Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 10 kvě 2025
Celkem je zde 102 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zerukolacee
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 188
Online návštěvníků
Návštěvníků: 102
Uživatelů: 0
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 16:35


Zkoušel jsem vyhledávání a nic co by mi pomohlo.
Takže otázka je úplně jednoduchá.
Kudy protáhnout napájecí kabel k zesíku od baterie? Nikde jsem neviděl žádnou průchodku do kabiny. Auto viz profil....
Zatim by to byla jenom desítka kabel, ale do jara by tam měla jít 35ka, to už asi budu muset někde udělat díru, co?
Naposledy upravil Ritchma dne 12.02 2009 15:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.02 2009 16:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

06.02 2009 16:54


Ritchma: Protáhneš to tudy, kudy ti vedou kabely od motoru do kokpitu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 16:58


Ale proč tahat kabely od baterky, když se to dá napojit od pojistkové skříně co je pod palubkou řidiče.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 16:59


honzabas:
Ritchma: Protáhneš to tudy, kudy ti vedou kabely od motoru do kokpitu


Opravdu? To by jeden neřek
U fáčka jsem neměl problém, tam bych protáh i krávu, ale u audi jsem koukal a žádnou průchodku skrz kterou by něco vedlo do kabiny jsem neviděl! To vede skrz nějakou krabičku nebo jsem prostě slepej? Téma jsem založil potom, co jsem se vrátil od auta...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

06.02 2009 17:00


Petan:
Ale proč tahat kabely od baterky, když se to dá napojit od pojistkové skříně co je pod palubkou řidiče.
to je pravda, pěkně na 30tku a je to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 17:00


Petan:
Ale proč tahat kabely od baterky, když se to dá napojit od pojistkové skříně co je pod palubkou řidiče.


Ehm tuhle metodu slyšim prvně. Bohužel v těhle věcech nejsem tak moc zběhlej, takže rád vim přesnej postup před realizací. Vždycky jsem to dával na baterku. Kam na pojistkovou skříň konkrétně to napojit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

06.02 2009 17:02


Ritchma: tak se podívej nad pedály, na to hafo kabelů a když se podíváš pořádně, tak uvidíš, kde ti mizí v kastli směrem k motoru. Tam bude nějaké místo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

06.02 2009 17:05


Ritchma:


Ehm tuhle metodu slyšim prvně. Bohužel v těhle věcech nejsem tak moc zběhlej, takže rád vim přesnej postup před realizací. Vždycky jsem to dával na baterku. Kam na pojistkovou skříň konkrétně to napojit?
vem si zkoušečku a na kabelu na kterým naměříš napětí a je dost silnej (ten kabel), tak k němu. Nebo to nech radši na někom, kdo tomu rozumí.
nahoru

sponzor





06.02 2009 17:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 17:08


honzabas kouknu na ty pedály. Já to hledal opačně - z motorvýho prostoru. Možná to nebyl úplně nejlepší nápad Když najdu průchodku, tak to napojim na baterku a nebude problém. S tou pojistkovou skříní to radši nebudu riskovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

06.02 2009 17:10


Ritchma:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 17:16


Ritchma: Hlavně nezapomeň odmontovat ten spodní "dekl", aby jsi se dostal k tomu napojení kabeláže.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 18:25


Petan:
Ritchma: Hlavně nezapomeň odmontovat ten spodní "dekl", aby jsi se dostal k tomu napojení kabeláže.


Ehm, teď vůbec nevim od čeho dekl mam sundat kde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 18:36


Ritchma: Když se pozorně podíváš zaspodu pod volantem, tak uvidíš šrouby, kterými je ten spodní kryt přišroubován. Tuším, že by jich mělo být tak 3-6, ale ještě musíš sejmout z boku přístrojovky kryt pojistek. Pod krytem pojistek jsou cca 2-3 šrouby, které drží spodní kryt. Šrouby vyšroubuješ a kryt sundáš. Potom už uvidíš co potřebuješ a tedy možnost napojit zesilovač na napájení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 18:43


Petan díky moc. Zítra se na to dojdu mrknout a snad už budu chytřejší než dnes.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 18:50


Ritchma: Kdyby něco, tak ti rádi poradíme.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.02 2009 18:58


35Akabel napoj do pojistkové skříně to jsou rady..
vždy jen a jen na baterku a přes 35ku pojistku!
nahoru

sponzor





06.02 2009 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 19:11


Kovi: No to jsi mě přivedl na otázku, jak silný zesilovač vlastně chce napojit. Ono také záleží jaký průřez kabelu chce použít.

Jinak pod palubkou je tzv. linkové 12V připojení, kde lze napojit docela hodně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

06.02 2009 20:07


Z motoru nic neuvidíš.Sundej ten dekl co řiká PETAN a tam je gumová průchodka,do tý jsem udělal dirku a protahl kabel. pak koukaš kde ti vyleze u motoru a je to.Jinak zasuvka v kufru taky skousne zesik ale je to chro chro.Ale ta je myslim jen v avantu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

06.02 2009 20:36


Zásuvku v kufru nemam.
Zatim tam příjde jenom preventivně slabej dvoukanál 2x75w rms s desítkou kabelem a bude to krmit ovály. To než dorazí zesilovač 4x160w a až uslyšim jak hrajou ty ovály, tak se musim rychle rozhodnout, jestli zůstanu u čtyřkanálu kterej nakrmí kompa a ovály a hotovo nebo jestli tam příjde i subwoofer. Pokud subwoofer, tak to vidim na 50ku kabel, pokud ne tak by mohla stačit 35ka pro případ že bych se rozhod zmůstkovat dva kanály a místo oválů tim nakrmil menší sub.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 16

06.02 2009 21:23


50ku kabel??Co s tím chceš proboha napájet?Bohatě stačí 20ka.Mám 10ku na subwofer který má 750W RMS a stačí to,zesilovač má 680W RMS.50ka je fakt moooc.......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 100 | Témat: 23

06.02 2009 22:44


Ahoj já to tahal od baterky a je to docela děs pruchodka je u TDI* u facelifta asi jediná přímo za jednotkou na motor, v interieru sem rozebral dekli pod volantem ,odklonil relátka a v dáli sem to tam viděl nahoře.Kámoš to zkusil jak je lanko na kapotu , protáhl to taky ale jednou zapršelo a vytopenej interier:-(
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

06.02 2009 22:57


Pokud bys to chtěl mermomoci tahat od baterky,tak se to dá přes tu vodotěsnou pikslu v levém rohu pod oknem co je v ní říd.jednotka.Z přední strany je volná jedna gumová průchodka,stačí uřezat špičku a protáhnout.Mám stejné auto jako Ty a vedu tama hadičku pro budík tlaku turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 48 | Témat: 11

06.02 2009 23:53


bull ma pravdu nejjednodusi varianta ale hlavne to pak zamazni a nebo to rizni hodne tesny jinak ti potece do auta ... ja uz tam tudy mel tazeny napajeci kabel ale nebyl poradne zacpanej a teklo mi tam....
nahoru

Anonymní





07.02 2009 8:42


ja jsem si kabel k zesilovaci vzdy natahoval od autoradia...trvale + pro funkci MEMORY normalne s privodu k radiu a vypinatelne + s vyvodu na autom. antenu...nikdy s tim zadne problemy nebyly...
samozrejme to pisu sam za sebe....nez nejaky radoby elektrikar zacne rypat...

ale nevidim na tom nic spatneho...
nahoru

sponzor





07.02 2009 8:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

07.02 2009 18:02


s-line A4:
50ku kabel??Co s tím chceš proboha napájet?Bohatě stačí 20ka.Mám 10ku na subwofer který má 750W RMS a stačí to,zesilovač má 680W RMS.50ka je fakt moooc.......


Promiň, ale desítku na 680W RMS to si docela prase.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Když tam bude padesátka, tak do kufru půjde padesátka a přes distribuční blok se to rozdělí na dva zesíky - 4x160W RMS + 1x600W RMS.

Ta krabice vlevo pod oknem, jak se do ní dostanu? To mě právě napadlo, tak jsem odšrouboval ty šroubky co drží víko a stejně jsem s nim nehnul, neměl jsem čas se s tim moc dlouho babrat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 16

07.02 2009 20:29


Tak tam dej 50 ale je to kravina,nebo jestli ti tam teče 60 až 80 amper pořád tak jsi hovado,za chvilku jsi hluchej a na průměrnej odběr 20 amper to stačí ale jak říkam dej jsi tam co chceš,i když možná že to vedeš 10 metrů tak to pak jo!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 0

07.02 2009 20:29


Pozdravujem pekne ....

No ja osobne som namontoval koncak do mojej B5 avant_1.9tdi-UK ... Dokonca som aj najumproval aby som mohol pouzit zadne repraky kore su napojene ako inac od zoskika pri blatniku ...

Nechcelo sa mi vsetko citata aj ked som zacal citat zacala mam boliet hlava ... tak to skratim ... ziadna tabulka na prepocet a ziadna norma vam nepomoze ked vam zacnu horiet kable v aute ... Uz som namontoval asi do 60 aut nejednu sustavu a uz som aj opravoval pohorenu kabelaz od super elektrYYYYYYYkarov ...

1 - Nikdy ale nikdy nepripajajte kabel ku koncaku nikde inde ako ku baterke - NIKDY !

2 - 5-15 cm za svorkou od baterky /kabel ku koncaku/ treba dat poistku slabsiu o 5A ako je na koncaku /nemudrujem len neviem kolko z vas ma skusenosti zo stavbou konacku a kolko vas vie vobec zmerat odber/.

3 - 5-15 cm od pripojeni ku koncaku trea dat tak isto poistku o 5A mensiu.

4 - Nepouzivajte auto poistky ale specialne sklenene F poistky /pisem pre laikov - rychlo prepalne F sklenene velke poistky/ ktore treba dat do specialneho puzdra na taku poistku kde sa risrubuje kabel.

5 - Pokial mate koncak neuvazujte o tom ze si uzijete hudbu a neodpeciete baterku alebo altenator pokial nemate KAPACITOR / kondenzator /

6 - Kostru - uzemnenie - nulak - minus treba napojit niekde kde je sruba na podlahu alebo nieco co drzi nejaky dekel /to len ako priklad/ aby sa dosiahlo najlepsie ukostrenie,najmensi prech.odpor a predoslo sa iskreniu - NEPODCENOVAT.

7 - Pokial si len mYYYYYslite /nemate prax,skusenosi,ste len kuil/ radsej si fakt zaplatit alebo najst niekoho co sa aspon trosku tomu rozumie ako zhoriet.

8 - Min.primer kabla bez "buzirkyyy" - obalu - izolacie je 4mm to je akoze minimuuuuum /je mi jedno ak bude niekdo nieco pisat alebo oponovat - nezajem , viem co pisem/ . Ja osobne mam 6mm a samozrejme specialne cisto len na to kabel ktory ma aj special matros proti "horeniu" ....

9 - Pokial som si dobre natudoval vsetky service manual-s type B tak pokial mate koncak tory vam napaja zadne repraky mozte zabudnut na to ze Vam to pojde pokial tam supnete hocijake radio. Treba to njumprovat /pokial by niekdo potreboval mam obrazky - aj ked zpojeni je viacej/


10 - Kabel som tahal cez priechodku kora je na spolujazdcovej strane len si treba lahnut pod auto / prekonat lenivost / a popozerat kde odstavaju gumene "dudliky" ... Odmontoval som komplet odkladacku a a nou si uz najdete co potrebujete ...


11 - Ak si zopar ludi co maju v aute zosiky a neviem co,pedstavuju ze im auto zhoriet nemoze /a ani nechcem aby niekomu horelo / tak nech si aspon zakupia hasicak !!! Alebo si to preizolujte poriadne,poriadne oka,za kabel nesetrit,dobre ukostrit ale co je najhlavnejsie neodflaknite to !!!

No uz a rozpisovat nebudem dalej padam do auta z notasom a kablom lebo mu 3x drblo /vobec nemal tah az som musel offnut a opat startnut / a blika 1 in 1 ... Tak sa idem pohrat len som kukal ci najdem na fore co som chcel ....

12 - Jo som zabudol /ale to pre masaker "sikulky" / da sa napojit koncak aj na org. radio ..... WINK .... A nech mi nekdo oponuje z sa neda a puknem od smiechu ... Mal som to ale ja preferujem kvalitku tak som ho po case zamenil za lepsie radio ...

13 - Tak vela zdaru a vela KM pri super hudbe ... Jo a ospravedlnujem sa za skrabopis ....wink


-------------------------------------------------------------------------------

Uz som len zabudol tak dopisujem ..ta tabulka je dobra tak sa jeje fakt drzte ... alebo hasicaaaaak ...LOOOL
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

08.02 2009 10:31


Já jsem nedávno tahal kabel pro zesilovač. Protahoval jsem to skrz řídící jednotku(ta černá krabice proti řidiči). Jinak 50ka kabel mi přijde taky šílený... Kdyžtak napiš na icq... Docela by mě zajmalo co tam budeš davát za muziku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.02 2009 12:51


Hmm, tolik vášní kvůlui pruřezu kabelu, kterým chci napájet Hi-Fi.
Ono je to o tom, že při větším průřez mám garanci, že při dané délce kabelu mi v případě většího odběru nepoklasne napětí na konci. Nebo-li čím větší průřez tím je odbor kabelu měnší a tím i možnost nižšího zahřívání kabelu.

Jinak s vyšším průřezem na dané zatížení souhlasím. Především dimenzujeme kabely na zatížení + nějaká rezerva a o kapacitoru nemluvě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

12.02 2009 15:44


Tak jsem dneska myslel že to celý dám dohromady a nějak se to všechno staví proti mě. Musel jsem sehnat přímočarku abych vyhlodal větší díry vzadu do plechu, aby se tam vůbec ovál vešel a pak jsem už neměl čas.
Nicméně je to A4 97ka a vepředu jsem stihnul jenom sundat tapec. Metr jsem neměl ale od oka to 16,5ka asi neni.

1) To má A4 97 v sérii vepředu v tapecu 13ky repra? Dělá se nějaká redukce?
2) Jak proboha vytlumit takový dveře když maj jenom vnější plech a ne ten vntiřní jako měli ostatní auta který jsem viděl ve fotonávodech.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email