Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 října 2018
Celkem je zde 15 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: for3v3r
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 922
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 11
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

03.03 2012 11:30


Zdravim.
Akokolvek hladam, nenachadzam nic podstatne pre moj problem.
Moja A4 1.8 (ADR*) rv 1998 s automatickou prevodovkou a climatronicom zrejme od vyroby nemala zapojeny displej vonkajsej teploty. Zo schem tu uvedenych sa mi podarilo pripojit ho takto: urobil som prepoj pinu 3 na dvojriadkovom displejiku na pristrojovej doske s pinom B1 (konektor B, pin1) na climatroniku. Displej zacal ukazovat teplotu, ale s tym, ze po kazdom zapnuti klucika nabehne hovadina (-55°C, alebo +36°C vtedy ked je vonku 10 stupnov). Teplota na displeji sa ustali po cca 5-10 minutach a ukazuje realnejsie hodnoty. Ale aj tak to nie su tie iste hodnoty ako cez klimatronic - ani ako kanal 55 ani 59.
Vsade na tomto fore sa pise o vadnom cidle.
Na scheme je vsak uvedene, ze cidlo G17 (termistor) sa zapaja len ak auto nema Climatronic*. Ak ma, pin3 displeja ide rovno na B1 climatroniku.
Displejik je samostatny modul a s budikmi nema skoro nic spolocne.
Takze ani reci o tom, se vadny SW v budikoch, ani reci o tom, ze vadne cidlo.
Chyba je takmer urcite v climatronicu, lebo on ukazuje na svojom displeji na kanali 55 aj 59 realnu teplotu, cize cidla su dobre, ale akosi do displeja na palunej doske posiela blbosti minimalne 5 minut po zapnuti klucika. Potom sa to uz upravi, ale stale nie totozne s kanalom 55. Napr. na 55 kanali je 12°C a na displeji sa aj po 10 minutach stale menia hodnoty od 10,5°C do 13°C zhruba kazde dve sekundy o 0,5 - 1°C.
Diagnostika Climatronicu - bez zavad.
Nekoduje sa Climatronic* nejako, aby vedel, ze vobec ma pripojeny externy displej?
Alebo ten priamy prepoj pin3 na B1 je blbost? Ja viem, ze by pin3 mal ist na zbernicu, lebo B1 z climatronika niekam ide, len neviem kam. Ale ked som to zapojil napriamo, displej sa rozsvietil.
Poradte prosim, nemam pristup k ELSE a nie som taky macher ako vy.
Naposledy upravil cbartok dne 05.03 2012 7:50, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.03 2012 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

03.03 2012 18:21


Pre vsetkych, ktori beznadejne riesili problem s nefungujucim displejom vonkajsej teploty na Audi A4 B5 r.v. 1998, s normalnymi budikmi, s automatickou klimou Climatronic* mam riesenie:
Od vyroby je v budikoch osadeny dvojriadkovy displej ktory zobrazuje vo vrchnom riadku zaradeny prevodovy stupen (automaticka prevodovka) a v spodnom riadku zvycajne nic. Tento spodny riadok vsak je po kratkej uprave schopny zobrazovat realnu vonkajsiu teplotu v °C.
Postup upravy:
1. prepojte normalnym kablom pin 10 displeja s pinom 1 na konektore B Climatronicu
2. prepojte kablom pin 7 displeja s pinom 30 zeleneho 32pinoveho konektora budikov.
To je vsetko. Displej krasne funguje. Len nechapem, preco tam tieto dva kable nevedeli dat uz od vyroby, ked tam je Climatronic* a aj displej.

Navod funguje bezpecne pre A4 r.v.1998.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 11

03.03 2012 20:15


Veľké ďakujem, len jeden dotaz môžeš prihodiť fotografiu po úprave ? Nemyslím to, že ide displej ale to zapojenie káblikov. Bol by som moc vďačný rád by som sa do toho pustil ...


PS toto isté som riešil ešte minulý rok vid téma:

http://audiklub.cz/forum/prispevek/797823-zobrazen [zkrácená url]

momentálne, keď chcem vedieť vonkajšiu teplotu postupujem presne podľa klímy kanálom 55/59 ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 11

04.03 2012 10:48


up
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

04.03 2012 15:43


Gridds:
Veľké ďakujem, len jeden dotaz môžeš prihodiť fotografiu po úprave ? Nemyslím to, že ide displej ale to zapojenie káblikov. Bol by som moc vďačný rád by som sa do toho pustil ...


PS toto isté som riešil ešte minulý rok vid téma:

http://audiklub.cz/forum/prispevek/797823-zobrazen [zkrácená url]

momentálne, keď chcem vedieť vonkajšiu teplotu postupujem presne podľa klímy kanálom 55/59 ...



Sorry, mam to uz vsetko zosrobovane, ale ak ti pomozu schemy, o chvilku ich sem prilepim.
Neboj, je to jednoduche.
- Odpoj z Climatronicu konektor B a na pin 1 nejako priletuj (zasun) cca 0,5m kablik napr. telefonny. Piny su ocislovane z pohladu dierok na konektore, takze sa nepomylis. Potom zaloz krytku na konektor a pripoj ho naspat do climatroniku.
- Rozober pristrojovku, odpoj obidva 32pinove konektory (modry a zeleny) a tiez konektor na displejiku.
- Kablik od Climatronicu zozadu pekne prevlecies k pristrojovke.
Pripoj ten kablik na pin 10 konektora displejika. Je tam prazdne miesto, takze musis tam odblankovany kablik nejak zafixovat. Ja som ho len zohol tak aby som vytvoril taky pruzny kontakt. Poskladaj konektor a zasun ho do displeja.

- Popripajaj ostatne konektory a zapni klucik.

Musi to ist na prvy pokus.
Naposledy upravil cbartok dne 04.03 2012 17:05, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

04.03 2012 15:52


cbartok:
Zdravim.
Akokolvek hladam, nenachadzam nic podstatne pre moj problem.
Moja A4 1.8 (ADR*) rv 1998 s automatickou prevodovkou a climatronicom zrejme od vyroby nemala zapojeny displej vonkajsej teploty. Zo schem tu uvedenych sa mi podarilo pripojit ho takto: urobil som prepoj pinu 3 na dvojriadkovom displejiku na pristrojovej doske s pinom B1 (konektor B, pin1) na climatroniku. Displej zacal ukazovat teplotu, ale s tym, ze po kazdom zapnuti klucika nabehne hovadina (-55°C, alebo +36°C vtedy ked je vonku 10 stupnov). Teplota na displeji sa ustali po cca 5-10 minutach a ukazuje realnejsie hodnoty. Ale aj tak to nie su tie iste hodnoty ako cez klimatronic - ani ako kanal 55 ani 59.
Vsade na tomto fore sa pise o vadnom cidle.
Na scheme je vsak uvedene, ze cidlo G17 (termistor) sa zapaja len ak auto nema Climatronic*. Ak ma, pin3 displeja ide rovno na B1 climatroniku.
Displejik je samostatny modul a s budikmi nema skoro nic spolocne.
Takze ani reci o tom, se vadny SW v budikoch, ani reci o tom, ze vadne cidlo.
Chyba je takmer urcite v climatronicu, lebo on ukazuje na svojom displeji na kanali 55 aj 59 realnu teplotu, cize cidla su dobre, ale akosi do displeja na palunej doske posiela blbosti minimalne 5 minut po zapnuti klucika. Potom sa to uz upravi, ale stale nie totozne s kanalom 55. Napr. na 55 kanali je 12°C a na displeji sa aj po 10 minutach stale menia hodnoty od 10,5°C do 13°C zhruba kazde dve sekundy o 0,5 - 1°C.
Diagnostika Climatronicu - bez zavad.
Nekoduje sa Climatronic* nejako, aby vedel, ze vobec ma pripojeny externy displej?
Alebo ten priamy prepoj pin3 na B1 je blbost? Ja viem, ze by pin3 mal ist na zbernicu, lebo B1 z climatronika niekam ide, len neviem kam. Ale ked som to zapojil napriamo, displej sa rozsvietil.
Poradte prosim, nemam pristup k ELSE a nie som taky macher ako vy.



V ramci tohto prispevku som vcera laboroval so starou schemou pre A4 rv. 1997, kde sa pin B1 klimatronicu pripaja na pin 3 displeja. Preto mi to ukazovalo hluposti. Ale pre A4 rv.1998 sa to uz pripaja na pin 10. Rozdiel je v displeji ako som sa dovedel a aj vo verzii Climatronicu. 1997 ma este displej podsvieteny ziarovkou a tiez budiky maju vela ziaroviek. Climatronic* ma take starsie tlacitka a tiez su podsvietene ziarovkami. 1998 ma uz skoro vsetko LEDkove a aj displej je LED*, bez ziarovky. Climatronic* ma oblejsie tlacitka podsvietene tiez s LED* diodami.

Takze zhrniem to:
Treba urobit dva kablove prepoje. Ked pozriete do schem tak su to A73 a A60.
Pre rv 1998 plati (staci A73):
Vyřešení dotazu:

AUDI A4 r.v.>=1998:
Displej PIN10-------Climatronic* konektorB, PIN1 (prepoj A73 zo schemy)


Pre rv 1996-97 plati:
Vyřešení dotazu:

AUDI A4 r.v.<1998:
Displej PIN3-------Climatronic* konektorB PIN1 (prepoj A73 zo schemy)
Displej PIN7-------Zlty konektor T26, pin 7 (prepoj A60 zo schemy)



Schemy su v prilohe.
Naposledy upravil cbartok dne 04.03 2012 17:12, celkově upraveno 2 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 11

04.03 2012 17:01


Prepáč že zas otravujem ale jak pozerám tak aj keď sa mi tomu nechce veriť ale ty si ozaj z Dolných Plachtiniec ? ... Nakoľko ma to zaujalo len s toho dôvodu že ja som z VK (Veľký Krtíš) ... apropo to k tej téme o tom teplomere
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2009 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bazar bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email