Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 1818 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1812
Uživatelů: 6
Celkem: 1818

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

08.11 2012 0:22


No chlapy neviem kto z vas cital ten clanok cely ale mne sa to nakoniec podarilo typek sa tam opakoval velmi vela krat ale to co pisal bola z mojho pohladu pravda. Logicky poukazal na vsetky fyzikalne vlastnosti paliv a z toho mu vysli krasne vysledky. Takisto tam s tym popisoval nejake realne skusenosti nie len teoriu. Pokial chce niekto ist realne do E85 urcite by som si ten clanok precital aspon 2x
sponzor





08.11 2012 0:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.11 2012 9:43


Rhino:

- jízda na E85 bez krabičky a řeší se, že je větší spotřeba, když se v těch článcích píše, že právě bez té krabičky to tak prostě je kvůli jiným vlastnostem E85
- už se tu do toho montuje i řepka a bionafta
- pak termín 100% E85 ...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

08.11 2012 14:43


No právě, chce to opravdu objektivní informace od těch, kteří to mají reálně namontované v A8 4.2 a jejich zkušenosti. Škoda, že se odmlčel earthquaker.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

22.01 2014 0:50


Zdarec,
o vikendu po dlouhém několika denním přemýšlením jsem nechal od již zmiňované firmy udělat zástavbu na 4,2 8vál.(D2) o to rozhodování by ani nešlo byl jsem rozhodnutej si radši připlatit než za výrobek z Aukra a udělat od Astes ale zvažoval jsem ladění jiných much (rozvody, ....>) sice mám na V8 s e85 najeto teprve 50km po městě zas ten studený motor posouvání po semaforech tak spotřeba klesla o 0,2 celkem jsem se divil (z 4roku provozu s 2,2T na e85 kde byl asi o 60-80km menší najezd na nadrži) i když jsem si jistý že rozhodně s lehčí nohou na plynu nejezdím. Budu nadále sledovat a jsem zvědavý jaký bude rozdíl najezdku KM na nadrži.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

02.03 2014 1:05


na kolik te tedy ta přestavba vyšla ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

07.03 2014 0:23


V8 = 15 000
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

07.03 2014 2:41


A to se určitě vyplatí...
Návratnost...?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

07.03 2014 5:13


té firmě co to dělá, se to vyplatí
sponzor





07.03 2014 5:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

07.03 2014 6:55


tomu motoru udela clovek lepsi sluzbu kdyz ty penize spali v kvalitnim palivu.
Bude mit z toho radost jak motor tak majitel.

nepodlehat modnim vlnam
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

07.03 2014 10:49


Těžko říct měl jsem to skoro 4 roky na 2,2T a nebyl s tím žádný problém


návratnost: 90L N98 = 3400kč (38/L)
90L E85 = 2200kč (24,5/L)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

07.03 2014 11:03


SkejT: Ono to mas tezky. Tyhle stary velky benziny sou uz dnes proste mimo realitu. Kdo na to ma, koupi si novejsi, kdo ma jen na tohle, vetsinou se musi snazit usetrit a palivo je u tehle motoru celkem zasadni provozni polozka. Samo muzes rict, tak at si nekupuje vosmu v benalu. Jasne, ale to by jich uz moc nejezdilo a ja radsi vidim na silnici starou vosmu prekopanou na plyn/e85 nez furt cumet na ty plastovy popelniky na koleckach... Ja s ni jezdit denne, taky ji na neco prehodim...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

07.03 2014 11:21


pánové .. alternativní paliva mezi které patří i e85 je budoucnost automobilizmu ... v usa se na to jezdí již mnoho let ... nemá smysl být zatvrzele přesvědčen že benzín ničím nenahradíš .. benzín ale i nafta se za pár desetiletí uplně vytratí. neříkám že jej nahradí e85 spíše to bude vodík či elektřina ...ale provoz na e85 funguje bez problémů, podmínkou je opravdu správné naladění vozu na dané palivo. výhody oproti benzínu netřeba zmiňovat hlavní a pro všechny zásadní je cena kdy neodvádíte nesmyslnou daň do kapsy našeho nenažraného státu.

pověry a báchorky co se nesou naší republikou neberte absolutně vážně .. jedna babka povídala .. , známej známého a td td .. spíš si poslechněte reálné skušenosti lidí co na toto palivo jezdí .. netřeba víc
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

07.03 2014 11:28


Proto sem si jeste rychle koupil desetivalec atmosferu. Za par let mi auto bude jen elektricky bzucet:( konec dobrych casu uz je tu:(
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

08.03 2014 16:45


DAS*-auto:
pánové .. alternativní paliva mezi které patří i e85 je budoucnost automobilizmu ... v usa se na to jezdí již mnoho let ... nemá smysl být zatvrzele přesvědčen že benzín ničím nenahradíš .. benzín ale i nafta se za pár desetiletí uplně vytratí. neříkám že jej nahradí e85 spíše to bude vodík či elektřina ...ale provoz na e85 funguje bez problémů, podmínkou je opravdu správné naladění vozu na dané palivo. výhody oproti benzínu netřeba zmiňovat hlavní a pro všechny zásadní je cena kdy neodvádíte nesmyslnou daň do kapsy našeho nenažraného státu.

pověry a báchorky co se nesou naší republikou neberte absolutně vážně .. jedna babka povídala .. , známej známého a td td .. spíš si poslechněte reálné skušenosti lidí co na toto palivo jezdí .. netřeba víc


Chlapy nechem vam nic hovorit ale urcite nie je koniec benzinu a nafty kvoli petrodolaru sa nove naleziska ktorych je mimochodom NEUVERITELNE VELA!!!! nedavaju do prevadzky, robim v ropnom priemysle a viem ze popri tomto trende znizovania emisii a tym padom aj spotreby tu bude benzin a nafta na najblizsich aspon 100 rokov. Nove technologie vrtania a vyuzitia zevraj momentalne 90% naleziska (co donedavna bolo len okolo 60%) znamena ze mame viac ropy ako sa doteraz vytazilo aj niekolko nasobne. Tak sa nemusite bat ze by ste uz nemali benzin alebo naftu ako palivo problemom ale ostava znizovanie spotreby a emisii - downsizing.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

08.03 2014 17:02


wesley: Neni problem z ropou, problem je v trendu vytahnout z lidi co nejvic penez danema. Proto maj tyhle altertechnologie vubec sanci fungovat. Otazka je jak dlouho to budou tolerovat u e85, LPG* se poradne nerozjelo, bo velka porizovacka a navic extra nadrz, to u e85 neni (nemluve o tom, ze spousta aut je aspon v nejakym pomeru naredeni zrejme schopna fungovat i bez upravy) a jestli se rozjede ve velkym tak to bude zajimavy...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

08.03 2014 18:14


E85 budoucnost? lol, odmysleme daně a je to o čtvrtinu dražší než benzín ) když se rozšíří, tak se zdaní taky a bude

ropy je dost, před 20 lety jí bylo na 30 let, dnes se zvýšila spotřeba a je jí na 80 let nebo tak nějak, ne?
sponzor





08.03 2014 18:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

08.03 2014 18:24


trubus: Tak to myslim, ze sem zvedavej, co vymyslej z aduvod proc to zdanit, kdyz na to bude jezdit i blbejch 10% benzinaku. Bo to uz by byla dobra dirka do rozpoctu a to musi eko stranou Nemluve o tom, ze misto aby se pestovalo zradlo, tak se pestuje repka na tuhle chujovinu...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

08.03 2014 18:28


mike8: tak hlavně úplně osvobozený od daní to neni - spotřebuje se hodně zdaněný nafty v kombajnech co to pěstujou a prodává se to s DPH, daň z příjmu u benzínek/u Babiše... No a kdyby se to fakt rozšířilo hodně, tak se řekne že to nový výzkumy ukázaly že to škodí rázu krajiny a je třeba to omezit, páč je to sice dobrý a ekologický, ale jenom když je toho málo (teď když to po sobě čtu tak mi to trošičku připomíná solární elektrárny, nezdá se vám? )
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

08.03 2014 18:58


trubus: Tak bavim se samozrejme o spotrebni dani, to je nejvetsi prus.r pro benzin a naftu. A ke kombajnum - zelena nafta (mysleno ta obyc bez dane pro zemedelce, ne bionafta)...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.03 2014 19:25


e85 je mozna levne a "ekologicke" ted, ale nase deti nam pekne za ten shit podekujou
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.03 2014 19:33


já sem svobodný bezdětný
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.03 2014 0:18


deejayvenca: neboj, taky na tebe jednou dojde....
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

09.03 2014 14:27


trubus:
E85 budoucnost? lol, odmysleme daně a je to o čtvrtinu dražší než benzín ) když se rozšíří, tak se zdaní taky a bude

ropy je dost, před 20 lety jí bylo na 30 let, dnes se zvýšila spotřeba a je jí na 80 let nebo tak nějak, ne?


Presne ako hovoris pri dnesnych moznostiach, kde sa stale vylepsuje tazba takisto dostupnost nalezisk ktore su vo vacsich hlbkach v oceane kde predtym nebola moznost tazby a este ani nebola moznost najst take lozisko. Takze ako hovoris dnes je ropy OVELA viac ako jej bolo kedysi len sa o tom moc nehovori prave kvoli cene petrodolaru ktory by neuveritelne klesol keby zacali tazit vsetci vo velkom z novych nalezisk.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.03 2014 18:41


Ať začnou těžit ve velkým!
sponzor





09.03 2014 18:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.03 2014 18:52


at si tezej, je nam to stejne naprd kdyz se celej svet honi za nizsima emisema a snizovanim objemu:(
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

21.03 2014 1:20


.. věřte se dožijeme konce benzínových a naftových motorů dávám tomu maximálně 30let a všichni tu budem bzučet na baterky.
AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

21.03 2014 10:57


To muze klidne tak dopadnout,potom budou ty nase V8 atmosfery ceneny a vyhledavany artikl, v Nemecku uz to zacina mit tento nabeh.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email