Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 93 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 0
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.03 2012 13:55


Ahoj přátelé čtyřkruhu,

tak jako asi většina z chlapů mám i já sen si pořídit nějakýho veterána. Mám ale několik kamenů úrazu, o který bych se chtěl podělit a pomoct je rozebrat s někým, kdo má s nima nějakou zkušenost. Je to sice vyhlídka na několik let dopředu, ale plánuju zakoupit něco staršího, levnějšího (cca 50 - 150 tis kč) a pak si to nějak opravovat. Výběr je velikej, přes starou felicii až po nějaký camaro, mustanga nebo corvettu, porsche, mercedes, citroen...Prostě období kolem let 1960-1980, auto sem ještě nevybíral.
Stejně by mě asi ani netěšilo koupit si hned vyšperkovanou krasvici. Spíš si s tím pohrát a sledovat, jak to pomaly roste a okrášluje se. Prostory neřeším, to je to poslední. Na vesnici je starejch stodol a garáží habakuk.

Chtěl bych jen tak rozebrat jak je to s koupí takovýho veterána, se sháněním dílů (samosebou to záleží na typu vozidla a dosptupnosti materiálů) s oprcováním si jednotlivejch kusů a jestli se to dá v domácím prostředí nějak solidně kutit a látat dohromady. Co třeba finanční náročnost? Dá se to utáhnout i s rodinou bez nějakýho výrazně nadprůměrnýho platu? - jasně, tohle závisí od životního stylu, ale jestli to fakt nejsou všechno brutal excel pálky za ty díly. Dá se třeba při troše šikovnosti a vytrvalosti dělat většinu úprav sám?

Nechci z toho dělat žádnej brak a chtěl bych to prostě dělat doma pro radost a pak s krásně naleštěným a pochromovaným kárem vyjet do ulic a ukazovat světu, jak sem to hezky vymazlil.
Jak je to pak třeba s případným prodejem takovýho opravenýho auta? Dá se to použít jako nějaká finanční rezerva, která se dokáže spolehlivě do pár týdnů proměnit v hotovost a za nestrátovej prodej?
Je toho hodně na rozebrání, ale docela vážně se touhle myšlenkou zabývám. Žádný konkrétní dotazy ještě nemám.
Znám jednoho veteránistu od nás z vesnice, co má i muzeum se starejma Pragama, ale nechci ho přímo hend zatěžovat, když to je ještě v budoucnosti.

Je tu teda nějakej zarputilej veteránmilovník, kerej by se chtěl otcovsky podělit?
Díky za rady
nahoru

sponzor





12.03 2012 13:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

12.03 2012 14:06


Pokud bys chtěl feldu, vím o 1 komplet rozebrané. Jen skládat a dávat dohromady.

Jinak já bych spíš hledal veterána v meziválečném, nebo poválečném období. Jsou ty auta krásnější a cennější.
Ted jsme s kámošem natrefili na 1 Opela r.v. 38 který v CZ není ani 1 a v evropě pár kousků. Pochopitelně je s TP!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

12.03 2012 14:15


andy30 kecy cena veterána neni podle roku ale podle dostupnnosti
komplet rozbrené ( ehm do toho bych nešel protože ti budou chybět nejcenější díly bo nemáš šanci oveřit kompletnost)
máš 150 tisíc na veterána? přírav si dalších 300 na díly které nezrepasuješ atd....
ujasni si hlavně jesti chceš jen ranovovat nebo restaurovat
rozhodně dobrej koniček mizerná invstice
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.03 2012 14:16


anry30: no třeba papírová část veteránů mě taky zajímá...Když koupím bez dokladů, tak to asi je problém pro denní ježdění co.
Dá se to auto hodit na normální značky, abych tím mohl občas vyrazit ne vélet nebo do práce?
Co ta felda stojí? Co se týká poválečný období, není to finančně mnohem náročnější? Musím taky trochu hledět na peníze, než to pořádně roztočím!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

12.03 2012 14:35


zacal by som to riesit, az ked budes trosku za vodou a budes mat poriesene vlastne byvanie atd..inak je to tak ako pisal krysar 150 tisic das za auto a dalsich 300 za diely..myslim, ze pol mega sa da minut aj efektivnejsie
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

12.03 2012 14:38


Krysar:
rozhodně dobrej koniček mizerná invstice

mizerná investice to rozhodně není, ale jen málokdo je ochoten auto co vypiplá vlastníma rukama prodat

KrizMi: vše je o trojúhelníku:

čas - peníze - kvalita

takže utáhneš to v pohodě, když navýšíš čas nebo snížíš kvalitu, bude tě to stát více, když to budeš chtít mít hned a kvalitní atp.
takže ano, utáhneš to snadno, pokud plánuješ kutit v horizontu 5-10let ... pokud chceš za rok jezdit z krásným veteránem, asi tě rodina moc neuvidí


kolem mě se renovuje teď pár aut a cena je relativní, Jag XJS 200k bez nákupu, SQ 250k bez nákupu a ještě není hotovo, urQ/A1-A2 250-300k bez nákupu atd.
ale nutno říct, že to je úhrn peněz za celou dobu stavby, někdo to nasype hned, jiný postupně.

pokud to chceš, není co řešit. jde jen o místo, čas a chuť, peníze jsou vždycky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

12.03 2012 14:57


Kup si staryho mercedesa, dily se na to docela dobre shanej, neni to takovej randal pri koupy, je to jeste poradnej kus zeleza, jezdit se v tom taky da a prodas to dyztak dycky.
Stary piano ti udela velkou radost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2012 15:01


KrizMi:
Pár lidi kolem mě si na tom vybudovalo slušnej majetek. Ale je třeba říct, že to primárně nebyl jejich cíl na začátku.

Já ten sen mám podobnej, akorát maličko jinak a ve větším
nahoru

sponzor





12.03 2012 15:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

12.03 2012 15:14


Taky bych jako Belmondo doporučil starého Mercedesa, nebo nějakou ameriku. Výhodou starého MB z těch let je, že i dnes se s tím autem dá docela pohodlně cestovat, třeba s tím vyrazit někam na výlet rodinou, na dovolenou apod. Není to jen auto dobré na koukání ale jízda v tom utrpení jako u jiných, takže jsou dobré akorát na krátké vyjížďky nebo nějaké ty srazy. Taky se na to dá dobře shánět díly, popř. co neseženeš použité v slušném stavu to koupíš nové. Sice to něco stojí, ale prakticky cokoliv cca od 60tých let na jakýkoliv model se dá koupit nové.

Jinak my máme doma tyto 2 "hračky"


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil lontree dne 12.03 2012 15:26, celkově upraveno 1 krát. (19% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

12.03 2012 15:20


belmondo:
Kup si staryho mercedesa, dily se na to docela dobre shanej, neni to takovej randal pri koupy, je to jeste poradnej kus zeleza, jezdit se v tom taky da a prodas to dyztak dycky.
Stary piano ti udela velkou radost.

piano nebo čínu za mě nejhezčí mercedesy
o jedné číně vím má nové nivo( motor 2,8 kompletni jen vyvařit )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.03 2012 15:28


Krysar: co se týká felicie, je mi jasný, že to nebude jen o tom koupit lego a složit si to.
Problém je v tom, že zatím nemám potřebu řešit vlastní bydlení, maximálně nějakej podnájem, takže proto bych to chtěl udělat co nejdřív, aby sem si udělal radost a tu nejvyšší jednorázovou investici zaplatil, dokud to nebude zatěžující. Až bude bydlení nebo rodina, tak pak už, jak psal Kriznik:, budu investovat, až bude chuť, čas a peníze. Pokud ho nekoupím hned, tak už nikdy.
Mercedesy sou krásny, ale jak řikám, eště sem se nerozhodl pro konkrétní auto a ta felicie se mi líbí moc a cenově je hezky dostupná
Co se týče finanční návratnosti nebo kšeftu, tak očekávám, že mi to po pár letech, při případným prodeji, alespoň vrátí všechny investice do materiálu popř něco málo za čas. Jde spíš o nějakej plánovanej koníček, než přímo způsob zisku peněz.
Navíc si ani nemůžu dovolit se hned od začátku věnovat autům, který se hýbou za velký peníz i s rekonstrukcí, takže nějaký menší, lidovější, nic velkýho.
Dokonce sem do začátku uvažoval o staré octavii nebo škodě 1000 popř nějaké její modifikaci, kerá se dneska dá koupit za pár šlupek v poměru s "opravdovým" veteránem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.03 2012 15:37


lontree: obě 2 sou krásný, ale já si pod pojmem veterán představím něco ve smyslu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pokud se jedná o renovaci nebo rekonstrukci. jaký je v tom rozdíl?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

12.03 2012 15:40


Krysar: určitě bude mín dostupné auto ze 40 let jak z 80.
Takže pokud nechce auto ,kterých automobilka vyrobila vyloženě par kusů v 80 letech a bude stát majlant, tak bude pro něho lepší koupit starší kus /30,40,50 léta/ seriově vyrábený, než z 80let seriově vyráběný.

KrizMi: co se týče dokladů, bud koupiš auto s TP a nemáš problém,můžeš jezdit denně a kamkoliv, nebo bez papírů a pak po renovaci zažádáš o veteránské spz, což už ovšem není tak ceněné a nemůžeš jezdit kde se ti zachce.Pak můžeš jít na atestaci originality. Ta má myslím 3, nebo 4 třdy.Třída 1 má myslím origo stav, origo lak,čalounění atd. A pak se ti to snižuje, co nějaká úprava, výměna ,repas tím se ti snižuje originalita a pochopitelně i cena.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2012 15:45


KrizMi:
KrizMi:
renovaci nebo rekonstrukci


Nevím, taky se rád nechám poučit. Nicméně vždy nějaké díly musíš vyměnit za nové, případně repliku - rekontrukce. Nebo je necháváš renovovat: chromy, čalounění ... renovace.

Vesměs je to vždy nějaký poměr daných činností.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.03 2012 15:47


anry30:
Ta má myslím 3, nebo 4 třdy.Třída 1 má myslím origo stav, origo lak,čalounění atd. A pak se ti to snižuje, co nějaká úprava, výměna ,repas tím se ti snižuje originalita a pochopitelně i cena.


Takže pokud tomu dobře rozumím, tak v momentě, kdy koupím rezavou plečku a totálně ji překopu, tak už nemůžu dostat třídu 1?
Za lak z roku 2012 podle původních barev taky ztrácím?
S veteránskejma značkama teda nemůžu auto normálně používat? (třeba při výmluvě, že jedu zrovna na sraz, na prodej nebo já nevim co...)
Na to si dám pozor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2012 15:49


KrizMi:
S veteránskejma značkama teda nemůžu auto normálně používat?


Ale můžeš, dřív jsi nemohl. Teď s tím není problém. Jezdil jsem normálně na mý mašině s Věčkem - bez problémů.
nahoru

sponzor





12.03 2012 15:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

12.03 2012 16:01


anry30:
co se týče dokladů, bud koupiš auto s TP a nemáš problém,můžeš jezdit denně a kamkoliv, nebo bez papírů a pak po renovaci zažádáš o veteránské spz, což už ovšem není tak ceněné a nemůžeš jezdit kde se ti zachce.Pak můžeš jít na atestaci originality. Ta má myslím 3, nebo 4 třdy.Třída 1 má myslím origo stav, origo lak,čalounění atd. A pak se ti to snižuje, co nějaká úprava, výměna ,repas tím se ti snižuje originalita a pochopitelně i cena.

pro V značky potřebuješ i TP, to jestli máš nemáš TP neovlivňuje jestli máš nemáš Včka, ale jestli smíš/nesmíš na silnici
třídy jsou, ale jsou vázány na stav nikoli original stav dílů. Je navýsost jasné, že restaurované auto nemá originální lak, protože to dřív byl rezavý kus šrotu, ale řeší se jaké parametry lak má, jestli je stříkán dobovým způsobem, vrstvy vzorník atd.

to samé u ostatních dílů, takže atestaci jedničky dostaneš, pokud to auto vypadá a je uděláno jako z fabriky - byť by bylo na laku před měsícem.
body ztrácíš, dáš-li jinej altík, protože jsi originál nesehnal, dáš-li zástěrky a původně je to nemělo nebo čalounění má jinou barvu než bylo v nabídce... atd.

s V značkama můžeš běžně každodenně jezdit, jen musíš vést knihu jízd (bývalo, nevím zdali je stále)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

27.03 2012 18:29


Hele, nevíte někdo, jak je na tom EU s dovozem auta třeba z Kuby?
Tam jezdí ještě pěkná hromada oldtimerů a podle mě to bude za slušný peníz...Jen to z tama dostat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

27.03 2012 18:44


neviem kamo co sa tyka "veterana" ja som spokojny s e36 m3 ma to 290 koni, auta sa nachadzaju teraz na cenovom dne maju skoro 20 rokov, a dielov je zatial vsade dost..ked si ho zacnes pomaly robit tak ta to nevyjde extremne draho plus si popri tom velmi slusne zajazdis.. a za 10 rokov to bude pekny veteran , dovtedy to bude zabavne auto s ktorym sa mozes hrat a su celkom lacne zalezi co hladas no, mna by nebavil 40-50rocny veteran ktory zere a nejde..m3ka chodi za 10l priemerne a ked chce tak vie ist veeelmi dobre..ale to je len moj nazor , napriklad nejaky stary medak coupe je kruta imidzovka alebo nejaku audi S2, pripadne klasicke B2/B3/B4 coupe v peknej vybave zacnes si to teraz robit za male naklady a za par rokov to bude pekny oldtimer
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2009
Příspěvků: 523 | Témat: 73

27.03 2012 19:09


Kriznik:
s V značkama můžeš běžně každodenně jezdit, jen musíš vést knihu jízd (bývalo, nevím zdali je stále)


Dnes kniha jízd bejt nemusí. Jen vůz nesmí sloužit pro podnikatelské účely.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

27.03 2012 19:27


snuff: to je to, auto máš krásný a je n něm něco pravdy, ale mě nejvíc lákaj ročníky 70-80...něco takovýho je pro mě
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

27.03 2012 20:17


tak jo no len za take si zaplatis..radsej by som volil nieco take co je teraz s cenou na dne a kym to v klude porobis tak to je 10 rokov a potom uz zacne na cene len naberat..teda ak to bude original
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.03 2012 20:21


anry30:
Takže pokud nechce auto ,kterých automobilka vyrobila vyloženě par kusů v 80 letech a bude stát majlant, tak bude pro něho lepší koupit starší kus /30,40,50 léta/ seriově vyrábený, než z 80let seriově vyráběný.


vzhledem k tomu ze pravidelne prolejzam Weltnetz .. tak i ty seriovky vyrobeny v poctu milion kusu z let 70 a 80 zacinaj bejt sakra drahy ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.03 2012 20:43


Ahoj,take obcas pricuchnu k nejakemu kousku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
...
nahoru

sponzor





27.03 2012 20:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

27.03 2012 20:44


alebo este ma napadlo ked chces 80te roky nejaky golf 1/2 GTi.. pripadne nieco take specialnejsie.. VW corrado..
ja by som sa orientoval na sportaky milujem ten pocit ked si sadnes do stareho sportaku sedis nizko, pozeras do zrkadiel ktore su v strede dveri a riadne si natrasies zadok...a ked to je este v nejakej farbe ktora puta pozornost..orandzova a tak eno nuno aj ten golf GTi porobeny s choromovymi doplnkami ....alebo opel manta A/B to su krasne auta


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

27.03 2012 21:16


já nebudu u víkendovýho auta hledět na spotřebu nebo cenu pneumatik, takže sporťáka nezavrhuju, ale jak sem řekl. Mě se ty nový "zachvíliveteráni" prostě nelíbí jako nějaká zajímavost. Co se týče ceny toho vozu, tak o to mi nejde. Stejně to bude časem srdcovka a do prodeje by šla horko těžko
Jestli se teda do něčeho podobnýho pustím, toť ve hvězdách.
Máme tu pána, nějakej pan Grmela, co vlastní a spravuje muzeum veteránů u nás na vesnici. Mrkněte tu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Jako malej sem všechny ty krásný auta prolízal a vůbec sem si neuvědomoval, v čem že si to vlastně hraju na závoďáka - ale to už je na mě moc veteránový.
Pro mě něco menšího, lehčího na opravu, renovaci a aby to trochu znělo Takže aspoň nějakej 6tivál, líp třeba 8mi nebo 12ti nějakou corvette 5tilitr...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.03 2012 22:02


snuff: Manta ... a poor man's Capri ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

12.05 2012 22:13


hele mám mezeru ve vzdělání, dostal bych Včka na auto s volantem vpravo?
jak teď koukám po MiniCooperech tak bych si celkem rád pořídil originál s volantem jinde

dalo by se to normálně na Včka přihlásit a mít to tady? Myslím že už jsem to viděl, ale myslet znamená hnědé vědět.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.05 2012 22:15


Kriznik: Vcka dostanes i na auta s volantem uprostred ... ale zrovna u Mini Cooperu budes muset jit docela hodne dozadu aby si nemel zadny problemy (pokud to nechces resit obalkovou metodou)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

12.05 2012 22:17


limit pro Včka na Mini je 1983 a já chci stejně něco ze sedmdesátých let, novější mě nebavěj

edit: tohle je luxus, bych bral hned... ale to neprojde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email