Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 listopadu 2020
Celkem je zde 25 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: perverez
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 494
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 13
Celkem: 25

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Brzdy
tagy: wiki: ABS...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

06.05 2012 12:32


Dobry den vsem,prosim o radu ohledne brzd.
Pri brzdeni se stava ze pedal trochu propada mam pocit jako by byl v systemu
vzduch´Jenze system je odvzdusneny jak normalne tak pres diagnostiku.
Pri propadnuti citim ze brzdy nebrzdi. V rychlostech do 80 to neni tak hrozny ale nad 150 se deje jeste to ze brzdim pedal se propadne tak o 1 cm brzdy min brzdi a pak najednou mam pocit ze se kousnou.(Zvuk jako kdyz zapne ABS*)
Na diagnodtice zadna chyba.Je mozne ze kapalina je spatna?Nebo hlavni valec. Fakt uz nevim co by mohlo byt. V servisu si nevi rady.
nahoru

sponzor





06.05 2012 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

06.05 2012 12:37


Jeste jsem zapomel Audi A4 1,9 TDI* rok vyroby 2001 motor AJM 115 koni
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

06.05 2012 12:43


máš tam správné brz oblož?muže to bejt posilovačem,nebo může být problém v brzd.třemnu třeba zůstává viset pístek nebo něco,nebo ten hlv.brz valec
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

06.05 2012 12:47


haberajan: Normálne ste to odvzdušnili pri naštartovanom motore?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

06.05 2012 12:50


Brzy jsou komplet novi original.
Jeste to dela co jsem si vzpomel kdyz stojim a pustim brzdovi pedal slysim a citim jako by zvuk nevim jak to popsat jako kdyz se vypousti vzduch. Fakt nevim jak to popsat
Odvzdusnene i pres diagnostiku kvuli ABS*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

06.05 2012 12:56


Daffer: TO viem že cez diagnostiku. Ale či ste to odvzdušnili nie cez diagnostiku ael pri naštartovanom motore.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

06.05 2012 12:59


Motor pri tom nebezel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

06.05 2012 13:03


Tak to urob pri našatrtovanom motore- Začni PP potom LZ potom PZ a skonč pri LP. Nme robilo to isté po tomto odvzdušnení OK.
nahoru

sponzor





06.05 2012 13:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

06.05 2012 13:11


Diky zkusim to.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2012 14:06


Daffer: Preco musi byt nastartovany motor?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

06.05 2012 14:25


aby šel posilovač ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2012 14:27


martin kaca: a to je pre odvzdusnenie potrebne ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.05 2012 14:32


Milos1: Aby se ti rychle neunavila noha jinak to taky nechápu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2012 14:38


Tak nejak priblizne.
Ked ti ide motor, ziskas len vacsi tlak v brzdach a neviem, ci je to nezbytne potrebne pre dobre odvzdusnenie.
Vsetky svoje auta som odvzdusnoval bez spusteneho motora.

Podla mna komplikacia je pri zadnych brzdach audi, kde je vo valceku komplikovany mechanizmus, v ktorom sa moze skryt naka ta bublinka, preto sa tazsie odvzdusnuju. Bych s tym pojazdil a po nakom case odzvdusnil znova.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

06.05 2012 16:44


Milos1: Nemám tušenia, ale viem že to funguje. Nakoniec som to našiel v knihe jak na to že sa musí odvzdušňovať so spusteným motorom. Asi to bude mať niečo spoločné s tým vyšším tlakom, iné logické vysvetlenie mi nevychádza. Ale každopádne keď som brzdy odvzdušnil tak ako som napísal tak sa problém stratil. Pred tým som ich odvzdušňoval klasicky asi 3x a problém pretrvával, skoro som spôsobil nehodu lebo som nedobrzdil do križovatky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

06.05 2012 16:51


opravujem:
1. PZ brzda, 2. LZ
brzda, 3. PP brzda, 4. LP brzda.

Daffer:
Tak to urob pri našatrtovanom motore- Začni PP potom LZ potom PZ a skonč pri LP. Nme robilo to isté po tomto odvzdušnení OK.
nahoru

sponzor





06.05 2012 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.05 2012 6:09


Daffer:
Tak si myslim, ze to bola skor nahoda. Pisal som, ze u Audi je zadna konstrukcia vo valceku dost komplikovana. Je tam hruby zavit, ak je to mastne, lahko sa moze stat, ze tam ostane naka bublinka.
To ze si mal odvdusnene tak, ze si skoro nabural, znaci zes niekde urobil chybu.
VSetky auta co som mal, mali posilovace a ani jedno som neodvdzusnoval s beziacim motorom. A je pravda, ze Audi sa odvzdusnovalo najhorsie (skoncilo to strhanym odvzdusnovakom).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

07.05 2012 13:44


Milos1: Cez systém prešiel cca liter brzdovky takže chybu pri odvzdušnení vylučujem. Odvzdušňovalo sa klasicky šlapaním na pedál aj s pomocou toho vákuového prístroja a pokiaľ sa to neodvzdušnilo pri naštartovanom motore tak nebolo v poriadku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

08.05 2012 11:42


[quote="Daffer"]opravujem:
1. PZ brzda, 2. LZ
brzda, 3. PP brzda, 4. LP brzda.

Tak jsem to dnes odvzdusnil podle tve rady a zetim dobre. uvidime az to poradne vyzkousim ve vyssi rychlosti. jeste jednou diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1015 | Témat: 66

08.05 2012 12:46


haberajan: Ni eje za čo. Daj potom vedieť ako to dopadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

09.05 2012 11:20


Tak to zlobi dal.Uz ne tak a jen kdyz brzdy poradne zahreju.
V malich rychlostech uz to vubec nedela.
Ze by byla v neporadku brzdova kapalina?
V servisu me sice rekli ze ji vymenili ale kdyz to neudelali poradne tak je to mozne ze to kvuli tomu blbne.Fakt uz nevim!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

09.05 2012 19:54


Presnejsie popis, co to robi. Pedal prepadava? Alebo je tvrdy a brzdy su malo ucinne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

09.05 2012 23:56


Popsane je to na zacatku tematu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

10.05 2012 12:54


haberajan:
Brzy jsou komplet novi original.
Jeste to dela co jsem si vzpomel kdyz stojim a pustim brzdovi pedal slysim a citim jako by zvuk nevim jak to popsat jako kdyz se vypousti vzduch. Fakt nevim jak to popsat
Odvzdusnene i pres diagnostiku kvuli ABS*


Ked je pocut ten zvuk unikajuceho vzduchu by som skontroloval tesnost podtlakovych hadic od posilovaca brzd.Mohla by byt aj neako mierne poskodena membrana vo vnutri posilovaca,pripadne netesnost samotneho posilovac po obvode je gumicka ktora by eventuelne mohla aj netesnit.Bolo by dobre keby jeden stupal na pedal pri nastartovanom motore a druhy hladal unik podtlaku v motorovom prietore.Tot jedna z mnoha moznosti.Ahoj a nech ti to brzdi
nahoru

sponzor





10.05 2012 12:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.05 2012 6:10


Tak ak pedal prepadava a pri prepadnutom pedali auto nebrzdi, bude v pr..li hlavny brzdovy valec.
Ten zvuk bych moc neregistroval, je to normalne. Ak by bola diera/nefunkcny posilovac, pedal by bol tvrdy a auto nebrzdilo. Ak je ale makky a mas dojem ze je odvzdusnene, je to hlavny brzdovy valec.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2012 23:07


Je mozne aby byl spatny hlavni brzdovi valec kdyz to dela jan obcas?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.05 2012 10:20


haberajan: ano, gumicky mozu byt obodrane a nikedy "sa nechytnu".
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.05 2012 22:00


Muze byt spatna kapalina ze to blbne kdyz jsou brzdy hodne varici. Slysel jsem ze pry kdyz je kapalina stara tak ze ve vysokych teplotach jako by odparuje ta voda co je v kapaline?!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

19.05 2012 9:07


dělaj se tam bublinky nejdůližitější je u brzd.kap bod varu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

23.05 2012 11:35


Včera jsem laboroval nad tím klesajícím pedálem a dlouhou dráhou než začne brzdit.Doposud jsem vždy odvzdušňoval za pomoci druhého člověka a s vyplým zapalováním,výsledek byl pokaždé stejný,auto bzdilo,ale brzdný účinek se dostavoval až asi v polovině chodu pedálu.Dneska jsem odvzdušňoval sám a zapnutým zapalováním.Do sklenice od čalamády se zatahovacím víčkem jsem udělal díru,do ní nalil část brzd.kapaliny a zasunul asi 2m průhledné hadičky,aby konec byl ponořený pod hladinou.Druhý konec nasadil na odvzdušňovák a povolil.Sklenici jsem měl v ruce a šlapal na brzdový pedál,dokud neproteklo asi 2dcl kapaliny.Pak zatažení odvzdušňováku a stejný postup pro zbývající kola,postupoval jsem od nejdelšího po nejkratší brzd. potrubí.Pedál jde pořád dolů,ale pouze pokud je auto v klidu,když se pohybuje,tak mrtvý chod zmizí a brzdný účinek nastupuje už po mírném sešlápnutí a jde skvěle dávkovat,což jsem dosud nepoznal.Takže zaplé zapalování má na odvzdušňení u B5 vliv.Napadla mně taková teorie,že ABS* schválně propouští kapalinu po zabrzdění z jízdy do klidu,aby velký tlak nedeformoval případně rozžhavené kotouče v jednom místě,když se neotáčí.Jakmile se znovu rozjedete,ABS* to samozřejmě pozná a přestaví ventily aby byl brzdný účinek maximální.Jak je to ale opravdu,to ví asi jen u BOSCHů.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email