Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 462 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 459
Uživatelů: 3
Celkem: 462

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

07.04 2012 22:02


tiez som sa pohraval s touto myslienkou, preco? lebo mi pride ze po dialnici ten motor zbytocne toci, tu je moja tema: http://audiklub.cz/forum/tema/142846-2-8-5qvalt-6qvalt, myslim, ze to s dizlovou prevodovkou vykonovo strati len na sestke ked ma AFB tusim 320Nm a ACK 280Nm, zato AFB ma 110kw a ACK 142kw, tie prevody tam budu ine skor koli nastupu vykonu a kratiaceho momentu, takze zas takovy rozdiel tam nebude a benzin po roztoceni letiii, priruba by aj mohla sediet, tie bloky vyzeraju podozrivo podobne az rovnako, prevodovka neviem ale moj laicky nazor je, ze to nemoze byt nejak nemozne, tak sup sup nejaky dobrovolnik na otestovanie
nahoru

sponzor





07.04 2012 22:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

07.04 2012 22:15


Krysar: 2Pix: Nejak tomu nerozumim. To auto pak musi ztratit na zabavnosti ne? Kdyz tam dam prevodovku s delsima kvaltama. Nekde na S6plus.de byla odpoved na otazku jestli vymenit plusko za S8 se stejnym motorem. Odpoved byla, ze to auto je taky fajn, ale ma o 20 procent delsi kvalty a diky tomu je o 20 procent min zabavy. Jo, na dalnici (kde stejne nejezdim) by se hodila delsi 6ka, ale jinak sem po delsich kvaltech nikdy netouzil.

Proc je to teda tak doporucovany a osvedceny?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.04 2012 22:16


bicek: protoze to nekdo chce mit jako dalnicni kriznik ... a nekdo jako honicku po okrskach? ... kazdyho vec ....

ja si trebas porad pohravam na to nacpat na kratkou benzinovou (ale dost trvde stavenou) nacpat motor ke kterymu se davala naopak sakra dlouha prevodovka ... vysledek bude ustekana sranda wagn do 160ti ... taky moje vec
Naposledy upravil 2Pix dne 07.04 2012 22:18, celkově upraveno 1 krát. (50% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

07.04 2012 22:17


to mas jedno, chces honicku, tak to neosolis na styrke ale supnes tam trojku...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

07.04 2012 22:19


2Pix: Tak na dalnicni kriznik jo no. Ale stejne by mi prislo vyhodnejsi protahnout jen posledni stupen. Predchozi pak proate vytocit a po dosazeni urcite rychlosti uz tam hodit rychlobeh.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.04 2012 22:22


bicek:
Nebo si pořídit automat a nevymejšlet pičoviny
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.04 2012 22:30


zrovna sem vcera potkal Serpentina s jeho 2.5TDI Q doutnikem a vypadlo z neho, ze tam ma benzinovou almaru... ze ve meste jezdi "vole snad zdarma" ... ale ze pri 150 tomu zacina dochazet dech ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

07.04 2012 22:36


bicek jednoduše
postup je následující auto pošleš k bédovi/dahlabackovi
přídá ti pár desítek koní a mraky kroutáku. takže ti začne být převodovka krátká což by řešila převodovka z s6 6speed ( jenže šestikvalt je -+ stejně dlouhý jako pětivalt liší se jen "vloženým" stupnem
použiješ převodovku s tdi která točí pří 120 cca 2200otáček
(20v točí 7 tisíc ) zrychluješ uplně v pohodě na 4-5
prdel je že paradoxně snižíš spotřebu na dalnici ( honit se s pětimetrovou krabici co má tendenci nedotáček po okrce mužou jen místní onanisti
nahoru

sponzor





07.04 2012 22:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

07.04 2012 22:37


root: To bych sem netahal. automat vs. manual uz se tu resil vsude mozne Ale mas recht, ze automat min toci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

07.04 2012 22:42


Krysar: No tak leda tak. Kdyz uz ti prijde, ze se to vytaci az moc rychle na vsechny kvalty.
No a proc si to neuzit i s petimetrovou krabici? Dokud se zatacky moc nezacnou utahovat, tak to s tou nedotacivosti az tak tragicky neni. Napr. pred nejakym tim tydnem jsem jel od konepruzkych jeskyni na Mnisek a uzival jsem si to jak malej Krasna cesta, na takovou jsem dlouho nenarazil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.04 2012 22:42


bicek:
Něco jinýho je výměna převodovky pokud zvedám kroutící moment, měním charakteristiku motoru.

A něco jinýho je pokud na veteránu s nějakými 150ti koníky (když dobře) vrknu skříň, "aby to na dálnici moc nežralo". Ne to nebude fungovat
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.04 2012 22:45


ne .... rekl sem si ze dneska se nenecham vytocit a to celej den stal od rana do vecera za absolutni vylizpicu ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 6

11.04 2012 19:27


Krysar:
honit se s pětimetrovou krabici co má tendenci nedotáček po okrce mužou jen místní onanisti


Já si nepřipadám jako úchyl ... .)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

11.04 2012 19:58


Hrkala: to víš, že jo narvi jí tam!! všechno z tdi je dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2008
Příspěvků: 17 | Témat: 0

12.04 2012 10:42


pojde tam 2,7t s4 vydel som to na fore ale uz neviem ktorom mozno vwvortex.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email