Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 146 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 2
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ochca V6 R32
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

13.02 2009 20:05


maczaCZ:
Mazel RS2: ty to asi nechceš pochopit. Každej nepotřebuje závodit, jen se chce odlišit a chce mít auto postavený i pro běžné účely: dovolená, běžný provoz, whatever. Daleko lepší než narvat do čehokoli Rám, dvě skořepiny, vyházet zbytek a tvrdit, že mám závoďák. Nikdo ti nebere stavbu tvýho auta. Ale nesnáším, když někdo shazuje dobře odvedenou práci, což v tomto případě vskutku je. Proč to odsuzovat? Mně to přijde zajímavý, postavit z 1.6 VR6 na 4*4 podvozku se vším co k tomu patří. Není to bastl. Ale co...
no prostě je to můj názor a nenechám se přesvědčit nezhazuju to je to ulet jen sem napsal že jsou to vyhozené penize =jak to zlegalizuješ? a pán opravdu nepotřebuje závodit viz. Valaška já jsem to nesrovnával se svým to ani nejde novéj plastáček vs.St.krabice jak sem tady už napsal měl jsem zkušenost z bastardy ale špatnou bohužel...já sem nenapsal nikdy že mám nejaký zavodák tak zapomen na moje Coupe a zaměř se tady na tu škodlivku 1,6 V6 pls
nahoru

sponzor





13.02 2009 20:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

19.02 2009 21:59


a jedeme dál
teď už s komponenty audi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

19.02 2009 23:10


heh ten kluk se nenudi
kua roznov se nezda, asi lepsi oddil

nahoru

Anonymní





21.02 2009 11:22


Hmm Stara skodovka s automatem s haldexem. Stoho nikdy zavodni auto nebude.....protoze automat je porad automat.... a nikdy se manualu nevyrovna. A dat takovej motor do stare oktavky je prasecina

a 450 koni jim moc nepomuze
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.02 2009 11:33


do jake stare? do nedavna to byl nejnovejsi model...
nazory nekterych lidi tady jsou fakt padeny na hlavu.
nahoru

Anonymní





21.02 2009 11:39


skodovka je porad skodovka existuji lepsi kastle

nerikam ta prace kterou na tom udelal je fascinujici ale to auto je nanic..... nadlouhe trasy to neni na silnici to stejne nemuze emisama to neprojde ani nahodou technickou taky ne

takze jedine zavody

na zavody to neni je to automat a kastle na zavody neni delana
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

21.02 2009 11:42


to je zajimave jak kazdy vi ze to emisema a stk neprojde
pritom to auto ma spztku a jezdi normalne

opravdu komedie.... ;]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.02 2009 11:46


ja by som doma presiel emisnou a stk aj s vrakom bez motora
nahoru

sponzor





21.02 2009 11:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

21.02 2009 11:58


Avatar: jestli je pro tebe tahle Oktávka stará, tak moje A6 2000 je asi už veterán
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

21.02 2009 12:01


do STARÉ oktávky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

21.02 2009 12:05


Kovi: jakej je to rok výroby?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

21.02 2009 12:25


to ja nevím,ale tento model se dělá od 06/2004
jen mě pobavila avatarova kritika,nezklamal
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

21.02 2009 12:27


Kovi:
jen mě pobavila avatarova kritika,nezklamal

jj
nahoru

Anonymní





21.02 2009 13:08


Skodovka zustane furt skodovkou

je jedno jeslti to je rok 2004 nebo 2000 pro me to auto ma paradni motor ale debilni kastli.

na STK stim neprojdes tak proc takove auto???

na zavodeni to neni??

tak na co ???????????????

ja sem nezklamal ale vy jste nepochopili na co to auto je naco je ?????????????
nahoru

Anonymní





21.02 2009 13:10


Kriznik:

jj


hlavne ze ty vis na co to auto je ze)))) vocasniku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.02 2009 14:50


na co ? na jezdeni! Rekni mi jedinej duvod, proc by nemel projit STK? A uz vubec ne emisema? Hm? Jde prece o motor ty chytraku ne o kastli! Nebo mi snad chces rict, ze ma neco spolecnyho s emisema? Ale no taaak...Pohadky si nech pro nekoho jinyho. VR6 neni tak starej motor a ma emise nizsi nebo stejne jak kde kterej diesel. Ale to ty nepochopis, co?
Kdyby sis precetl cely to vlakno na AHC, tak bys vedel, ze to auto melo jet na zavodech pouze jednou, ale ne vicekrat...
nahoru

sponzor





21.02 2009 14:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.02 2009 15:14


no ja si myslim, ze to auto moze byt aj cisto len na paradicku, ved je to exemplar, a dalo by sa to aj homologovat ked to prejde skusebnou, tak preco nie, ved som minule pozeral v telke ako sa chvalili chlapci s trojdverovou ochcavkou, ktoru mali schvalenu do provozu pod menom scherlok, tak preco nie ochca R32?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.02 2009 15:47


Avatar:
ale to auto je nanic..... nadlouhe trasy to neni


Mezi námi děvčaty, to A4 B5 taky ne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

21.02 2009 16:22


Avatar: Jakýpak na nic. Může to mít na běžný ježdění a sem tam nějakej ten závod. Může to mít jen tak pro zábavu. Určitě s tím byla práce jak na kostele a nepochybně do toho nasypal hodně peněz... Ale proč ne? Jsou to jeho peníze, zřejmě jich má dost, když po měsíci dělá Porsche 4.2...

Prostě ho to baví, tak si za své peníze postaví něco, co nikdo nemá. To je smysl toho auta. A případná homologace ve státní zkušebně by jistě nebyla nic nemožného.


A když jsme u těch manuálů... Manuál byl technicky vzato dávno překonán - jak co se týče spotřeby, tak i rychlosti řazení. Pokud chce někdo pohodlí a spotřebu, bere automat, případně variátor ala multitronic. Pokud chce nejrychlejší časy, vezme si nějakou sekvenční skříň. Třeba sekvence ve Ferrari 599 dokáže zařadit za 100 ms - zvládneš to snad s nějakým manuálem rychleji? Manuál se dneska montuje jen proto, že je s ním víc zábavy - všechny nebaví hnát se za nejlepším časem... A do levných aut samozřejmě z cenových důvodů.

Kromě toho... DSG není žádný automat, ale robotizovaný manuál se dvěma spojkama. http://www.autolexicon.net/cz/article/prevodovka-dsg Mimochodem dvouspojkovej "automat" mělo i Audi S1. Taky to bylo auto na hovno?
nahoru

Anonymní





21.02 2009 18:30


kdyz to nema Katalizator tak to proste neprojde emisema a hotovo. Jako kazdej benzin.tim padem je to neopravnene k provozu a falesna STK

nac takove auto? to je jen otazka casu kam to narve a kdo se vtom bude stourat. No a co pak pojistovna ti to nezaplati... platit budes ty


ano jak sem rek je vtom prace je to uzasny ale nac to je??

moje A4 B5 ma platnou technickou platne emise v poradku vsechno. Rozidil mezi mem aute a aute jeho je ze ja muzu na silnici

a mam hlavne manual )))))))))) pravej manual ne nejakej robot ve spojce co se vysere pri prvnich 100tis.

Az to bude mit najeto to co moje auto tak si povime ))))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

21.02 2009 21:29


Avatar: Strejdovi se DSG vysypalo az pri 200tkm, tak takovej smejd nebude

Jinak podle te diskuze pod clankem je napsano:
Citace:

o 21.01.2009, 21:49 | Petura
tahle úprava asi nebude zapsaná v TP co?
o 21.01.2009, 21:51 | Timon.z
nee:) 1.6ccm

Takze myslim, ze zadne emise neresi a modli se, aby nebyl ucastnikem nejake dopr. nehody

Jinak ale klobouk dolu
nahoru

Anonymní





21.02 2009 21:42


jj nad upravou ja davam taky klobouk dolu vim co je to davat motor natoz ze on to uplne koplet prekopaval a dodelaval laminatovani. To obdivuji.


ale jezdit venky na silnici bych stim nechtel. Bat se na kazdem kroku.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

24.02 2009 1:06


vzhledem k tomu ze nebudu procitat 9stran a vybirat co je a neni k tematu, rozdeleno od tohohle prispevku
---
v teto diskusi uz jen pouze ke skodovce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

24.02 2009 8:59


root: Podle tech fotek v odkazu to ma motor napric
nahoru

sponzor





24.02 2009 8:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

24.02 2009 9:12


Flex: pochopitelně,snad jsis nemyslel že je tam torsen
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

24.02 2009 9:16


Kovi: Kdyz uz se s tim tak s*al, tak to mohl udelat poradne, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

24.02 2009 12:17


Flex: no to jo,ale dle mě už by musel zasahovat do kastle..takhle to teoreticky "prehazel" z golfu a za týden neměl co dělat
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

24.02 2009 18:55


golf a ochca ma stejnej rozvor?
pokud ne tak resil o neco vic asi... nebo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.02 2009 19:01


Kriznik:
Mela by mit, je to stejnej podvozek. Aspon to platilo u GIV a OII
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

24.02 2009 19:04


huh to docela klame, ochca mi prisla mnohem vetsi nez golf
zajimavy

jsem myslel ze je to cca takhle
a3 = fabia = golf
a4 = ochca = passat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email