Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 dubna 2025
Celkem je zde 54 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bajin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 154
Online návštěvníků
Návštěvníků: 54
Uživatelů: 0
Celkem: 54

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 1

06.01 2008 15:39


Ahojj lidi chci si koupit A3, ale nevim akej motor.
Aby to moc nežralo ale taky rychle jelo....
Budu rád za každou radu dííííík
nahoru

sponzor





06.01 2008 15:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

06.01 2008 16:49


pepik007:
Ahojj lidi chci si koupit A3, ale nevim akej motor.
Aby to moc nežralo ale taky rychle jelo....
Budu rád za každou radu dííííík


Moc nežralo TDI*, a rychle jelo 1,8T Pokud jezdis hodne, vezmi naftu, pokud tak do 20ti rocne, vezmi benzinovy Turbo*, je s nim vic legrace
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 23 | Témat: 1

07.01 2008 19:47


Ja mam TDI* a jazdim vela a rychlo. 1.9 TDI* 81kw= dobra spotreba,vykon a nenarona udrzba.ja som spokojny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

07.01 2008 20:39


Vyeabalo sa aj 1.9 TDI* 81 kW? Ja som kupoval teraz nove a v ponuke je len 77 KW. Viete mi povedat ci okrem cisiel je tam aj nejaky velky rozdiel v motori?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 1

07.01 2008 22:00


Jo což to jo... Já bych chtěl benzin ale zas aby to nežralo
10Litru... sem student... a a právě nevim jakej model.... 1.4? 1.8? 1.9??? nebo je jeste jinej?
a taky by me zajimalo jak ste na tom ze spolehlivosti atd kolik uz ste do nej nacpali atd..... diky moc!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 1

07.01 2008 22:03


i když ta 1.9 TDI* by taky nemusela bejt špatná... já právě nevim proto sem rád za každou radu.....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

07.01 2008 22:21


Nejdříve si ujasni,co vubec chceš a třeba tu napiš kolik tu ujedeš ročně kilometrů.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 1

07.01 2008 23:54


No minulej rok sem najel 23tis a nejaký drobný.... víc toho určitě nezvládnu...
nahoru

sponzor





07.01 2008 23:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.01 2008 9:20


pepik007:
No minulej rok sem najel 23tis a nejaký drobný.... víc toho určitě nezvládnu...


tak si to musíš propočítat ručenní na naftu bude dražší, zase spotřeba tak 5-6. Ale pokud jezdíš krátký trasy, tak počítej že než se to zahřeje, budeš jezdit za 10. A pokud se to bude točit jen za studena, budeš si ničit Turbo*. No je proste otazka na co to auto chces pouzivat, jestli na jizdu pro rohliky nebo do skoly vzdaleny 30 km.

Mel sem TDI* 2 roky a menil jsem jen olej a preventivne udelal rozvody za 8tis CZK. Ale to bylo u SEATU s TDI* 66 kW.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

08.01 2008 10:04


já mám TDI* 81kw, maximální spokojenost, jezdím průměrně tak za 6,5 v zimě, 6 v létě, ale je to s quattrem, takže pokud budeš kupovat a3 počítej minimálně o litr míň, ale spíš o víc, protože to je lehčí auto. Ta spotřeba v létě to je většinou s klimou.
Jinak když to čipneš máš tam skoro 150koní, což je na A3 mylsím dost:)...

1.8turbo počítej spotřeba podle stylu jízdy tak 8-12l.

Nic jinýho bych z těch starších kousků nebral( 1.6,1.8,1.9TDi 90koní)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

08.01 2008 13:05


pepik007:
Ahojj lidi chci si koupit A3, ale nevim akej motor.
Aby to moc nežralo ale taky rychle jelo....
Budu rád za každou radu dííííík


jednoznačně 1,9TDI 81kW žere málo a jede pekelně dobře

měl jsem A3 s TDI* 66kW, jediný, co jsem měnil, byl olej a filtr, ještě teda při koupi rozvody pro jistotu, můžu jedině doporučit

ale fakt hodně záleží na tom, k čemu to auto chceš používat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.01 2008 13:29


Piggy:


jednoznačně 1,9TDI 81kW žere málo a jede pekelně dobře

měl jsem A3 s TDI* 66kW, jediný, co jsem měnil, byl olej a filtr, ještě teda při koupi rozvody pro jistotu, můžu jedině doporučit

ale fakt hodně záleží na tom, k čemu to auto chceš používat


ale v bazaru tu je jedna pekna S3, tak popremejslej
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

08.01 2008 14:55


lumirs:


ale v bazaru tu je jedna pekna S3, tak popremejslej



tak S3 to je už o něčem jinym, svezení určo supr, ale ta spotřeba už tam nebude tak nízká...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.1. 2008
Příspěvků: 100 | Témat: 17

08.01 2008 15:21


ahoj řešil jsem to samá co ty...

asi takhle motory u A3 pouze dva:

1) 1,9TDI + chip ( cca 140ps spotřeba 6 nafty )
2) 1,8Turbo + chip ( 180-200ps ) spotřeba 9-10l benzínu.

TDI* pohodvá jízda, semtam zrychlení, žádnej sprinter - pohoda svižné vozítko. ( náročnější údržba )


turbobenzín, malé letadlo, fakt ostrá záležitost - adrenalin. motokára za dostupné kačky. ( koně vs kiláž )
( minimální udržba - spotřební věci )


pokud náááhodou zvažuješ S3, fakt raketa s nevídanou spotřebou a drahým servisem...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.01 2008 16:30


ZRALOK2:
ahoj řešil jsem to samá co ty...

asi takhle motory u A3 pouze dva:

1) 1,9TDI + chip ( cca 140ps spotřeba 6 nafty )
2) 1,8Turbo + chip ( 180-200ps ) spotřeba 9-10l benzínu.

TDI* pohodvá jízda, semtam zrychlení, žádnej sprinter - pohoda svižné vozítko. ( náročnější údržba )


turbobenzín, malé letadlo, fakt ostrá záležitost - adrenalin. motokára za dostupné kačky. ( koně vs kiláž )
( minimální udržba - spotřební věci )


pokud náááhodou zvažuješ S3, fakt raketa s nevídanou spotřebou a drahým servisem...


no prostě vezmi motokáru, dokud neni ropna krize
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

20.01 2008 8:51


lumirs:


no prostě vezmi motokáru, dokud neni ropna krize


Přesně... Lumirs
nahoru

sponzor





20.01 2008 8:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 2

01.03 2009 12:16


co vím tak oba motory by měli mít stejnej palivovej systém tj. PD a 81kW má jíný Turbo*. 81 má Turbo* s měnitelnou geometrii lopatek a 77kW by to mít neměla, ale nevím to jistě

konono:
Vyeabalo sa aj 1.9 TDI* 81 kW? Ja som kupoval teraz nove a v ponuke je len 77 KW. Viete mi povedat ci okrem cisiel je tam aj nejaky velky rozdiel v motori?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

01.03 2009 13:02


ZRALOK2:
ahoj řešil jsem to samá co ty...

asi takhle motory u A3 pouze dva:

1) 1,9TDI + chip ( cca 140ps spotřeba 6 nafty )
2) 1,8Turbo + chip ( 180-200ps ) spotřeba 9-10l benzínu.

TDI* pohodvá jízda, semtam zrychlení, žádnej sprinter - pohoda svižné vozítko. ( náročnější údržba )


turbobenzín, malé letadlo, fakt ostrá záležitost - adrenalin. motokára za dostupné kačky. ( koně vs kiláž )
( minimální udržba - spotřební věci )


pokud náááhodou zvažuješ S3, fakt raketa s nevídanou spotřebou a drahým servisem...


Servis je srovnatelny s Octavkou.. Pokud teda najivne nepojedes do Audi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

01.03 2009 13:32


takhle je celkem pekna a cenu v dnesni dobe stahnes i o 20tis
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.03 2009 15:46


Kovi:
takhle je celkem pekna a cenu v dnesni dobe stahnes i o 20tis
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


zvenku by to jeste slo, chtelo by to ale par uprav, ale ten vnitrek to je hnuj, z fotek je videt jak jsou ty sedacky hnede..v tom jezdil snad nekdo na pole
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

01.03 2009 16:00


ja by som bral 1,9TDi 81KW cca 25000 vlozis do motora a mas ztoho 160 a viac konove auto co natrhne rit kadeakej 1,8cke
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.03 2009 16:05


GGTT: No ono nejde jen o koně a spotřebu. Každej je zblázněnej do dehtu a dělá s toho modlu. Ona ta vaše 1.9 není zase tak skvělá. Váha toho motoru je větší oproti 1.8 a benzín je daleko méně náročný na údržbu. Fakt záleží kolik s autem najezdí a pokud najezdí jen jak psal těch 23 tisíc, tak benzín je podle mě lepší volba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

01.03 2009 16:10


nesuhlasim nejde o spotrebu ale o VYKON kym ty spravis z 110KW tak pruzne auto ake by bolo upravene 81kw tak musis mat v benzine aspon 230koni
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

01.03 2009 16:19


GGTT:
ja by som bral 1,9TDi 81KW cca 25000 vlozis do motora a mas ztoho 160 a viac konove auto co natrhne rit kadeakej 1,8cke

jo hlavně v počtu vyprodukovaných sazí
nahoru

sponzor





01.03 2009 16:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.03 2009 16:21


Jako je to tvůj názor a já Ti rozhodně nechci brát.
Pružnost je hodně o kroutícím momentu. A ten diesel bude mít vždy větší, je to dáno i konstrukcí motoru. Ale to nachipování a následný zásah do motoru je podle mého docela zbytečný na jeho počet najetých km v roce. Benzín který má 110Kw a 210Nm je vzhledem k váze vozidla dostačující i v A4 pracoval na výbornou. Ber to tak, že on řeší asi každou korunu takže si upravovat motor asi hned tak nebude. A jemu jde o SPOTŘEBU. Ano s 1.9 bude jezdit za těch vašich 7 litrů, ale s 1.8 třeba za 9. Připočti si povinný ručení a náklady na opravu jsou taky u 1.9 vyšší. Jenže já to beru z mýho pohledu. Už jenom bych si nekoupil 1.9 protože zní jako traktor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.03 2009 19:05


A3 1.8T jsem měl. Jo to dobré svezení, akorát to dost po městě žere. Respektive, když se jezdí svižně, tak je potřeba počítat u tohoto motoru se spotřebou kolem 9,5 l/100km

Spíše si jednoznačně řekni, jestli cheš diesel nebo benzín a také co je pro tebe ekonomické. Ostatní tu bylo již řečeno.

PS: Rozhodně neber motor benzínový motor 1.6. Tenhle motoro je hodně problémový.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

02.03 2009 2:57


Kovi:
takhle je celkem pekna a cenu v dnesni dobe stahnes i o 20tis
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


no je z domazlic, takze skoro 100% je to dotazeny z nemecka, takze pocitej, ze je to stoceny. O tom neni zadna. Koukni se na mobile.de Tam nenajdes A3 1.8T pod 250K KM. A myslim, ze je to dosti drahe. Za 140 sezenes urcite z lepsi vybavou. ja jsem kupoval 1.8T skoro pred rokem za 125 a to tam mam alcantaru, concerta a jeste to je puvodne z CR. mam doklad o prodeji v auto jarov. Jen vybirej. Ale doporucuju ti jedine 1.8T. Ten rozsah otacek u ropaka proste chybi, to se na me nezlobte
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 6

02.03 2009 22:26


Impac: Stejný palivový systém má 1.9 TDI* 66 a 81 kW akorát že 81 kW má variabilní geomterii. 1.9 TDI* se 77 kW je už PD, takže úplně něco jiného a variabilní geomterii má taky.

Kámoš měl 1.8l Turbo* v Octavii a jezdil za 7,5l/100km, ale jezdil spíš dálky. Po městě to bude papat tak těch 9l. Pak si koupil 1.8l Turbo* 4x4 a nechal to chipnout a jezdí kolem 9l, ale bez chipu jezdil kolem 8 až 8,5l. Já mám S3, 1.8l Turbo* cca 184 kW, 380 Nm, takže moment větší než diesel ...jede to pekelně, fakt úžasný, no prostě nářez...nevim jak bych to líp popsal...ted mám klidnější období takže to občas rotáhnu, někoho předjedu a sem tam vemu nějaké esíčko pod plynem a mám spotřebu po 400km 9,2l/100km. Měl jsem přes zimu i 10,2l, ale to jsem občas krosil a testoval Haldex*.
Závěrem s benzínem se na spotřebu naftáku nikdy nedostaneš...dokonce ne i s 1.2 HTP ve Fábii, ale zase s naftákem to neni ono. Po svezení s 2.0l TDI*-PD 103 kW v Octavii už začínám měnit názor, ale zase 1.8l TSI 118kW nafťáčka pohřbívá.
Musís vědět co chceš, a kolik peněz na to budeš mít, jinak se nerozhodneš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.11. 2008
Příspěvků: 140 | Témat: 5

03.03 2009 0:25


Určitě neber 2.0 TDI* po 130.000 km.. To začínají nějvětší investice.. Audi v naftě je drahej koníček.. Já bych šel do toho 1.8T.. To co necháš v servise za TDičko.. Neprojedeš s 1.8T nikdy..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

03.03 2009 9:11


pajasedlo:
Určitě neber 2.0 TDI* po 130.000 km.. To začínají nějvětší investice.. Audi v naftě je drahej koníček.. Já bych šel do toho 1.8T.. To co necháš v servise za TDičko.. Neprojedeš s 1.8T nikdy..


Tak pajasedlo maš recht. 2.0TDi je nic moc motor na trvanlivost a údržbu. Ale jinak je to docela dělo. Ale každopadně se to netýká TOPICU. motor u auta do roku 2000.

Jestli chceš zábavu a nejezdíš 5km trasy tak určitě 1.8T. už od základní 110kw verze je s tím fakt zábava. neztrácí výkon s otáčkama. A nedochází jí dech ve vyšších otáčkách.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email