Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 324 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 1
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

03.05 2012 11:03


Ahoj bando. Během posledních 14 dnů mi začalo auto nějak plavat a mít vůli v řízení. Když to začalo, tak sem si říkal že mám asi podhuštěný pneu, ale tim to nebylo. Nejhorší je když jedu třeba ostřeba vlevo a pak hned vpravo, to se pak nemužu udržet na silnici. Žádnou ďouru sem v poslední době nevzal a tyčinky a čepy sem měnil ani ne před rokem. Čim si myslíte že by to tak mohlo bejt? Servo?
Jinak když už sem v tom "fňukání" tak mi začal zlobit i centrál. Když zamikám od řidiče, tak se mi někdy zamkne celý auto, ale jindy zase jen ony dveře. Celkem mě to deptá. Nemáte někdo zkušenosti?

Předem dík za jakoukoli radu
nahoru

sponzor





03.05 2012 11:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.05 2012 11:38


Kontakt v zámku stávkuje.

K tomu řízení: Měnil jsi i ty plechy se šroubama, co držej čep?
Já minule ne a normálně se mi povolily a hejbal se čep. Mazec jaxviň
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

03.05 2012 12:39


Satan Coupe:
Kontakt v zámku stávkuje.

K tomu řízení: Měnil jsi i ty plechy se šroubama, co držej čep?
Já minule ne a normálně se mi povolily a hejbal se čep. Mazec jaxviň


Dělal mi to kámoš, ale měnil jen čepy a tyčky myslím, ale on je docela prasák, tak nevím :)Myslíš ten bazmek ve kterým je tlumič ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.05 2012 13:31


nenene, čep je sevřenej v ramenu a staženej šroubama, aby se nehejbal, když se matky povolej, čep se v ramenu hejbe cca 1cm dovnitř a ven a i trochu dopředu a dozadu. Myslím toto, dotahoval jsem to už asi 3x a dneska jdu objednat nový.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

03.05 2012 21:05


silentbloky napravy, gumy v ramenech , horni ulozeni tlumicu sem menil Ja a mam klid.Taky sem to honil po silnici sem tam jak to plavalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

03.05 2012 23:38


_pettas:
silentbloky napravy, gumy v ramenech , horni ulozeni tlumicu sem menil Ja a mam klid.Taky sem to honil po silnici sem tam jak to plavalo


Myslis ze horni ulozeni tlumicu by na to melo nejakej zasadni vliv? Tlumic sem mel nedavno velku a ta vrchni pryz vypadala celkem na vymenu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.05 2012 10:43


to by to taky pěkně mlátilo, taky jsem měl v píči uložení a věř mi, že s povoleným čepem to skoro nemlátí a plave mnohem víc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

04.05 2012 21:33


Tak sem to zakrikl dneska se zacli objevovat zvuky jak kdyz je uvolnena nejaka tyc a , pri prudsim bribrzdeni to bouche a nekdy i pri akceleraci, prohlizel sem vse co sem menil a nemenil a nic nevypada uvolneny , tak zitra bude detailnejsi rozborka
nahoru

sponzor





04.05 2012 21:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 140 | Témat: 13

04.05 2012 22:39


skus pozriet aj silentbloky prevodovky ja som ich mal otrhnute respektive jeden lavy a presne sa to tak spravalo ze pri akceleraci alebo pri urcitom brzdeni to tam proste tresklo a tiez na vyjazdenych kolajach na ceste auto musel clovek nahanat ale pravda ja som mal odtrhnuty aj motorovy jeden
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

05.05 2012 7:28


levý motorový sem menil , a pravy na prevodovce taky , a zbyle dva vypadali OK , uz se na to chystam mrknout hloubeji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

09.05 2012 16:59


tak sem to rozebral, koukal sem na na ty čepy a ty utažený sou, tak nevím proč to tak plave....jedno to horný uložení nad tlumičem je celkem v hajzlu. je možný že by celý plavání bylo jen tim? Nebo mám vyměnit čepy řízení? Jinak když už sem to tu zmiňoval to jak mi zlobí odemykání, tak máte někdo zkušenosti v rozcházení toho komtaktu v zámku? Jak se k něm co nejjednodušejc dostat a jak mu domluvit?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.05 2012 22:58


Žolík: Asi takhle..U 80 tky ať je to B3 nebo B4 jsou nápravy sakra slabé místo,i když u B4 je to trochu jinak řešené-o něco lépe a hlavně zadní náprava je oproti B3 lepší..Být tebou zajedu na STK*,ať ti to protřepou a zjistí vůle,tak to dělám já a byl jsem i se svou B4.(Mimochodem mám tam na nápravě taky vše v prd..) Jinak bych se zaměřil na silenty nápravnice,ramen a to horní uložení.Mrkni i na spojovačky jak jsou utažené k převodce,jestli nejsou vymačkané ty gumové pouzdra..Horní uložení to taky může být,na něm moc vizualně nic nepoznáš..Taky zkontroluj utažení těch trubkových matic co drží horní uložení k tlumiči-rády se povolují..No až toto všechno budeš mít,tak půjdeme dál..jo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.05 2012 23:04


_pettas:
levý motorový sem menil , a pravy na prevodovce taky , a zbyle dva vypadali OK , uz se na to chystam mrknout hloubeji
Vypadat můžou,otázka je jak hodně je vymačkaná guma toho uložení..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.05 2012 23:12


Satan Coupe:
nenene, čep je sevřenej v ramenu a staženej šroubama, aby se nehejbal, když se matky povolej, čep se v ramenu hejbe cca 1cm dovnitř a ven a i trochu dopředu a dozadu. Myslím toto, dotahoval jsem to už asi 3x a dneska jdu objednat nový.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Tohle by se mělo měnit taky z čepem,ale postačí nová matice + pérovka nebo samojisticí matice + lepidlo na závity a nemůže se to kua povolit..Ještě se mi to nestalo,musel jsi to přitáhnout bez očištění ramena od bordelu,jinak to nechápu čerte..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

12.05 2012 16:30


NOVON:
Žolík: Asi takhle..U 80 tky ať je to B3 nebo B4 jsou nápravy sakra slabé místo,i když u B4 je to trochu jinak řešené-o něco lépe a hlavně zadní náprava je oproti B3 lepší..Být tebou zajedu na STK*,ať ti to protřepou a zjistí vůle,tak to dělám já a byl jsem i se svou B4.(Mimochodem mám tam na nápravě taky vše v prd..) Jinak bych se zaměřil na silenty nápravnice,ramen a to horní uložení.Mrkni i na spojovačky jak jsou utažené k převodce,jestli nejsou vymačkané ty gumové pouzdra..Horní uložení to taky může být,na něm moc vizualně nic nepoznáš..Taky zkontroluj utažení těch trubkových matic co drží horní uložení k tlumiči-rády se povolují..No až toto všechno budeš mít,tak půjdeme dál..jo?


No, tak sem zjistl novou věc. Když navrím auto a jen tak lehce točím volantem tam a zpět, tak mi levý kolo krásně reaguje na jakejkoli pohyb volantu, ale pravý se při menším točení ani nehne. V tom bude jádro psa. Mluvil sem s klukem do toho trochu dělá a říkal mi ať zkusím pomačkat tu prachovku co je na řízení, jestli je plná voleje, nebo ne. Zatim sem se na to nedostal pač to počasí nestojí za nic.
Jinak dík za reakci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

12.05 2012 19:54


Tak ja přidám taky trošku do mlýna, vyměnil sem preventivně uložení , nápravy,a ramen .Ovšem když auto zvednu tak je vidět a jak se napravnice trosku pohne coz me udivuje ta by se nemela moc hejbat ne , kdyz sou novy gumy vsude?

Jinak sem zvedav co zjistis Žolíku doufám že servo nebudeš must měnit ja to dělal a bez vytažení motoru to snad ani nejde jak je to našlapaný.
nahoru

sponzor





12.05 2012 19:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.05 2012 23:30


Cyber_joker:


No, tak sem zjistl novou věc. Když navrím auto a jen tak lehce točím volantem tam a zpět, tak mi levý kolo krásně reaguje na jakejkoli pohyb volantu, ale pravý se při menším točení ani nehne. V tom bude jádro psa. Mluvil sem s klukem do toho trochu dělá a říkal mi ať zkusím pomačkat tu prachovku co je na řízení, jestli je plná voleje, nebo ne. Zatim sem se na to nedostal pač to počasí nestojí za nic.
Jinak dík za reakci
Tak to bude nejspíš vůle na čepu nebo spojovačce..U 80 tky vyjíždí hřeben jen z jedné strany z těla řízení,tak že to by opožděně reagovalo i to levé kolo...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.05 2012 23:38


pettas: Jo trochu se pohne,není tam "natvrdo"..Na B3 jsem tam měl ještě vymezovací podložky z 5 mm gumy..,aby to bylo tužší..Vem si jak to uložení nápravnice dostává zabrat u B3,když na ní ještě leží motor..To už u B4 naštěstí není,bo motor je uchycen na káře a vzadu u převodovky jsou 2 silentbloky- u B3 je jen jeden..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

13.05 2012 6:20


NOVON: to jsi me aspon uklidnil:) ja totiz zajel na geometrii a borec em zacal tvrdit ze mam vsechno spatne, ze se hejbe napravnice o 2mm a v ulozenich se to vikle, pritom vse je davany novy, ovsem mel si pravdu jak si psal v jednom prispevku ze se povolili ulozeni tlumicu musel sem ty spodni matice doathnout a kapnout lepidlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 10

05.06 2012 11:15


Tak problém vyřešen. Když sem opětovně vomakával manžetu jestli v ní neni volej tak sem si všimnul, že sou povolený obě dvě matky na konci toho pístku co se vysouvá. Vplný už to bylo takovým způsobme že se tyčky vozily po převodovce a odírali jí. Abych se k tomu dostal tak bylo třeba dát auto na zdviž a zhora utahovat a zespoda si to držet, takže akorát pro 4 ruce Ale lepší bylo co nastalo pak. Auto začalo dokonce i zatáčet a to se hned jelo uplně jinak, ale zastavil sem před barákem a už sem ho nenatočil. Myslel sem že je to tim že sem měl venku naftovej filtr, bych se dostal k těm povoleným matkám, takže sem jak kokot celej den odvzdušňoval, ale motor porad jen tocil a nechytil. Když už mi nafta lítala ze všech vstřiků a pořád to nechytalo, tak sem usoudil že přívodem paliva to nebude. Nakonec sem proměřil ten konektor co je připojenej k čerpadlu, no a jasně, nešla tam šťáva od spínačky. Takže taková jednoduchá prasečinka a auto už zase jezdí. Jinak všem dík za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.06 2012 14:36


NOVON:
Tohle by se mělo měnit taky z čepem,ale postačí nová matice + pérovka nebo samojisticí matice + lepidlo na závity a nemůže se to kua povolit..Ještě se mi to nestalo,musel jsi to přitáhnout bez očištění ramena od bordelu,jinak to nechápu čerte..
No asi se to musí měnit nebo mám prostě moc síly, protože jsem 2 šrouby serval. Jen tak ráčnou, poslední dobou se mi to stává čím dál častěji. Proto jsem asi ty svíčky tehdá preventivně utáh málo a povolily se. Budu si muset koupit momenťák.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email