Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 867 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 866
Uživatelů: 1
Celkem: 867

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 72 | Témat: 0

22.10 2012 13:23


Zdravim chlapi mam dotaz ohledne tlumice. Koupil jsem od klubaka Marwina tlumice i s pruzinama ze stareho auta. A kdyz jsem rozebral tak tlumic normalne pretlacim o zem bez vetsi sily to asi neni dobre ze?
nahoru

sponzor





22.10 2012 13:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

22.10 2012 13:27


siluro15: Netlačit, cukat - netestovat, šukat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.10 2012 13:29


siluro15: zdejšim jazykem to znamená, že je to normální
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 72 | Témat: 0

22.10 2012 13:32


Ok tak dik teda jsem to byl ted zkusit a je v poho i to ze kdyz ho zatlacim ze nevyjede ven to je v poho? O to se stara pruzina?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

22.10 2012 13:38


siluro15:Tak tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 72 | Témat: 0

22.10 2012 13:39


Tak dikes za ochotu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.08 2013 10:03


siluro15:
Tak dikes za ochotu.




Blbost když tlumič zatlačís o zem dovnitř je to normální, ale není normální že nevyjede sám ven to má udělat vždycky pokud to nedělá nedávej ho tam je v prdeli.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

11.08 2013 10:15


Tak snad záleží jaký tlumiče tam jsou pokud jen kapalinový tak ty sami nevyjedou,pokud plynokapalinový tak ty vyjet musí.Protože jsou i zapáskovaný a stažený v krabici.
nahoru

sponzor





11.08 2013 10:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

17.12 2013 11:13


Tak po tom, co jsem v práci nucen jezdit služebním Rapidem, můžu říct, že Audině fakt nic není a zbytečně jsem tady rozjížděl vlákno. Ten Rapid je na tom o dost hůř a to je novej ) Taky táhne mírně doprava, takže je to silnicí. A k tomu je ještě nechutně tvrdej, přeposilovanej a nesedí. A na nerovnostech houpe taky. Od doby, co s ním denně jezdím, se po přesednutí do Audi cejtím jako v jiným světě a na jízdu s ní se těím Chtěl jsem se jí zbavit, ale ani omylem ! Ještě dlouho poslouží.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

17.12 2013 13:35


Nevim, onehda jsem byl za ,,debila,, ze mi delali GEO v Audi za nehorazny penize. Vysledek je ale takovej ze volant muzu drzet jen prstem dole a auto jede rovne. Korekce nejsou treba. V kolejich se zavlni a vraci se zpet rovne.

Puvodne to bylo neco jak rikas. Leva prava mikrokorekce. Koleje tahani. Pod plynem lehce prava. Atd Atd... Nasledne jsem koukal na lamely gum a lehka pilka. Od srovnani se pilka pomalu zase ,,brousi,, zpet a nezhorsuje. Auto je rovne. Pricka naprosto vzorova. Takovouto GEO mi nikdo nikdy na zadnem voze neudelal. Vzdy neco spatne. A kdyz uz vse dobre tak pricka spatne a to nasere predevsim me dost. Sklon vozovky je samozrejme znat, spise ze lehounce zatahne za rizezi, resp. citim to, ale je mysleno sklon a ne to ze je lehce sklonena. Navic kdyz drzis rizeni tak to drzis a auto nemuze sjet ke strane. Nerikam, ze na klopeny draze by to klaplo, ale v provozu urcite.

Ad Vachal, udajne je doporucovan a je to mistr, takze jak to ze je pricka krive ?

Ja mam problemy s karou sileny, ale jineho razu. A ty naserou dost, ale chapu te, by me hrablo z toho kdyz to nejede jak ma a pritom vim, ze to ma jet jinak. A kdo rika o sklonu ? Servis co ? Zkus rict technikovi, ze ho v kosilce a -10 a 3km od servisu vysadis z auta pri testovaci jizde a nebo ze zmeni nazor a prestane kvakat nauceny fraze. Razem je sklon ok a proste jen je odflaknuta ci nepodarena, stane se, geo.

Proc asi ma bejt plna nadrz a 50 kg u ridice a nafoukano na normu ? A kdo tohle dela ? navic laser je low end dneska. Optika je proste optika. A kamera nelze skoro oxcat.

Pokud si myslis tedy ze A4ka neumi co rikam, svezes se, stav se. Ja sej modlim aby se mi nekde nejebla geo. Protoze nastavit ji je fakt v kategorii samanu. Popravde tech 2.800 naprosto nelituji a pokud by se rozesrala a nekdo rekl ze ji za tohle da do soucasneho stavu. Sel bych do toho. Zivot je kratkej se kazdy den trapit s tim ze autak neni ok. Staci me trapeni s tim co mam. Kdyby jeste to co mas ty, tak jde pryc.

P.S. Cena geo je prehnana v Audi, ale byla soucasti prace na sb zadni rozvodky a vymeny prednich sb na ramenou. Takze nez to nechat bejt a jet nekam za 800 a ztracet nervy a cas a pripadne reklamovat praci na podvozku atd. Vyhodnotil jsem ekonomicky ze toto je nejlepsi. Aby nekdo nemyslel ze tu hazim prachama. Ale 800+300 palivo+ 2 hodiny minimalne cas+riziko a nervy = rozdil uz je mensi

Takze co Vachal ?! Vyskrtnout ze 100pro lidi co umi ?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.12 2013 14:03


krysimlade:
Citace:
Ad Vachal, udajne je doporucovan a je to mistr, takze jak to ze je pricka krive ?

Tam je příčka nakřivo pravidelně. Musíš se vrátit a nechat upravit natvrdo, už bez geometrie. On to prostě neprojíždí, v Audi ano, to je celé
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

17.12 2013 14:12


Ted jsi me rozesmal,... Jak upravit natvrdo ?
Bud jsem natvrdlej a nebo toto nelze. Nerikej mi, ze to soupne na tisicihranu, coz nelze ani trefit. A hlavne nechapu jak se mu zadari ta pricka krive pokazde ? To znamena, ze ma neco s GEO. Diky za info. Zlata AUDI
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.12 2013 14:25


krysimlade:
Jsi vždycky moc rychlej

Natvrdo je to, že odjedeš s nějakým nastavením, které je VŽDYCKY v nějaké toleranci. I kdyby mělo být přesně na nule. V rámci téhle tolerance se upraví jeden čep řízení tak, aby se volant srovnal. Případně oba. To není žádné bastlení, to je přesně podle předpisu co tam platí. Takže půl otáčky matky a máš to rovně při zachování přesného nastavení. Volant se nepřesazuje. A výkřik zlatá Audi je na úrovni Hezkej novej rok. Jen zbožné přání.
Ty jsi nečetl problémy s origo servisem? Jsou toho tady stohy
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

17.12 2013 14:54


Sam jsem obeti servisu... Ale GEO kdyz ma v ruce nekdo kdo umi maji jednu z nejlepsich o tom zadna.
Mimochodem, jednou jsem vedl spor s AD Praha - Skodovka, kteri si muzou nas... na ruce ohledne geo a pod. Naprosto otresnym zpusobem ji udelali tak, ze byla uplne mimo. Auto tahlo jako prase, gumy se zvejkaly pricka uplne mimo. A to mi dali. Nasledne jsem to reklamoval tak to presadili a tvrdili ze ok.
Zavolal jsem do MB a pozadoval trest smrti, cimz mi rekli ok, ale potrebujeme referencni posudek. Jedte na Jarov. Tam to vzali a rekli OK, treli si ruce ze AD bude mit pruser a dali to klucinovi, kterej to vzal a hodku matlal. Nasledne mi to dali k projeti a ja cumel. Uplne jine jizdni vlastnosti volant rovne jen to trosku tahnulo. Rekli no joo jsou nacaty gumy kdyz do 1000 km to nesedne udelame korekci, ale spise nove gumy na test. Sedlo si to za 600km cca. No a nakonec jsem dostal protokol ktery drive ne. Drive suchej ciselnej, tento byl peknej a ruzne hodnoty navic. Takze jsem rikal, ze maji novou geo a oni se usmali a rikali, ze chteji mit spokojene zakazniky.

Po letech osud tomu chtel jsem se dozvedel, ze to nedali do Skody, ale posadili na geo v Audi Aby MB mela presne dolozeno co za silenost tam bylo. podotykam ze jedine LP bylo zelene !!!

V AD jsem popularni patrne. Sef servisu mi volal, ze nebylo nutne to resit az takto, ze je zbytecne moc emoci kolem toho a ze priste mam resit s nim bla bla. Rekl jsem jestli on to tedy seridi a nebo ze jako OK az uvidim propousteci list technika co to serizoval. Do te doby se nemame o cem bavit a ze kdybych to neresil s MB tak by si semnou vytreli prdel.

Takze nepisu do vetru. Neni geo jako geo a neni technik jako technik. Dej mi nejlepsi svarecku a neudelam zadnej svar !!


A promin, ja nevim, pul otacky na cepu atd,... No kdyz to nelze jinak na pristroji nastavit. Ale myslim, ze to pak neni nikdy presne jak ma byt.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.12 2013 15:09


Můžeš brát u Audi i benzín, tvoje volba. Pokud ses navíc až teď dověděl, že se rovnej šprdlík seřizuje na ose a ne na volantu, tak bych ti to i doporučoval, neriskuj

Je to jen o čovrdovi a já nejsem Váchalův advokát. Jen mi vyhovuje, že u něj přesně vidím, co dělá a v jaké toleranci to nastavuje. Vyhovuje mi i to, že si to projedu sám a obratem se může podle momentálního celkového stavu vozu i případně srovnat volant. Bajky o geometrii, když se u Audi nastavuje téměř pendrek jsou už tady přetřásané vícekrát, nemá smysl se s tím dále šmoulovat.
Ať ti táhne motor a ne náprava
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

17.12 2013 16:27


Mas pravdu, ty budes asi vice poucenej nez ja. Co naplat, ze se dela i korekce uhlu natoceni volantu kvuli ESP*. Ze se kalibruji dorazy a dalsi veci. Uz jen minimalne kvuli progresivnimu posilovaci rizeni coz je na VAGu pekne videt. Ale ze se leje benzin do naftaku jsem vazne nevedel, diky za radu. Po pribezich s kvalitou nafty je to timhle vyreseny.
Tak hlavne ze vidis v jake toleranci to na spojovacce dela tu desetinu mm. Nevim o zadnych bajkach, ale podotykam snad naposledy. To neni o Audi, ale o lidech kteri to delaji a na cem to delaji. To ze jejich praci smesne placenou nejaky salon tobe napali 20krat draze je uz jen vysledek. Rad bych se dozil doby kdy se bude platit za kvalitni praci kvalitne a ne za praci dle ceniku.

Amen
sponzor





17.12 2013 16:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

31.08 2015 20:41


fichtl500 (Pá, 07.09, 2012 18:47) orig :
Možná pro tebe mám dobrou zprávu Pokud máš stále ten problém s plaváním auta na nerovnostech a neustálém korigování smeru jízdy. Tak mám pro tebe radu.
Nevím jestli jsi kontroloval převodku řízení? Pokud ne tak si ji nech co nejdříve zkontrolovat.
Jak možná víš u mě byl problém podobný, dnes sem se odhodlal že si zkontroluju komplet mechanizmus řízení. Postavil sem předek auta na špalky, nastartoval a začal kmitat s nápravou. Byla cítit lehká vůle při zpětném tahu jakoby čep. Stáhl sem manžety servo řízení na obou stranách a koukl zda jsou kuláky dotažené. Jenže byly OK a jediná možnost je pak už jen samotná převodka. U ní se vymezuje vůle mezi pastorkem a hřebenovou tyčí. Vzal sem 18ořech a pokusil se vůli poupravit. Překvapením mi bylo, že šroubem šlo otočit velmi snadno, skoro rukou. To seštelování což bylo zhruba otočení o 180° a následné zkušební jízde sem se mohl radovat. Auto neplave a na nerovnostech drží směr, jako před časem


Může mi prosím někdo říct, kde ten šroub je? Je to jeden z nich?


Náhled, klikni pro zvětšení.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email