Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 78 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 77
Uživatelů: 1
Celkem: 78

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

15.06 2012 18:48


zdravím, chci se zeptat nejspíš odborníků, který motor je konstrukčně a dobou životnosti lepší, mluvím zde o AUDI C7 2.0TDI a 3.0 TDI
nahoru

sponzor





15.06 2012 18:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.06 2012 18:51


presunul jsem ti to do sekce kde se i trebas vic doctes, pac tyhle motory se tu resi porad dokolecka ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

15.06 2012 18:57


tak jo dík
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

15.06 2012 18:58


já sem slyšel, že když jedeš s tím 3.0 tdi jako člověk, tak je to schopný žrát 6 litrů, mluvím tady o jízdě na okrskách max do 100km/h
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.06 2012 18:59


nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

15.06 2012 22:06


Ricman666:
já sem slyšel, že když jedeš s tím 3.0 tdi jako člověk, tak je to schopný žrát 6 litrů, mluvím tady o jízdě na okrskách max do 100km/h


hm tak to pak nemusíš mít Audi s 3,0 tdi vole to můžeš mít Felicii
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

16.06 2012 0:55


tady jde o to v čem jedeš a ne jak rychle jedeš, myslíš, felicie je kulturní přibližovadlo? Ten řev při 120?

3,0tdi není na rozdíl od 2,0TDI nevyzpytatelný, má dražší údržbu jako každá V6, ale nemá konstrukční chyby jako jsou u 2,0 náhony mazacího čerpadla apod... proto u 2,0 daleko víc záleží na konkrétním kódu motoru... některé jsou mnohem rizikovější.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

16.06 2012 0:59


Ten náhon mazání řešil třeba SpeedyS4 preventivně opravnou sadou za 8500 + 1500 za práci.

U 3,0 TDI nevím o takovýchto slabinách...
nahoru

sponzor





16.06 2012 0:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

16.06 2012 1:00


Copak C4 není dost in?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

16.06 2012 8:04


Satan Coupe: ale jo, počkám až dělníček doslouží a pak bych si chtěl koupit nový auto. Ale zase za ty roky bude něco jiného tak fakt nevím se z toho pak zvencnu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.06 2012 23:51


ty si pripad cece
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

17.06 2012 10:13


Lumpiq: bejvalo to horší..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

17.06 2012 10:17


nemás bráchu drivera?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

17.06 2012 10:26


Krysar: sem jedináček. Akorád mám dvě nevlastní sestry a ty žijou s otcem..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

19.06 2012 11:17


bral bych 3,0 Tdi 171kw, ten 2,0 Tdi pretože čo saš za nove turbo a vyvažováky za to vymeníš na 3,0 retaze alebo vstreky.čiže si na tom zhruba rovnako akurat že 3,0 je uplne niekde inde ako roztrasený 4 valec,
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.06 2012 12:02


bych taky určitě neváhal a šel bych do 3.0TDI - dneska v audi asi nejlepší kompromis spotřeba/výkon a s tou údržbou a spolehlivostí to také nebude nejhorší, pořád lepší než staré 2.5TDI.
nahoru

sponzor





19.06 2012 12:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

20.06 2012 13:03


Ricman666:
já sem slyšel, že když jedeš s tím 3.0 tdi jako člověk, tak je to schopný žrát 6 litrů, mluvím tady o jízdě na okrskách max do 100km/h


6,4 ekorallye Mníšek pod Brdy - Praha Barranďák, tempomatovejch 110, ale průměr celkový je o dva litr výš synku, vejde se tam 8 litrů oleje á 300kč min, vstřiky, žhavky x 6 atd atd, zeptej se pana Lorence, jestli to uvezeš, teda ufinancuješ
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

20.06 2012 13:12


lordmystic:
bych taky určitě neváhal a šel bych do 3.0TDI - dneska v audi asi nejlepší kompromis spotřeba/výkon a s tou údržbou a spolehlivostí to také nebude nejhorší, pořád lepší než staré 2.5TDI.


souhlas asi nejlepší kompromis.. ale Lorde co to plácáš za nesmysly o 2,5 kách.. Kdyby se k nim lidi chovali jak mají tak by nebylo tolik problémů.. A uvědom si kolik reálně ty motory mají.. ne 150 tis co si ty lidí vysní ale mají skutečnej 250-350 reál..

a zeptej se techniků co dělají 3,0 tdi mají úplně stejný problémy a uvidíme za rok dva kolik se jich sesype na vstřiky, řetězy apod. .

takže fakt bych 2,5 nehanil.. znám plno lidí které je mají ať už v passatu, superbu či audi a nedají na ně fakt dopustit..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

20.06 2012 13:27


lordmystic: Určitě jsou tu i takový, co tu maj na svých R5 2,5tdi AAT/AEL reálně nalítáno přes půl milionu a nedaj na něj dopustit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

20.06 2012 14:25


Ricman666: Lord mluvil o V6.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.06 2012 17:42


Ricman666:
zdravím, chci se zeptat nejspíš odborníků, který motor je konstrukčně a dobou životnosti lepší, mluvím zde o AUDI C7 2.0TDI a 3.0 TDI

Jestli myslíš střeva tak až na řetězy u 3.0 jsou na tom stejně. Jestli myslíš vstřiky apod které stojí taky ranec tak to je taky podobně, konstrukce 3.0tdi je modernější oproti pd u 2.0tdi pokud myslíš pd. Investice jsou potom do něj taky nemalé. U obojí motorizace je dobré mít kontakt na vstřiky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7232 | Témat: 19

20.06 2012 21:51


Přijde doba kdy ty slavný 3 litry až budou mít 400+ začnou padat ale jako vopravdu natvrdo,nikdy to domu nechci a když tak jen opravit a prodat,já zůstanu věrnej neni duvod menit.

Starý 2.5 tky je přežijou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

20.06 2012 22:06


Satas:
Přijde doba kdy ty slavný 3 litry až budou mít 400+ začnou padat ale jako vopravdu natvrdo,nikdy to domu nechci a když tak jen opravit a prodat,já zůstanu věrnej neni duvod menit.

Starý 2.5 tky je přežijou

Moje slova...a ze uz 2004-2005 zacinaji celkem solidne padat.....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.06 2012 9:07


Satas:, vlasta:
pokud jsem o tom motoru přemýšlel, koupil bych to kolem cca. 150 tis. km a s mým nájezdem 12tis. km ročně by měl ten motor vydržet že? protože dostat se přes 400tis. no to už je taky slušná porce...
nahoru

sponzor





21.06 2012 9:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

21.06 2012 9:14


lordmystic:
koupil bych to kolem cca. 150 tis. km


to neni problem, vsechny štýry maj na budíkách 132tis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

10.07 2012 18:22


za mně 3.0tdi, zatím do toho leju olej, naftu a poměnil jsem žhaviče, nikde nic nehrká necvaká, spokojenost . jezdím kombinovanou 8,3/100
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 1

10.07 2012 23:04


6 hrnců je 6 hrnců, o litr necelé 2 litry oleje víc co 30 tis. rozvod řetězem, nechvěje se ti volant, ani řadička, spotřeba na dálkovou je ještě lepší než s 2,0TDI. Pro srovnání Q5 2,0 TDI dálková okresky za 6,8l/100km, A6 3,0 TDI 5,5l/100km. 2,0 TDI do města..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

12.07 2012 23:13


Satas: vlasta: Jako padat tak, že oprava by byla dražší než generálka 2,5TDI V6?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

13.07 2012 6:39


podle chování majitele
2.0 TDi vstřiky, hlava
3.0 TDi vstřiky, řetězy, klapky

poslední dobou je těch 3.0 TDi s vyřehtaným rozvodem čím dál víc, o klapkách se ani nebavím
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

13.07 2012 7:18


lumirs:


to neni problem, vsechny štýry maj na budíkách 132tis


To teda pěkně kecáš .Moje měla při koupi 138tisíc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email