Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 80 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 79
Uživatelů: 1
Celkem: 80

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

16.05 2012 6:21


Házím to do této sekce, protože je tady největší "traffic".
Mám několik známých mimo ČR (Polsko a Rumunsko), kteří vlastní A5 3.0 TDI* a místní firmy v těchto zemích jim byly schopné upravit výkon až na 380+ koní a 720+ NM. Rozdíl ve výkonu je asi takový, že ani S5 se naprosto nechytá na A5 3.0TDI.

Zde nějaké to video:
A5 3.0TDI vs S5:
http://youtu.be/AxsQQI6dFIQ
http://youtu.be/tve98f6zMAM

A5 3.0TDI vs Lexus ISF:
http://youtu.be/9tSU6Fs_pCc
http://youtu.be/wEupN8jG7ps

Akcelerace:
http://youtu.be/6hByKLgKzVk

Zvuk je na diesel naprostá dokonalost:
http://youtu.be/WN0Zc2CaYYU

Většinou ty místní firmy jsou autorizovaní zástupci renomovaných úpravců ze západu (Superchips, Revo Tuning,...), takže se nejedná o nějaký garážový tuning ve stylu - velký nárůst = za 20 tisíc kilometrů se to celé rozpadne. Jeden známý už najel více než 50 tisíc s extrémní úpravou a stále v pohodě.

Co jsem pochopil, tak úprava spočívá v tom, že se vyhodí DPF*, vytvoří se speciální "mapa" pro řídící jednotku, přidá se navíc palivová pumpa, větší intercooler, zlepšené sání, a pár dalších drobností.

Zde jsou úpravy známého:
ITG Racing Air filter, Revo Stage2+, Custom made Downpipe with no DPF* and no cats, Bigger intercooler, Additional fuel pump: 380+ hp 780+nm

Ve finále 1/4 mile udělá za 12.59 což je teritorium Audi R8 V8. Prý spolehlivě převálcuje v přímce většinu aut co mají i více než 400 koní (ISF,M3,..)

Chci se zeptat, zda někdo neví o někom v ČR, kdo se už do něčeho podobného pouštěl, byť ne u A5, ale třeba u jiného modelu se stejným motorem. Osobně si myslím, že v ČR takový machři na úpravy nejsou, nejspíš z důvodu malé poptávky, každý to "načipuje" a hotovo.

Jsem rozhodnutý provést dané úpravy ve chvíli, kde DPF* bude dosluhovat, ale do Rumunska se mi kvůli tomu nechce.
nahoru

sponzor





16.05 2012 6:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

16.05 2012 23:39


nieje ti to divne ze sa to robi v polsku a rumunsku a nikto iny s rozumom to nerobi?
zvysit vykon na cca dvojnasobok a potom sa modlit aby ti to vydrzalo je hodne velke riziko aby clovek mohol machnut rukou nad tym ze si tak odpise auto za desiatky tisic eur.. mne by to moj rozum nedovolil.. to ze sa to da neznamena, ze to bude aj fungovat.. to iste plati aj pre to, ked to jednemu funguje 50.000km tak druhemu to nemusi.. najviac drasticke je zmena krutiaceho momentu.. ten namaha hlavne pohonne ustrojenstvo a hlavne zubove spoje ake su v prevodovke a diferaku atd. tak to podla mna polavi najskor.. a menit prevodovku na novej audine.. hmmm.. mnamkova praca.. v audi si budu suchat rukami a slintat.. je to sice tvoje auto, a mozes si robit co len chces.. to je pravda.. ak mas na to chut, tak to urob.. len si najprv zober cisty papier, daj si stredom ciaru a na lavo si daj "PRE" a na pravo "PROTI" ci ta napadne pre tak drasticke zvysenie vykonu a porovnaj si to sam.. napr.

budem frajer ak sundam dake Sko - PRE
budem za debila ked mi prevodovka rupne pri pretekoch s Skom - PROTI

vsetko je otazka penazi.. takze ak ich mas na rozhadzovanie, tak chod do toho.. ak je to tvoje jedine auto a aj to je na leasing.. ruky prec.. aspon podla mna.. dufam,ze to vezmes ako radu.. nie ako nieco zle.. daj vediet ako sa potom rozhodnes... ja osobne by som siel do vyskusanych premapovani od renomovanych firiem.. mas hodne na vyber a hlavne so zarukou..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

17.05 2012 0:25


no na druhej strane verim tomu, ze to nebude v kuse jazdit na plny vykon, neviem ako su dymenzovane nove auta a ci sa jedna o manual alebo automat, DAM* priklad sice sa jedna o 1.9tdi Golf4 ale kamos ma prekopaneho svojho zo 66kw na 132-odmeranych, ma natom uz 80 000km a nesetri to zrovna, sam som sa vozil, bezne sa kuri z kolies este pri trojke, a zatial mu to vsetko sluzi, jedine co menil bolo hned po cipe-prva uprava, lamela ale to bolo koli pakni na prevodovke ktora mu rupla, tak ked uz to mal rozhodene a lamela bola slaba tak ju pre istotu vymenil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

17.05 2012 20:38


Jsou to sice trochu podezřelé státy, ale spíše je to tím, že konzervativní Evropané nikdy nebudou mít zájem o tak extrémní úpravy. V každém případě zdůrazňuji, že se jedná o autorizované úpravce známých renomovaných firem. Každé auto se upravuje tak, že se informace posílají do Velké Británie, kde se provádí úprava (vytváří se mapa), která se poté zasílá zpět. Věřím, že se nejedná o žádný nekvalitní tuning, řekl bych právě naopak.

Přidání další palivové pumpy, zvětšeného chlazení, jiného sání, a dalších součástek v takovém autě vyžaduje vcelku dobré zkušenosti.

Sám mám najeto přes 140 tisíc (!!!) kilometrů s úpravou, která dává 640NM. A to mám manuál. Spojka drží perfektně, ani náznak toho, že by byla byť trochu opotřebovaná. Rozdíl mezi 640NM a 750NM už tak značný není. V každém případě i cena za danou úpravu se pohybuje okolo 80-100 tisíc Kč, je na to záruka a trvá to několik dní.

Jediný problém vidím v tom, že v případě nějakého problému budu muset do Bukureště, což není zrovna za rohem.

Celkově je to dané tím, že jsem právě už využil služeb a produktů toho nejlepšího úpravce Audi, najel jsem s tím 140 tisíc, měl jsem to v záruce, na výkon jsem si zvykl, peněz na rozhazování nemám, ale ani nemám žádný leasing, v zásadě chci z toho auta dostat všechno, a že ten motor ještě potenciál má. Není to o tom, že budu rychlejší než S5 (už v současném stavu je to dynamicky na úrovni osmiválcové S5), ale je to spíše o tom, že z toho auta dostanu úplně všechno.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

17.05 2012 21:05


jestli chceš DAM* ti typa na člověka ktery ti o tom vše poradí, domluvi se s tebou a určitě se budeš divit co umi, s laděnim bude možna problem protože nema brzdu 4X4 ale on se nějak domluvi a je to prvni člověk co v čr odladil 1,9 TDI* nad 300koni a děla to srdcem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

17.05 2012 22:43


alf.66:
jestli chceš DAM* ti typa na člověka ktery ti o tom vše poradí, domluvi se s tebou a určitě se budeš divit co umi, s laděnim bude možna problem protože nema brzdu 4X4 ale on se nějak domluvi a je to prvni člověk co v čr odladil 1,9 TDI* nad 300koni a děla to srdcem

Pokud má zkušenosti s tímto konkrétním motorem (3.0TDI), tak budu rád za kontakt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.06 2012 11:22


Motory 2,7 a 3.0 pro Audi.........kvalitní odbržděné úpravy.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

04.06 2012 18:42


motorpower:
Motory 2,7 a 3.0 pro Audi.........kvalitní odbržděné úpravy.

co to obnáší, jake vysledky???
nahoru

sponzor





04.06 2012 18:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 15 | Témat: 0

11.07 2012 19:02


asimo:

moc pěkný, ale proč to nevzít odzákladu, ojnice, kované písty, hlava, svody...
investice sice o 50 až 60 tisíc dražší, ale auto potom vydřží. Znamej si udělal golfa 2.0GTI podstive přestavěnýho na 340koní má natom najeto 40000tisíc a bez jedinýho problemu až na vandaly.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email