Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 205 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 0
Celkem: 205

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.12 2012 19:31


Katalyzátor nemá na kouřivost prakticky žádný vliv!

Na kouřivost má vliv celkové nastavení motoru a jeho stav
sponzor





30.12 2012 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 19:32


holky přestanem se hádat a popřejem si krásný zbytek vánoc
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

30.12 2012 19:33


R.P.: Ještě neteče krev,nech to je to tu zajímavý počtení
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.12 2012 19:34


Takže jsme si vlastně krásně odpověděli a nějakej kouř nám může políbit prdel, bo to na emisích stejně projde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 19:34


áček..ty seš had
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

30.12 2012 19:36


KOS:
A jinak pro turbomotor je vždy lepší výfuk bez překážek

to neni az tak docela pravda skus si zmerit EMP s holou rourou a s rourou ktera obsahuje co i len obycejnej rezonator v ceste... pri nizkych otackach a zatezi se to mozna zda pruznejsi ale jinak spis ten motor straci, a je to videt i na plnicim tlaku
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

30.12 2012 19:37


R.P.:
áček..ty seš had

No už mi někdo a já vím kdo říkal že bych si měl dávat bacha na tu moji útočnou tlamu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.12 2012 19:47


tomiisp:
to neni az tak docela pravda skus si zmerit EMP s holou rourou a s rourou ktera obsahuje co i len obycejnej rezonator v ceste... pri nizkych otackach a zatezi se to mozna zda pruznejsi ale jinak spis ten motor straci, a je to videt i na plnicim tlaku

Tak to si mě docela teď překvapil. Někdy v minulosti jsem četl diskusi právě na téma výfuky a turbomotory a tam byl závěr docela jednoznačný ve prospěch holého výfuku "bez zbytečností". Ale osobní zkušenost nemám, ani co je to EMP nevím, a tak se nebudu hádat
sponzor





30.12 2012 19:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

30.12 2012 20:03


KOS:

Tak to si mě docela teď překvapil. Někdy v minulosti jsem četl diskusi právě na téma výfuky a turbomotory a tam byl závěr docela jednoznačný ve prospěch holého výfuku "bez zbytečností". Ale osobní zkušenost nemám, ani co je to EMP nevím, a tak se nebudu hádat


koluje mnoho ,,teorii,, ja dam realnej priklad, a to na tom TDI Golfu, kdyz se tam predelavali veci tak tam majitel vyhodil kvazi puvodni vyfuk a prdnul tam 60mm rouru od turba az dozadu..a zrazu nastal problem, motor na rovinkach nechtel plnit pozadavku, sotva to nafouklo 1.9bar namisto pozadavky 2.2bar, do kopce se to chytalo uz lepe ale i tak to nebylo to co predtym hlavne pri vyssich otackach, nehladiac na to ze to byla dymovnice (a na startu vsem tekli slzy a dusili se jeste 5minut )... nejprve se skousel upravovat soft a parametry regulace ale bez uspechu, proste to nedalo, a az kdyz priznal co zmenil a vrazil se tam asi v pulce obycejnej rezonator tak to zacalo foukat tolik kolik mnelo bez ohledu na podminky a zatez... mojich 50cent
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

30.12 2012 20:07


U turba nepotřebuješ nic. Atmosfera a Kompresor potřebujou. Víc se nemá cenu rozepisovat
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

30.12 2012 20:30


většině motorů (především diesel) protitlak ve výfuku velmi škodí, ať už dosažením kroutícího momentu či spotřebě a samo sebou i kouřivosti. Je to znát ve spojení aftertreatmentem (dodatečné úprava spalin), kde především DPF filtr nejčastěji ve spojení s SCR přidává několikanásobně protitlak ve výfuku a brání dobrému vyplachování motoru.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

30.12 2012 21:08


Docela se to tu zvrtlo chlapi Je to věc názoru. Je skupina lidí co dodržuje vše jak má. Pak je další skupina ako my, co to vyřeší stylem alá na koleni. Vše má něco do sebe. Vemte to i z jiného pohledu. V každém koutě republiky se najde expert. Co ma načipovaný nafťák. Kolikrát se mi stalo že ho potkáš ve městě. šlápne tomu na krk a v komplet celé ulici je tma jak prase. Nemluvím o černém kufru a zvuku jak trakor. Každý svého štěstím strujcem ne. Jak tu někdo psal, necpe mu svůj názor. Jen a pouze informuje o tom, jízdní vlastnosti se zlepšili, jak zátah od spoda, tak spotřeba apod. O to tu přeci jde, aby ty naše babičky ještě jednou oblétali zeměkouli. Co jsem se o tomhle bavil s klukama co dělají emise, tak mi řekli že většina nových TDI má větší emise než starší TDI z vykuchaným katíkem. Ukamenujte mě třeba. Jsem spokojen! Auto jede svižně, méně papá a pěkně zní. Někdo tu napsal že dělá motor větší kravál. Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti ráno kolem třetí nastartuji a vzbudím půlku ulice. Proč? Ne proto že nemám katík, ale proto že moje babí má při studeným startu zvuk jak nějaký náklaďák či vyběhaná centrála. Byl to kravál jak s katíkem tak i bez.

co vy na to ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 21:47


Faltes...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.12 2012 22:07


Faltes:
Dost lidí ti tu opakovaně napsalo, že je to tvoje věc, ale že oni s ní nesouhlasí. Co chceš ještě slyšet? Svoje poslední slovo? Máš ho mít, tvůj boj.
Snad si nemyslíš, že ti tam někdo ze vzteku přes noc namontuje pořádnej vejfuk
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

31.12 2012 10:54


Já říkám sám za sebe ruku na srdce kdo chodíte poctivě na STK nemám zapojenou ručku nikdy sem ji nepotřeboval a kvůli tomu abych šel na STK to dělat nebudu a to je to samé s emisema
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

31.12 2012 10:58


Tak já na STK chodím, nesnesl bych aby na autě něco klepalo nebo nefungovalo...jen ten výfuk a emise něják nedávám.

Když jsem byl se svojí bývalou C4 2.8Q r.v 1994 před dvěma lety na LEGAL STK tak dva mechoši po 15 minutách pod autem mohli napsat do závad pouze osvětlení SPZ a závadu jsem na místě odstranil.
sponzor





31.12 2012 10:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

31.12 2012 13:00


R.P.: Tak tak,mě to samé, ale i bez těch světýlek, oba se divili a chválili mě, že mám krásné auto ... Předemnou tam byl jakýsi polda s 604-mičkou, kterou si prej právě koupil a ten jich měl celou A4
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

31.12 2012 17:54


Hanys: Ten dotyčný by byl velmi laskav, vrátím se nohama zpět na zem. Nemyslel jsem to že to někomu cpu, či vnucuji. Reagoval jsem na kecy typu, mají to ostatní musím to mít také apod. Víc v tom nebylo. Jen dostupné rychlé řešení. Nemlať mě prosím.

sqwerk: Přesně chlape. Radši ček vytasí pětikilo navíc s jistotou že projde. Dostane vše v lehkých závadách. Doví se co hoří a co ne. Letos mi dělal známý STK. Volal a řval na mě, že mě skope aj. Zadní kolo vůbec nebrzdilo, přední drželo na čepu snad silou vůle o ruční brzdě ani nemluvím. Technickou autí prošlo, s tím že mi ho nemá dávat dokud mi to neopraví, neveme si na triko, že auto co má novou technickou někde veme škarpu.

Další člověk co řeší ručku opřením auta o obrubník.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

31.12 2012 18:09


Faltes:
Citace:
Nemlať mě prosím.

Ve starým už to nestihnu a v novým máš amnestii. Slunce v duši a saze na plících
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

31.12 2012 18:47


Děkuji o můj bože že mě ušetříš.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.01 2013 21:01


se divím že tohle už řeší i majitelé takových aut jako je A6
vykuchat vyfuk,kat a kouřivost by si měli řešit mladoši na A3 a ochcavii.trochu mi tohle nejde do hlavy dělat z A6 jakože závodákama,když vykuchám vyfuk

a berličky jako že auto netočím do max otáček vykládej jinýmu,diesel právě nejvice kouří v nizkých otáčkách při zátahu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

06.01 2013 21:52


kovi... a se někdo probudil, tak dobré ráno. Zkus si to přečíst celé
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

08.01 2013 19:51


R.P.:

Kovi: Je fakt, když zapomeneš podřadit a šlápneš na plyn, čoudne si -, jedeš pade a máš tam čtyřku. Osobně si myslím; naložíš ji tak to hulí víc než když to podtočíš. Hm.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 171 | Témat: 26

07.03 2013 7:27


jakotože ti to tolik hulí..? dost se mi to líbí, na svojí a3 sem taky vykuchal katík a pořád mi nehulí.. Můžeš mi poradit co s tím..?
sponzor





07.03 2013 7:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.03 2013 8:22


mAx656: vymontuj pistni krouzky - na jednom valci by to mohlo stacit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 171 | Témat: 26

07.03 2013 9:47


bicek: stačit to třeba bude ale pak to zase už nepotáhne jak má.. chci vdět normlální úpravu aby to jen hulilo a jelo to stejně nebo líp..
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.03 2013 9:52


mAx656: Muzu se zeptat na duvod proc chces aby to hulilo? To ze tu jezdi spousta starych nakladaku ktery huli jak krava je jedna vec. Ale proc by mela umyslene hulit aji kdejaka A3 to uz mi jasny neni.
Kdyz uz to nekomu huli a nevi co s tim, budiz, ale schvalne auto upravovat aby hulilo mi prijde pekna kravina.

Bud rad, ze ti to nehuli.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 171 | Témat: 26

07.03 2013 10:01


bicek: víš ono to potěší lidi mého věku hned 2x. 1) vypadá to dobře a 2) se toho nadejchaj policajti.. tohle je můj názor a nikomu ho nevnucuju.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.03 2013 10:03


mAx656: Z toho vyrostes
Pred tema policajtama bych s tim moc neblbl - aby te kvuli tomu neposlali na technickou a emise
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 171 | Témat: 26

07.03 2013 10:11


bicek: šak jasné že před nima bude klid.. ... a máš nějakej tip co udělat tedy za úpravu..? víš co: NO SMOKE NO FUN!
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email