Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 31 kvě 2024
Celkem je zde 643 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Majkinho
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 469
Online návštěvníků
Návštěvníků: 643
Uživatelů: 0
Celkem: 643

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

17.02 2009 23:06


TAk mi dnes kluci delali zase neco s autem a abych byl pojizdnej dostal sem A8 3.0 TDI* v plne polni. Kara uz ma vestavenej HDD a novou 3D navi. Zmenilo se komplet ovladani topeni a je vic moznosti kam nasmerovat vzduch. Navic pri stelovani tepla uz nanaskakuje na displeji jine okno ale cele se pruhledne zobrazi nad tim co zrovna uzivate. JInak se mi nova Navi vubec nelibi, 3D okraje opticky zmensijou displej a samotna 3D navi je diky nebi co tam je jakoby rozbita. Kolecko MMI* dostalo novej cudlik kterym si muzete posuvat mapu v navigaci a dalsi cajky. Zrcatka sou vetsi, skoro jak z nakladaku. To same displej mezi budiky. Radio ted pise jakej druh radia jste naladil. Praha je ted naka volna takze sem si trochu zablbnul s razenim na volantu a vic sem toho u tkzv faceliftu nevysledoval.

Dost me zarazilo ze citim pri stani vybrace motoru. Auto melo 6000km tak bud uz melo neco s ulozenim motoru nebo nevim. Byl tam klasik tiptronik, muj multitronik tohle nedela.

Par nekvalitnich fotek budiku a displeje.
nahoru

sponzor





17.02 2009 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.02 2009 23:40


Pěkné, pěkné

Jak hodnotíš jízdní vlastnosti proti švestce?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.02 2009 23:47


Melo to nake 17ky a navic to bylo nove takze to dobre tlumilo rany, jinak sem byl prekvapen z vibraci z motoru co sem cejtil. To u sve svestky neznam. Zitra mi daj kluci RS4 tak vam zase poreferuju.
nahoru

Anonymní





20.02 2009 8:16


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

20.02 2009 8:38


jojo tohle sou kocarky uz...
na zavodeni to neni.. pohoda, parnik, seces travu... rozvor a sirka, vubec rozmery kary.. zrychleni jo ale mysky ne
a ani nestoji moc - na tipcarsu sem jednu nasel uz za 330t ...
jel sem v tom taky a TT radi omnoho lip nez v C5kach co jsem mel moznost poznat...
4,2ka ma 330koni a sestikvalt je okej..
kup si to ale a postav to na ulici... ani stary osmicky nestoji na sidlisti a to uz sezenes esko za 120t.. taky jedno na tipcarsu je v manualu celkem okej...
lidi mysli co nemas a ono to je stejne drahy jako ojeta fabie nebo nova octavka v zakladu
nahoru

Anonymní





20.02 2009 9:06


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.02 2009 10:54


ty jo fakt, takovýto kočár se dá pořídit ž za 335tis Kč!!!!

No a plus dalších pět let budeš splácet měsíčně 40 000
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.02 2009 12:47


m.i.v.:
To's mě nepochopil. Já se ptám jen pro srovnání a ze zvědavosti, né že bych měnil. (To mě chytne zase až za dva roky ... teď jsem zamilovanej až po uči )
nahoru

sponzor





20.02 2009 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

20.02 2009 12:53


nemyslel root srovnání s belmondovou a6 c6 ?

jinak mas pravdu ten vnitřek je tragdie ta klima vypadá jako rádio z AAA já bych to teda nechtěl
nahoru

Anonymní





20.02 2009 13:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.02 2009 14:16


když už tak pořádnej motor a ne takovýho kocoura
nahoru

Anonymní





20.02 2009 21:50


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.02 2009 14:04


jel sem ted A8 4,2 do zurychu a z5 a musim rict na dlouhy cestovani pohoda. parada...
automat se neda ikdyz neni DSG* s predchozim 5tikvaltem srovnat..
nemam nejmensi pripominky na cokoliv ani na spotrebu ktera byla kolem 12-13...
opravdu nevite jesstli jedete 130 nebo 160...
Tempomat* maji resenej packou uplne separe nvm proc ale je to o zvyku..
vsechno padne do ruky a je to fakt pojiznej obyvak vcetne TV
az od 170-180 trosku roste aerodynamic hluk..
akcelerace solidni, jizdni vlastnosti na brecce nebo mokru nemusim zminovat...
tahle kara za 350-400t nasich je bomba!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

06.03 2009 11:10


Ahoj, hele jak se tady bavite o tech cenach, tak si nemuzu pomoct ale A8 2002 a dal za 335 tis? myslim ze pod 400 ani nahodou Ne ze bych se chtel hadat, par kousku jsem taky videl, ale 300k km apd
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

06.03 2009 11:20


ten velekj displej tam je kvůli disttroniku
K tomu tlumení nemá to náhodou vzduchový podvozek?Já jen že kamarád ji má a i kdžy už to má něco najeto tka to pořád tlumí jak za mlada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

04.04 2009 21:24


Doma mame A8 rok 2008 koupeno v krame, ted najeto 15 000, je to taky 3.0 TDI*. Jakkoli divne to bude znit tak napisu ze V6 TDI* do tohoto vozu nepatri. At je to jakkoli odhlucneny, ty vibrace a chrochtani tohoto TDI* do teto luxus limuziny proste nepatri. (Sam mam A6 2,7 TDI*)

Myslim si ze benzinovy motor je ta spravna varianta, nejlip asi 4,2, ktera k A8 proste sedne. Kdyz uz jde clovek splacet takovej balik, mel by se na 3.0 TDI* do A8 asi vykaslat no. Muj nazor.
nahoru

sponzor





04.04 2009 21:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email