Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 6 kvě 2024
Celkem je zde 257 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: havrilko
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 434
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 0
Celkem: 257

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

29.04 2012 21:09


Asi před měsícem jsem jezdil po městě a když jsem stál na křižovatce na volnoběh tak auto začalo třást, jako kdyby vynechávalo zapalování. Pak se druhý den rozsvítila kontolka motoru (oranžová).

Teď už kontrolka svítí pořád, sem tam se mi stane že nemůžu nastartovat, motor točí - nenaskočí. pak smrdí benzin, jako by to bylo přechlastané. Pak to třeba napodruhé, napotřetí když tomu pomůžu pedálem plynu naskočí.

Jedu po dálnici, kontrolka začne blikat a motor vynechává...tarokuje...sjedu z dálnice...chvíli stojím...motor pořád jede a pak je to ok a můžu jet dál.

Jinak mám pocit že to taky žere olej, po 8.000 km od výměny jsem dolíval litr a po dalších 4.000 km se zase rozsvítil olej. Což mi na na jeden interval výměny příjde dost.

Dle VAGU to píše vadné čidlo polohy vačkového hřídele 2. řady válců.... Čidlo vyměněno bez úspěchu.

Nemáte někdo ponětí čím by to mohlo být?
nahoru

sponzor





29.04 2012 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 1

30.04 2012 13:18


Nazdar, v inom vlakne si spominal, ze mas aj LPG*, prejavuje sa ti trasenie len na benzine alebo aj pri plyne?

Inak k tej spotrebe oleja, mám to podobne. U tychto motorov je to vraj normalne, ze ho viac zozeru.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.04 2012 13:42


Nikdy jsem nepochopil, že nová auta žerou víc oleje i když vyjedou z linky. Pokavaď ti to nesežere 1L na 1000km tak se to snad neřeší (v návodu k obsluze to často píšou). Za to může plyn, když nemaže válce.


Chyba zmizela? Nebo se tam zase objevila?
Když se motor začne třást chcipne bez plynu motor?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

30.04 2012 22:13


jaccob_TN:
Nazdar, v inom vlakne si spominal, ze mas aj LPG*, prejavuje sa ti trasenie len na benzine alebo aj pri plyne?

Inak k tej spotrebe oleja, mám to podobne. U tychto motorov je to vraj normalne, ze ho viac zozeru.


No jezdím jen na LPG*, takže se to projevuje na LPG*, ale když to při tom cukání přepnu na benzín, tak to nepomůže. Cuká to dál...takže nevím...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

30.04 2012 22:17


knedlifek:
Nikdy jsem nepochopil, že nová auta žerou víc oleje i když vyjedou z linky. Pokavaď ti to nesežere 1L na 1000km tak se to snad neřeší (v návodu k obsluze to často píšou). Za to může plyn, když nemaže válce.


Chyba zmizela? Nebo se tam zase objevila?
Když se motor začne třást chcipne bez plynu motor?


Dnes se to opět cukalo, dokonce 2x, je to vyždycky na dálnici na Tempomat*..případně jízdu na konstatní sešlápnutí pedálu...ne při zrychlování..

Zastavím, na poprvé obvykle nenastartuju, startuju už pak na přepnutý benzin.

Pak zase jedu dál...

Ale obvykle když dojedu do garáže tak cítím smrad jak když se pálí olej...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.04 2012 22:58


Myslim ze tvuj problem muze byt v elektrice , vypada to ze mas nespravne spalovani coz muze byt zapricineno starymi kabely (od svicek) a svickami a nebo zaoxidovanymi koncovkami , to je prvotni vec kterou bych prezkousel popripade vymenil . Dalsi moznou zavadou muze byt spatna kostra (elektro) mezi motorem a karoserii , pred nekolika lety jsem mel stejny problem a bylo to jen tou kostrou .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.05 2012 0:10


XXXGeorge:

Jo mohlo by to být natečenej olej z vík na svíčky, trpí tím všechny tyhle V motory benzínovky které už mají něco najeté. Viděl ten tvůj motor někdo kdo tomu trochu rozumí? Další věc je že tyhle motory mají mimo řetězů jako TDI* ještě vanosy další taková pecka a ty jsou bohužel zezadu jak je rozvod. První překontrolujte ten unik oleje a zapalování.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

01.05 2012 7:55


bylo to na diag.
podle mě jsou i jasné příčiny
(poslední chyba je dána rozpojením konektoru v mezistěně při montáži GRA)

Adresa 01: Motor (BDW) Labely: Chyba poesmirov�n�
O�d�c� jednotka SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
D�l: 2.4l V6 MPI* 0010
Revize: --H17--- Seriov� e�slo:
K�dov�n�: 010D000302070820
D�lna #: WSC 02325 785 00200
VCID: 326F49BFD4B3

4 z�vad nalezeno.
000033 - rada valcu 2: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno
P0021 - 008 - neverohodny signal
info o z�vadi:
Stav z�vad: 00001000
Priorita z�vad: 5
Frekvence z�vad: 3
Poe�tadlo resetu: 40
Kilometry: km
Indikace easu: 0
Datum: 2012.04.26
EAS*: 08:13:56

info o z�vadi:
Ot�eky: 1920 /min
V�ha vzduchu: 185.3 mg/str
Teplota: 87.0*C
cast.zatiz.
Provozn� stav: 10000000
�hel rejdu: 124.69*

000032 - rada valcu 2: vackovy hridel A (saci): chybna funkce polohovace
P0020 - 008 - neverohodny signal
info o z�vadi:
Stav z�vad: 00101000
Priorita z�vad: 2
Frekvence z�vad: 5
Poe�tadlo resetu: 40
Kilometry: km
Indikace easu: 0
Datum: 2012.04.26
EAS*: 08:14:15

info o z�vadi:
Ot�eky: 1280 /min
V�ha vzduchu: 272.5 mg/str
Teplota: 88.5*C
cast.zatiz.
Provozn� stav: 00000000
�hel rejdu: 123.94*

000024 - rada valcu 2: snimac vac.hrid. 2 (G163) / otacek motoru (G28): nespravny pomer
P0018 - 008 - neverohodny signal - Sporadick�
info o z�vadi:
Stav z�vad: 00001000
Priorita z�vad: 5
Frekvence z�vad: 1
Poe�tadlo resetu: 40
Kilometry: km
Indikace easu: 0
Datum: 2012.04.26
EAS*: 11:22:34

info o z�vadi:
Ot�eky: 960 /min
V�ha vzduchu: 136.3 mg/str
Teplota: 60.0*C
beh naprazdno
Provozn� stav: 00000000
Rychlost: 8.0 km/h

049409 - chybi komunikace s ridici kednotkou prevodovky
U0101 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadick�
info o z�vadi:
Stav z�vad: 00000100
Priorita z�vad: 4
Frekvence z�vad: 1
Poe�tadlo resetu: 40
Kilometry: km
Indikace easu: 0
Datum: 2012.04.26
EAS*: 13:14:57

info o z�vadi:
Ot�eky: 0 /min
V�ha vzduchu: 0.0 mg/str
Teplota: 85.5*C
motor VYP
Napit�: 11.93 V
Rychlost: 0.0 km/h

Readiness: 0010 1001
nahoru

sponzor





01.05 2012 7:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

01.05 2012 9:56


V nějaké diskuzi jsem četl, že podobné problémy vyvolává vadný podtlakový ventil, případně podtlakové hadičky....

Nebo váha vzduchu? )

Nevím, jestli to má nějakou souvislost, ale byl jsem na svolávačce na výměnu cívek, ale musím ještě prověřit kdy to bylo, jestli to nemá nějakou souvislost...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.05 2012 10:16


Jedna věc je svolávačka a druhá že ti to nejede jak má smrdí ti tam olej. Povytáhněte ty cívky tam kde máš podezření na únik nebo které válce sporadicky nejedou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

03.05 2012 12:25


Tak dneska ve 3 to jdu postavit do servisu, tak jsem zvědavej co se tam najde )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.05 2012 19:45


Všichni jsme zvědavi a nejvíc ti co preferují u 4f benzín
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

03.05 2012 20:21


to jsem zvědav jestli někdo opraví bez výměny nastavovačů popř. nových rozvodů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

03.05 2012 22:14


Tak mechoš říkal, že vidí problém v LPG*.

Laicky řečeno: Korekce řídící jednotky LPG* ku.ví mapy nastavení řídící jednotky motoru.

Ne že bych z toho byl extra chytrej, ale pokud se jezdí na benzin, nerozsvěcuje to kontrolku a nemělo by to pak následně škubat.

V pondělí ještě zkusí sundat víko hlavy a mrknout na nastavovací motorky na vačky...

TO JIZAN: máš něco proti 4F v benzínu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

04.05 2012 18:34


No pokial ide o LPG* môže to byť aj tym ale skvor si myslim že je to len kec mechanika. Tiež som mal na aute LPG* a keď som ho dal do servisu prva reakcia bola je to kvoly LPG*. Nevravim že LPG* nema chudšiu zmes a horšie maže takže môže byť vyšia spotreba oleja ale ja by som to najskvor odskušal. Jazdil povedzme tyžden na benzin a uvidelo by sa či to bude robiť alebo nie. Osobne ale typujem na elektriku alebo možno zapalovanie. Keď vraviš že citiš benzin. Pozrel by som možno aj sviečky a cievky ako sú na tom. U LPG* zviknu totiž odchadzať sviečky o dosť rychlejšie. Je tam vyšia teplota spaľovania asi 850stupňou u benzinu asi 750stupňou.
Ďalšia rada by bola skontrolovať LPG* kedy boly menene filtre membrana a nastavenia RJ plynu.
Potom by som sa asi pozrel tiež na hlavu motora aj keď to už potom byva docela prdel. Mimochodom nepisal si koľko to ma najeto a ako dlho tam maš LPG*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

04.05 2012 21:23


Takže, jsme to včera projeli, prej to na benzin jezdi korektně, akorát to hlásí něco s předstihem. Ale kontrolku to nerozsvítilo. Jezdili jsme jen na benzin. Resetoval ŘJ.

Dneska jsem jel 150 km jen na benzin. Ráno jsem nastartoval a rožla se kontrolka, takže problém bude evidentně asi i v benzínu. Pravda necukalo to a nevykazovalo to tkový problémy jako když jsem jezdil na plyn. Startovalo na poprvé a necukalo.

Jebu na to, v pondělí to dám na diagnostiku do AUDI, sám jsem zvědav co mi řeknou.

Případně jsem se objednal do jiné firmy na diagnostiku LPG*. Říkali mi že to může být špatným nastavením...

LPG* mám od Listopadu...mám na něm najeté asi 10.000 km, auto má celkem 195.000 km
Do 6.000 km na LPG* to jezdilo v pohodě. pak to zlobilo malinko sem tam a poslední týden skoro pořád.
nahoru

sponzor





04.05 2012 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.05 2012 21:46


Tenhle motor není moc výhra, má to řetěz a navíc ještě vanosy na vačkách takže jak to začne tak...Naštěstí to nemá ještě FSI* což je dobré pro LPG*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

04.05 2012 22:47


Co to je vanosy? a na co to je?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.05 2012 22:52


slouží to k změně časování ventilů, proto motor jde krásně za plynem a má zátah oproti předchůdci 121kW.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

04.05 2012 22:55


jizan.com:
slouží to k změně časování ventilů, proto motor jde krásně za plynem a má zátah oproti předchůdci 121kW.


No tohle moc za plynem nejde teda...

A to se spravuje, nebo vyměňuje a co to stojí..díly..práce...?

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.05 2012 23:02


Tohle musí fungovat, jinak to stojí ranec! Výměna je stejná jako by se dělaly rozvody, je to v podstatě tak že pod nimi jsou rozvody. Buď rád dokud to jede aspoň i na benzín!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

04.05 2012 23:12


Nechci být rád, chci aby to fungovalo normálně....myslím že to nemá najeto tolik aby odešlo půl motoru, ne?

Pokud to nefunguje je to k hovnu docela...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

05.05 2012 11:24


No presnu pričinu ti takto asi nepoviem ale ako si zistil nebude to tym LPG* alebo nielen nim problem bude aj inde. Je ale celkom bežne že LPG* motory sa seru viac je to ale tym že plyn je citlivejši na kvalitu motora. To znamena že ak je na motore nejaky problem tak na plyne sa to prejavy u benzinu nemusi takže o ňom ani nemusiš vedieť. Preto si veľa ľudi mysli že je LPG* na prdel. Je to ale skvor o tom že ak ma motor najazdenych 200000 tak už nieje ako novy a určite su tam nejake vôle netesnosti alebo male zavady ,aj keď navonok všetko beži ako má. Problem je že LPG* ti ich ukaže naplno plus musiš počitať s večšimy narokmi na mazanie a spaľovanie. To serizeni plynu ale doporučujem spraviť. Ešte sa spitam keď ti robily plyn dali ti aj nove sviečky na plyn. Na LPG* sú totiž trochu iné sviečky než na benzin.
Mimochodom ta kontrolka nemusi byť problem to môžu byť aj blbe emisie. Teda keď ti to necukalo. Potom by to vyzeralo dosť blbo a asi aj draho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 1

05.05 2012 12:34


mullermartinn: Ja používam klasické sviečky NGK (tuším 5757 alebo aké to majú označenie), ktoré sú oporúčané výrobcom na tento motor, žiadne LPG* sviečky... je pravda, že akonáhle sa mi to prepne za studena na plyn, tak to na voľnobehu nevie udržať dobre otáčky. Ale keď sa to zahreje nad 75°C, tak to udržuje už normálne, žiadne kolísanie a výkonovo takmer rovnako s benzínom.

Naozaj som zvedavý čo to bude za chybu/vadu a dúfam, že to bude nejaká banalita, aby to nevyšlo majiteľa - .XXXGeorge: kopu penez.
nahoru

sponzor





05.05 2012 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

05.05 2012 12:59


No ja teraz z hlavi neviem aky typ tam má isť.Sviečky na LPG* to ale maju obvikle napisane na krabici. Šlo my o to aby najprv vylučil take tie bežnejšie problemy čo majú LPG* auta lebo inak to môže naozaj liezť do penez.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

07.05 2012 9:53


Takže problém vyřešen....

Sice ne moc k mojí spokojenosti...

V AUDI Olomouc to dnes diagnostikovali na výměnu rozvodů.

Pravděpodobně poskočili rozvody o zub a proto to dělá co dělá a hlásí chyby.

Předběžná cena 40.000,- bez DPH.

Tak přestávám jezdit a začínám šetřit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.05 2012 12:25


tak to máš asi štěstí, že jen o zub.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

07.05 2012 12:47


No můj servisák, říkal že to v AUDI asi mysleli "JAKO"

Protože pokud by se to o zub přeskočilo, tak by to prej nejelo vůbec...

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.6. 2011
Příspěvků: 60 | Témat: 12

13.05 2012 9:26


XXXGeorge:
No můj servisák, říkal že to v AUDI asi mysleli "JAKO"

Protože pokud by se to o zub přeskočilo, tak by to prej nejelo vůbec...



hele georgi, ale s tou vymenou rozvodu si obejdi i jiné firmy, mám ten samý motor tež v LPG* a chrastil mi napinak, tak jsem udelal komplet cele rozvody ve 130 000km a origo material vysel na 20k a prace na 10k, cele 30 s dph a ne 40 bez dph, to mi prijde přestřelené....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.05 2012 9:44


XXXGeorge:
Takže problém vyřešen....

Sice ne moc k mojí spokojenosti...

V AUDI Olomouc to dnes diagnostikovali na výměnu rozvodů.

Pravděpodobně poskočili rozvody o zub a proto to dělá co dělá a hlásí chyby.

Předběžná cena 40.000,- bez DPH.

Tak přestávám jezdit a začínám šetřit


AUDI olomoc DIAGNOSTIKOVAL zavadu na PRAVDEPODOBNE prockoceni rozvodu o ZUB

To je vtip? Bud to vi jiste nebo jdi jinam. Pokud nejsou schopni zjistit ze je to o zub vedle ... delaji si z tebe prdel.

Kbyby to byla pravda o zub, nebylo by jednodussi to vratit o zub zpet?

Ale to by nebyl business za 40k...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email