Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 1478 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1477
Uživatelů: 1
Celkem: 1478

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

30.10 2012 0:12


Rhino:
amadjr:Já jen, že to chování studeného motoru mi nepřišlo jako že by to původní ŘJ dávala "v pohodě"...


A to je na zamyšlení...
sponzor





30.10 2012 0:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

30.10 2012 0:50


Karlosma:


A to je na zamyšlení...


to cele mohlo byt jeste puvodnima svickama, jak rikam neresil jsem to.. na foru meli stejne zkusenosti i s jednotkama..
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

30.10 2012 0:54


amadjr:
A měli tam zkušenosti i s původníma a novýma svíčkama?
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

30.10 2012 10:08


Karlosma:
amadjr:
A měli tam zkušenosti i s původníma a novýma svíčkama?


tvrdili ze jim to startuje trochu hur, me to startovalo trochu vic hur. mel jsem jeste original nemeneny svice od vyroby.. ) kdyz uz delaji zastavbu od firem, tak asi svicky uz dostanou. nevim to se vazne neresilo. tam se resilo hlavne co na to ventily, pisty, povestne trolicke redeni oleje a dalsi famy. jediny co se potvrdilo byly ucpane pal. filtry a ze se to snad nemuze vyplatit... kazdy kdo udela zastavbu tak zkousi jak to umi sporit a jezdi pomaleji a jinak nez normalne, placebo effect stale plati, uz staci
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.10 2012 11:46


Chlapi a jak je to to s tím šetřením u E85, kolega v práci s 1.6 najede na něm na nádrž o 100km méně a to se opravdu vyplatí..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

30.10 2012 20:28


Už nechápu co tu pořád rozebíráte pro ty s menším stupněm IQ....
Prodejci E85 sami uvádějí že bez úpravy řídících jednotek a lepších svíček auto nikdy nepojede a bude mít špatnou spotřebu.....viz auta zhruba do roku 2008 a jednak nikde se neuvádí že má ethanol šetřit vaše auto a peněženku.....jen naši atmosféru )))
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.10 2012 21:52


Audinka A8 Long:
Tomu doufam sam neveris... Radeji si zjisti jak komplexne "ekologicke" je toto palivo

Maugliho slova-dokonala:
...v životě bych takovou sračku do auta nenalil.
Nemam jedinýho slova proti ekologům, ale tohle je totálně na hlavu postavený!! Asi před dvěma lety jsem na VŠ musel zpracovat rešerši z různých vědeckých prací na téma E85. Fakt totální nesmysl - zemědělci spalují naftu, aby zaseli, obhospodařili a sklidili řepku. Pak se samozřejmě vydá energie na výrobu ethanolu a pak se spaluje další nafta při převozu ethanolu (ethanol se nemůže přepravovat "ropovody" takže hezky cisterna po cisterně). Tohle se pak smíchá s naftou. Když to pak člověk natankuje (E85) tak má sice horší výkon motoru, ale zato mu to ještě víc žere, super ne? Myslim, že to bylo vyčíslený, že stejnej počet km ujede člověk s nárůstem spotřeby kolem 20-30%.

Čili naprostej nonsens. E85 má být ekologický palivo a přitom jeden litr toho paliva má ekologickou stopu jako blázen. + si musíme připočíst kurvení motorů a vyšší spotřebu a hlavně tu ne-výrobu potravin.

V tomhle s Mauglim plnne souhlasim, je to ubohy produkt.
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

30.10 2012 22:09


pedrom » PRESNE!) nejlepsi je jak ma stat dobre nastavenou cenu takze to ve vysledku vyjde naprosto stejne jako na n95
sponzor





30.10 2012 22:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

30.10 2012 22:35


pedro m: je to neekologický, ale s cenou 23,5 u tank ono to ekonomicky vychází Samo kdyby spotřební daň nebyla u N95 stál by kolem 20kč, ale to je jiná pohádka
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

30.10 2012 22:52


pedro m: Až na to, že etanol se nevyrábí z řepky (autor měl zřejmě na mysli MEŘO) a E85 není směs nafty a lihu (jen pro pořádek je to líh s benzínem) by se s tím i dalo souhlasit. Ano, momentálně není výroba biolihu příliš ekologická ve smyslu uhlíkové stopy. S rozvojem FFV se počítá s nárůstem poptávky po biolihu a už se vyplatí investovat do nových technologií pro tzv. biopaliva druhé generace. Pak už by se biolíh nevyráběl z kukuřice, která by se pak mohla poslat těm potřebným hladovějícím ve třetím světě, ale může se vyrábět třeba i z dřevní štěpky nebo jiné biomasy.
Ono to s nástupem nového paliva není nikdy tak jednoduché. Když kdysi většina motorů fungovala na plyn a část z nich na propan-butan, nějaká chytrá hlava vymyslela, že by to chtělo umět spalovat benzín, který vznikal jako odpad při výrobě propan-butanu a nikdo nevěděl co s ním. Dnes už si málokdo uvědomuje, že při výrobě benzínu vznikne 10 dílů benzínu na jeden díl propan-butanu, takže pokud by se LPG* rozšířilo masově, zas budem mít hafo benzínu, o kterej nikdo nebude mít zájem...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

31.10 2012 18:31


To je jak s bionaftou.....taky na to každej nadával a kdo to zkusil a fungujemu to v autě tak na ni jezdí a že těchto aut je a nesmíme pomenout ty všechny velké sráče....Pobud byla postavena audi na benzin tak proč jezdí na LPG*..... asi je to jedno co do toho liješ......Proč by nemohla jezdit na Lích....
Kdo mi poví o kolik víc je šetrnej plyn v audi než E85............)))))
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

31.10 2012 19:36


Audinka A8 Long:
To je jak s bionaftou.....taky na to každej nadával a kdo to zkusil a fungujemu to v autě tak na ni jezdí a že těchto aut je a nesmíme pomenout ty všechny velké sráče....Pobud byla postavena audi na benzin tak proč jezdí na LPG*..... asi je to jedno co do toho liješ......Proč by nemohla jezdit na Lích....
Kdo mi poví o kolik víc je šetrnej plyn v audi než E85............)))))


LPG* setri penize, e85 nikoliv..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

31.10 2012 20:37


špatná odpověd.....mě zajíma dopad na motor....jakej je rozdíl mezi LPG* a E85 co sy týče spalování v motoru....Až se bude jezdit na E85 stejně jak na LPG* bude toto téma už minulostí....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.10 2012 20:38


amadjr:


LPG* setri penize, e85 nikoliv..

Asi tak...na LPG* se kupodivu dá najezdit hodně a návrat je relativně při nájezdu rychle.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

31.10 2012 22:25


Audinka A8 Long:
špatná odpověd.....mě zajíma dopad na motor....jakej je rozdíl mezi LPG* a E85 co sy týče spalování v motoru....Až se bude jezdit na E85 stejně jak na LPG* bude toto téma už minulostí....


Uz to tu niekto hovoril co bolo po 150000km na LPG*. Niektore benzinove vstreky na vymenu a este nejake veci uz si nespominam ale podla toho co som pochopil je to celkom rentabilne. Ja sam beham na plyne uz nejkaych 45000km na A6 a uz predtym tam bolo najazdenych nejakych 60000km na plyne. Takze dokopy cez 100tkm a zatial je to uplna pohodicka. Jazdim bud mesto (zapchy) alebo dialnice 180kmh. Takze preto mam spotrebu trochu inde predtym som mal diesel a priemerka bola okolo 10L. Takze pre mna je LPG* absolutna bomba a ludia ktory hovoria ze to do A6 alebo A8 nepatri tak je to ich nazor a nebudem im to vyvracat avsak ja som zatial usetril velmi pekne peniaze a hlavne a vozim v maximalnom pohodly ...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

05.11 2012 19:24


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





05.11 2012 19:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

07.11 2012 0:20


Raimmi:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496


Předpokládám, že tuhle přednášku nikdo nečetl od začátku až do konce. Já samozřejmě taky ne. Jen jsem si přečetl odstavec o ekonomice jízdy pouze na E85 bez ředění benzínem.


Kátký výňatek:

Ekonomický propočet:

Takže začneme počítat, co nám provoz na E85 přinese. Začneme provozem na 100%-ní E85. Rozdíl mezi cenou E85 a N95 je zhruba 30 – 35%, aspoň tak jsem viděl ceny u našich čerpacích stanic, kde E85 prodávali. Pokud se mi podaří zprovoznit motor na toto palivo tak, abych mohl plně používat a využívat 100%-ní E85, jsem na tom z hlediska nákladů na palivo hůř. Spotřeba bude totiž větší o více procent (cca 30 – 40%)

Realita:

E85 je u TANK ONO za 23.90kč N95 přibližně 35 kč.(neznám aktuální dnešní cenu) cenový rozdíl není teda 30-35%, ale ale přibližně 47% , spíš i více.



Nehodlám polemizovat o odborných věcech, ale autor článků nevychází z reality, záměrně podhodnocuje rozdíl v ceně E85 a N95 a píše, že rozdíl ve spotřebě bude 30-40% aniž by měl praktické zkušenosti. Je to pouze teoretik, což také v obsáhlém článku přiznává.


Takže jsme tam, kde jsme byli - pouze ten, který ma praktické výsledky může objektivně zhodnotit reálný stav. Mimochodem by mě docela zajímalo, jak se dále vyvíjí situace s přestavěnou a obětovanou babičkou. Hlavně co studené zimní starty?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

07.11 2012 0:43


studené starty i při lonských -30C uplně v poho ale bylo potřeba vyměnit svíčky původní měli svoji životnost za sebou, rozdíl mezi nájezdem mezi N95 a E85 asi 50až80km menší toť moje zkušenost s 2ročním provozem na 2,2T
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

07.11 2012 9:16


czaryfuck:


ja s tim mam osobni zkusenosti a s autorem textu naprosto souhlasim. vysla mi spotreba zhruba o 30% vyssi. ale to bych se uz opakoval...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

07.11 2012 15:39


tron04:
studené starty i při lonských -30C uplně v poho ale bylo potřeba vyměnit svíčky původní měli svoji životnost za sebou, rozdíl mezi nájezdem mezi N95 a E85 asi 50až80km menší toť moje zkušenost s 2ročním provozem na 2,2T


50-80km je rozdíl na plnou nádrž? Kolik máš objem nádrže?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

07.11 2012 15:45


amadjr:
taky se pridam se zkusenostma s E85. najel jsem na cisty E85 s motorem MV6 skoro 4000km bez jakekoliv zastavbove krabicky (dual ram motor to nepotrebuje). pri extremnich mrazech nebylo mozne auto normalne nastartovat, opravdu se muselo dlouho tocit a nez se auto trochu zahralo mirne cukalo. spotreba se zvedla asi o 30%.


Jenomže Ty jak píšeš, jsi jezdil bez krabičky a my tady řešíme variantu s úpravou na E85.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

07.11 2012 17:50


nevím já bych ečko do 4,2jky nikdy nedal...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.11 2012 17:56


Raimmi: jednoduchý pravidlo, nejdřív pořídit auto, pak o něm pindat
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

07.11 2012 18:00


já o něm nepindám, jen bych prostě nenalil do takovýho motoru něco, co ještě není dlouhodobě odzkoušený... Do Felicie klidně...
sponzor





07.11 2012 18:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.11 2012 18:05


Raimmi: A co je na V8 4,2 tak světobornýho, že si zaslouží nějaký extra zacházení? Navíc dlouhodobě to maj vyzkoušený ve Švédsku nebo v USA...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

07.11 2012 18:35


Rhino:
Raimmi: jednoduchý pravidlo, nejdřív pořídit auto, pak o něm pindat


přesně tak...akademické debaty teoretiků jsou k ničemu


Zatím tady ještě nikdo nenapsal, že by s tím měl v A8 4.2 nějaký praktický problém.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

07.11 2012 19:11


No pan XXX má asi v něčem pravdu a něčem asi ne.....
Já myslím že ve švádsku taky mají audi na ježdění a i jiné automobily jiných značek.....Kdyby to ničilo motory tak by tam byli asi obrovitánská autovrakoviště a vlastně celé švédsko by bylo jedno velké autovrakoviště......)))))))
Spíše se nemělo stát že Amíci si dyktují takové nároky na ropu a něše vláda ještě přiráží nesmyslé daně....
Každý na to má názor svůj ...........
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

07.11 2012 19:21


je to jen můj názor, ten snad mít můžu...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

07.11 2012 22:46


Raimmi: To neres. Holt nekdo rika, ze kdyz to auto zrovna nemas, tak nesmis ani vyjadrit svuj nazor o tom, jak by se s nim melo zachazet, jinej rika, ze kdyz si nezazil poradnej komunismus, tak prece nemuzes vedet, ze je to spatne. Co uz no. Klasika tady.

Ty bys to tam nenalil, ja nad tim premyslel, ale po to co jsem procetl tohle tema a ten clanek, tak uz mam jasno, ze tam budu proste porad dal lit, to co tam patri. Jinej at si tam lije treba vodu z kaluze nebo porusi uz aji to, ze se tam ma neco lit a pusti do toho treba plyn.
Kazdyho vec, co si dela se svym autem.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

08.11 2012 0:14


Raimmi:
je to jen můj názor, ten snad mít můžu...

To samozřejmě, jenže bez nějakýho odůvodnění je to jen výkřik do tmy stylu nafta do kamen, plyn do zapalovače...
Do 4,2 bys to nelil, protože
a, s tím máš nějakou negativní zkušenost
b, znáš někoho, kdo ji má
c, četl jsi něco negativního z důvěryhodného zdroje
d, hodil sis korunou a rozhodl ses tak
Tohle téma je tu od toho, aby lidi sdíleli pozitivní i negativní zkušenosti. Na neopodstatněná provolání je tu spousta jiných témat, ve kterých tím na rozdíl od tohoto nebudeš spamovat .
Je tedy tebe hezké, že jsi nám sdělil svůj názor na věc, ale jak asi tušíš, nijak moc nás to nikam neposunulo...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email