami E85 jsou horší studené starty, vyšší opotřebení palivového čerpadla v nádrži a okrajově i působení E85 na těsnost palivového těsnění.Hlavně velké mrazy nás teprve čekají,takže téma ohledně předehřevů bude teprve na pořadu dne.

Pokud E85 tak pouze u flex fuel motoru již z výroby.

od Amiku,kteří jsou pár desiték s E85 dál,tak začali před pár lety upravovat celé auta, jen RJ není rozhodně řešení
Citace:
E-85 ethanol is used in engines modified to accept higher concentrations of ethanol. Such flexible-fuel vehicles (FFV) are designed to run on any mixture of gasoline or ethanol with up to 85% ethanol by volume. There are a few major differences between FFVs and non-FFVs. One is the elimination of bare magnesium, aluminum, and rubber parts in the fuel system. Another is that fuel pumps must be capable of operating with electrically conductive ethanol instead of non-conducting dielectric gasoline fuel. Fuel-injection control systems have a wider range of pulse widths to inject approximately 40% more fuel. Stainless steel fuel lines, sometimes lined with plastic, and stainless-steel fuel tanks in place of terne fuel tanks are used. In some cases, FFVs use acid-neutralizing motor oil. For vehicles with fuel-tank-mounted fuel pumps, additional differences to prevent arcing, as well as flame arrestors positioned in the tank's fill pipe, are also sometimes used

Citace:
Ethanol alcohol is an excellent SOLVENT - Ethanol will dissolve plastic, rubber, certain types of fiberglass and even aluminum!
Ethanol can dissolve and disintegrate just about anything that has accumulated in a motor engine.

Ethanol alcohol is a DRYING AGENT and can DISINTEGRATE or DISSOLVE parts.

Ethanol alcohol is an excellent CLEANSER -While these can have useful purposes, it can also be very problematic...

Ethanol will ABSORB WATER. It actually combines (adsorbs and absorbs) with water, and the combined molecules are greater than the sum of each separate molecule.

Ethanol ignites at a higher temperature, compared to conventional non-alcohol gasoline, causing damage to pistons.

Over 10% ethanol will cause damage to most conventional engines.
The percentage of ethanol contaned in gas at pumps is not closely monitored. Test Gas Ethanol Level.


All major auto and marine engine manufacturers currently limit allowable ethanol in gas to 10%. (Check your owners manual and warranty statement)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

07.10 2012 22:37


Už ti začali vyrábět i budíky...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tento budík opravdu napájí jen čistá voda. V nádržce na vodu jsou elektrody. Při kontaktu s vodou vzniká chemická reakce díky které je pak budík napájen. Na jednu nádržku vydrží budík fungovat cca 2 týdny. Do nádržky se vejdou přibližně 2dl vody.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

07.10 2012 22:44


To musím mít...

Nakonec jsem HHO uklidil do skříně a zůstal jen u E85.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

26.10 2012 23:08


Celé forum ohledně E85 v A8 jsem si přečetl a vážně začínám uvažovat o tom, že svou babičku po 4 letech vytáhnu z garáže a zkusím to na ten ethanol předělat.On totiž před 4 lety stál N95 21.50 kč a to bylo úplně jedno kolik to žere. Ta moje jezdila za cca 15 l/100 km. Pak se však cena pohoných hmot zvedla a A8 zůstala zapadaná prachem v garáži a na řadu žel bohu nastoupil V6 2.5 TDI*. Rád bych opět zprovoznil A8 (má najeto pouze 130.000km) a předělal ji na E85. Dotaz zní: má někdo zkušenosti s přestavbovou sadou od automedik ?http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html . Cena není špatná, mám tam 15% slevu a ještě mi Kalousek vrátí DPH.
sponzor





26.10 2012 23:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

28.10 2012 20:15


earthquaker:Tak co jak to zatím jezdí máš nějaké další poznatky nebo pořád stejné.....šlape auto tak jak má....Kolik máš najeto a co nižší teploty nějaké změny startů atd..............
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

29.10 2012 14:47


taky se pridam se zkusenostma s E85. najel jsem na cisty E85 s motorem MV6 skoro 4000km bez jakekoliv zastavbove krabicky (dual ram motor to nepotrebuje). pri extremnich mrazech nebylo mozne auto normalne nastartovat, opravdu se muselo dlouho tocit a nez se auto trochu zahralo mirne cukalo. po zahrati jezdilo asi stejne jako na N95, pouze bylo jakoby uhlazenejsi, mene agresivni nez na benzin. zadne problemy ohledne prehrivani nebo ucpani filtru me necekalo, ovsem spotreba se zvedla asi o 30%. kdyz jsem natankoval pak cisty benzin doplna, az jsem se divil jak auto malo zere. tak jsem vzal kalkulacku a pocital. tehda byl 1l E85 levnejsi o zhruba 30% nez 1l N95. auto papalo E85 zhruba o 30% vic nez N95.(coz je spravna hodnota a tak pracuji i dodatecne krabicky ze prodluzuji delku otevreni vstriku, MV6 nepotrebuje krabicku..) po procteni odbornych clanku a dlouhych diskuzi jsem zijstil ze dokonce 1l E85 ma o 30% nizsi energetickou hodnotu nez 1l N95 )) šul-nul.. spocitejte si to samy zvyseni vykonu je blbost, leda ze by se pouzivanim e85 vycistily trysky coz je velmi malo pravdepodobne. ono hodnota octanoveho cisla kterou ma E85 vyssi nez n95 by byla vyuzitelna pouze v preplnovanych a nebo vysokokompresnich motoru ktere by ovsem jiz nedokazaly jezdit na cokoliv pod 100oct. zkratka palivo ma pouze vyssi antidetonacni schopnost. takze kravina a za me ne..
tod ciste muj postreh z MV6..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2012 14:49


hosi, a co na methanol jezdit? hadam, ze ho tu ted bude dost free na cernem trhu:)))
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

29.10 2012 16:40


amadjr: MV6 myslíš opláckej třílitr V6? A že nepotřebuje "krabičku" si zjistil jak?
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

29.10 2012 16:50


Rhino:
amadjr: MV6 myslíš opláckej třílitr V6? A že nepotřebuje "krabičku" si zjistil jak?


resilo se to na foru, s krabickou byl chod motoru i spotreba stejna. MV6 jezdi na e85 uplne normalne protoze si umi sama pridat kolik potrebuje. podle toho co psal earthquaker, audi se s tim poprat nedovede.. ta krabicka nedela nic jineho nez ze nechava otevrene vstriky o urcite procento dele, coz si rj MV6 udelala sama... nepsal jsem tu abych se s vama hadal a urcite ne na tema jak je opel na hovno a audi nej, psal jsem jen o palivu a o zkusenostech s nim, ze se to nevyplati..
tod muj nazor.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

29.10 2012 18:13


amadjr: Každá praktická zkušenost je vítána a nikdo se tu s tebou nehádá (zatím ) ani tu není žádný flame. Já jen, že to chování studeného motoru mi nepřišlo jako že by to původní ŘJ dávala "v pohodě"...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email