Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 163 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 160
Uživatelů: 3
Celkem: 163

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

19.03 2012 21:28


Ahoj, koupil jsem starší A6 rv.2007 a stála v zimě tak 3.měsíce venku a i když už jsem těd najel cca 2000.km, tak mě stále v rychlostech nad 80.km a prudším brzdění dost hučí přední kotouče, ale nehážou...Jinak na pohled jsou čistě bez známky rezu a destičky mají také ještě dostatečnou tloušku.Chtěl bych hučení odstranit, ale nechce se mě dávat za origo kotouče 5500,-kč a tak jsem na netu našel různé autoopravny které mají speciální soustruh přímo na náboji kola a kotouče na setinku milimetru srovnají za zlomek ceny kotouče nového...Dělal to někdo z Vás a je s výsledkem spokojený? Díky za informace
nahoru

sponzor





19.03 2012 21:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

19.03 2012 21:33


Kdysi dávno ano. A fungovalo to bez chyby. Ale soustružení mimo vůz funguje taky v pohodě a myslím, že i lépe.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.03 2012 21:43


cita7:
Ahoj, koupil jsem starší A6 rv.2007 a stála v zimě tak 3.měsíce venku a i když už jsem těd najel cca 2000.km, tak mě stále v rychlostech nad 80.km a prudším brzdění dost hučí přední kotouče, ale nehážou...Jinak na pohled jsou čistě bez známky rezu a destičky mají také ještě dostatečnou tloušku.Chtěl bych hučení odstranit, ale nechce se mě dávat za origo kotouče 5500,-kč a tak jsem na netu našel různé autoopravny které mají speciální soustruh přímo na náboji kola a kotouče na setinku milimetru srovnají za zlomek ceny kotouče nového...Dělal to někdo z Vás a je s výsledkem spokojený? Díky za informace



Pokial kotúče nejavia známky neprirodzeného poškodenia alebo opotrebenia a sú ešte dostatočne hrubé / na kotúči je vyrazená ninimálna hrúbka/ tak je bezproblémové dať tiato pretočiť prípadne ešte prebrúsiť či už na klasickom hrotovom sústruhu, alebo aj priamo na vozidle zariadením na to určreným.

Ušetrí to peniaze a v mnohých prípadoch sú staré origo kotúče kvalitnejšie ako náhrady.....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

20.03 2012 7:40


to mi povězte o kolik to soustružíte,když tloušťka kootouče ja 25mm a minimálníí je 23mm např
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

20.03 2012 7:44


nech to, jezdi a casem se to obrzdi..
kdyz nehazou je zbytecny ubirat hmotu..
brzdi vic a sedne si to..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

20.03 2012 7:54


Som to robil priamo na aute (predne Escort). Vrtacka + brusne kotuce. Najprv hrubym, potom jemnym a v pohode. Som sa sice priotravil plynmi, ale kotuce nehadzali a boli ako nove :--).

Pri dalsom pokuse (zadne Audi) som prisiel na to, ze rovnaku robotu spravi kladivo + zahladenie jemnym kotucom.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.03 2012 20:37


váha:
to mi povězte o kolik to soustružíte,když tloušťka kootouče ja 25mm a minimálníí je 23mm např


Tak máš tam milimeter na každústranu .... uberá sa postupne podla stavu , pokial sú v dobrom stave stačia obvykle desatiny milimetra.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

22.03 2012 21:00


Ja som to robil, ešte na Bore, kotúče boli 280/22 a spodná norma je 19, mali najazdené cca 22T a 21,6mm a stiahol ich priamo na nábojoch fakt úplne min., mne ešte neklepal volant ale bolo cítiť drnenie, vibracie. Auto som predal švagrovi a od stočenia má najazdené asi 45T a brzdia bez problému, žiadne drnenie pekne obrzdené, neoryhované tak ja odporúčam ak sú zánovné kotúče.
nahoru

sponzor





22.03 2012 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.03 2012 12:20


kdyby jste měli fobie, tak se nedivím ale máte auto premiové značky které je vybaveno odpovídajícím výkonem motoru a řešíte jestli ušetřit 4000,- za nové kotouče - nechápu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.03 2012 21:30


PEDROA80:
kdyby jste měli fobie, tak se nedivím ale máte auto premiové značky které je vybaveno odpovídajícím výkonem motoru a řešíte jestli ušetřit 4000,- za nové kotouče - nechápu


Nechápem čo na tom nechápeš. Tebe zrejme napr ekologia nič nehovorí.

Vidíš podla mňa si len blbec kúpi nové kotúče ak má možnosť si ich pretočiť alebo si ich dať pretočiť.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

23.03 2012 21:35


mufty ekologie ? a jezdíš TDI* ? prdel si dělej z plastelíny
Nechápu jak někdo muže šetřit na brzdách. nicméně ano dělá se to
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

23.03 2012 21:36


mike:
nech to, jezdi a casem se to obrzdi..
kdyz nehazou je zbytecny ubirat hmotu..
brzdi vic a sedne si to..

Pesne tak. Po osustruzeni je uz zbytocne tensi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 0

23.03 2012 22:53


KUP JE NĚKDE NA AUKCI NOVÉ, TŘEBA NA EBAY.COM, ZA 3 LITRY, V ČESKU JE VŠECHNO PŘEDRAŽENÝ 10x
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

24.03 2012 7:40


Ahoj a díky za radu, také vím, že u nás je vše předražené, ale už mě to také napadlo jen nevím kde zjistím dle VIN* originální číslo dílu, pač jsem se už ptal jak v audi, tak v obchodě na Škodovky a všude mají zakázané zdělovat tyto čísla...prostě chtějí aby jsi si to koupil za plnou cenu...Dá se to někde zjistit zadarmo? )
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.03 2012 7:46


cita7: napis Bozce ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

24.03 2012 7:55


MUFTY:


Nechápem čo na tom nechápeš. Tebe zrejme napr ekologia nič nehovorí.

Vidíš podla mňa si len blbec kúpi nové kotúče ak má možnosť si ich pretočiť alebo si ich dať pretočiť.....


sice nechápu souvislost s ekologií, ale kotouče se dají recyklovat (litina) a ano, i já jsem blbec, který si radši koupí nové kotouče (s nimi i nové desky) ale vím, že až potkám šílence který má stočené kotouče, snaží se brzdit a ono se mu celé auto vlní a on sotva udrží klepaající se volant protože ty jeho zeslabené a několikrát vyhřáté kotouče jsou zase zkroucené - já si spokojeně zabrzdím a počkám až se rozseká sám. Jezdíte auty za které jste dali 100 a více tis a pár korun za brzdy které rozhodují o životě a smrti nechcete dát - to mi přijde naprosto šílené
nahoru

sponzor





24.03 2012 7:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

24.03 2012 8:06


cita7:
Ahoj a díky za radu, také vím, že u nás je vše předražené, ale už mě to také napadlo jen nevím kde zjistím dle VIN* originální číslo dílu, pač jsem se už ptal jak v audi, tak v obchodě na Škodovky a všude mají zakázané zdělovat tyto čísla...prostě chtějí aby jsi si to koupil za plnou cenu...Dá se to někde zjistit zadarmo? )


Co to je za servis když ti nejsou schopný říct číslo dílu a cenu? Já s tím problém nemám alespoň v liberci co chodím do autorizáků audi i škoda vždy mi vše řekli. Jinak pokud nepochodíš oslov člena
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ten ti číslo zjistí a řekne ti mnohem lepší ceny dílů který scháníš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

24.03 2012 9:33


Vela ludi jazdi pod doporucenu hrubku. Uz som videl doslova ziletky. Ja by som so stocenymi jazdit nemohol, pri prudsom brzdeni sa prehrievaju a krutia sa.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

24.03 2012 10:14


MUFTY:


Nechápem čo na tom nechápeš. Tebe zrejme napr ekologia nič nehovorí.

Vidíš podla mňa si len blbec kúpi nové kotúče ak má možnosť si ich pretočiť alebo si ich dať pretočiť.....


jen blbec řeší jak stočit kotouče, když má auto za 300 tis.. chlapče kotouče se stáčely když stále xkráte více jak nyní..

jako šetřit na brzdách může fakt jen magor.. sorry hoši
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

24.03 2012 10:21


Nic nepotěší víc než dobrej pocit z ušetřenejch peněz při stočení kotoučů a hurá na silnici Jen tak dál bude víc náhradních dílů na trhu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

24.03 2012 11:23


Kotouč i desky mají výrobcem minimální mez opotřebení. pokud stočím kotouč, který má i potom ještě dostatečnou sílu aby byl nad hranicí opotřebení, není to nic špatného a ještě jedny nové desky odjezdí. Ale při dnešních cenách kotoučů se ta práce skoro nevyplatí. Jedině když si to člověk může udělat sám. to samé platí o deskách. když jsou dostatečně tlusté, tak proč je nesrovnat do roviny. Rovnat kotouče na autě je ale podle mě blbost. Pokud se nemýlím, tak povolená házivost je tak někde v řádech 0,01mm a to bez pořádného soustruhu dosáhnout nelze.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

24.03 2012 13:06


Moje kotuco vzdy po odjazdeni 2sad platniciek vyhadzujem. Nezarovnavam. Platnicky sa prisposobia. Po dlhyh rokoch mam skusenost, ze uz na tretie platnicky sa po intenzivnom brzdeni zacnu kotuce trepat a pri prudsom brzdeni hucia od prehriatia. Nemyslim si sice, ze su kotuce a platnicky lacne, ale zabit sa nechcem. Teraz som kupoval komplet na A6 3.0tdi a Passat 1,9tdi predne a zadne kotuce,platnicky a dal som za to kusok cez 1000eur.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

24.03 2012 17:49


rakyroky:
Kotouč i desky mají výrobcem minimální mez opotřebení. pokud stočím kotouč, který má i potom ještě dostatečnou sílu aby byl nad hranicí opotřebení, není to nic špatného a ještě jedny nové desky odjezdí. Ale při dnešních cenách kotoučů se ta práce skoro nevyplatí. Jedině když si to člověk může udělat sám. to samé platí o deskách. když jsou dostatečně tlusté, tak proč je nesrovnat do roviny. Rovnat kotouče na autě je ale podle mě blbost. Pokud se nemýlím, tak povolená házivost je tak někde v řádech 0,01mm a to bez pořádného soustruhu dosáhnout nelze.


nejde o minimální mez opotřebení - z tohoto pohledu by to bylo asi i v pořádku

problém je v tom, že kotouč je potřeba stočit protože hází / kope - a to proč?
.
.
.
.
protože je vyhřátý a zkroutil se - to znamená že jeho vlastnosti jsou již natrvalo změněné a to že je srovnám nic neřeší - jakmile začnu znovu trochu intenzivněji brzdit, zvlní se znovu - prostě je to prasečina a nezodpovědnost vůči sobě, těm co vozím a těm co potkám na silnici
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

24.03 2012 18:04


Trefa!
nahoru

sponzor





24.03 2012 18:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

24.03 2012 18:04


PEDROA80:
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

24.03 2012 18:26


PEDROA80: Pedro, souhlas s tím že pokud se zkroutí přehřátím je třeba je vyměnit.Ale ještě tu může nastat situace kdy vlivem špatnýho náboje dojde k nerovnoměrnýmu opotřebení vlivem velké házivosti.To je potom srovnání kotouče zapotřebí ale musí se udělat současně i tím ložiskem jinak je to k prdu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

24.03 2012 18:40


PEDROA80:

pěkná trefa a taky se dá říct

"co neubrzdíš neokecáš"
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

24.03 2012 20:40


PEDROA80: V tom případě plný souhlas. Ale kvalitní kotouč pokud má nad hranici opotřebení by se jen tak zkroutit neměl, proto je taky určeno jak minimálně silný může být aby se to nestalo. vyjímka je řidič hovado nebo nekvalitní materiál na brzdách (Kotouče, desky atp). Nové kotouče by se měly zajíždět cca 1000km než dám brzdám pořádně jak se říká pod ocas, pak se nemůžou zkroutit. Dost často mi lidi říkali, že jim po výměně kotoučů začal kopat pedál. Strašně moc dělá to, jak kvalitně se vyčistí dosedací plochu náboje X kotouč. Stačí zrnko rezu a nový kotouč je nenávratně zničený. Některé servisy si s tím hlavu nelámou..
Naposledy upravil rakyroky dne 24.03 2012 22:20, celkově upraveno 2 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

24.03 2012 21:03


Ja kotouce taky srovnal na aute. Driv pri urcite intenzite brzdeni se zacal trepat volant, jak hazely. Po nejake dobe je klid. Nevim, jak je to mozny, ale je to tak. Jestli je mozny, ze se srovnaji lehkym pribrzdovanim jen? Ve vetsine pripadu neni potreba moc na ne slapat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.03 2012 21:48


bicek: tak niekde je tu clanok o zabiehani, prevadzke, hadzani brzd. Zaujimave citanie a trosku rozporuje co pises.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email