Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 667 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 667
Uživatelů: 0
Celkem: 667

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.02 2009 11:33


Cest praci rukam klid!

Potkal jsem machra pres turbiny a za 12.000,- mi zrepasuje Turbo*. Kompletni pece + mi tam da vetsi lopatky. Efekt je takovy, ze neprida kone, ale zvedne akceleraci a celkove osvezi jizdni vlastnosti. To vse se zarukou!

Vite o tom nekdo neco?
nahoru

sponzor





06.02 2009 11:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 11:49


mikejn: To zná zajímavě. Máš na toho machra nějaký kontakt? Určitě to tu bude někoho zajímat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

06.02 2009 12:24


no zalezi kde tie "vacsie lopatky" da vyfukova strana alebo sanie. jasne hybridne turba pomozu mas kontakt? tiez by ma to zaujimalo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.02 2009 14:23


Kontakt pochopitelne mam, ale nejdriv se ho zeptam, jestli mu nebude vadit vetsi popularita
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.02 2009 10:16


No tak co? Ma cenu o tom uvazovat??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2009 10:53


mikejn:
V tomhle se moc nevyznám. Ale o výměně lopatek slyším poprvý. A když si uvědomím jak se ladí rozměry a geometrie lopatek vzhledem ke zbytku turba a toku plynů v něm ... nevím, nevím.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.02 2009 11:14


root:
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvků: 187 | Témat: 15

07.02 2009 11:22


Hoj, vymenu cely kompresorovy casti si predstavit umim, je to klasicky hybrid, ale ze by k necemu vedla vymena lopatek ve stavajicim kompresoru nebo turbine, to teda nevim nevim... Jestlize se vykon nezvysi, na zaklade ceho by se mela zlepsit akcelerace, mozna z prubehu tocivyho momentu ...
nahoru

sponzor





07.02 2009 11:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 6

17.02 2009 1:12


Výměna lopatek je nesmysl, nedají se demontovat. Jak tu naznačil Root...Turbo* se ladí, vždyt točí kolem 200tis 1/min. Možná kdyby se dalo jiné kompresorové kolo ( rozměr musí být stejný kvůli zástavbě) s jinou geometrií lopatek, nebo spíš s jiným počtem lopatek pro dosažení většího plnicího tlaku..pro nic jiného se to totiž nedělá!!! Jakmile ale změníš tlak v sání, musís přispůsobit i vstřikování paliva...možná by si s tím do určité míry poradila Lambda*, ale kdo ví.
Generálka OK, ale pokud s nim nemáš problém, tak šetři prachy na pozdější dobu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

17.02 2009 10:03


Slava:
Vag mi napsal - prekrocen maximalni plnici tlak. Okolo turba nejakej pruser je, protoze se mi obcas hazi do nouzaku a mam pocit, ze nejde za plynem jak by mel

A nesmyls to neni, ten clovek se tim zivi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

17.02 2009 20:23


hadam nechces za tu zavadu repasovat Turbo* ?? je to iste ze je to turbinkou bud N75 alebo hadicka na regulaciu turba skontroluj hmm nestaci ze ti bude cvakat ten ventil som mal pripad vsetko cez vag skotrolovalo aj cvakalo a predsa bol pokazeny... skus iny ak mas kamarata sa mi zda ze aj z dieslaka to pojde ten ventil N75 asi bude rovnaky... ale take hybridne Turbo* K04 za 12 papierov nieje zle a ak da aj zaruku tak snad bude vediet co robi ale original hybrid K04 je za 1000euro celkom slusny rozdiel daj nejake info ak vies
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

17.02 2009 20:26


mikejn: nechceš se ho zeptat, jak a jestli je to možný, nacpat tůbo do mý 2.8čky??? Chtěl bych-moc bych chtěl. Nic není nemožné
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 6

17.02 2009 22:14


mikejn: Nevim zda si někdy viděl Turbo*, ale měnit lopatky prostě nejde. Jediný co jde, tak měnit komplet kola (turbínové nebo kompresorové). Ale věř si čemu chceš. Pokud do toho půjdeš, tak se tu můžeš podělit o zkušenost.

GGTT: JJ máš recht.

honzabas: Na 2,8l existujou komplet turbokity...myslim že i něco s kompresorem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

18.02 2009 1:02


Hybrid je celý konstruovaný na namáhání jedné části více než druhé,jiná ložiska silnější osička z lepšího materiálu a velmi dobře vyvážit což jestli ten pan x dokáže s nějakou životností za 12tis.potom je to zadarmo.
Připadá mi to však že ti dá větší kolo na kompresoru a vyfrézuje housing,ty ujedeš cca.1000km a začne ti unikat přes výfuk olej...
A co se týče 2.8 a přidat Turbo* ,lze ale za nesmyslné peníze ,jen pro info.
Turbo*Kompresní poměr* cca.8.5/1 a atmosféra 11/1 ,Turbo* má kované písty a atmosféra ne...velmi krátká životnost při pouhém přidání turba bez výměny vnitřností a peníze v prčicích .Cenový odhad na přeturbování včetně software v nových dílech cca.150tis.kč
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

18.02 2009 16:55


GGTT:
Popravde o tom dost uvazuji, protoze ten ventil jsem uz vymenil a relevantni hadicky mi taky kontrolovali

honzabas: muzu se ti zeptat


Slava: nejsem autar, rikal mi o tom muj mechanik, ktery byl minuly tyden na skoleni o turbech a tam se s timhle chlapkem potkal. Ja o tom vim absolutni cocku

BéďaS2: diky, proberu to s nim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

18.02 2009 17:05


mikejn: já slyšel, že Turbo* asi do mýho nikdo nedostane, ale už jsem se setkal s člověkem, který prý montuje kompresory i do motorů, jako mam já. Nemůžu soudit, jelikož jsem nikdy neviděl motor s kompresorem a tudíž nevím, jak je to náročné a na co je to všechno napojené. By mě zajímalo, jestli je to opravdu možné, uskutečnit takovouhle přestavbu motoru 2.8. Moc tomu ale nevěřím. Každopádně by to asi byl mazec!!!
nahoru

sponzor





18.02 2009 17:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

18.02 2009 21:40


tak skus este tento ventil
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ostatne ventili hore na motore ale malo by to byt ok skus uz napisat chybovy kod pomoze to na tomto obrazku vydis tu klapku ktoru otvara ten ventil proste nastartuj a popridavaj alebo kamarat a ty sleduj ci to otvara hybe sa alebo sa da aj rukou ale treba silnejsie hybat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ak ano tak fakt uz iba elektronika nikde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

18.02 2009 22:03


pokud mas prekrocen maximalni tlak tak bych rekl ze mas problem s regulaci toho turba-snimac tlaku,naklapeni.....
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

19.02 2009 1:24


to musis odzkouset foukanim a sanim ...

btw: kde je vlastne nas vrcni turbochrchel odbornik?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

19.02 2009 1:30


nu a není v to autě chip ?to by taky dělalo pokud by nebyl 100%
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

19.02 2009 10:09


GGTT: Kazda rada dobra, diky, az to zase napichnu, napisu ten kod. Kamarad ho ve vysvetlivkach nemohl najit
vlasta: vzdy kdyz slysim Turbo* tak myslim na nejhorsi.. Je ta regulace nejaky cidlo/ventil nebo musi jit Turbo* dolu?
BéďaS2: Jako chip jo? O nicem nevim, to bych musel na brzdu co to zjistit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

19.02 2009 15:54


vlasta: naklapanie lopatiek maju iba diesle a nove porsche Turbo* ako prvy zacal davat do benzinu natacacie lopatky takze tam nie urcite

ale ak je zla regulacia tak to s turbom nema nic spolocne okrem ozaj regulacie teda trubo nevie odregulovat tlak tym ventilom klapkou co som dal obrazok ak je na chybe Turbo* tak jedine ze je ta klapka pridreta a nevie otvorit a tym odregulovat tlak turba a tym ti to hodi nudzak, takze bud to je elektricka chyba na ventiloch N75 a pod je ich tam celkom dost nad motorom, prekontrolovat vsetky hadicky tie tenke tiez co idu od ventilov az po ten tentil co som tiez dal onbrazk ten vlastne hybe tou klapkou a ale Turbo* no moze aj to byt ale neviem si predstavit aka chyba by mohla byt lebo praveze ti tlaci ako besne by aj motor roztrhol obrazne tak preto ti hodi nudzak...skus ten ventil N75 su na kazdom vag turbe diesel alebo benzim prehod vyskusaj uvidis ale musia byt hadicky 100percentne inak zbytocne hladas chybu staci minimalna dierocka zvyknu sa predrat v uchytoch ked je a suchaju sa celkom bezne pri 1,9TD motorch viac sa trasu tie motoriky pri benzine som este nevidel pravdu povediac ale vsetko je mozne hodne stesti...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

19.02 2009 16:13


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
presne toto ked sa hibe tak sa ti ta klapka
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
na obrazku co je dole taka miska tak tu ovlada ten ventil co je na videou skus to pozriet a ked to je zadreete tak ti moze hodit nudzak ze prekrocena mez... alebo ak mas hadicku tak ti unika cez dieru podtlak a tiez sa ti to nehybe alebo ak mas spatny ventil N75 tak ti neprepusti podtlak so sania ci talk zo sania a tiez ti to nereguluje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

19.02 2009 18:55


GGTT:
nahoru

sponzor





19.02 2009 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email