Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 86 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 85
Uživatelů: 1
Celkem: 86

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2012
Příspěvků: 40 | Témat: 8

12.04 2012 21:48


Ahoj..

Rád bych uvítal rady,náměty či zkušenosti ke koupi auta Audi do 2.000liber.

Máme následující info.

Spíše Diesel protože budeme cestovat ročně cca 30.000km z UK do ČR či SK
Spotřeba by mohla být také menší než 8l na 100km ale to spíše záleží na stylu jízdy.
Cenově lepší náhradní díly?..
Na co si dát pozor při koupi takového auta?

Rozmýšlíme nad A4 1.9
Nebo nad A3 1.9

je to spíše na delší cesty tak asi aby to bylo i pohodnnější.
Chtěl jsem se i zeptat jak se vám zda Audi ke koupi když má najeto kolem 250.000km?..
Jde o to že tu co se prodávají tak je to skoro vše co má tolik najeto.
A za tu cenu můžem uvažovat jedině tak do roku výroby 2002 max.
Můžete se mrknout na

http://www4.autotrader.co.uk/search/used/cars/audi [zkrácená url]
nebo
http://www4.autotrader.co.uk/search/used/cars/audi [zkrácená url]

Díky za vaše názory či rady atd..
nahoru

sponzor





12.04 2012 21:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2012
Příspěvků: 25 | Témat: 3

13.04 2012 0:37


sused ma alhambru ma 25 rokov bezskodovy priebeh a plati poistenie okolo 150euro mesacne...povinne zmluvne...
takze ked chces anglicaka tak budes musiet platit prehnane sumy na obycajnu PZPčku tym nenazrancom...a poistuje sa to na vlastnika auta...takze ked si to kupis ty a poistis tak na to nebude moct jazdit tvoja zena, kamarat, syn atd...(ako legalne...ked ich nechytia tak pohoda )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 0:53


Mike-uk:
Ani jedno z toho, jestli v tom hodláš cestovat více než 200km na zátah. Vlastní bolestivá zkušenost.

Volil bych A6 C4 2.5, A6 C5 1.9.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

13.04 2012 1:34


no já nevim, mam přes dva metry a ve svý A4 nemam problém s cestou 200km na jeden zátah jak říkáš v létě jsem si dal 1150 km na jeden zátah a byl jsem úplně v poho, to je individuální

pokud ale pláuješ takovýhle jízdy Majku tak jedině auto s tempomatem!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 2:40


Mauglí:
Já byl po 200km zralej na chiropraktika. Možná je to tím, že jsem měl záda v kelu ze stavby, ale bylo tomu tak.

Nemám na A4 vůbec špatný vzpomínky, bylo to moc fajn auto. Ale na štreky bych volil větší koráb, vona ta fyzika prostě funguje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

13.04 2012 7:24


Mike-uk: Když už na ty cesty, tak spíš tu A4. Nebo za tu cenu nějakou pěknou A6 C4 2.5 TDi R5 (ale bacha, nezaměňovat s 2.5TDi V6!)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

13.04 2012 7:40


Když není nic jinýho tak spíš tu A4...ale přikláním se k názoru že spíš bych volil větší vozítko A6..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1703 | Témat: 88

13.04 2012 9:14


root:
Mauglí:
Já byl po 200km zralej na chiropraktika. Možná je to tím, že jsem měl záda v kelu ze stavby, ale bylo tomu tak.

Nemám na A4 vůbec špatný vzpomínky, bylo to moc fajn auto. Ale na štreky bych volil větší koráb, vona ta fyzika prostě funguje

I do A4 byly v ramci vybavy minimalne 3 druhy sedacek. Obyc jsou priserne, nejdou nastavit a cestovani s nimi je presne jak rikas.
Potom se ale jeste delaly sportovni, s-line a Recara a to uz je jina kava. Rozdil techto sedacek a sedacek v A6 neni zadny (teda krom kolejnic na uchyceni v podlaze).
Takze pri porovnani to chce koukat i na vybavu v jednotlivych autech.
nahoru

sponzor





13.04 2012 9:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

13.04 2012 9:22


l.adamek: Sohlas...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

13.04 2012 10:14


A4, A6 1.9 tdi 81kw a máš klud A3 to máš jak golf do toho vy som nešiel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

13.04 2012 10:16


l.adamek:

I do A4 byly v ramci vybavy minimalne 3 druhy sedacek. Obyc jsou priserne, nejdou nastavit a cestovani s nimi je presne jak rikas.
Potom se ale jeste delaly sportovni, s-line a Recara a to uz je jina kava. Rozdil techto sedacek a sedacek v A6 neni zadny (teda krom kolejnic na uchyceni v podlaze).
Takze pri porovnani to chce koukat i na vybavu v jednotlivych autech.


A4 a A6 neni skoro žiadny rozdiel obe su krásne tichučké a pohodlné. Stejné nápravy stejne motory rovnake odhlučnenie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2012
Příspěvků: 40 | Témat: 8

13.04 2012 10:24


A6 mi přijde moc velká na takové cesty i třeba do města a na silnice které tu jsou.(silnice velká že se sem vejde sotva jedno auto) + na A6 jsou tu velmi drahé pojistky cca kolem 200liber měsíčně což je pálka.

No na jeden zátah to vidím tak 2.500km a to minimálně 4x do roka plus nějaký výlety atd..Jaký model A4 by byl nejlepší od roku 1999 do 2003? a naco si dát pozor při koupi?..

Díky kluci
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

13.04 2012 10:25


Musím se připojit, nekupovat a hlavně nepojišťovat auto v UK. Je to naprostý plýtvání penězi.
Určitě bych si pořídil A4 1.9Tdi v cz a zařídil si pojištění do zahraničí. V UK s tím může jezdit každej, neplatěj na vás jejich body (nevim jestli se to už nezměnilo) a ve srovnání s jejich pojištěním máte auto zadara

A ten volant vlevo se vyplatí víc, protože budete zřejmě víc jezdit po silnicích s levostranním řízením a v případě prodeje se ojetina prodává lépe všude jinde než v UK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2012
Příspěvků: 40 | Témat: 8

13.04 2012 11:46


to jsem měl také v plánu koupit auto v cz ale boužel české pojištění se nevztahuje tady v UK pouze po dobu jednoho roku a potom stejně si musím dát Anglické pojištění.Tak či tak mě to vyjde na stejno jelikož předpokládáme že tu budem ještě nějaký ten rok.Je tu spousta Poských aut ale jak jsem již psal,jedou na Anglickém pojištění.
A4 v Cz nekoupim tak levně jako tu i když pojistka v CZ je cca do 8.000kč na rok.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

13.04 2012 12:22


Jestli tam máš trvalý pobyt, tak si auto napiš třeba na otce a budou po tobě maximálně chtít prokázat, že majitel vozu ti svěřil vůz k užívání, ale pokud bude jméno vlastníka souhlasit s řidičem, tak je to ani nebude zajímat. Vůbec, spousta Čechů v Anglii jezdí na českejch papírech, tak se stačí s někym takovim pobavit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

13.04 2012 14:13


root:
Mauglí:
Já byl po 200km zralej na chiropraktika. Možná je to tím, že jsem měl záda v kelu ze stavby, ale bylo tomu tak.

Nemám na A4 vůbec špatný vzpomínky, bylo to moc fajn auto. Ale na štreky bych volil větší koráb, vona ta fyzika prostě funguje


To prostě záleží na osobě A4 má podle mě ideální proporce jak do města tak i mimo město. Neni to koráb dálnic, ale zároveň to s dálnicí nemá problém. Jel jsem 170 na tempomat dvě hoďky v kuse a prostě pohoda. A to mam 225 gumy Na druhou stranu se s tim dobře zaparkuje.. Co může být při dlouhých jízdách na A4 výrazně horší (než na A6) je sezení vzadu si myslim.

PS: Roote, fyzika platí vždy, souhlas, ale důležité jsou i další konsekvence rozvor není vše si myslim To samý u tabulkových hodnot akcelerace atd.
nahoru

sponzor





13.04 2012 14:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 14:15


l.adamek:
Sedačky mohou být nakrásně stejné, ale furt je to malinkatá vyskákaná koza. Ty rozměry udělají svoje

bobor:
A4 a A6 neni skoro žiadny rozdiel obe su krásne tichučké a pohodlné. Stejné nápravy stejne motory rovnake odhlučnenie.


Docela jsi mě rozezmál takto v brzkém odpoledni. Rozdíl tam je a je sakra velkej

Mike-uk:
A6 mi přijde moc velká na takové cesty


Mě už moc nepřijde, chce to něco většího
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

13.04 2012 14:25


Mike-uk:
to jsem měl také v plánu koupit auto v cz ale boužel české pojištění se nevztahuje tady v UK pouze po dobu jednoho roku a potom stejně si musím dát Anglické pojištění.Tak či tak mě to vyjde na stejno jelikož předpokládáme že tu budem ještě nějaký ten rok.Je tu spousta Poských aut ale jak jsem již psal,jedou na Anglickém pojištění.
A4 v Cz nekoupim tak levně jako tu i když pojistka v CZ je cca do 8.000kč na rok.


tohle je něco co si Češi neuvědomují mi přijde -> ceny našeho pojištění. Máme to fakt za hubičku v porovnání se západem. Pracuju mimo ČR a mam spoustu kolegů z UK a jsem z nich suveréně nejmladší a když sem jim řekl, že mam ve svym věku objem motoru 1.9 tak nechápali ty lidi mají i na UK nadprůměrný platy a stejně - když už se teda jako hodně urvou tak si koupí 1.8T, ale víc fakt ne. Teď si kolega (Němec) koupil BMW 3 a taky 1.8. A jeden kolega z NL si teď koupil Seat 1.2 nějakou eko edici nebo co, že prej kvůli dani.. fakt to strašně řešej. V ČR mi přijde, že každej druhej týpek si po dvacítce kupuje třílitr a čau (vyjímkou je kolega v UK, kterej si pořádil Hummer H2 a má to na 26 palcovejch chrom kolech, ale to je spíš už o egu asi )


edit: sorry za OT
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

13.04 2012 14:26


Citace:
Mně už moc nepřijde, chce to něco většího
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2012 14:27


tak jak psal adamek, A4 s lepsima sedackama neni vubec spatna volba, recara jsou prijemna i na delsich trasach..

Ac mam A8, vzdy se tesim na svezeni v A4 B5, co jsem koupil mlade - z meho pohledu ma A4 "vernejsi/presnejsi" podvozek, jako rozplavana C5 nebo D2 A8..

proto bych poznamky o vyskakane koze bych bral s rezervou (subjektivni nazor jednoho nebo vice jedincu) a ne jako obecny fakt..

vsak si muzes oboje vyzkouset, porovnat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2012 14:28


za me teda urcite A4 B5... A3 je opravdu koza...ne nadarmo se tomu rika golf s kruhama:))))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 14:30


Lumpiq:

proto bych poznamky o vyskakane koze bych bral s rezervou (subjektivni nazor jednoho nebo vice jedincu) a ne jako obecny fakt..


Lumpe dovol abych Ti připomenul, že jsem na B5 nalítal 60 tisíc kilometrů, takže už bych si dovolil tu mou připomínku nazvat více objektivní, než subjektivní To auto je všechno jen ne pohodlné na delší trasy. To co by zachránily lepší sedačky, zabije jak to pořád skáče, hází ... hlučí .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2012 14:42


no vidis a ja mel 3 x B5, 4 x C5 a mam jine zkusenosti..snad ve vsech motorizacich, vybavach...

a rozhodne to neni o tom, ze by A4 hucela, hazela, alespon ja sem nic takoveho nevypozoroval...to spise u C5 sem plaval na silnici jak ....

svet je krasny, kdyz se na nej da divat z ruznych uhlu, stran ze?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 14:50


Lumpiq:
Ale jo, já apriori nechci někomu vnucovat svůj pohled na věc. Už jen odhlučnění B5 je diametrálně odlišné, A6 má dvojité těsnění. S B5 se nedalo normálně jezdit po dálnici aby člověk nemusel na spolujezdce řvát
nahoru

sponzor





13.04 2012 14:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2012 14:59


souhlas, porad si ale myslim, ze C5 s B5 a triprvkovou napravou jsou nekde jinde, jako A3 8L stara, nebo napr TT...to je podle me nedustojne svezeni na vetsi vzdalenosti...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 15:02


Lumpiq:
Taky musím, říct, že jsem měl FWD verzi, quattro by na tom mělo být co se jízdních vlastností týče líp. A3 je absolutní nonsens.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

13.04 2012 15:03


Lumpiq:
TT...to je podle me nedustojne svezeni na vetsi vzdalenosti.


Byl jsem s TT ve švajcu 800 km a zadnej problem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

13.04 2012 15:35


root:
Lumpiq:
Ale jo, já apriori nechci někomu vnucovat svůj pohled na věc.


Vážně Roote, vážne? Nic ve zlym, baví mě tvý komentáře

root:
To co by zachránily lepší sedačky, zabije jak to pořád skáče, hází ... hlučí .


Opět jsou důležité i okolnosti. Ano, na českých silnicích ti to bude házet.. Ale jsou země kde si můžeš jezdit s A4, mít osmnáctky kola a nehází ti to vůbec
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

13.04 2012 16:35


Mauglí:


tohle je něco co si Češi neuvědomují mi přijde -> ceny našeho pojištění. Máme to fakt za hubičku v porovnání se západem. Pracuju mimo ČR a mam spoustu kolegů z UK a jsem z nich suveréně nejmladší a když sem jim řekl, že mam ve svym věku objem motoru 1.9 tak nechápali ty lidi mají i na UK nadprůměrný platy a stejně - když už se teda jako hodně urvou tak si koupí 1.8T, ale víc fakt ne. Teď si kolega (Němec) koupil BMW 3 a taky 1.8. A jeden kolega z NL si teď koupil Seat 1.2 nějakou eko edici nebo co, že prej kvůli dani.. fakt to strašně řešej. V ČR mi přijde, že každej druhej týpek si po dvacítce kupuje třílitr a čau (vyjímkou je kolega v UK, kterej si pořádil Hummer H2 a má to na 26 palcovejch chrom kolech, ale to je spíš už o egu asi )


edit: sorry za OT


Pro zasmání jim můžeš říct že v 27 letech mám třilitry v naftě za 640e ročne s havarijkem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2012 16:43


Mauglí:


Opět jsou důležité i okolnosti. Ano, na českých silnicích ti to bude házet.. Ale jsou země kde si můžeš jezdit s A4, mít osmnáctky kola a nehází ti to vůbec


Bomba, kup si A4 na 18tkách, ale jezdi s tím jen na západ od hranic. Argument jak noha.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email