Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 9 června 2024
Celkem je zde 647 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Xtreme15
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 486
Online návštěvníků
Návštěvníků: 646
Uživatelů: 1
Celkem: 647

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

22.05 2012 9:31


Těch dotazů už bylo celkem dost a ještě asi i bude, takže si založím tohle téma, kde budu řešit své cpé (Audi Coupé, r.v. 1989, 2,3 NG). Berte prosím v potaz, že jsem laik samouk, takže některé věci se mi budou muset vysvětlit trochu polopaticky a jiné budu popisovat trochu přiblble… Samozřejmě budu rád za každé rady a nápady. Ale poprosil bych, aby se tu udrželo téma. Ikdyž vím, že to nebude tak lehký. Obzvláště tady. Předem díky.

1. Neukazuje mi na palubní desce teplota vody v chladiči. Je mi jasný, že je potřeba vyměnit 4-pin čidlo (nebo že by palubní deska?). Otázka zní: „Kde ho sehnat? Dá se sehnat jinde než na ebay.de? Například někde v ČR. A třeba i levněji (o tom pochybuju ).“.

Vyřešení dotazu:
Řešení se ukázalo složitější. Bylo to tišťákem v palubní desce. Někdo se v ní o5 hrabal a byly zku*vené cesty. Takže vyměněn tišťák + čidlo a budík ukazuje jak víno


2. Motor se při volnoběhu abnormálně klepe. Když dostane otáčky, přestane. Silentblok motoru jsem dal nový. Trochu se to zklidnilo, ale žádná sláva. Může na to mít vliv to 4-pin čidlo (odesílá signál do ŘJ?)? Hřídel řemenů je po nehodě asi o 1-2 mm přihnutá na jedné straně směrem k motoru. Mohla by tak rozkmitat celej motor? Nemohlo se něco „pohnout“ v motoru že by byl špatně vyvážený a proto se klepe?

Vyřešení dotazu:
Prozatím nevyměněno, ale měla by to být ona hřídel. Proto ji začínám schánět. Kdyby někdo měl jednu rovnou a volnou...